Hvad søren, er du begyndt at vende lidt på ham? 🥹DeanCassady skrev: ↑ons jul 15, 2026 11:32 pmHaha, sandt.
I øvrigt flot kamp af Gordon, der viste, hvorfor han er blevet hentet. Fantastisk disciplineret indsats defensivt udover scoringen.
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Re: VM 2026
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 413 gange
Jeg har - så vidt jeg husker - aldrig været synderligt kritisk. Jeg tror, at det eneste, jeg har skrevet om Gordon har været, at han var en fin spiller, der ville passe til Flicks system.
Robert Zimmerman
-
EasyBuddhist
Jeg må indrømme, jeg havde det som om, jeg har taget en bane coke efter denne kamp.
Findes der en bedre finale end Spanien mod Argentina som Barca fan? Kan vi omsider finde fred efter det smertefulde farvel til Messi? Jeg kan mærke en dejlig ro begynde at sænke sig over sindet
Findes der en bedre finale end Spanien mod Argentina som Barca fan? Kan vi omsider finde fred efter det smertefulde farvel til Messi? Jeg kan mærke en dejlig ro begynde at sænke sig over sindet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
Enig. Det lader også til, at Madrid-tilhængere verden over, næsten tager det som sæsonens største nederlag, hvilket er lidt sjovt.
Det var nok de færreste i 2007, der havde regnet med, at VM-finalen ville blive defineret af en tilfældig foto-session.

Det var nok de færreste i 2007, der havde regnet med, at VM-finalen ville blive defineret af en tilfældig foto-session.

Senest rettet af DeanCassady tors jul 16, 2026 12:48 am, rettet i alt 1 gang.
Robert Zimmerman
V A M O S Argentina carajo! Til den der skrev, så skal man ikke regne med at se Messi med til næste Vm. Det har han alt for meget selvrespekt og selvindsigt til at vide det ikke går. Men håber virkelig han vinder den da det vil være meget tidligt for blandet andet Yamal og tror det vil gøre noget negativt i ham i fremtiden. Han må gerne beholde sulten lidt endnu. Og Messi giver stafetten videre efter den finale er som en film manuskript.
-
EasyBuddhist
Anthony Gordon:
“I’ve been watching Leo Messi make a difference with Barça for many years, and today I’ve confirmed that he’s even better than I thought. I’m disappointed about the elimination, but I know that at least the World Cup will be won by someone who loves Barcelona passionately.”
#Mundial
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Vi fik aldrig set finalissima, men nu bliver den spillet i VM finalen. Jeg håber Messi vinder, men hvis han ikke gør, så er der heldigvis en masse Barca spillere der vinder den i stedet. 
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 304 gange
Enig. Og Puta spillerne falder fra en efter enEasyBuddhist skrev: ↑tors jul 16, 2026 12:40 amJeg må indrømme, jeg havde det som om, jeg har taget en bane coke efter denne kamp.
Findes der en bedre finale end Spanien mod Argentina som Barca fan? Kan vi omsider finde fred efter det smertefulde farvel til Messi? Jeg kan mærke en dejlig ro begynde at sænke sig over sindet![]()
Det eneste der ikke må ske er en hårdt spillet finale, hvor Barca spillere bliver skadet
Men den risiko er der jo altid.
Jeg vil nyde finalen og må det bedste hold på dagen vinde
-
nosslo15
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 346 gange
Jeg fik ikke set kampen i går, da jeg skulle tidligt i seng - men vågner op til en fantastisk nyhed.
Nu får vi så finalissima.
Messi i 3 VM finale.
Efter 22 troede jeg Messi ville stoppe, men da jeg så begyndte at se ham i Miami, så indså jeg, at det måske kunne blive til et sidste VM - og nu er han der.
Barcas 10èr og nye generation mod Barcas tidligere, største, 10èr
Det kan ikke blive smukkere.
Nu glæder jeg mig bare til at få fri fra arbejde, komme hjem og knappe et par bajere op - og så nyde showet, har heldigvis fri i morgen og på mandag, så jeg også kan se finalen live.
