Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Paulinho15 skrev:
søn jul 26, 2026 5:16 pm
Det er godt nok lidt en anderledes situation vi står i lige nu i forhold til at hente en ny angriber. I de seneste tilfælde, hvor vi har skulle hente en nier har det ligget lige til højrebenet.

Lewandowski i 2022 gav sig selv, mens vi fra 2020 til 2022 klarede os med Griezmann, Braithwaite, tildels Messi, Aguero i en kort periode, Memphis Depay, Aubameyang, Luuk de Jong og Ferran Torres.

Fra 2014 til 2020 havde vi Luis Suárez.

Luis Suárez og Robert Lewandowski var relativt nemme at hente, mens vi mellem 2020 måtte klare os med de spillere vi havde og billige løsninger på transfermarkedet på grund af en presset økonomi.

Vi står i en lidt anden situationen nu. Det primære transfermål for Hansi Flick er Julian Alvarez, men han er ekstremt dyr. Vi har tilsyneladende råd til at hente ham inden for rimelighedens grænser, men Atletico er meget svære at forhandle med lige nu.

Så er der Harry Kane, som ville være en ideel signing, men han virker urørlig i Bayern, og lader til at forlænge ifølge de seneste rygter.

Omsimhen virker ikke til at være en prioritet, men hvis vi går efter ham rygtets han også til at blive ekstremt dyr.

Så er der Lautaro, der efter min mening vil passe perfekt ind i Barca, men der er ingen rygter om ham og han ser ikke ud til at ville væk fra Inter lige nu.

Så står vi tilbage med Joao Pedro, der har været nævnt, men han har måske ikke verdensklasse lige nu. Som jeg ser det vil Chelsea heller ikke sælge, men jeg tror godt det kan ændre sig, hvis Barca seriøst går efter ham.

Så er der den gratis mulighed i Dusan Vlahovic, men det virker ikke til at Barca jubler ved tanken om ham ligesom hans lønkrav har været rygtet til at være rigtig høje. Spørgsmålet er om han vil sænke kravene for at komme til Barca.

Så er der unge muligheder I Junior Kroupi og Fisnik Alsiani, der også har været nævnt, men Kroupi bliveer rigtig dyr og Asliani har ikke verdensklasse niveau endnu.

Der er altså ikke bare en angriber på markedet, der ligger lige til højrebenet vi kan hente denne sommer. Vi kan ende i lignende situation som mellem 2020-2022, hvor vi ikke havde en verdensklasseangriber på nierpositionen.

Jeg var ikke ikke helt solgt på Alvarez til at starte med, men det er jeg i den grad nu. Jeg håber, at vi henter ham og jeg har ikke noget imod hvis vi betaler 150 mio. euro for ham.

Kane ville være den absolut drømmesigning, men tror desværre ikke det kommer til at ske. Hvis Alvarez glipper, så synes jeg, at ledelsen skal give et helhjertet forsøg med Lautaro Martínez.

Vi kan måske godt klare os med ikke at hente en nier, og så satse på Ferran, Gordon, Adeyemi og Hamza til den position på skift - ligesom Fermin og Olmo også kan bruges der og der kan eksperimenteres med Yamal og Raphinha.

Umiddelbart ville det være fint for mig også at hente Vlahovic på en fri transfer til at supplere overstående, men kun på rimelige vilkår.

Nu kommer jeg i tanke om Oyarzabal. Han ville være perfekt at hente, men jeg tror ikke det sker. Jeg tror, at han ikke vil væk fra Real Sociedad.

Så er der Darwin Nunez, der har været nævnt på det sidste. Kun på en lejeaftale og som reserveangriber ser jeg ham som kunne være et fint bud. Så kan vi fx satse på Ferran og have Nunez som reserve.

Uanset hvilken løsning vi ender med, så er det noget af en atypisk transfersituation vi står i denne sommer i forhold til at finde en ny angriber.

Denne gang har vi pengene til den angriber vi ønsker, men der er forskellige faktorer, der har gjort det svært at forstærke nier-positionen indtil nu.
Luis suarez var persona non grata i Liverpool, da vi købte ham. Og lewandowski var som jeg husker det også en langstrakt affære hvor Bayern var godt og grundigt sure indtil vi betalte er dengang meget stort beløb for en aldrende stjerne.
Alle vi gerne vil have nu spiller for klubber som har råd til at sige nej eller forhandle.
Af de nævnte ville jeg prioritere Lautaro eller Osimhen meget højt fordi de vitterligt ville tilføre noget ægte nier-energi og burde være realistiske hvis vi havde gået efter dem. Nu har vi signaleret at Julian er den rigtige og derfra tror jeg hverken Osimhen eller Lautaro vil kræve at blive solgt til Barca.
Tilbage står så Oyarzabal som jeg tror stadig er realistisk. Jeg kender ikke hans frikøbssum men mener at have læst at den er omkring 70 mio. Til det beløb ville han for mig være pengene værd. Og ellers skulle vi gå efter navne som slet ikke har været oppe og vende, men jeg aner ikke hvem. Måske er der en Franculino-type derude som kan være interessant.

