Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Hristo skrev:
fre aug 07, 2026 11:35 pm
klogfyr skrev:
fre aug 07, 2026 11:31 pm
Romano siger, at vi låner Araujo til Liverpool. Interessant, tror han vil være et monster i PL, hvilket kan sikre os gode penge næste sæson, hvis han slår igennem.

Billede
Medmindre vi betaler noget af hans løn eller de har fået en latterlig lav købsklausul, så er det en rigtig god nyhed!
Ifølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/brea ... ftale.html
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 530 gange

Indlæg af Hristo »

Paulinho15 skrev:
lør aug 08, 2026 12:11 am
Hristo skrev:
klogfyr skrev:
Romano siger, at vi låner Araujo til Liverpool. Interessant, tror han vil være et monster i PL, hvilket kan sikre os gode penge næste sæson, hvis han slår igennem.

Billede
Medmindre vi betaler noget af hans løn eller de har fået en latterlig lav købsklausul, så er det en rigtig god nyhed!

Der tegner sig et mønster i dette vindue:
Tilgange/afgange som giver mening og uden lange indledende rygter. Alvarez glemmer vi lige her.
Men dejligt med Araujo. Han passer ikke ind længere og har brug for at genstarte sig selv. Ham ved siden af Van dijk kan blive en sjov kombi, hvis de lærer hinanden at kende.
Og nu har vi bedre plads til at integrere Cortes eller sågar hente en ønskespiller, hvis chancen byder sig.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Hristo skrev:
lør aug 08, 2026 12:16 am
Paulinho15 skrev:
Hristo skrev:
klogfyr skrev:

Billede

Tilgange/afgange som giver mening og uden lange indledende rygter. Alvarez glemmer vi lige her.
Men dejligt med Araujo. Han passer ikke ind længere og har brug for at genstarte sig selv. Ham ved siden af Van dijk kan blive en sjov kombi, hvis de lærer hinanden at kende.
Og nu har vi bedre plads til at integrere Cortes eller sågar hente en ønskespiller, hvis chancen byder sig.
Ronald Araujo har været en af mine absolut yndlingsspillere, og en der personligt har betydet meget for mig i mange år.

Har fulgt ham tæt siden skiftet fra Uruguay, hvor han blev hentet til B-holdet. Ret hurigt - tror det var allerede i hans første sæson - kom han op på førsteholdet og spillede en rolle.

Araujo har desværre ikke rigtig været sig selv de seneste år. Mange har ønsket ham væk - jeg har haft lidt svært ved at sende ham videre, og jeg har håbet han genfandt sit niveau, men det giver god mening med denne lejeaftale.

Jeg synes, at han ser fantastisk ud i den Liverpool-trøje! Det er en god måde at gøre det på med en lejeaftale - så kan Liverpool se ham an uden den store risiko og vi får plads til at hente en ny forsvarsspiller.

Hvis han lykkes i Liverpool kan det være de køber ham, og i så fald vil han have have udtjent sin værnepligt i Barca. Det kan også være, at han kan komme tilbage til Barca om et år efter eventuelt at have genfundet sig selv.

Alt i alt et spændende skifte for vores kære uruguayaner. Det giver mening, og jeg håber, at han kommer til at lykkes på Merseyside i den røde trøje!

Good luck, Araujo! :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1315 gange
Blevet takket: 1502 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Hold kæft, det gik stærkt! Man må sige, Deco arbejder i det hemmelige i dette vindue :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo

Indlæg af Hristo »

Paulinho15 skrev:
lør aug 08, 2026 12:34 am
Hristo skrev:
lør aug 08, 2026 12:16 am
Paulinho15 skrev:
Hristo skrev:
klogfyr skrev:

Billede

Ronald Araujo har været en af mine absolut yndlingsspillere, og en der personligt har betydet meget for mig i mange år.

Har fulgt ham tæt siden skiftet fra Uruguay, hvor han blev hentet til B-holdet. Ret hurigt - tror det var allerede i hans første sæson - kom han op på førsteholdet og spillede en rolle.

Araujo har desværre ikke rigtig været sig selv de seneste år. Mange har ønsket ham væk - jeg har haft lidt svært ved at sende ham videre, og jeg har håbet han genfandt sit niveau, men det giver god mening med denne lejeaftale.

