Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Tello skrev:
tors aug 06, 2026 6:43 pm
Hristo skrev:
tors aug 06, 2026 5:10 pm
Diomande til Puta for 125-140 mio euro. Hold da op en pris. Han er sikkert rigtig god, men jeg er meget tilfreds med, at det blev ham og ikke Olise, der lykkedes dem at hente.
De køber Olise næste år.
Han har kontrakt til 2029 så næste år vil han også være dyr

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Dumle skrev:
tors aug 06, 2026 6:47 pm
According to Marca, Rodri has committed to the club's sporting directors and decided to join Hansi Flick's team. The next step is to negotiate transfer terms with Manchester City, and Rodri has given the Catalans permission for this. Spanish media state that Manchester City do not intend to sell the 2024 Ballon d'Or winner for less than 50 million euros.
For 50 mio euro ville det være et kup, men mon ikke vi skal op i 65-70.
Kan man hente ham for ca 60 mio og sælge Ferran for det nogenlunde samme, så er det en hjernedød bytter. Så har man formentlig stadig pengene til den planlagte angriber.

Så er det bare all in på Osihmen!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
tors aug 06, 2026 7:33 pm
Dumle skrev:
According to Marca, Rodri has committed to the club's sporting directors and decided to join Hansi Flick's team. The next step is to negotiate transfer terms with Manchester City, and Rodri has given the Catalans permission for this. Spanish media state that Manchester City do not intend to sell the 2024 Ballon d'Or winner for less than 50 million euros.
Kan man hente ham for ca 60 mio og sælge Ferran for det nogenlunde samme, så er det en hjernedød bytter. Så har man formentlig stadig pengene til den planlagte angriber.

Det vil ikke være dumt! Så er spørgsmålet bare hvem der skal være reserveangriber.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Tello
Har takket: 1403 gange
Blevet takket: 669 gange

Indlæg af Tello »

Har set flere og flere på Twitter skrive om Vinicius’ nye kontrakt. Hvis det passer at de har givet slip på idéen om Rodri, samtidig med at Vini har fået ny kontrakt…

Var et af Vinis krav så at Rodri ikke skulle signes? :lol:
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Paulinho15 skrev:
tors aug 06, 2026 7:35 pm
Norbit skrev:
tors aug 06, 2026 7:33 pm
Dumle skrev:

Det vil ikke være dumt! Så er spørgsmålet bare hvem der skal være reserveangriber.
Gordon/Adeyemi/Raphinha/Olmo/Gavi. Én af dem.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors aug 06, 2026 4:55 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 06, 2026 4:40 pm
Dytrax skrev:
tors aug 06, 2026 4:09 pm
Flick skulle efter sigende have været i telefonisk kontakt med Rodri og have fortalt om ideen med holdet osv.

Men.... hvad så med Frenkie? Easy bliver utrøstelig, hvis vores skudforskrækkede, knap så flyvende hollænder bliver hensat til bænken. :grin:
Gerard Romero melder at Rodri er Barca spiller. Men han er heller ikke så pålidelig, som han har været

Jeg venter med analyserne, indtil den er sikker, men det kan blive godt
Hey Easy, hvis Rodri skulle komme til, tror du så, at han vil få en rolle som single pivot af Hansi? Og hvis ikke, tror du så, at han alligevel kommer til at fungere som sådan i løbet af de kampe han deltager i?

Og - vil du men at Barca skal spille med single pivot? Og hvis, hvor mener du så dette stiller, Bernal, Gavi og Pedri i deres udvikling - mener du at Bernal skal spille single pivot?
Rodri er ikke single pivot. Eller, han har ikke spillet det særlig ofte i hvert fald. City har oftest spillet dobbelt pivot og jeg ved ikke, om folk egentlig misforstår, hvad en dobbelt pivot er. Han minder jo rigtig megt om Bernal, omend med et ret omvendt oprindeligt udgangspunkt.

Altså, jeg er var lunken overfor, om Barca skulle bruge krudtet på at hente Rodri, da jeg ikke mener, Barca faktisk mangler en midtbanespiller og at man havde brug for forstærkning på andre positioner før en DM. Der er dog ingen tvivl om, en DM er blandt de vigtigste opgraderinger man lave på holdet lige nu, næstefter CF.

Efter overvejelse og især efter at Real blev meldt interesseret, så har mit synspunkt ændret sig. Det vil ikke være særlig fedt, hvis Real komplementerede truppen med Rodri. Det ville gøre dem rigtig, rigtig modbydelige at have med at gøre. Dernæst, så har vi lige set, hvordan Rodri gjorde mange af vores spillere bedre ved VM. Han kan komme til at løfte det nuværende hold til et hidtil uset niveau med sin blotte tilstedeværelse. Han er et monster, et fyrtårn, der rager op over alle andre på banen og jeg kan ikke begynde at beskrive, hvor meget han vil betyde for vores organisation. Han vil ganske enkelt få langt de fleste af vores problemer til at forsvinde med et trylleslag.

