VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Re: VM 2026
Hvis Franksmændende ikke ønsker at spille, så håber jeg ikke de møder op til anden halvleg. Godt nok en vanæring af sporten og håber England tromler videre i anden halvleg hvis ikke de stepper op.
Tænk på hvor heldige de er at stå i en bronzekamp ved VM. Der er så mange milioner mennesker, der drømmer om at spille ved VM og det er vel under en promille, der får muligheden.
Tænk på hvor heldige de er at stå i en bronzekamp ved VM. Der er så mange milioner mennesker, der drømmer om at spille ved VM og det er vel under en promille, der får muligheden.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 677 gange
- Blevet takket: 917 gange
Og Mbappe nu mest scorende nogensinde grundet sådan en kamp. Nå, det skulle jo ske alligevel på et tidspunkt. Messi kan dog lige lave 2 i morgen
-
PuyolErGud
Er du vimmer nogle chancer Olise brænder. Siger alt om kampen at det står 4-3 og der snildt kunne have været 3-4 mere.
-
PuyolErGud
Nu ender det godt nok ikke med en decideret ydmygelse, men den her kamp er satme et cirkus. Har intet med et VM at gøre.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 740 gange
- Blevet takket: 798 gange
Nå drenge… jeg har den her sang i hovedet:
I am pretty exitedTonight's the night we're gonna make it happen
Tonight we'll put all other things aside
Give in this time and show me some affection
We're goin' for those pleasures in the night
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Ok…Hvem holder folk med i aften?
Synes selv det er lidt svært, tror først følelsen sætter sig når kampen er i gang. Men umiddelbart hælder jeg mod Argentina..
Synes selv det er lidt svært, tror først følelsen sætter sig når kampen er i gang. Men umiddelbart hælder jeg mod Argentina..
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
Mit svar er: Messi, altid Messi.Antimadridista skrev: ↑søn jul 19, 2026 12:54 pmOk…Hvem holder folk med i aften?
-
PuyolErGud
Af ren og skær kærlighed til Messi og hvordan det hele vil stå efterfølgende, så hælder jeg nok også til Argentina. Jeg har dog nok mest kærlighed til landet Spanien og generelt de spanske spillere, men Messi med 2x VM i træk og evt. mål i begge finaler, vil bare være magisk.
Og selvom man aldrig kan vide sig sikker på noget, slet ikke at komme i en VM finale, så har Spanien bedre forudsætninger de kommende gange end Argentina, set ud fra et nuværende perspektiv.
Spanien vil da også hellere vinde på hjemmebane i 2030
Og selvom man aldrig kan vide sig sikker på noget, slet ikke at komme i en VM finale, så har Spanien bedre forudsætninger de kommende gange end Argentina, set ud fra et nuværende perspektiv.
Spanien vil da også hellere vinde på hjemmebane i 2030
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 305 gange
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Holder 100% med Argentina. Messi har givet mig alt for mange gode oplevelser til at jeg skulle vende ham ryggen i dag på trods af at Spanien har 8 barca spillere. De skal nok få chancen igen. Men ligemeget hvem der vinder, så er jeg fint tilfreds. Det kunne bare være en fed afslutning på Messi æraen at han vandt igen, omvendt hvis Spanien tager den, så vil jeg se på det som at det var Messis overlevering af fodbolden til den kommende generation barca-spillere, som han har været med til at træne op. Det bliver en smuk finale uanset resultatet. Heldigvis er det to barca-venlige hold der mødes, det må gøre ondt i Madrid
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Jeg tror nok bare at Spanien tager den……
Argentinas stolpe ind slutter på et tidspunkt, tror jeg. Der er selvfølgelig intet der siger man ikke må balancere på grænsen nærmest hver gang, som Argentina!
Frankrig virkede jo nærmest som om de kørte på 80% indtil semien og man tænkte de endda måske havde et eller to gear mere, men da de så endelig mødte ægte modstand, så var de i stedet skrøbelige fremfor skræmmende!!
Tror faktisk både Spanien og Argentina er stærke også i modgang, hvis de skulle komme bagud i aften.
Hvis et hold skulle vise sig at være decideret overlegen, så tror jeg det er Spanien.
Argentinas stolpe ind slutter på et tidspunkt, tror jeg. Der er selvfølgelig intet der siger man ikke må balancere på grænsen nærmest hver gang, som Argentina!
Frankrig virkede jo nærmest som om de kørte på 80% indtil semien og man tænkte de endda måske havde et eller to gear mere, men da de så endelig mødte ægte modstand, så var de i stedet skrøbelige fremfor skræmmende!!
Tror faktisk både Spanien og Argentina er stærke også i modgang, hvis de skulle komme bagud i aften.
Hvis et hold skulle vise sig at være decideret overlegen, så tror jeg det er Spanien.
Absolut enig .FCBarcelonaChr skrev: ↑søn jul 19, 2026 1:02 pmMit svar er: Messi, altid Messi.Antimadridista skrev: ↑søn jul 19, 2026 12:54 pmOk…Hvem holder folk med i aften?
Denne kamp må Barca gutterne gerne have en off day.
For os ( tror der er del herinde ) som har fulgt Messi siden Barca debut i 2004 , Det er alligevel 22 år!!! Det er mange minder det er opbygget og det svært ikke at håbe det bedste for Messi . Alting sker for noget og alle Messi titler med Argentina er kommet efter han forlod Barca . Det var det der skulle til før han kunne få alle sine drømme opfyldt - og skæbnen gav Barca Yamal - det næste generations talent .Norbit skrev: ↑søn jul 19, 2026 1:51 pmHolder 100% med Argentina. Messi har givet mig alt for mange gode oplevelser til at jeg skulle vende ham ryggen i dag på trods af at Spanien har 8 barca spillere. De skal nok få chancen igen. Men ligemeget hvem der vinder, så er jeg fint tilfreds. Det kunne bare være en fed afslutning på Messi æraen at han vandt igen, omvendt hvis Spanien tager den, så vil jeg se på det som at det var Messis overlevering af fodbolden til den kommende generation barca-spillere, som han har været med til at træne op. Det bliver en smuk finale uanset resultatet. Heldigvis er det to barca-venlige hold der mødes, det må gøre ondt i Madrid
Måske det er meningen Argentina skal tabe . Messi afgiver tronen til Yamal ved virkelig at aflevere mest prestigefyldte trofæ .