Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
Re: Transferrygter
Hvis vi, lad os lige lege lidt her, har pengene til at smide +€100M for en angriber, hvorfor så ikke forstærke forsvaret og eventuelt midtbanen? Én CB, en HB, en DM og vi har hentet kanter nok. Jeg vil hellere forstærkes i de bagerste geledder, fremfor at bruge alle pengene på én angriber. Det er self ikke mig der bestemmer, men … vi mangler IMO ikke firepower. Vi scorer nok mål, men som en anden sagde, vi lukker en helvedes masse mål ind. Hvad tænker gutterne på forummet? 
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Lige nu er han så meget en Bellingham klon, men med lavere tyngdepunkt. Han er vanvittig, når han modtager bolden med to spillere i ryggen. Umulig at komme ind på kroppen af og umulig at få ud af balance. Der minder han mig om Kessie, som også havde det her lidt dovne udtryk til tider, men simpelthen brølstærk i nærkampe. Her er Ebrima dog langt mere smidig og hurtig i sine bevægelser og hans udgangspunkt er jo den sidste tredjedelParla skrev: ↑man jul 27, 2026 4:54 pmGlæder mig til at sen Tunkara han ligner virkelig en 9er I sit spilHristo skrev: ↑søn jul 26, 2026 8:01 pmDet er ikke nogen dum tanke. Vi har jo et virkeligt stærkt setup.EasyBuddhist skrev: ↑søn jul 26, 2026 7:45 pmJeg synes, vi skal stikke alle penge i lommen og slå Real med La Masia, endnu engang. Intet ville give mig en større tilfredsstillelse
Kan vi sælge et par stykker inden vinuet lukker, så meget desto bedre. Araujo, AC, Ter Stegen, Kounde, Ferran og Frenkie, bare for at hæve oddsene![]()
Måske egypteren eller Tunkara kunne være en joker på nieren. Ellers kan de to nye kanter også spille der. Men både at sælge Ferran og ikke købe en ny angriber ville for mig være at tage troen på egne kræfter et skridt for langt.
Så en La Masia mellemting mellem Kessie, Bellingham og Kudus, men med mulighed for at forme ham, som man har lyst, også F9
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Jeg har aldrig set ham spille, så udelukkende indtryk fra stats. Men han ser mig godt nok meget ufærdig ud ift sine præstationer. Ved godt det er en mindre klub han spiller for men alligevel… 130 mio lyder helt crazy for en spiller med en sæson i PL og to sæsoner Frankrig herunder en i den næstbedste række. I den henseende lyder det for mig som det rene scoop Real Madrid er ved at lave til samme pris.FCBarcelonaChr skrev: ↑man jul 27, 2026 6:22 pmKender ham slet ikke og de vil også have minimum €130M for ham …![]()
Vildt nok at Kane for få år siden havde været nem at købe for 130 mio. Nu rækker de penge ikke engang til en etableret stjerne. Lad os nu lade være med at være en del af det cirkus. Tilslutter mig @Easy ift at finde en F9 indenfor egen trup i det psykomarked.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Det er alt for meget, selv i dette marked. 80+15 burde være prisen, selvom den også er kraftig inflateret. I et normalt marked vil han koste 60Hristo skrev: ↑man jul 27, 2026 8:52 pmJeg har aldrig set ham spille, så udelukkende indtryk fra stats. Men han ser mig godt nok meget ufærdig ud ift sine præstationer. Ved godt det er en mindre klub han spiller for men alligevel… 130 mio lyder helt crazy for en spiller med en sæson i PL og to sæsoner Frankrig herunder en i den næstbedste række. I den henseende lyder det for mig som det rene scoop Real Madrid er ved at lave til samme pris.FCBarcelonaChr skrev: ↑man jul 27, 2026 6:22 pmKender ham slet ikke og de vil også have minimum €130M for ham …![]()
Vildt nok at Kane for få år siden havde været nem at købe for 130 mio. Nu rækker de penge ikke engang til en etableret stjerne. Lad os nu lade være med at være en del af det cirkus. Tilslutter mig @Easy ift at finde en F9 indenfor egen trup i det psykomarked.
Kan man ikke sende Roony og Casado den anden vej og så ligge 75 oveni. Det vil også være en god handel for Bournemouth
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Tello
- Har takket: 1403 gange
- Blevet takket: 669 gange
Jesus fucking Christ.
Madrid og Rodri intensiverer. Nu nævnes Bastoni også.
Har tjekket lidt inde på Madridista, og de leger med startopstillinger. Fandt et eksempel;
Courtois
Dumfries. Rüdiger. Bastoni. Cucurella.
Rodri.
Bernardo. Bellingham.
Vinicius. Mbappé. Diomandé.
Hvor er La Liga’s Financial Fair Play?
Har tjekket lidt inde på Madridista, og de leger med startopstillinger. Fandt et eksempel;
Courtois
Rodri.
Bernardo. Bellingham.
