Real Madrid report comments
Tebas also reacted to a reported internal Real Madrid document on refereeing.
“I haven’t seen it yet, but I’m looking forward to it,” he said. “I want to see what year their complaints go back to, and whether they include mistakes affecting all clubs, including Real Madrid.”
“If any team cannot complain about refereeing errors, it is Real Madrid.”
FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 740 gange
- Blevet takket: 798 gange
Re: FC Barcelona
https://en.as.com/soccer/if-any-team-ca ... f202607-n/
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
kklaus
- Har takket: 655 gange
- Blevet takket: 1358 gange
he was the german national team fitness coach from 2010-2018. should be a phenomenal hire.
Giv mig min sko tilbage, røv!
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Nu er det svært at blive helt klog på men det lyder vanvittigt at låne 1,5 mia til transfers.
- Paulinho15
De skal bruges til Alvarez
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Mit umiddelbare bud er, man gør sig klar til Alvarez handlen. Som jeg skrev tidligere, så kan man blive nødsaget til at smide det fulde beløb for Alvarez med det samme for at få Atletico til at acceptere
Normalt vil man søge at betale i rater, men hvis der er klausuler, der skal indløses eller hvis sælgende er modvillige(og det må man nok sige, Atletico er), så er det måden at gøre det på. Man gjorde det også med Griezmann.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Áron Yaakobishvili, Jofre Torrents, Álvaro Cortés, Hafiz Gariba, Tommy Marqués, Orian Goren, Ebrima Tunkara, Ibrahim Diarra, Guille Fernández, Álex González, Shane Kluivert, Toni Fernández, Òscar Gistau, Xavi Espart og Hamza Abdelkarim
Stærkt opbud af La Masia spillere til stede ved opstarten. Bliver afsindigt spændende at se, hvem der efterlader de stærkeste indtryk. Indlæg snart om hver enkelt talent
Stærkt opbud af La Masia spillere til stede ved opstarten. Bliver afsindigt spændende at se, hvem der efterlader de stærkeste indtryk. Indlæg snart om hver enkelt talent
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
nosslo15
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 346 gange
Mener du her, at Barca vil smide 500 af de store?EasyBuddhist skrev: ↑tors jul 09, 2026 2:51 pmMit umiddelbare bud er, man gør sig klar til Alvarez handlen. Som jeg skrev tidligere, så kan man blive nødsaget til at smide det fulde beløb for Alvarez med det samme for at få Atletico til at acceptere
Normalt vil man søge at betale i rater, men hvis der er klausuler, der skal indløses eller hvis sælgende er modvillige(og det må man nok sige, Atletico er), så er det måden at gøre det på. Man gjorde det også med Griezmann.
-
EasyBuddhist
Lol, nej!nosslo15 skrev: ↑man jul 13, 2026 4:31 pmMener du her, at Barca vil smide 500 af de store?EasyBuddhist skrev: ↑tors jul 09, 2026 2:51 pmMit umiddelbare bud er, man gør sig klar til Alvarez handlen. Som jeg skrev tidligere, så kan man blive nødsaget til at smide det fulde beløb for Alvarez med det samme for at få Atletico til at acceptere
Den samlede handel kommer maksimalt til at løbe op i 150m. Ellers bevæger Barca sig videre mod andre mål
Ikke at jeg synes, han er 150m værd, men det lader til, nogen i Barca synes det
-
EasyBuddhist
Det bliver en hurtig gennemgang, fordi der er mange!EasyBuddhist skrev: ↑man jul 13, 2026 1:39 pmÁron Yaakobishvili, Jofre Torrents, Álvaro Cortés, Hafiz Gariba, Tommy Marqués, Orian Goren, Ebrima Tunkara, Ibrahim Diarra, Guille Fernández, Álex González, Shane Kluivert, Toni Fernández, Òscar Gistau, Xavi Espart og Hamza Abdelkarim
Stærkt opbud af La Masia spillere til stede ved opstarten. Bliver afsindigt spændende at se, hvem der efterlader de stærkeste indtryk. Indlæg snart om hver enkelt talent![]()
Áron Yaakobishvili: Den nu 20 årige keeper kommer fra et succesfuldt lejeophold i segunda. Han har fået en del erfaring med og jeg tænker egentlig, han skal udlejes igen. Det vil være ærgeligt at bremse den udvikling, han er i gang med ved at sætte ham på bænken som 3. målmand. Håber han får lidt spilletid i de første træningskampe, så vi kan se, hvor han står
Jofre Torrents: Tror godt vi kender Jofre. Flick skal bruge preseason på at vurdere, om venstre backen skal lejes ud eller om han skal med i førsteholds truppen. Det vil ikke give mening for ham at spille i den 4. bedste spanske række
Álvaro Cortés Den centrale forsvarsspiller vil være i spil til en plads i truppen og hvis ikke, så bliver han med sikkerhed lejet ud
