Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
lør jul 18, 2026 9:37 pm
Paulinho15 skrev:
lør jul 18, 2026 8:52 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 18, 2026 8:36 pm
JULIÁN ÁLVAREZ: THE BREAKUP WITH ATLÉTICO SEEMS TOTAL!

🗣️
@leoparadizo
: "I spoke with people very close to Julián. There's a genuine widespread unease, and the situation now seems totally irreconcilable.

What's more, his entourage feels it wasn't done with the best intentions. Just 48 hours before the World Cup final that Julián Álvarez is set to play in, the president of Atlético de Madrid stepped in on the club's official channels to address this matter.

On one hand, he claimed Julián wanted to leave, and on the other, he explained that Atlético refused to let him go.

His entourage saw this as ill intent on the part of Miguel Ángel Gil, and the relationship is now even more strained than before.

So there's still a huge question mark hanging over Julián Álvarez's future."
Virker ikke til, det her er noget Barca har sat i gang. Alvarez virker ikke som en person, man skal lægge sig ud med. Specielt ikke, når det handler om hans karriere og ambitioner
Det er da også total mangel på format, at Atlético ikke vil sælge til Barca. Det er en taberstil - det kan godt være det gør Barca bedre at sælge til os, men så tag dog kampen op i stedet for det tuderi. Det kunne være de selv blev bedre af det. Enhver mester vil tage kampen op i stedet for sådan noget tuderi.

Det er synd for Julian - hvis det var med omvendt fortegn det skete, så skulle vi bare sælge spilleren med det samme uanset hvilken klub vedkommende vil til.

Der er også noget rent menneskeligt i det her - det er ikke okay, at være med til at ødelægge andres drømme uanset kontraktlige forpligtelser så længe der kan betales en rimelig transfersum som kompensation.

Der kan jo findes en løsning på netop det. De er virkelig usympatiske her Atletico. Lige før jeg vil sige onde. Det bliver ikke sjovt at få Julian tilbage til klubben, hvis han ikke får sit ønske opfyldt.
Jeg er lidt splittet i den her, og hælder faktisk til at være på Atleticos side i den her.

Hvis hans drøm er Barca, så synes jeg lidt det var en sjov beslutning at lave en så lang kontrakt med en af klubbens største rivaler, der må man lidt kunne sige sig selv at den kan være svær at komme ud af. Så tror jeg personligt hvis Barca altid havde været drømmen, at jeg havde valgt eksempelvis serie A som vejen mod drømmen, men det er jo let at sidder bag skærmen og lege klog. 😊
Det kommer jo meget an på, hvad der netop er blevet sagt og gjort ved de kontraktforhandlinger. Har man mundtligt givet nogle tilsagn eller er der klausuler, der fortolkes forskelligt, eller anderledes end intentionen. Vi ved ikke, hvad der ligger bag, men det er tydligt, Alvarez lejren mener ét, mens Atletico mener noget andet

Det vil helt sikkert snart komme nyt og så får vi ret hurtigt en indikation på, om der her kan lade sig gøre eller ej
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

JayBird10
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlæg af JayBird10 »

Paulinho15 skrev:
EasyBuddhist skrev:

🗣️
@leoparadizo
: "I spoke with people very close to Julián. There's a genuine widespread unease, and the situation now seems totally irreconcilable.

What's more, his entourage feels it wasn't done with the best intentions. Just 48 hours before the World Cup final that Julián Álvarez is set to play in, the president of Atlético de Madrid stepped in on the club's official channels to address this matter.

On one hand, he claimed Julián wanted to leave, and on the other, he explained that Atlético refused to let him go.

His entourage saw this as ill intent on the part of Miguel Ángel Gil, and the relationship is now even more strained than before.

Virker ikke til, det her er noget Barca har sat i gang. Alvarez virker ikke som en person, man skal lægge sig ud med. Specielt ikke, når det handler om hans karriere og ambitioner
Det er da også total mangel på format, at Atlético ikke vil sælge til Barca. Det er en taberstil - det kan godt være det gør Barca bedre at sælge til os, men så tag dog kampen op i stedet for det tuderi. Det kunne være de selv blev bedre af det. Enhver mester vil tage kampen op i stedet for sådan noget tuderi.