Uruguayo de mierda
-
DrGink
- Har takket: 1203 gange
- Blevet takket: 253 gange
De kommer nok ikke til at få fat i dem alle - det har de ikke økonomi til. Bastoni og Rüdiger virker også som en lidt speciel og usikker kombi imø.Tello skrev: ↑tirs jul 28, 2026 8:25 amJesus fucking Christ.
Courtois
Rodri.
Bernardo. Bellingham.
Man kan jo sammenligne med hvis vi lige fik lov til at finde 3 topspillere til vores opstilling. Så ville det også se voldsomt ud.
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Jeg synes kun den opstilling skræmmer på navne men når jeg dykker ned i den er jeg ikke super skræmte.DrGink skrev: ↑tirs jul 28, 2026 10:13 amDe kommer nok ikke til at få fat i dem alle - det har de ikke økonomi til. Bastoni og Rüdiger virker også som en lidt speciel og usikker kombi imø.Tello skrev: ↑tirs jul 28, 2026 8:25 amJesus fucking Christ.
Courtois
Rodri.
Bernardo. Bellingham.
Man kan jo sammenligne med hvis vi lige fik lov til at finde 3 topspillere til vores opstilling. Så ville det også se voldsomt ud.
Bastoni er rystende usikker for Italien når de spiller i en 4 back kæde, Rüdiger er ikke hvad han har været.
Cucu er virkelig god, og Dumfries er jeg ikke meget mere imponeret over defensivt end Trent
Rodri er verdensklasse og kan blive en mundfuld og Bernardo er virkelig god med bolden men er ikke super defensivt.
Oppe foran har de intet pres fra andre end Diomande som mange råber højt om men lad ham lige bevise noget først. Han har 1 sæson i bundesligaen før spillede han i segunda.
Og igen, det er som det har været de sidste 30 år med dem, se køber de største og mest hotte navn og sådan er det.
Jeg var mere nervøs dengang de løb med R9, Figo, Zidane, Beckham, Roberto Carlos m.fl.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2984 gange
- Blevet takket: 1739 gange
According to Helena Condis, Eli Junior Kroupi wants to sign for Barcelona and is very excited about the possibility of joining the club.
Playing for Barça is a dream for the young striker, who would welcome the move.
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Tilsyneladende er er hans goals to Xg ratio 1,56 og han scorer på omkring 1/4 del af hans afslutninger.
Det er absolut verdensklasse stats...
Det er absolut verdensklasse stats...
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Det synes jeg også. Han er næsten Suárez’sk i sin afslutningsalsidighed.
Han er til gengæld også et sats, fordi han er så ung og upoleret.
Han er til gengæld også et sats, fordi han er så ung og upoleret.
Robert Zimmerman
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Mit problem er prisen. Vi har hentet unge folk før til mange penge, som ikke er slået igennem. Trincao og Vitoe Roque er lige de mest oplagte jeg kan huske. Beløbet for evt Kroupi er bare astronomisk til sammenligning, og vil lægge et kæmpe pres på ham. Vítor Roque og Trincao fik vi solgt uden de store tab, og de har gang i gode karrierer igen efter at være skiftet væk. Og alligevel har de til trods for videreudvikling og genopblomstring nok ikke niveauet til Barca, hvor kravene er maksimale.
For mig er risikoen for at Kroupi ikke når Barca-niveau bare så stor, at 130 mio virker galimatias. Inden dette vindue havde jeg sagt præcis det samme ift Alvarez og 130. Nu virker det bare som new normal. Men for mig er det stadig det man giver for en færdigudviklet klassespiller. Ikke lovende spiller.
For mig er risikoen for at Kroupi ikke når Barca-niveau bare så stor, at 130 mio virker galimatias. Inden dette vindue havde jeg sagt præcis det samme ift Alvarez og 130. Nu virker det bare som new normal. Men for mig er det stadig det man giver for en færdigudviklet klassespiller. Ikke lovende spiller.
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Dejligt, hvis Barca går ind i kampen om Rodri. Han vil være en fornøjelse at se på vores midtbane og vil måske minde lidt om Busquets tænker jeg, selvom de selvfølgelig ikke er samme slags spiller.
Jeg har tænkt tanken i de seneste dage, at det ville være lækkert at se ham i Barca og har håbet vi vil gå efter ham. Tror tanken begynte at opstå under VM omrking semifinalen og finalen.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... rodri.html
Jeg har tænkt tanken i de seneste dage, at det ville være lækkert at se ham i Barca og har håbet vi vil gå efter ham. Tror tanken begynte at opstå under VM omrking semifinalen og finalen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
nosslo15
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 346 gange
Fantastisk spiller, men han skal slet ikke til Barca.Paulinho15 skrev: ↑tirs jul 28, 2026 6:32 pmDejligt, hvis Barca går ind i kampen om Rodri. Han vil være en fornøjelse at se på vores midtbane og vil måske minde lidt om Busquets tænker jeg, selvom de selvfølgelig ikke er samme slags spiller.
Han låser Perdri.