Nu får vi så finalissima.
Messi i 3 VM finale.
Efter 22 troede jeg Messi ville stoppe, men da jeg så begyndte at se ham i Miami, så indså jeg, at det måske kunne blive til et sidste VM - og nu er han der.
Barcas 10èr og nye generation mod Barcas tidligere, største, 10èr
Det kan ikke blive smukkere.
Nu glæder jeg mig bare til at få fri fra arbejde, komme hjem og knappe et par bajere op - og så nyde showet, har heldigvis fri i morgen og på mandag, så jeg også kan se finalen live.
- SIOUX
- Har takket: 705 gange
- Blevet takket: 386 gange
Og taberen vasker trøjerne
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 529 gange
Det er fantastisk at vi har 8 spillere i VM-finalen og Real Madrid 0 medmindre man tæller Cucurella med. Anyhow så har Reals stjerner for manges vedkommende brilleret ved VM individuelt som Mbappe, Vinicius og Bellingham. Mens vi har udgjort stammen på det spanske landshold sammen med især Bilbao og Sociedad-spillere. Det er ret smukt at samme mekanismer som også findes i striden i la liga mellem Barca og real har været til at få øje på: holdet vs stjernerne. Og selvom Spanien måske ender som toer, så føler jeg holdet har sejret. Og så måske også lige Messi:-)
Lige meget hvad Spanien eller Messi, så kan vi som Barcafans glæde os over udkommet af VM.
Og hvis Oyarzabal eller Laporte skulle have lyst til en tørn i blaugrana efter vm er de meget velkommen. Sælger vi Ferran Torres kun førstnævnte meget vel være en oplagt erstatning. Hvis altså han har lyst til at trække i trøjen.
Og selvom Garcia, Garcia og Gavi har fået ingen eller lidt spilletid - og Yamal og Pedri ikke har shinet for fuld skrue, så har de alle været en del af noget stort, som viser at fodbold først og fremmest er et holdspil:-)
Lige meget hvad Spanien eller Messi, så kan vi som Barcafans glæde os over udkommet af VM.
Og hvis Oyarzabal eller Laporte skulle have lyst til en tørn i blaugrana efter vm er de meget velkommen. Sælger vi Ferran Torres kun førstnævnte meget vel være en oplagt erstatning. Hvis altså han har lyst til at trække i trøjen.
Og selvom Garcia, Garcia og Gavi har fået ingen eller lidt spilletid - og Yamal og Pedri ikke har shinet for fuld skrue, så har de alle været en del af noget stort, som viser at fodbold først og fremmest er et holdspil:-)
-
Antimadridista
- Har takket: 1988 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Stadig en smule lamslået over hvordan England gik i dyb dyb Mourinho formation i går. Man må virkelig kunne sætte spørgsmålstegn ved Tuchels taktiske færdigheder!
Vi var jo et hav af sofatrænere der straks så problemet i det. En ting er vel om han mener det er en god defensiv taktik for sit hold, men han skal selvfølgelig også vurdere om modstanderen samtidig vil have fordel af det. Han burde kunne have regnet ud at det var en gave for Argentinas stil og kompetencer!
Den fejl begår Spanien ikke!
Vi var jo et hav af sofatrænere der straks så problemet i det. En ting er vel om han mener det er en god defensiv taktik for sit hold, men han skal selvfølgelig også vurdere om modstanderen samtidig vil have fordel af det. Han burde kunne have regnet ud at det var en gave for Argentinas stil og kompetencer!
-
DeanCassady
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 304 gange
Det bedste læsning er inde på Puta.dkAntimadridista skrev: ↑tors jul 16, 2026 10:37 amStadig en smule lamslået over hvordan England gik i dyb dyb Mourinho formation i går. Man må virkelig kunne sætte spørgsmålstegn ved Tuchels taktiske færdigheder!
Og deres kommende træner Mourinho gør jo ofte det samme som England gjorde igår, og i næste sæson skal de møde det halve Spanske Landshold i El Clásico...de har det ikke sjovt