Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2925 gange
- Blevet takket: 1716 gange
Re: Transferrygter
Der er forskel på at føle sig klar til en større rolle på holdet og at fortjene den (Via det, der vises til træning og i kampe)
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1209 gange
- Blevet takket: 1455 gange
Jeg er slet ikke uenig i, Torres har en sag. Han har aldrig rigtig slået til i sådan en grad, klubben har taget ham rigtig til sig. Ofte har det været nævnt, klubben vil lytte til bud på spilleren og man har holdt igen med en forlængelseMadameskrald skrev: ↑tirs aug 04, 2026 4:12 pmDer er jo intet, der tilsiger, at Torres ikke vil Barca - spørgsmålet er snarere, om Barca ønsker Torres tilstrækkeligt. Tidligere udtalelser indikerer, at han føler sig klar til en mere betydende rolle på holdet. Er Barcelona klar til det, ellers kan man næppe bliver tvær over, at Torres søger et sted hen, hvor hans ambitioner med større sandsynlighed kan indfries og/eller saldoen på hans bankbog vokser hurtigere.Iniesta007 skrev: ↑tirs aug 04, 2026 3:37 pmSynes han skal tage til Puta, så han kan komme med i primadonnaklubben![]()
Og køb så en der VIL klubben![]()
Jeg syntes faktisk, at det er forfriskende, at vi har en spiller, der ikke nødvendigvis bare er tilfreds som rotationsspiller.
Faktum er, Barca ser ham som en solid rotationsspiller, men så heller ikke mere. Torres har nu selv valgt at søge videre og så er det altså bare med at smede, mens hjernet er varmt
Alt det der med at klubben skal vise ham kærlighed, kan man ikke bruge til ret meget. Man får den kærlighed, man fortjener og Torres har altså ikke gjort nok til at kræve stjernehyre. Hvis han kan få den andetsteds, så er det fint. Men når han på den måde melder ud, så er der ingen vej tilbage imø
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 186 gange
Jeg er som sådan enig i det meste der bliver skrevet og sagt. Det der trigger mig til bare at sælge er at valget af psg. For det viser mig det hele handler om penge, for han slår som nævnt ikke nogen af psg's startere af, så han får en lige så lille rolle hos psg, hvis ikke mindre end hos Barca.EasyBuddhist skrev: ↑tirs aug 04, 2026 5:40 pmJeg er slet ikke uenig i, Torres har en sag. Han har aldrig rigtig slået til i sådan en grad, klubben har taget ham rigtig til sig. Ofte har det været nævnt, klubben vil lytte til bud på spilleren og man har holdt igen med en forlængelseMadameskrald skrev: ↑tirs aug 04, 2026 4:12 pmDer er jo intet, der tilsiger, at Torres ikke vil Barca - spørgsmålet er snarere, om Barca ønsker Torres tilstrækkeligt. Tidligere udtalelser indikerer, at han føler sig klar til en mere betydende rolle på holdet. Er Barcelona klar til det, ellers kan man næppe bliver tvær over, at Torres søger et sted hen, hvor hans ambitioner med større sandsynlighed kan indfries og/eller saldoen på hans bankbog vokser hurtigere.Iniesta007 skrev: ↑tirs aug 04, 2026 3:37 pmSynes han skal tage til Puta, så han kan komme med i primadonnaklubben![]()
Og køb så en der VIL klubben![]()
Jeg syntes faktisk, at det er forfriskende, at vi har en spiller, der ikke nødvendigvis bare er tilfreds som rotationsspiller.
Faktum er, Barca ser ham som en solid rotationsspiller, men så heller ikke mere. Torres har nu selv valgt at søge videre og så er det altså bare med at smede, mens hjernet er varmt
Alt det der med at klubben skal vise ham kærlighed, kan man ikke bruge til ret meget. Man får den kærlighed, man fortjener og Torres har altså ikke gjort nok til at kræve stjernehyre. Hvis han kan få den andetsteds, så er det fint. Men når han på den måde melder ud, så er der ingen vej tilbage imø
Kvara på LW er bedre end Raphinha, Doue slår han ikke af HW og Dembele, ja det kommer ikke til at ske. Jeg siger bare good luck Torres.
