Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Blevet takket: 278 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Låser han ikke mere Bernal…? Jeg tror ikke helt, at jeg forstå låsning af Pedri.
Hvis man ikke havde de Jong på en meget dyr
kontrakt, så havde det været en oplagt mulighed, men vi har rigeligt med spillere til den centrale midtbane.

de Jong skade bliver forhåbentligt endnu en åbning for Bernal.

Drake
Har takket: 3087 gange
Blevet takket: 241 gange

Indlæg af Drake »

nosslo15 skrev:
tirs jul 28, 2026 7:03 pm
Paulinho15 skrev:
tirs jul 28, 2026 6:32 pm
Dejligt, hvis Barca går ind i kampen om Rodri. Han vil være en fornøjelse at se på vores midtbane og vil måske minde lidt om Busquets tænker jeg, selvom de selvfølgelig ikke er samme slags spiller.

Jeg har tænkt tanken i de seneste dage, at det ville være lækkert at se ham i Barca og har håbet vi vil gå efter ham. Tror tanken begynte at opstå under VM omrking semifinalen og finalen.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... rodri.html
Fantastisk spiller, men han skal slet ikke til Barca.

Han låser Perdri.
Hvordan ville han låse Pedri, det forstår jeg ikke? :think:

Jeg synes det ville være en fantastisk signing af Rodri.
Det ville netop frigøre Pedri, uden at vi mister kontrollen og kreativiteten på midten, da Rodri så kan tage sig af det.
Det ville også være mulig så at kunne spare Pedri noget mere, så vi ikke bliver lige så afhænge af ham, da vi har ingen andre der kan kontrollere en kamp og habe stor kreativitet. Vi vil samtidig også få de sidste 10% ud af Pedri, som vi mangler, da han kommer længere frem, og kan få flere mål og assist.
Og da Rodri er 30 år, så spærre han ikke for Bernals udvikling, da Bernal kun er 19 år, og kan komme spille og rolig frem, og være backup og rotations spiller.

MEN, det sker desværre ikke, jeg er sikker på at Rodri kommer til RM :mad: :clap:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Drake skrev:
tirs jul 28, 2026 10:54 pm
nosslo15 skrev:
tirs jul 28, 2026 7:03 pm
Paulinho15 skrev:
tirs jul 28, 2026 6:32 pm
Dejligt, hvis Barca går ind i kampen om Rodri. Han vil være en fornøjelse at se på vores midtbane og vil måske minde lidt om Busquets tænker jeg, selvom de selvfølgelig ikke er samme slags spiller.

Jeg har tænkt tanken i de seneste dage, at det ville være lækkert at se ham i Barca og har håbet vi vil gå efter ham. Tror tanken begynte at opstå under VM omrking semifinalen og finalen.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... rodri.html
Fantastisk spiller, men han skal slet ikke til Barca.

Han låser Perdri.
Hvordan ville han låse Pedri, det forstår jeg ikke? :think:

Jeg synes det ville være en fantastisk signing af Rodri.
Det ville netop frigøre Pedri, uden at vi mister kontrollen og kreativiteten på midten, da Rodri så kan tage sig af det.
Det ville også være mulig så at kunne spare Pedri noget mere, så vi ikke bliver lige så afhænge af ham, da vi har ingen andre der kan kontrollere en kamp og habe stor kreativitet. Vi vil samtidig også få de sidste 10% ud af Pedri, som vi mangler, da han kommer længere frem, og kan få flere mål og assist.
Og da Rodri er 30 år, så spærre han ikke for Bernals udvikling, da Bernal kun er 19 år, og kan komme spille og rolig frem, og være backup og rotations spiller.

MEN, det sker desværre ikke, jeg er sikker på at Rodri kommer til RM :mad: :clap:
Jeg er enig.

Det vil også tage noget at presset fra Bernal, så han ikke skal præstere med det samme. Det vil være godt at have Rodri som læremester ved siden af sig.

Jeg har på fornemmelsen, at Rodri sagtens kan ende med at skifte til Barca, men som jeg forstår det er Real Madrid førsteprioriteten for ham, så han kan komme hjem til Madrid, selvom han er Atlético-tilhænger.

Spørgsmålet er så bare om Real virkelig vil have ham - jeg tror godt, at Barca kan overtale ham i processen. Det vil være vanvittigt smukt at se ham i Barca-trøjen, men jeg vil heller ikke være ked af at se ham i den hvide trøje.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 1455 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Mht Rodri, så er langt fra et must at hente ham til Barca. Hans skades historik de sidste år er ikke rar læsning og han vil være en dyr tilføjelse

Man kan sagtens tale sig varm på fordelene, for de er ret nemme at få øje på

1. Man har i årevis manglet en rigtig DM. Rodri er en Rolls Royce DM, der gør alle omkring sig bedre og han giver det cover for forsvaret, man så længe har manglet

2. Man løfter den defensive byrde fra Pedri

3. Man giver Bernal tid til at spille udvikle sammen med den perfekte lærermester

4. Rodri er en CL level spiller. Han vil nok hæve Barca's chance for en CL titel med 10% i den nuværende trup. Han trives i den grad i big games

Rodri, Bernal, Pedri, Gavi, Olmo, Fermin... Ja, det er sgu ikke dumt

Kunne han presse Frenkie det sidste stykke ud, så han er næsten det værd i sig selv
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 607 gange

Indlæg af Norbit »

Rodri ender i Madrid venner. Den er stensikker. Han har flirtet med dem længe + de vil love ham fast spilletid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Har takket: 1941 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af Antimadridista »

Ja Rodri får vi ikke.

Er dog mere bekymret for at vi ikke rigtig kan lande en kvalitets 9’er.

CL kommer i hvert fald ikke tættere på med Ferran på toppen eller Gordon…

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
ons jul 29, 2026 2:15 pm
Ja Rodri får vi ikke.

Er dog mere bekymret for at vi ikke rigtig kan lande en kvalitets 9’er.

CL kommer i hvert fald ikke tættere på med Ferran på toppen eller Gordon…
Fuldkommen enig. Ved godt, at vi ikke skal sammenligne os med andre, men Bayern, PSG og Arsenal ligger over os i feltet til CL. Derudover kan man aldrig afskrive de hvide fra Madrid. Der var i virkeligheden 4-5 hold over os i CL i den forgående sæson, de har alle mere eller mindre oprustet yderligere - Madrid har oprustet gevaldigt og ovenikøbet fået Mourinho tilbage som træner, om man kan lide det eller ej, så har de forstærket sig på alle fronter. Vi har til dels også oprustet, men kun til vores bredde (Gordon, Adeyemi), det er slet ikke nok til CL. Vi mangler i øvrigt fortsat Cancelo som officiel og et par yderligere handler. Det startede lovende og store navne blev nævnt, nu er det hele lagt på is og vi har én måned til sæsonen for alvor går i gang. Vi mangler stadig den skide kvalitets 9'er og håber at Laporta tager sagen i egen hold og henter Osihmen med en fuck-finger til Atletico Madrid. Det klæder ikke Barca at gå ind til sæsonen uden en rigtig 9'er med så meget øvrig kvalitet i truppen. Selv hvis han "fejler" så tror jeg, at han vil kunne lave 25-30 mål på en sæson.

Kan man få Rodri til en fornuftig pris, så skal man gå efter ham, det vil løfte niveauet i truppen med et par % og øge vores chancer på den helt store scene. Udover ham, så mangler vi fortsat vores anker ved siden af Cubarsi. Jeg gider ikke læse og høre at G. Martin skulle være god nok, drop det.

Jeg havde generelt håbet på lidt mere aktivitet da flere virker trætte/mættede i Flicks system. I det man ikke ser mere aktivitet end det vi har set, så kan det være et tegn på at Flick mener ungdommen kan redde os. Måske er potentialet blandt de unge i år ekstrem højt?

Jeg var gået efter Osihmen, Rodri, Pedro Porro/Marcos Llorente, Mickey Van de Veen og solgt FdJ, Araujo, Ter Stegen og Kounde. Men det klart at intet af det kan lade sig gøre når FdJ/Araujo/Ter Stegen sidder på nogle vilde kontrakter og alle klubber vi skal handle med sætter prisen 30-40 mio. over markedet.

Let the Tunkara show begin!

Iniesta007
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 296 gange

Indlæg af Iniesta007 »

65 Mille Euro for Koundé....afgang :smile:

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Et af vores store problemer er jo bare netop at Barca er en stor drøm for rigtig mange spillere modsat klubber som Atletico som er store klubber som måske ikke helt er drømmen og som derfor gør det nemmere for dem at sælge spillere, for vi kan ikke sælge nogen spillere for når de først er her vil de ikke væk.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 81 gange
Blevet takket: 80 gange

Indlæg af Ikigai »

Barcelona target Junior Kroupi out 3-4 months with foot injury

Hvad er Plan C så ?

Drake

Indlæg af Drake »

Ikigai skrev:
ons jul 29, 2026 8:04 pm

Hvad er Plan C så ?
Ej hvor ærgerligt! :sørgelig:

Det virker som om klubben ikke har noget plan C, og nøjes med det vi har og så prøve at forlænge med Ferran.

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Ikigai skrev:

Hvad er Plan C så ?
Osihmen!

Drake

Indlæg af Drake »

Norbit skrev:
ons jul 29, 2026 8:47 pm
Ikigai skrev:

Hvad er Plan C så ?
Osihmen!
Jeg tror desværre ikke har er med overvejelserne pga han personlighed og ikke er den type vi søger.
Så vil vi åbenbart hellere undvære :roll:

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Hvis ikke det lykkes med Alvarez, så synes jeg vi skal give Osimhen og Lautaro et skud.

I hvert fald undersøge mulighederne for en handel. Alternativt, så er jeg ved at være klar til Vlahovic.

Han virker til at være sulten efter at komme til Barca og jeg tror også han vil være god i presspillet.

Han er kun 26 år og han virker til at ville tilpasse sine økonomiske krav til klubben.

Så vil jeg samtidig beholde Ferran og forsøge at forlænge med ham.

Hvis det ikke lykkes, så har jeg ikke noget imod at miste ham på en fri transfer næste sommer.

Værdien af at beholde ham i truppen den kommende sæson er større end at miste ham på en fri transfer.

Tror dog sagtens det kan lade sig gøre at forlænge med ham, men vi må se hvad sker.

Såfremt det ikke lykkes med Alvarez, Osimhen eller Lautaro, så vil jeg være tilfreds med Vlahovic og Ferran.

Dusan er altså ikke en dårlig angriber.

Han startede godt ud i Juve efter skiftet fra Fiorentina, men det virkede til han havde det svært i sidste sæson.

Hvorfor ved jeg ikke.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Dusan på fri og gå all in på Rodri og meddel de Jong han ikke kommer til at spille for Barca mere.

Hiv så Aslani ind og skip Ferran til PSG.

Og er der penge til overs så piver jeg ikke hvis man hiver Lukeba til klubben som makker til Cubarsi, og ellers kan jeg godt leve med en kortsigtet Laporte.

Besvar