Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg synes, at det er virkelig fedt, hvis vi henter Rodri, og i juli under VM begyndte jeg at tænke tanken om at hente ham. Jeg fik som ugerne gik, så en fornemmelse af, at det kunne være muligt, men jeg turde ikke tro på det nok.

Nu ser det ud til, at handlen bliver en realitet. Jeg kan ikke rigtig forstå det. Det føles uvirkeligt. Hvis vi henter ham vil det være en fænomenal tilgang...

Altså... Han er SÅ god! Jeg har svært ved at tro på det er virkeligt, fordi det nok har føltes så urealistisk med Rodri i Barca-trøjen før... Selv hvis jeg ser ham i Barca-trøjen, så tror jeg ikke jeg vil tro det er virkeligt...

Det er sådan jeg har det lige nu! :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2984 gange
Blevet takket: 1739 gange

Indlæg af Dytrax »

Tommy Marqués will leave Barça on a permanent transfer.

Barça will include a buy-back clause.

Interested clubs:

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Manchester City
🇵🇹 S.C Braga
🇩🇪 Borussia Dortmund

[Mundo Deportivo]

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1298 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
fre aug 07, 2026 4:43 pm
Antimadridista skrev:
fre aug 07, 2026 3:44 pm
Lukker det her for Alvarez? Det gør det vel..,

Rodri + en endnu ukendt, billigere 9’er…!?
Spørgsmålet er nok nærmere om Alvarez ikke altid har været lukket.

Men lukker man med Rodri og evt Osimhen eller Marmoush eksempelvis synes jeg det er mere komplet end hvis man havde skudt det hele efter Alvarez (lad der ikke være tvivl om at kunne jeg vælge, så faldt valget på en pakke med Rodri og Osimhen over Alvarez Any day)
Jeg ville hellere ha Oyarzabal. Helt sikkert

EasyBuddhist
Har takket: 1315 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Med Ferran på vej ud af døren, kommer der helt sikkert mindst en angriber ind. Det sjove er, med Rodri har vi ikke engang synderligt brug for det. Vi kan spille med hvem som helst oppe foran og de vil få masser af chancer for at score, da modstanderne sjældent vil se bolden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 07, 2026 7:54 pm
Med Ferran på vej ud af døren, kommer der helt sikkert mindst en angriber ind. Det sjove er, med Rodri har vi ikke engang synderligt brug for det. Vi kan spille med hvem som helst oppe foran og de vil få masser af chancer for at score, da modstanderne sjældent vil se bolden.
Jeg tænker også om vi med tilgangen af Rodri egentlig behøver at styrke det centrale forsvar, da de vil være bedre beskyttet med ham?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

En kommentar til Diomande til Real. Jeg har været rimeligt imponeret over ham og anbealede endda Barca at hente ham i Leganes sidste sommer. Hans tid i Leipzig har været imponerende og det er ikke mærkeligt, nogen vil bruge store summer på ham. Han er et fantastisk wide outlet, der trives stort i isolerede situationer. Det er selvfølgelig mest hans drible evner og fart, der er på et højt niveau, men hans afslutningsevner er faktisk også ret ret gode.

Men, og der er indtil flere af dem, 140m euro + 20m i kommission + høj løn er virkelig vildt at ligge for et trods alt meget uprøvet talent. Jeg ved ikke, hvad Madrid tror de får med Diomande, men han er ikke nogen Vinicius. Hans kreative evner begrænser mest til 1v1 siuationer, da hverken hans beslutningstagen eller pasningsevner er særlig veludviklet. Det er faktisk ikke evner, jeg mindes rigtig at have set ved ham og jeg er ikke sikker på, han komer til at udvikle dem i nogen særlig grad.

Det er med andre ord ikke nogen Olise, Real har hentet og skal de passe på med at forvente, for vi alle, hvordan en klub som Real kan æde et talent og spytte dem ud igen, uden de rigtig ved, hvad der skete. Man har set det med Mastantuono, som straks blev sammenlignet med Yamal og det kunne ikke være længere væk fra virkligheden. Nu er han på vej til Fiorentina. Endrick er på vej til PL. Camavinga og Huijsen er andre talenter, der ikke har levet op til de massive forventninger, der er i en klub som Real.

Hvis Diomande skal blive en succes, skal man sætte forventningerne ned fra start og gøre hans arbejdsbetingelser så simple som muligt. Man skal begrænse hans arbejde til at være wide outlet for progression i boldbesiddelse og til at være presspiller oop. Dvs. man skal ikke forvente tiki-taka og playmaking. Mourinho vil sikkert være god for ham, men igen, fansene vil hurtigt begynde at kræve mere, ligesom de vil af Mourinho i øvrigt.

En god og spændende spiller, som det skal blive sjovt at se i La liga, men til en pris, der kan blive svær at retfærdiggøre. Et pænt stykke over 200m euro løber den samlede handel op i, så vi er i 45-50m området pr år, hvilket svarer ca til Haalands kontrakt med City.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
fre aug 07, 2026 8:03 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 07, 2026 7:54 pm
Jeg tænker også om vi med tilgangen af Rodri egentlig behøver at styrke det centrale forsvar, da de vil være bedre beskyttet med ham?
Jeg ville egentlig gerne vente, til den er officiel, med den store analyse :lol:

Men ja, Rodri giver en langt bedre beskyttelse af bagkæden, end vi har været vandt til de sidste mange år. Vi har jo spillet uden en DM siden Busi og selv i hans sidste år, var hans ben også svagere, end de havde været i forhold til at dække områder. Jeg vil dog fastholde, Busi ikke var svagheden dengang i hans sidste år, men mere den manglende kvalitet på andre positioner og i særdeleshed et virkeligt svagt presspil all over.

Rodri kommer hovedsagligt til at gøre kæmpe forskel OOP, da hans positionering og timing er absolut verdensklasse. Tillæg hans fysik og højde, vil han tage brodden af mange af de omstillinger, vi har har haft så mange problemer med de sidste mange år.

Flick ser også ud til at være mere end tilfreds med sit forsvar og der er altså ikke mange rygter derude, hvor Barca sættes i fobindelse med CB's. Cancelo kommer nok og man er også meget opsat på Salinas(Racing), men derudover, så er der ikke meget, der rører sig på forsvarssiden.

Jeg tror dog, vi kan forvente en CB i dette vindue. Deco er blevet en mester i at bevæge sig i skyggen uden mediernes bevågenhed og han har helt sikkert noget klar i tilfælde af, der opstår en mulighed. Det kommer dog ikke til at ske før, resten af truppen er på plads

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

JUST IN: Asllani (Barça linked) to Leipzig has collapsed due to medical concerns!
@philipphinze24 #Transfers ⛔️
Deco i skyggen..

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

@Juanjesuscsap

🚨 EXCLUSIVE | Simeone will facilitate Julián Álvarez's departure.

➡️The «Cholo» respects the player's decision and is already preparing for the future. The key points of the deal:

➡️ Smooth exit: Simeone will ask Gil Marín to facilitate Julián's departure. It's the promise he made to him during their brief chat at the World Cup. No hard feelings, but the coach applies his golden rule: don't keep any player whose head is elsewhere and who isn't 100% committed to the project.

➡️ Behind-the-scenes negotiations: Julián's agent informed Deco of this during a meeting held this week, last Wednesday. In it, Deco made it clear that Barça is willing to significantly improve its initial offer (which was already 100 M€) if Gil Marín opens the door again this very Monday.

➡️ The top priority: In parallel, Victor Osimhen's file has clearly accelerated this week. Simeone has spoken with him, and the Nigerian striker is fully open to joining the colchonero project.

➡️Big things are brewing in private, and everything could speed up all at once starting this Monday. 👀💣

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 07, 2026 10:12 pm
@Juanjesuscsap

➡️The «Cholo» respects the player's decision and is already preparing for the future. The key points of the deal:

➡️ Smooth exit: Simeone will ask Gil Marín to facilitate Julián's departure. It's the promise he made to him during their brief chat at the World Cup. No hard feelings, but the coach applies his golden rule: don't keep any player whose head is elsewhere and who isn't 100% committed to the project.

➡️ Behind-the-scenes negotiations: Julián's agent informed Deco of this during a meeting held this week, last Wednesday. In it, Deco made it clear that Barça is willing to significantly improve its initial offer (which was already 100 M€) if Gil Marín opens the door again this very Monday.

➡️ The top priority: In parallel, Victor Osimhen's file has clearly accelerated this week. Simeone has spoken with him, and the Nigerian striker is fully open to joining the colchonero project.

➡️Big things are brewing in private, and everything could speed up all at once starting this Monday. 👀💣
Jeg kan sagtens se Victor Osimhen i Atlético! Vil være super fedt at se ham der! Så håber jeg vi får Alvárez. Vil selvfølgelig heller ikke have noget imod at se ham i Barca! :glad:

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
fre aug 07, 2026 10:23 pm
EasyBuddhist skrev:
@Juanjesuscsap

Jeg kan sagtens se Victor Osimhen i Atlético! Vil være super fedt at se ham der! Så håber jeg vi får Alvárez. Vil selvfølgelig heller ikke have noget imod at se ham i Barca! :glad:
Her synes jeg, vi går efter den forkerte. Meget forskellige spillere, men jeg ville hellere have den anden. Det kommer dog ikke til at ske og Alvarez er også udemærket

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 07, 2026 10:27 pm
Paulinho15 skrev:
fre aug 07, 2026 10:23 pm
EasyBuddhist skrev:
@Juanjesuscsap

Her synes jeg, vi går efter den forkerte. Meget forskellige spillere, men jeg ville hellere have den anden. Det kommer dog ikke til at ske og Alvarez er også udemærket
Min prioritet har været:

1. Harry Kane
2. Victor Osimhen
3. Lautaro Martínez
4. Julian Alvarez
...
5/6. Joao Pedro eller Dusan Vlahovic

Var ikke helt lun på Alvárez i starten, men han er vokset på mig. Primært fordi, at jeg tror, at han vil passe ekstremt godt ind hos os.

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1298 gange

Indlæg af Antimadridista »

Jeg havde også Kane først, haft i flere år, dernæst Alvarez.

Prisen bliver høj, men forhåbentlig kan han være her 6-7-8 år. Tror han vil passe rigtig godt ind

Oyarzabal min nr 3. Helt anden type, men ville excellere fra start tror jeg.

Osimhen og Vlahovic. No thank you.

At vi så nok ikke rører ved cb..ja det mener jeg er en fejl

klogfyr
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 228 gange

Indlæg af klogfyr »

Romano siger, at vi låner Araujo til Liverpool. Interessant, tror han vil være et monster i PL, hvilket kan sikre os gode penge næste sæson, hvis han slår igennem.

Billede

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 530 gange

Indlæg af Hristo »

klogfyr skrev:
fre aug 07, 2026 11:31 pm
Romano siger, at vi låner Araujo til Liverpool. Interessant, tror han vil være et monster i PL, hvilket kan sikre os gode penge næste sæson, hvis han slår igennem.

Billede
Medmindre vi betaler noget af hans løn eller de har fået en latterlig lav købsklausul, så er det en rigtig god nyhed!

Besvar