Jeg synes, at han ser fantastisk ud i den Liverpool-trøje! Det er en god måde at gøre det på med en lejeaftale - så kan Liverpool se ham an uden den store risiko og vi får plads til at hente en ny forsvarsspiller.

Hvis han lykkes i Liverpool kan det være de køber ham, og i så fald vil han have have udtjent sin værnepligt i Barca. Det kan også være, at han kan komme tilbage til Barca om et år efter eventuelt at have genfundet sig selv.

Alt i alt et spændende skifte for vores kære uruguayaner. Det giver mening, og jeg håber, at han kommer til at lykkes på Merseyside i den røde trøje!

Good luck, Araujo! :thumbup:
Jeg deler din sympati for Araujo og har aldrig været rigtig træt af ham trods nogle dumme røde kort osv. Men det har bare ikke fungeret i lang tid, og det er bedst for alle at han kommer videre. Jeg håber han får succes igen. Også selvom det ikke er hos os.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 08, 2026 12:55 am
Hold kæft, det gik stærkt! Man må sige, Deco arbejder i det hemmelige i dette vindue :lol:
Deco gør det fremragende! :glad:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg tror vi går en spændende afslutning i møde på transfervinduet her i august.

Vi skal nok komme i mål med en løsning til angriberposten.

Med Araujos udlejning åbner det også op for en forstærkning til forsvaret.

Så kommer Cancelo vel også snart på plads - med tilgangen af Rodri samt Gordon og Adeyemi er truppen vel på plads.

Så mangler der bare afgangene. Mon ikke også der kommer styr på det i løbet af august.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg er egenligt blevet lidt lun på at hente Fisnik Asliani i Hoffenheim nu.

Han blev meldt på plads i Leipzig for kort tid siden, men har dumpet lægetjekket.

Det er selvfølgelig bekymrende, men hvis han er fit, så synes jeg han kan være en spændende tilgang.

Hvis Ferran bliver solgt kan Asliani være reserve for en ny angriber.

Han kan også være fin i en kombination med Dusan Vlahovic.

Men kan han være vores nye første angriber? Og så kan vi have Hamza som backup?

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Det begynder at ligne en perfekt vindue. Nu krydser jeg bare fingre for, at vi ikke henter Vlahovic, men finder midlerne til et bedre alternativ.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Spørgsmålet er også hvad vi nu gør med forsvaret. Vi har Cubarsi, Eric, AC og Gerard Martin. Det burde egentlig være nok, men kan AC holde sig skadefri? Hvad med Alvaro Cortes? Ham så jeg gerne få chancen noget mere.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2984 gange
Blevet takket: 1739 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça have submitted an official offer to sign Cristian Romero.

In the past few hours, an offer from the Catalan club emerged, leading to the suspension of negotiations between Atlético Madrid and Tottenham Hotspur F.C..

Barça are prepared to improve their offer to sign Romero.

[Doble Amarilla]

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
lør aug 08, 2026 5:17 am
Barça have submitted an official offer to sign Cristian Romero.

In the past few hours, an offer from the Catalan club emerged, leading to the suspension of negotiations between Atlético Madrid and Tottenham Hotspur F.C..

Barça are prepared to improve their offer to sign Romero.

[Doble Amarilla]
Jaaaaaa kom så med det !! Glem Rodri, Gordon og Alvarez!!

Ordsproget vi ikke må glemme: "Angreb vinder kampe, men forsvar vinder titler"

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Ind

Gordon

Adeyemi

Bisiwu

Alvarez (?)

Rodri

Cancelo

Romero (?)

Ud

Lewandowski

Ter Stegen

Bardghji

Araujo

Torres (?)

Casado (?)

Har jeg glemt nogen?

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg er ikke umiddelbart fan af Romero… :sad:

Hristo

Indlæg af Hristo »

Paulinho15 skrev:
lør aug 08, 2026 7:42 am
Jeg er ikke umiddelbart fan af Romero… :sad:
Der er virkelig meget Argentina over ham. Nogle gang er sådan en type god, men jeg føler ikke vi mangler en temperamentfuld tonser. Jeg frygter det skaber en disharmonisk atmosfære i truppen. Ifl FotMob er han højrebenet. Det trækker også kraftigt ned for mig. Vi har Cubarsi + AC og Eric til højre side. Vi har Martin og muligvis Cortes til venstre. Det er der vi mangler en ægte styrmand. Måske Romero er tofodet, men lige meget hvad er han en kæmpe trucker. Ikke min kop te.

Besvar