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg synes, vi skal stikke alle penge i lommen og slå Real med La Masia, endnu engang. Intet ville give mig en større tilfredsstillelse

Kan vi sælge et par stykker inden vinuet lukker, så meget desto bedre. Araujo, AC, Ter Stegen, Kounde, Ferran og Frenkie, bare for at hæve oddsene :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
søn jul 26, 2026 7:45 pm
Jeg synes, vi skal stikke alle penge i lommen og slå Real med La Masia, endnu engang. Intet ville give mig en større tilfredsstillelse

Kan vi sælge et par stykker inden vinuet lukker, så meget desto bedre. Araujo, AC, Ter Stegen, Kounde, Ferran og Frenkie, bare for at hæve oddsene :lol:
Det er ikke nogen dum tanke. Vi har jo et virkeligt stærkt setup.
Måske egypteren eller Tunkara kunne være en joker på nieren. Ellers kan de to nye kanter også spille der. Men både at sælge Ferran og ikke købe en ny angriber ville for mig være at tage troen på egne kræfter et skridt for langt.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
søn jul 26, 2026 8:01 pm
EasyBuddhist skrev:

Måske egypteren eller Tunkara kunne være en joker på nieren. Ellers kan de to nye kanter også spille der. Men både at sælge Ferran og ikke købe en ny angriber ville for mig være at tage troen på egne kræfter et skridt for langt.
Vi kører da med bare med F9 hele sæsonen og Hamza/Gistau som plan B. I realiteten har vi jo Olmo, Yamal, Adeyemi, Gordon, Fermin, Ebrima, Diarra og Toni, der kan spille F9. Fuck Ferran :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

@JacobsBen
🚨 BREAKING: PSG value Bradley Barcola at €170m and are using the transfers of Morgan Rogers and Elliot Anderson as valuation yardsticks.

The number factors in that Barcola is a back-to-back Champions League winner, had a strong World Cup and is only 23. Plus, multiple clubs have made enquiries.

PSG are prepared to sell, though, and Liverpool will hope to get the price down.

⁠Luis Enrique has been clear that he only wants players committed to PSG, and that he won't guarantee anyone a starting spot.
Hell no! Det her vindue er fucked. Just walk away, uden nogen lægger mærke til det :lolno:

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/fran ... oportioner

PSG: Vi vil have 170m euro for Barcola

Lidt senere

PSG: kravene er ude af proportioner

:lol: :lol: :lol:

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 677 gange
Blevet takket: 917 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, den studsede jeg også lidt over. Men kravet dengang på Neymar var ikke ude af proprotioner åbenbart.

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

PuyolErGud skrev:
søn jul 26, 2026 10:15 pm
Ja, den studsede jeg også lidt over. Men kravet dengang på Neymar var ikke ude af proprotioner åbenbart.
En peak Neymar kommercielt og sportsligt vs. en ung Diomande. Jeg kan godt forstå, hvis de differentiere….

PSG har rigtigt gode kort på hånden - de er ikke tvungent til indkøb eller salg.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn jul 26, 2026 10:26 pm
PuyolErGud skrev:
søn jul 26, 2026 10:15 pm
En peak Neymar kommercielt og sportsligt vs. en ung Diomande. Jeg kan godt forstå, hvis de differentiere….

PSG har rigtigt gode kort på hånden - de er ikke tvungent til indkøb eller salg.
Neymar var og er, selv den dag i dag, en helt, helt anden boldgade både rent kommercielt

En grund til, jeg har meget svært ved at tage Vini til Arsenal seriøst. Jeg har aldrig set en engelsk klub gennemføre så stor en handel og da slet ikke Arsenal. Måske Utd kunne gøre det, men der skal en ganske særlig klub til at hente de største stjerner, som Vini må siges at være

Man skal have en seriøs infrastruktur på plads med masser af kapacitet og et gigantisk kommercielt marked at afsætte på

PSG dengang med Neymar havde nosserne og pengene bag til at tage de gigantiske økonomiske slag det gav. Det har givet dem den platform, de står på i dag. Men med de økonomiske fairplayregler, der findes i dag, tror jeg ikke det vil være muligt at gentage og dertil tror jeg ikke Arsenal har nosserne til at gamble ved det helt store bord

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2987 gange
Blevet takket: 1740 gange

Indlæg af Dytrax »

Fisnik Asllani has decided to wait for Barça, despite being very close to joining RB Leipzig. The striker is hoping the Catalan club will make a move for him.