Rodri gør det muligt at vinde CL uden en CF og uden at opgradere på LCB. Det har man med alt ønskelig tydelighed set ved VM, hvor Spanien vandt ved at spille med en næsten pensioneret Laporte og med Oyarzabal og Baena i angrebet. Rodri hæver simpelthen niveauet på alle andre spillere på banen og giver således et helt nyt loft for, hvad der er muligt med det nuværende materiale.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Tello skrev:
tors aug 06, 2026 7:43 pm
Har set flere og flere på Twitter skrive om Vinicius’ nye kontrakt. Hvis det passer at de har givet slip på idéen om Rodri, samtidig med at Vini har fået ny kontrakt…

Tror ikke på den, det er for søgt. Til gengæld tror jeg, Real har brugt deres penge. Der er ikke mere at rutte med i forhold til fairplay og deres pladser i truppen brugt op. De er nødt til at sælge, før de kan hente. Det tror jeg, Rodri er blevet pissed over og rygterne går på, Camavinga har afvist et skifte væk.

Paradoksalt, så "overhalede" Real, Barca indenom i forhold til Bernardo og det var i sandhed et rent lykketræf. Havde Barca hentet Bernardo, var de aldrig gået efter Rodri og jeg kan ikke beskrive, hvor stor forskel, der er på de to handler. Omvendt, Havde Real ikke hentet Bernardo, så var Rodri sikkert allerede Real spiller. Og igen, jeg kan ikke beskrive, hvor stor forskel der er på de to handler.

Real har nu købt:

Cucurella, 30m euro i FFP
Dumfries, 25m euro i FFP
Konate, 25m i FFP
Bernardo, 30m i FFP
Espi, 10m i FFP
Diomande, 50m i FFP

Dertil har Vini eftersigende fået ca 50m om året, brutto, hvilket er 12m mere, end han får nu.

Det vil altså sige, de har øget deres årlige SCL med omkring 180m årligt! :eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 110 gange

Indlæg af hackmann »

Tello skrev:
tors aug 06, 2026 7:43 pm

Det er nok svært for dem at hente Rodri og samtidig beholde Vini.jr. Efter hvordan de svinede ham til ved bdo i 2024

nosslo15
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 346 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 06, 2026 7:47 pm
nosslo15 skrev:
EasyBuddhist skrev:
Dytrax skrev:
Flick skulle efter sigende have været i telefonisk kontakt med Rodri og have fortalt om ideen med holdet osv.

Men.... hvad så med Frenkie? Easy bliver utrøstelig, hvis vores skudforskrækkede, knap så flyvende hollænder bliver hensat til bænken. :grin:
Gerard Romero melder at Rodri er Barca spiller. Men han er heller ikke så pålidelig, som han har været

Hey Easy, hvis Rodri skulle komme til, tror du så, at han vil få en rolle som single pivot af Hansi? Og hvis ikke, tror du så, at han alligevel kommer til at fungere som sådan i løbet af de kampe han deltager i?

Og - vil du men at Barca skal spille med single pivot? Og hvis, hvor mener du så dette stiller, Bernal, Gavi og Pedri i deres udvikling - mener du at Bernal skal spille single pivot?
Rodri er ikke single pivot. Eller, han har ikke spillet det særlig ofte i hvert fald. City har oftest spillet dobbelt pivot og jeg ved ikke, om folk egentlig misforstår, hvad en dobbelt pivot er. Han minder jo rigtig megt om Bernal, omend med et ret omvendt oprindeligt udgangspunkt.

Altså, jeg er var lunken overfor, om Barca skulle bruge krudtet på at hente Rodri, da jeg ikke mener, Barca faktisk mangler en midtbanespiller og at man havde brug for forstærkning på andre positioner før en DM. Der er dog ingen tvivl om, en DM er blandt de vigtigste opgraderinger man lave på holdet lige nu, næstefter CF.

Efter overvejelse og især efter at Real blev meldt interesseret, så har mit synspunkt ændret sig. Det vil ikke være særlig fedt, hvis Real komplementerede truppen med Rodri. Det ville gøre dem rigtig, rigtig modbydelige at have med at gøre. Dernæst, så har vi lige set, hvordan Rodri gjorde mange af vores spillere bedre ved VM. Han kan komme til at løfte det nuværende hold til et hidtil uset niveau med sin blotte tilstedeværelse. Han er et monster, et fyrtårn, der rager op over alle andre på banen og jeg kan ikke begynde at beskrive, hvor meget han vil betyde for vores organisation. Han vil ganske enkelt få langt de fleste af vores problemer til at forsvinde med et trylleslag.

Rodri gør det muligt at vinde CL uden en CF og uden at opgradere på LCB. Det har man med alt ønskelig tydelighed set ved VM, hvor Spanien vandt ved at spille med en næsten pensioneret Laporte og med Oyarzabal og Baena i angrebet. Rodri hæver simpelthen niveauet på alle andre spillere på banen og giver således et helt nyt loft for, hvad der er muligt med det nuværende materiale.
Jeg er enig med dig i det meste, dog mener jeg at Rodri, selvom han ikke officielt er single pivot, tenderer til den position pga. hans kvaliteter. Ja han ville gøre Barca bedre her og nu, men jeg er bange for, han kommer til at tage for meget spilletid for nogle af de andre.