-
Iniesta007
- Har takket: 123 gange
- Blevet takket: 296 gange
Gode argumenter for og imod
. Og ja fodboldspillere skal tjene til resten af livet( næsten) inden de er ca.35, men der er sku ingen i de her klubber der kommer til at mangle smør på brødet
Bare se Lewan der på et tidspunkt kunne tjene mange millioner mere ved at tage til Saudi, men valgte at blive i Barca for at vinde titler
. Det har jeg respekt for
Dem der ikke gider klubben men spiller kostbar skal bare videre, respekt for det. Der er med garanti mange der vil give deres højre arm for at spille for Barca.
Glæder mig forresten til at Ligaen starter, også selvom det koster et ABB. hos Disney
Bare se Lewan der på et tidspunkt kunne tjene mange millioner mere ved at tage til Saudi, men valgte at blive i Barca for at vinde titler
Dem der ikke gider klubben men spiller kostbar skal bare videre, respekt for det. Der er med garanti mange der vil give deres højre arm for at spille for Barca.
Glæder mig forresten til at Ligaen starter, også selvom det koster et ABB. hos Disney
-
Antimadridista
- Har takket: 1941 gange
- Blevet takket: 1272 gange
Ja der er ikke meget Puyol over den fyr….
Lad os se om Deco kan trylle Julian i stalden alligevel…..
Lad os se om Deco kan trylle Julian i stalden alligevel…..
-
EasyBuddhist
Deco er i Madrid...Endrick has informed his club that he wants to leave Real Madrid!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Har takket: 1149 gange
- Blevet takket: 249 gange
Mon dog. Men det ville være fedt!EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 05, 2026 12:12 amDeco er i Madrid...Endrick has informed his club that he wants to leave Real Madrid!![]()
-
Hristo
- Har takket: 307 gange
- Blevet takket: 481 gange
De har lige solgt Garcia for 40m. Mon ikke de kræver minimum 80m for Endrick? Og med rockerrenter, når det hedder Barca… Kunne være sjovt at købe ham og gøre ham rigtig god, men jeg tror uden problemer, Puta kan sælge ham dyrt til en anden klub, så de ikke skal styrke Barca.DrGink skrev: ↑ons aug 05, 2026 6:24 amMon dog. Men det ville være fedt!EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 05, 2026 12:12 amDeco er i Madrid...Endrick has informed his club that he wants to leave Real Madrid!![]()
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 186 gange
Vel ca 10 år for sent med mindre vi leder efter en kult figurVoetbalprimeur.nl reports on Ivan Perisic's potential move to FC Barcelona from PSV, which could happen due to a special clause in his contract. According to ED, this clause allows him to leave PSV for FC Barcelona for a low fee.
-
Antimadridista
- Har takket: 1941 gange
- Blevet takket: 1272 gange
Nok en af årets vildeste ænder!!!!Dumle skrev: ↑ons aug 05, 2026 4:53 pmVel ca 10 år for sent med mindre vi leder efter en kult figurVoetbalprimeur.nl reports on Ivan Perisic's potential move to FC Barcelona from PSV, which could happen due to a special clause in his contract. According to ED, this clause allows him to leave PSV for FC Barcelona for a low fee.
Så længe det er den rigtige vej
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
-
EasyBuddhist
Mange Rodri rygter lige nu...
Der sker noget, men hvad er ikke sikkert. Ingen jinx, vi venter
Der sker noget, men hvad er ikke sikkert. Ingen jinx, vi venter
- Norbit
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 610 gange
Hvilke rygter? Rodri til os eller Puta?EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 05, 2026 9:22 pmMange Rodri rygter lige nu...![]()
Der sker noget, men hvad er ikke sikkert. Ingen jinx, vi venter![]()
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."