Det er synd for Julian - hvis det var med omvendt fortegn det skete, så skulle vi bare sælge spilleren med det samme uanset hvilken klub vedkommende vil til.

Der er også noget rent menneskeligt i det her - det er ikke okay, at være med til at ødelægge andres drømme uanset kontraktlige forpligtelser så længe der kan betales en rimelig transfersum som kompensation.

Der kan jo findes en løsning på netop det. De er virkelig usympatiske her Atletico. Lige før jeg vil sige onde. Det bliver ikke sjovt at få Julian tilbage til klubben, hvis han ikke får sit ønske opfyldt.

"Det er da også total mangel på format, at Atlético ikke vil sælge til Barca."

Say what?? Det en spiller der frivilligt tegnede en kontrakt helt frem til 30/06/2030.
Hvis han havde større ambitioner, hvorfor så frivilligt gp med at at blive bundet frem til 2030??
Atletico gøre det enhver anden klub vil gære for at holde på deres spiller. Mindst at Barca gjorde det samme, da Messi vil væk og vi kunne få penge i kassen for han. Men man ting ham til at blive? Men det var måske ikke mangle på format, eller "taberstil" som du kalder det?
De tuder sgu da ikke, det har katagorisk afvist bud på €150 millioner mig henviser til spillerens frikøbsklausul. Det har fat i den lange ende her. Kan ikke ser have det er for noget tuderi du hentyder til? Og hvad er det for en kamp de skal tage op? Spilleren har dummet sig og vil væk, men hans arbejdsgiver vil have de sengen. for ham, de mener han er værd. Præcis som vi gjorde med Messi, for til sidste at lade hm gå kvit og frit.
Synes absolut ikke det synd for ham. Vi taler om en voksen mand der har truffet et valg, så må man leve med konsekvenskerne. Onde ligefrem, nu kammer det over for det kære ven. :) Vu kunne have fået €150 millioner for Messi var at lade ham gå, som han jo ønskede. Men valgte at gå imod hans ønske og fastholde ham et år, for så at se ham skifte til netop PSG kvit og frit. Der har du omvendt tegn.

Han skulle have tænkt på sit ønske noget før og ikke lavet en vild kontrakt helt frem til 2023.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 18, 2026 8:16 pm
PuyolErGud skrev:
lør jul 18, 2026 7:58 pm
Ikke relateret til os, men det ligner Chelsea har sikret sig Morgan Rogers for den nette sum af 117 millioner pund... Priserne er stukket helt af. Det er lidt over én millard danske kroner!

Men okay, de interne britiske handler har altid kostet ekstra og han er fortsat ung, men jesus christ.
@David_Ornstein
🚨 EXCLUSIVE: Chelsea reach verbal agreement with Aston Villa to sign Morgan Rogers⁠. Bid of £117m accepted by #AVFC & being finalised. 6+1y contract, medical Monday⁠. #AFC interested but 23yo attacker wanted #CFC; Xabi Alonso instrumental
@TheAthleticFC
Det er sygt. Som jeg skrev, det er heldigt, Barca var så hurtigt ude med Gordon. Det engelske marked er fuldstændigt ødelagt og man skal bare holde sig langt, langt væk fra det
Så lige en scouting rapport, hvor der stod "removed when team needs a goal", som et key patern.

Solgt! 140m euro..

:lol: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1299 gange

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 18, 2026 10:24 pm
Dumle skrev:
lør jul 18, 2026 9:37 pm
Paulinho15 skrev:
EasyBuddhist skrev:

🗣️
@leoparadizo

Jeg er lidt splittet i den her, og hælder faktisk til at være på Atleticos side i den her.

Hvis hans drøm er Barca, så synes jeg lidt det var en sjov beslutning at lave en så lang kontrakt med en af klubbens største rivaler, der må man lidt kunne sige sig selv at den kan være svær at komme ud af. Så tror jeg personligt hvis Barca altid havde været drømmen, at jeg havde valgt eksempelvis serie A som vejen mod drømmen, men det er jo let at sidder bag skærmen og lege klog. 😊
Det kommer jo meget an på, hvad der netop er blevet sagt og gjort ved de kontraktforhandlinger. Har man mundtligt givet nogle tilsagn eller er der klausuler, der fortolkes forskelligt, eller anderledes end intentionen. Vi ved ikke, hvad der ligger bag, men det er tydligt, Alvarez lejren mener ét, mens Atletico mener noget andet

Det vil helt sikkert snart komme nyt og så får vi ret hurtigt en indikation på, om der her kan lade sig gøre eller ej
Der er selvfølgelig meget vi ikke ved, som altid….