Barça see Asllani as a backup striker and a rotation option, especially if Ferran Torres leaves, although the club could still sign him even if Ferran stays. The club also believe his €29 million release clause is affordable and may try to negotiate a lower fee with Hoffenheim.

The decision now rests with Barça. While there is no official deadline, RB Leipzig want to finalize the deal as soon as possible, even as Fisnik Asllani continues to wait for Barça.

[Diario Sport]

Tello
Har takket: 1403 gange
Blevet takket: 669 gange

Indlæg af Tello »

Perez er en 12 årig der får hans mor til at købe Ultimate Team kort til ham. Jesus.
Uruguayo de mierda

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man jul 27, 2026 10:54 am
Fisnik Asllani has decided to wait for Barça, despite being very close to joining RB Leipzig. The striker is hoping the Catalan club will make a move for him.

Barça see Asllani as a backup striker and a rotation option, especially if Ferran Torres leaves, although the club could still sign him even if Ferran stays. The club also believe his €29 million release clause is affordable and may try to negotiate a lower fee with Hoffenheim.

The decision now rests with Barça. While there is no official deadline, RB Leipzig want to finalize the deal as soon as possible, even as Fisnik Asllani continues to wait for Barça.

[Diario Sport]
Asllani kunne blive en god backup med potentiale til mere. Økonomien gør det i hvert fald til en ekstrem low risk handel

Jeg er dog meget rolig ang yderligere indkøb til offensiven og de andre positioner også. Holdet ser over all rigtig solidt ud og der er tonsvis af udviklingspotentiale

Med Ebrima, Diarra og Bisiwu har man talent i lår fede stråler og jeg vil faktisk hellere se klubben satse på dem, end at smide vanvittige beløb efter spillere, der ikke for alvor hæver baren

Så jeg behøver faktisk ikke flere spillere, selvom jeg gerne så, man fik solgt nogle stykker. I hvert fald Roony, Casado og enten AC eller Araujo

Selvfølgelig også Ter Stegen, men hvis man ikke kan få en bedre handel end den med Ajax, så vil jeg hellere, man ophæver med Tek og sætter ham på bænken indtil han får nok af det

Brugeravatar
Siempre Barca
Geografisk sted: Manchester
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 48 gange

Indlæg af Siempre Barca »

Som markedet er denne sommer, synes jeg oprigtigt det ville være mest ansvarligt ikke at hente en angriber i dette vindue. Udover Alvarez og Kane, som begge virker enten urealistisk eller urimelig dyre, ser jeg ingen andre der umiddelbart kan forstærke os betydeligt.

Raphinha, Gordon, Yamal, Adeyemi og Ferran Torres - suppleret med Olmo og Ferran er en stærk front trio med flere forskellige spidskompetencer.

Brug pengene på back positionerne, som jeg ser som det ubetydeligt svageste punkt på holdet. Det klæder Barca at have eksplosive backs, der har forcer i det offensive. Vi kan ikke acceptere Kounde som højreback. Det har været af nød at vi rykkede ham på den plads.

Jeg ærger mig over at vi glippede Dumfries for det beløb han blev hentet for. Cancelo handlen må bare ikke glippe. Baldes skadeshistorik er skræmmende. Martin er bedst i centerforsvaret. Fort fik ikke det lejeophold vi alle have ønsket grundet skade. Espart er stadig for grøn.

Matheus Nunes i City ville være en god mulighed hvis de hentede Livramento. Pedro Porros værdi er nok eksploderet efter VM. Jose Carmona fra Sevilla kunne være et frækt bud også.

Garcia, Martin, AC, Cubarsi må være nok i det centrale forsvar. Med forlængelsen af AC samtidig med at jeg ikke der nogen af de andre 3 forlade os, tror jeg ikke der hentes yderligere til den position.

På midten ligner det at Casado bliver minimum frem til vinter med FDJs skade. Bernal, Gavi, Pedri, Casado. Olmo og Fermin.

Midtbanen er nok den position, som jeg altid mener gerne må være mindst besat til at efterlade plads til at prøve La Masia af på. Ingen af de 5 overnævnte ville have fået chancen så hurtigt, hvis det ikke var af nød.
Barca fan siden 2005. FCK fan siden jeg gik med ble.

Parla
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 85 gange

Indlæg af Parla »

Hristo skrev:
søn jul 26, 2026 8:01 pm
EasyBuddhist skrev:

Glæder mig til at sen Tunkara han ligner virkelig en 9er I sit spil

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1960 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kender ham slet ikke og de vil også have minimum €130M for ham … :think:

Besvar