Det kommer jo meget an på, hvad der netop er blevet sagt og gjort ved de kontraktforhandlinger. Har man mundtligt givet nogle tilsagn eller er der klausuler, der fortolkes forskelligt, eller anderledes end intentionen. Vi ved ikke, hvad der ligger bag, men det er tydligt, Alvarez lejren mener ét, mens Atletico mener noget andetDumle skrev: ↑lør jul 18, 2026 9:37 pmJeg er lidt splittet i den her, og hælder faktisk til at være på Atleticos side i den her.Paulinho15 skrev: ↑lør jul 18, 2026 8:52 pmDet er da også total mangel på format, at Atlético ikke vil sælge til Barca. Det er en taberstil - det kan godt være det gør Barca bedre at sælge til os, men så tag dog kampen op i stedet for det tuderi. Det kunne være de selv blev bedre af det. Enhver mester vil tage kampen op i stedet for sådan noget tuderi.EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 18, 2026 8:36 pmVirker ikke til, det her er noget Barca har sat i gang. Alvarez virker ikke som en person, man skal lægge sig ud med. Specielt ikke, når det handler om hans karriere og ambitionerJULIÁN ÁLVAREZ: THE BREAKUP WITH ATLÉTICO SEEMS TOTAL!
![]()
@leoparadizo
: "I spoke with people very close to Julián. There's a genuine widespread unease, and the situation now seems totally irreconcilable.
What's more, his entourage feels it wasn't done with the best intentions. Just 48 hours before the World Cup final that Julián Álvarez is set to play in, the president of Atlético de Madrid stepped in on the club's official channels to address this matter.
On one hand, he claimed Julián wanted to leave, and on the other, he explained that Atlético refused to let him go.
His entourage saw this as ill intent on the part of Miguel Ángel Gil, and the relationship is now even more strained than before.
So there's still a huge question mark hanging over Julián Álvarez's future."
Det er synd for Julian - hvis det var med omvendt fortegn det skete, så skulle vi bare sælge spilleren med det samme uanset hvilken klub vedkommende vil til.
Der er også noget rent menneskeligt i det her - det er ikke okay, at være med til at ødelægge andres drømme uanset kontraktlige forpligtelser så længe der kan betales en rimelig transfersum som kompensation.
Der kan jo findes en løsning på netop det. De er virkelig usympatiske her Atletico. Lige før jeg vil sige onde. Det bliver ikke sjovt at få Julian tilbage til klubben, hvis han ikke får sit ønske opfyldt.
Hvis hans drøm er Barca, så synes jeg lidt det var en sjov beslutning at lave en så lang kontrakt med en af klubbens største rivaler, der må man lidt kunne sige sig selv at den kan være svær at komme ud af. Så tror jeg personligt hvis Barca altid havde været drømmen, at jeg havde valgt eksempelvis serie A som vejen mod drømmen, men det er jo let at sidder bag skærmen og lege klog.![]()
Det vil helt sikkert snart komme nyt og så får vi ret hurtigt en indikation på, om der her kan lade sig gøre eller ej