𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Álex González has convinced Hansi Flick with his performances in pre-season. The young left winger, who joined Barça U19 from CF Damm in March, has enjoyed rapid development. He scored once and provided an assist against CE Europa yesterday and will travel to England with the first-team squad. [@sport]
FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Re: FC Barcelona
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Masser af talent med til England
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 529 gange
De mest spændende tider er når et par nye talenter står klar i kulissen og måske slår igennem. Lige nu har vi virkelig mange, og et muligt luksusproblem ift skulle sige farvel til spillere, som har hele pakken. Jeg er som altid så fodboldromantisk, at jeg gerne lever med at vi ikke skal vinde det hele for enhver pris lige nu og her, hvis det betyder, at vi kan udvikle egne spillere til de kommende mange år. Jeg ville bl.a. blive ked af at se spillere som Aron, Fort, Torrents, Cortes, Guille, Tunkara, Diarra m.fl. ryge til andre klubber (udover leje uden forkøbsret), fordi jeg er sikker på de alle går en stor fremtid i møde
-
EasyBuddhist
Der er virkelig en absurd mængde talent på vej op og nogle af dem er rigtig storeHristo skrev: ↑man jul 27, 2026 3:21 pmDe mest spændende tider er når et par nye talenter står klar i kulissen og måske slår igennem. Lige nu har vi virkelig mange, og et muligt luksusproblem ift skulle sige farvel til spillere, som har hele pakken. Jeg er som altid så fodboldromantisk, at jeg gerne lever med at vi ikke skal vinde det hele for enhver pris lige nu og her, hvis det betyder, at vi kan udvikle egne spillere til de kommende mange år. Jeg ville bl.a. blive ked af at se spillere som Aron, Fort, Torrents, Cortes, Guille, Tunkara, Diarra m.fl. ryge til andre klubber (udover leje uden forkøbsret), fordi jeg er sikker på de alle går en stor fremtid i møde
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Vi skal være glade for det vi har i Barcelona! Det er virkelig unikt. Jeg er stolt af at være Barca-fan. Bliver helt rørt nu.
https://youtube.com/shorts/icQUxpdKS5Q? ... N9EBIxG77s_
https://youtube.com/shorts/icQUxpdKS5Q? ... N9EBIxG77s_
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Det er her er rigtigt godt! Det bliver godt med den skærpede konkurrence i truppen.
Tror det vil gøre spillerne bedre og vi kan bedre aflaste dem samt skifte friske og skarpe spillere ind.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/raph ... tiden.html
Tror det vil gøre spillerne bedre og vi kan bedre aflaste dem samt skifte friske og skarpe spillere ind.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/raph ... tiden.html
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Barcelona's Board has approved a project to integrate the structure of Barça Atlètic with the first team, aiming for faster, more efficient and coordinated sporting, economic and operational management. Under the new structure, Deco will take control of Barcelona Atlètic. Josep Ramon Alexanco, who previously oversaw both La Masia and Barcelona Atlètic, will now focus solely on La Masia, from Juvenil A down to the lower academy categories.
- Paulinho15
NEW: Barcelona are searching South America for the next Ronald Araujo.
The club’s scouting department is targeting young talents in low-cost deals, generally not exceeding €3m, with the idea of developing them through Barça Atlètic before reaching the first team.
Araujo, signed from Boston River for an initial €1.7m in 2018, is considered the model for this strategy.
— @sport
(Barca Universal Instagram)
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
- Paulinho15
BREAKING: Training clips show that Hansi Flick has been trying out this attacking force:
LW: Gordon
False 9: Lamine Yamal
RW: Adeyemi
AM: Fermín
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 304 gange
Nå nu har jeg investeret i Disney +, så kan de bare begynde på Ligaen
Take care Culers og god sæson
Take care Culers og god sæson
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
-
EasyBuddhist
Rodri i stedet for Frenkie og det havde været perfekt𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona’s captaincy order for the 2026/27 season:
Raphinha
Frenkie de Jong
Pedri
Gavi
Eric García
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange