Laporte: 30 mio - venstrebenet, har ihvertfald to gode sæsoner og vi ved præcis hvad vi får.Barca80 skrev: ↑lør jul 25, 2026 12:45 pmOvervej lige dette:Dumle skrev: ↑lør jul 25, 2026 12:11 pmJeg er bange for man lader den kører så længe at vi kører med Ferran og Adeyemi som primære 9ere for så at sende Ferran til PSG gratis.
Jeg ved godt Lautaro er glad i Inter, men det kunne være spændende at sende 1 skud efter ham, for han bevæger sig virkelig godt i boksen og kan også være farlig på hovedet, især med Yamals indlæg.
Hvis man kun bruger 80 på en angriber, hvem ser du så som muligheder? Personligt tænker jeg Marmoush. Resten af de angribere der popper op i mit hoved som Osimhen, Kroupi osv er alle 100+
Ellers skal man satse lidt billigere og håbe en Aslani kan slå til, men det er sku noget af et gamble.![]()
Overvej det igen : 144 mål på en sæson !!Barcelona scorede 144 mål og indkasserede 63 mål i alt på tværs af La Liga, Champions League, Copa del Rey og Supercopa de España i sæsonen 2025/26.
Hvorfor i alverden skulle vi bruge 150 millioner på en angriber, når Lewandowski kun stod for en marginal del af de 144 mål? Og især når klubben allerede har brugt store summer på Gordon og Adeyemi til angrebet.
Vores problem har aldrig været at skabe chancer eller score mål. Problemet er, at vi indkasserer alt for mange dumme mål i de afgørende kampe.
Derfor er jeg grundlæggende ligeglad med, om det bliver Aslani, Lautaro Martínez eller en helt tredje angriber, der erstatter Lewandowski. Det ændrer ikke noget væsentligt.
Det, vi mangler, er en solid og rutineret centerback, der kan stå ved siden af Cubarsi. En ledertype, en Puyol‑figur, der organiserer forsvaret, er fysisk kompromisløs og går aggressivt ind i hver duel. Får vi sådan en centerback, så falder den sidste brik i puslespillet på plads.
Oyarzabal: 60 mio - klog og kan sikkert lægge på med Barca-spillere omkring sig.
Cancelo: 10 mio
100 mio-agtigt for tre sikre kort.
Hvis vi så sælger Ferran er vi heller ikke fucked, og kan vælge en anden type som først og fremmest er stærk og hurtig. Kunne være Nuñez hvis billig backup eller Osimhen hvis vi kan finde midlerne og vi vil have klasse.