Det er bare sjovt at der næsten altid kan blive tvivl om hvad der egentlig står i en kontrakt eller hvad der mundtligt er blevet aftalt :glad: :crazy:

Hvis man har en drøm, så må man både sørge for at få det skrevet ind i kontakten. Eksempelvis: Barca lig 150mil. Hvor der ikke kan være tvivl. Alvarez kunne jo også indvilge i selv at betale noget af en overgangssum mod at få højere løn i Barca eller højere løn mod slutningen af en evt Barca kontrakt….

Jeg har i hvert fald ikke ondt af Alvaraz, dog lidt træt af transferen ikke bare kan gå stille og roligt igennem. Atlético har sku tjent kassen på Barca i snart mange år!!

Ialocin
Har takket: 164 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af Ialocin »

Jeg synes vi skal droppe Alvarez og fokusere andetsteds. Han er dygtig, men han er alt for dyr, og så er han ikke rendyrket 9'er. Vi kunne dog godt bruge hans evner på frispark.

Oshimen ville være rigtig spændende og passer umiddelbart perfekt ind i Flicks måde at spille på. Hvis det ikke kan lade sig gøre kunne Oyarzabel være en god løsning. Alternativt kunne vi kigge på Vlahovic eller Jackson.

Hvis ikke Samu var ramt af en ærgerlig skade, havde han også været en spændende mulighed imo. Har haft et godt øje til ham siden Granada.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Goldman Sachs is a key figure in the negotiations for Julian, which are proceeding smoothly with intermediaries from Barça and Apollo; Goldman is a close partner of Apollo, and its presence is turning everything around

Now Barça is negotiating with Apollo

@mundodeportivo

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
søn jul 19, 2026 5:17 pm
Goldman Sachs is a key figure in the negotiations for Julian, which are proceeding smoothly with intermediaries from Barça and Apollo; Goldman is a close partner of Apollo, and its presence is turning everything around

@mundodeportivo
Transferen skal nok komme i hus
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

@FabrizioRomano
: “Rodri has a RENEWAL offer from Manchester City, but Rodri DREAMS of REAL MADRID.

He would REALLY LOVE TO JOIN, HE IS DREAMING OF THIS OPPORTUNITY.

The reason why the deal is cold is because of FLORENTINO PÉREZ, he is NOT convinced.

If he changes his mind, I will let you know.”
Det ville mildest talt være problematisk, hvis Real henter Rodri. De har ikke haft en leder med hans format i ualmindelige tider

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
man jul 20, 2026 9:16 pm
@FabrizioRomano
: “Rodri has a RENEWAL offer from Manchester City, but Rodri DREAMS of REAL MADRID.

The reason why the deal is cold is because of FLORENTINO PÉREZ, he is NOT convinced.

Det ville mildest talt være problematisk, hvis Real henter Rodri. De har ikke haft en leder med hans format i ualmindelige tider
Det vil være en klar forstærkning! Jeg håber, at de henter ham.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2395 gange
Blevet takket: 1398 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
søn jul 19, 2026 5:17 pm

@mundodeportivo
Goldman Sachs er ren ondskab. I årevis har de været skyld i folkemord. Barca skal undersøge tingene bedre før de laver aftaler med djævlen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2395 gange
Blevet takket: 1398 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg siger Ja Tak til Pedro Porro :op:
MDCCCXCIX

Antimadridista

Lopezzz skrev:
man jul 20, 2026 9:42 pm
Jeg siger Ja Tak til Pedro Porro :op:
Har set et lys i ham længe. Her til VM er han dog virkelig rykket et niveau op! Ham har vi sandsynligvis ikke råd til….

Antimadridista

EasyBuddhist skrev:
man jul 20, 2026 9:16 pm
@FabrizioRomano

Det må ikke ske! Han virker også umiddelbart som et ordentligt menneske…..det hænger ikke sammen…..og det bliver noget rod, for os.

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Iniesta007
Har takket: 125 gange
Blevet takket: 305 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Hvis Ferran skifter til Puta er han død for mig :sick: