Ifølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/brea ... ftale.html
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Ifølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:
Der tegner sig et mønster i dette vindue:Paulinho15 skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:11 amIfølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:
Ronald Araujo har været en af mine absolut yndlingsspillere, og en der personligt har betydet meget for mig i mange år.Hristo skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:16 amDer tegner sig et mønster i dette vindue:Paulinho15 skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:11 amIfølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:
Tilgange/afgange som giver mening og uden lange indledende rygter. Alvarez glemmer vi lige her.
Men dejligt med Araujo. Han passer ikke ind længere og har brug for at genstarte sig selv. Ham ved siden af Van dijk kan blive en sjov kombi, hvis de lærer hinanden at kende.
Og nu har vi bedre plads til at integrere Cortes eller sågar hente en ønskespiller, hvis chancen byder sig.
Jeg deler din sympati for Araujo og har aldrig været rigtig træt af ham trods nogle dumme røde kort osv. Men det har bare ikke fungeret i lang tid, og det er bedst for alle at han kommer videre. Jeg håber han får succes igen. Også selvom det ikke er hos os.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:34 amRonald Araujo har været en af mine absolut yndlingsspillere, og en der personligt har betydet meget for mig i mange år.Hristo skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:16 amDer tegner sig et mønster i dette vindue:Paulinho15 skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:11 amIfølge artiklen her betaler Liverpool 100% af hans løn:
Tilgange/afgange som giver mening og uden lange indledende rygter. Alvarez glemmer vi lige her.
Men dejligt med Araujo. Han passer ikke ind længere og har brug for at genstarte sig selv. Ham ved siden af Van dijk kan blive en sjov kombi, hvis de lærer hinanden at kende.
Og nu har vi bedre plads til at integrere Cortes eller sågar hente en ønskespiller, hvis chancen byder sig.
Har fulgt ham tæt siden skiftet fra Uruguay, hvor han blev hentet til B-holdet. Ret hurigt - tror det var allerede i hans første sæson - kom han op på førsteholdet og spillede en rolle.
Araujo har desværre ikke rigtig været sig selv de seneste år. Mange har ønsket ham væk - jeg har haft lidt svært ved at sende ham videre, og jeg har håbet han genfandt sit niveau, men det giver god mening med denne lejeaftale.
Jeg synes, at han ser fantastisk ud i den Liverpool-trøje! Det er en god måde at gøre det på med en lejeaftale - så kan Liverpool se ham an uden den store risiko og vi får plads til at hente en ny forsvarsspiller.
Hvis han lykkes i Liverpool kan det være de køber ham, og i så fald vil han have have udtjent sin værnepligt i Barca. Det kan også være, at han kan komme tilbage til Barca om et år efter eventuelt at have genfundet sig selv.
Alt i alt et spændende skifte for vores kære uruguayaner. Det giver mening, og jeg håber, at han kommer til at lykkes på Merseyside i den røde trøje!
Good luck, Araujo!![]()
Deco gør det fremragende!EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 08, 2026 12:55 amHold kæft, det gik stærkt! Man må sige, Deco arbejder i det hemmelige i dette vindue![]()
Barça have submitted an official offer to sign Cristian Romero.
In the past few hours, an offer from the Catalan club emerged, leading to the suspension of negotiations between Atlético Madrid and Tottenham Hotspur F.C..
Barça are prepared to improve their offer to sign Romero.
[Doble Amarilla]
Jaaaaaa kom så med det !! Glem Rodri, Gordon og Alvarez!!Dytrax skrev: ↑lør aug 08, 2026 5:17 amBarça have submitted an official offer to sign Cristian Romero.
In the past few hours, an offer from the Catalan club emerged, leading to the suspension of negotiations between Atlético Madrid and Tottenham Hotspur F.C..
Barça are prepared to improve their offer to sign Romero.
[Doble Amarilla]
Der er virkelig meget Argentina over ham. Nogle gang er sådan en type god, men jeg føler ikke vi mangler en temperamentfuld tonser. Jeg frygter det skaber en disharmonisk atmosfære i truppen. Ifl FotMob er han højrebenet. Det trækker også kraftigt ned for mig. Vi har Cubarsi + AC og Eric til højre side. Vi har Martin og muligvis Cortes til venstre. Det er der vi mangler en ægte styrmand. Måske Romero er tofodet, men lige meget hvad er han en kæmpe trucker. Ikke min kop te.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster