VM 2026

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: VM 2026

Indlæg af DeanCassady »

Undervejs i kampen var jeg relativt ligeglad med resultatet, men efter argentinernes overfald på diverse Barça-spillere efter slutfløjtet, kunne jeg ikke lade være med at være med at fryde mig over resultatet. Messi eller ej.
Robert Zimmerman

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Og i øvrigt:

Jeg håber, at vi beholder ham. Han er en fantastisk rotationsspiller at have i truppen.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man jul 20, 2026 11:12 am
Sikke en triumf for Barcelona, denne slutrunde. Ikke mindst Yamal og Cubarsi, som mentalt kommer ud med en styrke, man kan bygge en karriere på bagefter. Jeg er ikke i tvivl om, vi kommer til at se det på banen for Barca i de næste mange år. Selvfølgelig også de andre, der er med og jeg håber især, vi kommer til at se en mere synlig Pedri på bagkanten af et VM. Det er nu, han skal tage skridtet op og blive en absolut leder for Barca, sammen med Cubarsi. Det er specielt disse tre, jeg tænker på, selvom alle andre også kommer til at få et boost af at løfte VM pokalen
Torres… den dag han udvikler 9’coolness foran kassen, der kan det gå rigtig stærkt for ham.

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1299 gange

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
man jul 20, 2026 12:49 pm
Og i øvrigt:

Jeg håber, at vi beholder ham. Han er en fantastisk rotationsspiller at have i truppen.
Tror også jeg må æde min stråhat efterhånden…..

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 84 gange

Indlæg af Ikigai »

Alias-A skrev:
man jul 20, 2026 12:41 pm
Antimadridista skrev:
man jul 20, 2026 12:32 pm
Ballon d’or skulle åbenbart nu komme til at stå mellem Messi, Yamal, Kane og Rodri…..ifølge odds.

Messi med rigtig godt VM, mange afgørende aktioner og mål/assist, men kun VM sølv

Yamal med god klubsæson men ude i afslutningen. Guld til VM, men bestemt ikke nogen overlegen VM turnering

Kane med enormt stærk klubsæson personligt, men missede CL. Også flot VM, men kun bronze

Rodri med moderat klubsæson uden den store succes eller impact, men essentiel for Spanien ved VM med guld og best player Award…

Synes det er umuligt at pege på en klar favorit. Bliver nok meget op til popularitet og hype…..

Skulle jeg bestemme blev det Kane. Synes han individuelt har var fænomenal gennem hele sæsonen, men blev stoppet af PSG og krysteren/Tuchel

Men bliver jo nok Yamal, med outsider i Rodri. Men han har vundet før, så ku godt trække lidt fra….!?

Mon ikke det bliver Yamal eller Rodri. VM guld plejer at vægte højst.
Jeg synes faktisk at kane og ja…. Mbappe har været de bedste denne sæson .
Hvis jeg kunne vælge ville det blive Mbappe - men da han ingen titler har er det urealistisk.

Ruiz har både VM og CHL men pudsigt nok er han nærmest et ukendt navn.

Personligt synes jeg at både Yamal og Messi ville være forkert . Det vil kun være pga af medie hype hvis det skulle blive en af dem . Rodri - no idea .,har slet ikke fulgt city nok til at vide om han overhovedet har været key for city denne sæson .

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
man jul 20, 2026 1:35 pm
Alias-A skrev:
Antimadridista skrev:
Ballon d’or skulle åbenbart nu komme til at stå mellem Messi, Yamal, Kane og Rodri…..ifølge odds.

Messi med rigtig godt VM, mange afgørende aktioner og mål/assist, men kun VM sølv

Yamal med god klubsæson men ude i afslutningen. Guld til VM, men bestemt ikke nogen overlegen VM turnering

Kane med enormt stærk klubsæson personligt, men missede CL. Også flot VM, men kun bronze

Rodri med moderat klubsæson uden den store succes eller impact, men essentiel for Spanien ved VM med guld og best player Award…

Synes det er umuligt at pege på en klar favorit. Bliver nok meget op til popularitet og hype…..

Skulle jeg bestemme blev det Kane. Synes han individuelt har var fænomenal gennem hele sæsonen, men blev stoppet af PSG og krysteren/Tuchel

Men bliver jo nok Yamal, med outsider i Rodri. Men han har vundet før, så ku godt trække lidt fra….!?

