Kæmpe idioter begge to. Klippet er vist fra Argentinas udligning.Antimadridista skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:49 pmKan ik helt greje om det var efter kampen eller efter 1-1 scoringen Barco legede baneløber? Men da klart en kæmpe idiot, Barco..Paulinho15 skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:01 pmDet her er nok hvad der gik forud for det. Virkelig usympatisk af Valentin Barco.
https://youtube.com/shorts/JX8kOh8cAd4? ... E6PoN-V3it
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Re: VM 2026
Robert Zimmerman
Drømme finalen Spanien - Argentina
Absolut
Men når det bliver “hverdag” igen så kan man godt frygte lidt Barcelona kommer til at betale prisen
Næsten alle de bærende spillere hos Barca er stadig I USA og der vil nærmest ingen trænings pas være før det spilles om point i La liga .
At man stadig ikke har fået købt bredde til forsvaret tror jeg bliver en udfordring.
Nå men har lige set igen de sidste 30 min af England - Argentina . Bare total dominans de af Argentina . bliver ikke det samme at se VM fodbold igen når Messi stopper .
Absolut
Men når det bliver “hverdag” igen så kan man godt frygte lidt Barcelona kommer til at betale prisen
Næsten alle de bærende spillere hos Barca er stadig I USA og der vil nærmest ingen trænings pas være før det spilles om point i La liga .
At man stadig ikke har fået købt bredde til forsvaret tror jeg bliver en udfordring.
Nå men har lige set igen de sidste 30 min af England - Argentina . Bare total dominans de af Argentina . bliver ikke det samme at se VM fodbold igen når Messi stopper .
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Ja, det ser ud til at være efter 1-1 målet. Vi kan se på videoen, at spillerne løber ud til hjørneflaget for at fejre målet præcis som det skete ved Enzo's 1-1 scoringDeanCassady skrev: ↑tors jul 16, 2026 10:17 pmKæmpe idioter begge to. Klippet er vist fra Argentinas udligning.Antimadridista skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:49 pmKan ik helt greje om det var efter kampen eller efter 1-1 scoringen Barco legede baneløber? Men da klart en kæmpe idiot, Barco..Paulinho15 skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:01 pmDet her er nok hvad der gik forud for det. Virkelig usympatisk af Valentin Barco.
https://youtube.com/shorts/JX8kOh8cAd4? ... E6PoN-V3it
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Kubala
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 428 gange
Det var efter kampen. Jeg så ikke, hvad Barco gjorde, men uanset er det jo hul i hovedet at slå en for at fejre et mål, selvom det kan være provokerende. Så ja, det er Bellingham, der er en klaphat.
-
DeanCassady
Nej. Det var efter Enzos udligning.
Både Barco og Bellingham er idioter. Heldigvis kan begge dele være sande på samme tid.
Både Barco og Bellingham er idioter. Heldigvis kan begge dele være sande på samme tid.
Robert Zimmerman
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Der er da ingen tvivl om at Barco provokerer i fuldstændig uhørt grad! Tæsker ind på banen som en Duracell kanin på stoffer og flyver op i ansigterne på alle englænderne mens han skriger eder ud..!!
50/50 douche
50/50 douche
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 677 gange
- Blevet takket: 917 gange
Barco er generelt bare en douchebag af en spiller. I kampene mod Brøndby for Strasbourg var han lige så og der er også flere klip, hvor han bare er en pestilens. Derfor skal man jo aldrig slå nogen, trods alt.
-
Kubala
Bellingham slår ham efter kampen(mener jeg, da billederne var efter kampen, hvor der også foregik noget mellem en anden engelsk spiller og en argentinsk spiller). Om Barco er en idiot eller ej, gør jo ikke, at man skal slå ham. Så jo, Bellingham er en klaphat. Det kan jo aldrig være 50/50. Sådan fungerer det ikke.
-
Antimadridista
Selvfølgelig er det minimum 50/50 idiotisk. Det der lille jab med flad hånd…der foregår værre ting i de fleste kampe på anden vis..!Kubala skrev: ↑fre jul 17, 2026 1:14 pmBellingham slår ham efter kampen(mener jeg, da billederne var efter kampen, hvor der også foregik noget mellem en anden engelsk spiller og en argentinsk spiller). Om Barco er en idiot eller ej, gør jo ikke, at man skal slå ham. Så jo, Bellingham er en klaphat. Det kan jo aldrig være 50/50. Sådan fungerer det ikke.
Og nej selvfølgelig må du ikke slå, men lidt nuancer vil være ok. Enzo lavede eksempelvis et hårdere slag til baghovedet på en englænder i løbet af kampen hvor der ikke engang blev givet kort.
Barco opfører sig jo som en komplet sindssyg. Har da aldrig set noget lignende! Uopdragne møgunge vil jeg nok sige. Og så vidt jeg kan se, er det netop Bellingham han løber meget tæt råbende og gestikulerende forbi.
-
Kubala
Du er godt klar om, at man ikke må slå, eller? Om han er idiot eller ej, retfærdiggør det ikke, at han skal slås. Så nej, det er ikke 50/50. Det ene er vold, det andet er provokerende adfærd.
Det er absurd, at det skal derude, hvor man siger, at de er lige gode om det.
-
Antimadridista
Klassisk Kubala….jeg skriver temmelig tydeligt at man ikke må slåKubala skrev: ↑fre jul 17, 2026 1:29 pmDu er godt klar om, at man ikke må slå, eller? Om han er idiot eller ej, retfærdiggør det ikke, at han skal slås. Så nej, det er ikke 50/50. Det ene er vold, det andet er provokerende adfærd.
Men du kan åbenbart ikke se nuancer….
-
Kubala
Der er ingen nuancer at se. Manden slår ham, der slutter det hele. Det må man ikke. Det er ret lige til. Og jo, du insinuerer jo, når du skriver, som du skriver. 50/50. Du skal læse dit eget skriv, jeg behøver det ikke.
-
Antimadridista
Jeg skriver utrolig tydeligt at jeg mener de er 50/50 idioter, så er det lige meget om den ene i juridisk forstand har gjort noget der betegnes som vold og den anden “kun” har været voldsomt provokerende. Derfor kan de stadig begge være lige store idioter….måske du selv skulle tjekke hvad du svarer på….
Desuden kan voldsom provokation i juridisk forstand være formildende ift en voldshandling, så selvfølgelig er der nuancer.
Men ha det godt Kubala, gider ikke bruge mere tid på så formålsløse diskussioner.
-
Kubala
Jeg gad godt se dig at argumentere for det i retten. Det simple er, at man bare siger nej til voldshandling, end at sige nuancer. Og så, Bellingham er selv en rimelig stor klaphat, der selv kan være provokatør og er en ret svinsk spiller.
Og i øvrigt: Voldsom eller alvorlig provokation kan være formildende. Men det gør ikke sådan, at det gør volden lovlig og det gør heller ikke sådan at det automatisk medfører en lavere straf.
Og i øvrigt: Voldsom eller alvorlig provokation kan være formildende. Men det gør ikke sådan, at det gør volden lovlig og det gør heller ikke sådan at det automatisk medfører en lavere straf.
-
DeanCassady
Jeg tror, at alle er enige om, at man ikke må slå en modspiller. Men derfor kan Barco også godt være en klovn. Det ene udelukker ikke det andet, selvom det naturligvis er mere belejligt at gøre sig i forsimplinger.
Robert Zimmerman