Han afskriver Barca hver eneste år. Det er ligesom en hellig pligt for ham
Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1199 gange
- Blevet takket: 1453 gange
Re: Champions league
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 241 gange
Preben elsker Barca!
Han bliver dog nødt til at holde lidt igen på TV for ikke virke for farvet, så derfor skjuler han sin begejstring for Blaugrana ved at være efter os nogle gange!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Tillykke til Paris
De har taget den lange og hårde vej til finalen og overkom også den hurdle at komme tilbage mod Arsenal beton defensiv .
Marquinhos på 32 , men ellers er resten unge folk . Selv Hakimi ( som jeg synes har været med i en evighed ) er kun 27 …. Paris kan vinde igen .
Imponerende hvad Enrique har fået ud af det
De har taget den lange og hårde vej til finalen og overkom også den hurdle at komme tilbage mod Arsenal beton defensiv .
Marquinhos på 32 , men ellers er resten unge folk . Selv Hakimi ( som jeg synes har været med i en evighed ) er kun 27 …. Paris kan vinde igen .
Imponerende hvad Enrique har fået ud af det
-
EasyBuddhist
Utroligt Vintinha løber med motm. Joao Neves var overalt og var klart banens bedste med Doue et stykke efter. Derudover var der Nuno M og Hakimi, der også var bedre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 520 gange
- Blevet takket: 1890 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1935 gange
- Blevet takket: 1269 gange
Jeg sad i løbet af kampen og tænkte at Vitinha spillede overraskende simpelt og alibi orienteret. Næsten hele tiden den lette aflevering….Så ja, den var lidt skæv.!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 10:43 amUtroligt Vintinha løber med motm. Joao Neves var overalt og var klart banens bedste med Doue et stykke efter. Derudover var der Nuno M og Hakimi, der også var bedre
Generelt spillede PSG jo ikke nogen særlig god kamp. Dembele ramte kun kuglen godt 1 gang. Ved straffesparket
-
EasyBuddhist
Ja, jeg ville også argumentere for Rice. Han var et bæst for ArsenalAntimadridista skrev: ↑søn maj 31, 2026 11:43 amJeg sad i løbet af kampen og tænkte at Vitinha spillede overraskende simpelt og alibi orienteret. Næsten hele tiden den lette aflevering….Så ja, den var lidt skæv.!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 10:43 amUtroligt Vintinha løber med motm. Joao Neves var overalt og var klart banens bedste med Doue et stykke efter. Derudover var der Nuno M og Hakimi, der også var bedre
Generelt spillede PSG jo ikke nogen særlig god kamp. Dembele ramte kun kuglen godt 1 gang. Ved straffesparket
- Paulinho15
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 241 gange
AGF videre i CL-kvalen! WTF!
Fantastisk! Jeg er ikke AGF-fan, men godt for dansk fodbold!
Fantastisk! Jeg er ikke AGF-fan, men godt for dansk fodbold!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 520 gange
- Blevet takket: 1890 gange