Hvis jeg kunne vælge ville det blive Mbappe - men da han ingen titler har er det urealistisk.

Personligt synes jeg at både Yamal og Messi ville være forkert . Det vil kun være pga af medie hype hvis det skulle blive en af dem . Rodri - no idea .,har slet ikke fulgt city nok til at vide om han overhovedet har været key for city denne sæson .
Titler vægter højt, men ikke nødvendigvis mest. I øvrigt kan man ikke sige, Mbappé ikke har vundet titler. De har bare været individuelle. Ballon d'or skal gives til verdens bedste fodboldspiller det seneste år. Det er egentlig simpelt, men hvem det er i år, er ikke lige så simpelt. Jeg synes f.eks. ikke Mbappé har været den bedste, slet ikke faktisk
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 346 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man jul 20, 2026 11:12 am
Sikke en triumf for Barcelona, denne slutrunde. Ikke mindst Yamal og Cubarsi, som mentalt kommer ud med en styrke, man kan bygge en karriere på bagefter. Jeg er ikke i tvivl om, vi kommer til at se det på banen for Barca i de næste mange år. Selvfølgelig også de andre, der er med og jeg håber især, vi kommer til at se en mere synlig Pedri på bagkanten af et VM. Det er nu, han skal tage skridtet op og blive en absolut leder for Barca, sammen med Cubarsi. Det er specielt disse tre, jeg tænker på, selvom alle andre også kommer til at få et boost af at løfte VM pokalen
Sjovt nok, er den trumf du taler om, baseret på en solid defensiv. ;-)

Antimadridista

Mbappe er rigtig meget en medgangspiller….

Vandt ikke rigtig noget med PSG, I Real er han ved at komme i gang, men har endnu ikke vundet noget. Han har heller ikke på noget tidspunkt været rigtig afgørende i CL.

På landsholdet har han scoret meget og blevet topscorer 2 gange til VM men samtidig har han med Frankrig ikke vundet noget af siden 18, hvor han reelt ikke var blandt de vigtigste spillere.

På ren individuel kvalitet og kontinuitet må det være Kane
Senest rettet af Antimadridista man jul 20, 2026 3:27 pm, rettet i alt 1 gang.

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Ikigai skrev:
man jul 20, 2026 1:35 pm
Alias-A skrev:
Antimadridista skrev:

Individuelt synes jeg måske Kvaratschelia burde rende med den, men han får den ikke fordi det er VM år og han er fra Georgien.

Ellers når man tager klub og landsholds resultater ind i ligaen hælder jeg til Kane, Olise og Cabarsi (han har været vanvittig til VM og haft en rigtig godt klubsæson men han er forsvarsspiller, så ham bliver det heller ikke.

Så ikke nogen klare favoritter, men min er i sidste ende når man tager navn og resultater med nok Kane

Parla
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 85 gange

Indlæg af Parla »

Synes egentlig bare Kane skal vinde den. Han har haft en historisk sæson + fornuftig i champions league + VM.
Under ham det egentlig også.

Mbappe nej, synes hans individuelitet er en af grundene til at Puta ikke har vundet noget i 2 år nu.

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Jeg synes også, at Kane har fortjent den. Eminent sæson, han har haft.
Robert Zimmerman

Antimadridista

Så er det vist afgjort! Vi giver den til Kane :glad:

DrGink
Har takket: 1207 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
man jul 20, 2026 5:01 pm
Så er det vist afgjort! Vi giver den til Kane :glad:
Altså nu er jeg jo superfarvet og vil have Messi vinder den. Men man kan vel også indvende at selv uden Kane havde Bayern opnået det samme som de endte med at opnå. Det samme sandsynligvis med England omend hans betydning her er større.

For Messi er der helt sikkert tale om at hverken klubhold eller landshold havde været i nærheden af noget som helst uden ham.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1960 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har set en masse highlights dagen derpå og er nu glad for at Spanien vandt.
VM Guld til otte Barça gutter mod Messi & de ret så svinske argentinere…

Antimadridista

Kane har åbenbart også haft den næstmest målrige sæson for nogen spiller i Europa med 73 mål i alt. 1 mere end Gerd Müller.
Messi havde 82 i 11/12. Endda et år uden en landsholdsslutrunde !! :crazy:

Besvar