Hafiz Gariba: En dejlig overraskelse, Gariba er med. Personlig synes jeg, han er et langt større talent end Cortés. Han har, såvidt jeg husker, sin egen tråd, så der står, hvad der er værd at vide. Håber han overrasker Flick positivt, men ellers, er han spået til at få en bærende rolle på b-holdet i denne sæson
Tommy Marqués: Også en spiller, de fleste kender. Står til at overtage Casado's plads i truppen, hvis denne efter planen bliver solgt
Orian Goren: CM, 17år. En spændende 8'er, der kommer fra en top sæson med u-19. Orian bevæger sig rigtig mellem linjerne og har en evne til at suge spillet til sig. Playmaker og kommanderende leder potentiale
Ebrima Tunkara: Behøver vidst ingen nærmere introduktion. Toptalent og yngste repræsentant. Lad os håbe, han brænder lortet af
Ibrahim Diarra: Den nu 19årige Malier skulle have været med på preseason allerede sidste år, men en træls skade satte en stopper for det og endte desværre med at holde ham ude det meste af sidste sæson. Er helt sikkert tiltænkt b-holdet i denne sæson, men det skal blive godt at se, hvor han står. Jeg har et godt øje til ham, da han er en del anderledes end de fleste la masia spillere. Offensiv position, men lidt svær at angive en fasttømret position. Han er en hybrid mellem en CF, en Winger og en AM og han positionerer sig derfor noget anderledes end traditionelle positioner. Fantastisk til at komme med i feltet i halve positioner og afslutter godt herfra. En silent killer
Guille Fernández Spørgsmålet er, hvad der skal ske med stortalentet efter preseason. Han havde en hård sidste sæson med Atletic, hvor han havde svært ved bide sig fast og der blev kæmpet med spillet. Måske vi får nogle svar under preseason
Toni Fernández: Næsten det samme kan siges om Toni. Sad på bænken for førsteholdet i rigtig mange kampe i første halvdel af sidste sæson og da han så røg tilbage på Atletic, havde han naturligt nok svært ved at finde rytmen. En udlejning er i støbeskeen
Álex González: Den 19årige venstre wing kom til Barca i vinters og gjorde sig straks positivt bemærket på u-19 holdet. I denne sæson er han tiltænkt en rolle på Atletic og det skal blive spændende at se, om han kan følge op på de stærke præstationer. Stilmæssig en lidt flamboyant type, der specielt udmærker sig ved skarpe indlæg og god ball striking
Shane Kluivert: Winger der kan begå sig i begge sider. Ret hurtig og med fornuftige indlæg. Jeg må indrømme, jeg ikke er den store fan. Shane har ikke rigtig nogen spidskompetencer, andet end løb i dybden. 1v1 er han middelmådig, ligeså i kombinationsspillet. Dog fornuftige afslutninger. Tænker, han får en sæson eller to på b-holdet og så videre
Òscar Gistau: La masia svar på Kai Havertz. Skulle ligesom Diarra have været med sidste år også, men en skade holdt ham siden ude, det meste af sidste sæson. Intelligent 9'er, der dropper dybt for at linke op. Han har altid øje for sine medspillere, som han gerne spiller gode. Super positionering i feltet og virkelig stærk afslutter
Xavi Espart: En udlejning ligger i kortene for Xavi. Hans talent er alt for stort til at spille på Atletic og konkurrencen er lidt for stor endnu på førsteholdet, med mindre, der sker noget med Koundé. Han skal ud og samle sig noget erfaring og en masse spilletid et eller andet sted. Men han skal holdes i kort snor kontraktmæssigt
Hamza Abdelkarim Har allerede fået et VM på cv'et og han imponerer lige meget hvor, han kommer hen. En klassisk 9'er profil og både Flick og andre i klubben er meget opmærksomme på hans udvikling, der går meget stærkt i øjeblikket. Han kunne ende med at spille sig til en plads i truppen, hvis han også i preseason imponerer
- Paulinho15
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Jeg er så træt af Puta! Det er helt vildt hvor trælse de har været over en længere periode. At reaktionen i slutningen af pokalfinalen sidste sæson blev “glemt” så hurtigt, står stadig som det største mysterium for mig. Det var decideret uværdigt. Præcis som deres ongoing hetz.Antimadridista skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:37 amVildt at Negreira sagen bliver ved at florere….troede den var lukket![]()
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Reaktionen overfor Real er lidt som med Trump….Komplet over grænsen udtalelser, opførsel og beslutninger….men ingen orker for alvor kampen pga deres magt……Hristo skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:44 amJeg er så træt af Puta! Det er helt vildt hvor trælse de har været over en længere periode. At reaktionen i slutningen af pokalfinalen sidste sæson blev “glemt” så hurtigt, står stadig som det største mysterium for mig. Det var decideret uværdigt. Præcis som deres ongoing hetz.Antimadridista skrev: ↑tors jul 16, 2026 9:37 amVildt at Negreira sagen bliver ved at florere….troede den var lukket![]()