Du mindede mig lige om Oyarzabal, hvordan kunne jeg glemme hamHristo skrev: ↑fre jul 17, 2026 6:05 pmHvis man kunne signe Vlahovic med en jævn grundløn og præstationsbetingede tillæg, og hans sign on fee ikke overstiger det ånssvage, kunne jeg godt se ham som en løsning på både kort og langt sigt. Kort som en mulig førsteangriber det kommende år, hvis vi ikke finder bedre, og lang som andenviolin, hvis/når Ferran smutter, og vi finder en rigtig god langtidsholdbar løsning. Men det kræver, han vil acceptere den rolle og den løn. Det tvivler jeg på. Og for mig er der kun plads til enten Torres, Vlahovic eller Oyarzabal. De er alle gode nok til bredden, men to af dem ville være en breddespiller for meget.Dumle skrev: ↑fre jul 17, 2026 4:52 pmDer er sket mange mærkelige ting i fodboldverdenen, men jeg er ved at være der hvir jeg håber Alvarez bogen bliver lukket.EasyBuddhist skrev: ↑fre jul 17, 2026 4:32 pmDer er ikke noget en til en alternativ, men der er andre spændende spillereAntimadridista skrev: ↑fre jul 17, 2026 12:06 amEr der overhovedet et alternativ..?? Ved godt at det MÅ der selvfølgelig blive hvis det kommer dertil, men er der et reelt brugbart og realistisk alternativ?EasyBuddhist skrev: ↑tors jul 16, 2026 11:26 pmDet hele afhænger af, hvad Alvarez vil sige, når han vender tilbage til Madrid. Han er nødt til at være meget stålsat på Barca, ellers kommer det ikke til at skeEnrique Cerezo (Atlético Madrid President): "Joan Laporta is a great friend, he's a good President and he knows very well, like you, where Julián is going to play, I say Álvarez, next season. I repeat it. Julián is an Atlético Madrid player and he will remain so. No need to repeat the questions." [via @elchiringuitotv]
Udover det så lyder det til Ferran hellere vil til PSG end qt forlænge og fred med det, få skudt ham afsted og flyt fokus. Vores kanter er fint besat, så jeg kunne godt håbe at man istedet for en Alvarez løsning (som jeg både synes er rigtig dyr, og som ikke virker sandsynlig), så så jeg gerne man kiggede på en pakkeløsning med Kroupi (bliver også rigtig dyr, men jeg ser bare et kæmpe potentiale i ham) og par ham med en gratis Vlahovic (han kommer nok til at hive lidt i lønbudgettet, men manden er blot 26 år). Jeg tror det ville skabe en virkelig giftig front, med masser af muligheder for at konservere energi til sidst i sæsonen samtidig med at man vil have en masse forskellige profiler, til forskellige typer kampe.
Men ja, vi må se hvad der sker, lige nu ligner det vi starter med 4 kantspillere og Hamza som eneste rene angriber.
Det gode ved Vlahovic er at han med de rette omkring sig kunne blive en overraskende god spiller. Og eftersom vi har Raphinha, Gordon, Olmo, Fermin, Yamal og Adeyemi til de tre pladser bag angriberen, er vi klubben, der kan gøre det.
Og hvor er det lækkert at kunne skrive at vi har Raphinha, Gordon, Olmo, Fermin, Yamal og Adeyemi til de tre pladser, så jeg gør det lige igen, bare for at nyde det. For mig en kæmpe upgrade fra Rashford og Roony. Raphinha må og skal ikke smutte nogle steder dette vindue!
For mig vil han være 1 valg nu, hvis han og la Real kan overtales…..