Jeg vil gerne se et samarbejde mellem Gavi, Bernal, Pedri og Fermin og Olmo + de nye talenter vokse sig stærkt og her frygter jeg, at mellemkomsten af Rodri kan spolere dette, jeg har ikke noget imod at der går et par år endnu, indtil vi vinder CL, hvis bare det bliver med førnævnte stamme. Jeg vil gerne have at de unge skal lære af deres fejl og ikke af en mester.

Er godt klar over, at Rodri eller den type som han er, gjorde Cubarsi bedre, men synes du, han gjorde Pedri bedre?

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Sofiane reports that around 16M€ gross fixed for RODRI + variables depending on performance.

We're talking about the second salary tier of the squad, close to the first.

If that's the case, more than fair salary given the signings and renewals of the last few years at Can Barça.
Bernardo tjener efter sigende det samme + 8m i bonuser :lol:

Jeg kan ikke beskrive, hvor meget Real har fucket up i dette vindue :lol: :lol: :lol:

Diomande i stedet for Olise og Bernardo i stedet for Rodri

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvis det bliver udfaldet

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors aug 06, 2026 8:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 06, 2026 7:47 pm
nosslo15 skrev:
EasyBuddhist skrev:
Dytrax skrev:

Jeg er enig med dig i det meste, dog mener jeg at Rodri, selvom han ikke officielt er single pivot, tenderer til den position pga. hans kvaliteter. Ja han ville gøre Barca bedre her og nu, men jeg er bange for, han kommer til at tage for meget spilletid for nogle af de andre.

Jeg vil gerne se et samarbejde mellem Gavi, Bernal, Pedri og Fermin og Olmo + de nye talenter vokse sig stærkt og her frygter jeg, at mellemkomsten af Rodri kan spolere dette, jeg har ikke noget imod at der går et par år endnu, indtil vi vinder CL, hvis bare det bliver med førnævnte stamme. Jeg vil gerne have at de unge skal lære af deres fejl og ikke af en mester.

Er godt klar over, at Rodri eller den type som han er, gjorde Cubarsi bedre, men synes du, han gjorde Pedri bedre?
I forhold til spilletid, så er det et luksus problem. Vi har de sidste tre år set, hvordan Pedri, Gavi og Frenkie er blevet kørt i sænk fordi igen og igen, de er blevet overspillet konstant. Jeg har ingen bekymyringer i forhold til det og jeg har ikke tal på de midtbane konstellationer, men kan fremvise med Rodri, Gavi, Pedri, Bernal, Frenkie, Fermin og Olmo. Det er simpelthen den klart vildeste midtbanetrup i topfodbold

Dertil, Rodri er så massiv en tilføjelse at ALLE bliver bedre. Han er den største leder, man kan forstille sig at tilføje en trup og det er vel at mærke efter, man har mistet Lewa, som også var en boss. Som sagt, Rodri gør alle vores andre problemer meget, meget mindre, nærmest ubetydelige

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

RODRI DIDN'T JUST SAY YES TO BARÇA, HIS ARRIVAL IS PRACTICALLY FINALIZED 🤯

🗣️
@MatteMoretto
: «Ever since several players from the Spanish national team who play for Barça talked to Rodri and told him: 'Listen, come join us, because the atmosphere in the locker room here is way better, the club is made for you, and the playing style suits you perfectly.'

Then, Barça officially entered the race and reached a financial agreement with Rodri.

So it's not just that Rodri gave his yes to Barça. Today, Rodri has practically finalized his arrival at Barça. 🤯🚨

What's missing now is the agreement between the two clubs, but Barça is preparing a very significant offer to Manchester City to sign him.»

[Via @RadioMARCA]

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 205 gange

Indlæg af !Option »

Rodri vil med hans kvalitet være en massiv signing til at supportere vores relativt unge midtbane folk som nok stadig skal få rigeligt med tid.

Men næsten endnu bedre, så stopper vi Real i at få næsten præcis hvad de mangler såfremt det lykkes! :clap:
Rey Abi!

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

🚨🗣️ Jose Felix Diaz (Madrid-based journo): “Let's not fool everyone. Madrid made an offer to Rodri and he simply said NO. It was his personal decision.”

#AD
Det lader mere til, at Rodri er utilfreds med Real Madrids håndtering af Ballon d’Or‑episoden, og at det er den behandling, der får ham til at afvise klubben.

Pérez og Vinícius Jr. opførte sig som tudeprinser, da prisen gik til Rodri — det glemmer man ikke bare lige.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Sofiane@Soso9zb
Barcelona has an agreement with a striker. If the Alvarez deal is dropped within the next few days, the club will activate talks with this striker.

I don't have the name yet.
Fra fyren der breakede Rodri i går..

Besvar