FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Álex González has convinced Hansi Flick with his performances in pre-season. The young left winger, who joined Barça U19 from CF Damm in March, has enjoyed rapid development. He scored once and provided an assist against CE Europa yesterday and will travel to England with the first-team squad. [@sport]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Billede

Masser af talent med til England
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 529 gange

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man jul 27, 2026 2:37 pm
Billede

De mest spændende tider er når et par nye talenter står klar i kulissen og måske slår igennem. Lige nu har vi virkelig mange, og et muligt luksusproblem ift skulle sige farvel til spillere, som har hele pakken. Jeg er som altid så fodboldromantisk, at jeg gerne lever med at vi ikke skal vinde det hele for enhver pris lige nu og her, hvis det betyder, at vi kan udvikle egne spillere til de kommende mange år. Jeg ville bl.a. blive ked af at se spillere som Aron, Fort, Torrents, Cortes, Guille, Tunkara, Diarra m.fl. ryge til andre klubber (udover leje uden forkøbsret), fordi jeg er sikker på de alle går en stor fremtid i møde

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
man jul 27, 2026 3:21 pm
EasyBuddhist skrev:
man jul 27, 2026 2:37 pm
Billede

De mest spændende tider er når et par nye talenter står klar i kulissen og måske slår igennem. Lige nu har vi virkelig mange, og et muligt luksusproblem ift skulle sige farvel til spillere, som har hele pakken. Jeg er som altid så fodboldromantisk, at jeg gerne lever med at vi ikke skal vinde det hele for enhver pris lige nu og her, hvis det betyder, at vi kan udvikle egne spillere til de kommende mange år. Jeg ville bl.a. blive ked af at se spillere som Aron, Fort, Torrents, Cortes, Guille, Tunkara, Diarra m.fl. ryge til andre klubber (udover leje uden forkøbsret), fordi jeg er sikker på de alle går en stor fremtid i møde
Der er virkelig en absurd mængde talent på vej op og nogle af dem er rigtig store

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Vi skal være glade for det vi har i Barcelona! Det er virkelig unikt. Jeg er stolt af at være Barca-fan. Bliver helt rørt nu.

https://youtube.com/shorts/icQUxpdKS5Q? ... N9EBIxG77s_
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Det er her er rigtigt godt! Det bliver godt med den skærpede konkurrence i truppen.

Tror det vil gøre spillerne bedre og vi kan bedre aflaste dem samt skifte friske og skarpe spillere ind.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/raph ... tiden.html
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Barcelona's Board has approved a project to integrate the structure of Barça Atlètic with the first team, aiming for faster, more efficient and coordinated sporting, economic and operational management. Under the new structure, Deco will take control of Barcelona Atlètic. Josep Ramon Alexanco, who previously oversaw both La Masia and Barcelona Atlètic, will now focus solely on La Masia, from Juvenil A down to the lower academy categories.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

🚨 NEW: Barcelona are searching South America for the next Ronald Araujo.

The club’s scouting department is targeting young talents in low-cost deals, generally not exceeding €3m, with the idea of developing them through Barça Atlètic before reaching the first team.

Araujo, signed from Boston River for an initial €1.7m in 2018, is considered the model for this strategy.

— @sport

(Barca Universal Instagram)

Drake
Har takket: 3130 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Drake »

Så er alle samlet :grin:

Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

🚨 BREAKING: Training clips show that Hansi Flick has been trying out this attacking force:

LW: Gordon
False 9: Lamine Yamal
RW: Adeyemi

AM: Fermín

Iniesta007
Har takket: 124 gange
Blevet takket: 304 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Nå nu har jeg investeret i Disney +, så kan de bare begynde på Ligaen :smile:
Take care Culers og god sæson :wave:

Drake
Har takket: 3130 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Drake »

Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 542 gange
Blevet takket: 1957 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Helt vildt hvor meget der er sket de sidste år. OG vi er her endnu. :thumbup:

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona’s captaincy order for the 2026/27 season:

1️⃣ Raphinha
2️⃣ Frenkie de Jong
3️⃣ Pedri
4️⃣ Gavi
5️⃣ Eric García
Rodri i stedet for Frenkie og det havde været perfekt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 542 gange
Blevet takket: 1957 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Besvar