Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Filten skrev:
søn jul 12, 2026 2:43 pm
Paulinho15 skrev:
søn jul 12, 2026 5:51 am
Hristo skrev:
søn jul 12, 2026 5:38 am
Hristo skrev:
lør jul 11, 2026 11:28 pm
Madameskrald skrev:
lør jul 11, 2026 10:53 pm
Diego10 skrev:
lør jul 11, 2026 8:28 pm
Madameskrald skrev:
lør jul 11, 2026 1:38 pm
Diego10 skrev:
lør jul 11, 2026 12:40 pm
Jeg håber inderligt at han endeligt bliver solgt og hvor vi kan få så meget af de 55 millioner vi betalte for ham i sin tid. Det er helt utroligt hvor meget han har fået ud af at være middelmådig spiller.
Alligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.

Hvem vil du erstatte ham med, Alvarez der har et udtalt svagere snit?

Jeg er klar over at han har scoret flere mål end Alvarez har gjort for Atleti.. men med de chancer og medspillere han væder i burde han lave langt flere mål. Desuden tror jeg at Alvarez vil score over 20 mål bare i ligaen for os med de spillere omkring ham og hans eget intelligens. Spørgsmålet er om vi nogensinde får eller ej.
Torres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.
Og Torres har lavet flere mål end hans Xg score.

Alvarez har været en tam oplevelse både i Atl og for Argentina.

Det er oplagt, at Alvarez vil lave flere mål i Barca, men vi kommer til at mangle Torres bidrag i truppen. Specielt med en så uklar profil som Alvarez desværre tegner til at være.
For mig er Alvarez ikke klar starter over Torres.
Jeg har haft svært ved at se lyset i Alvarez til +100 mio inden denne slutrunde og er kun blevet bekræftet ud fra de kampe jeg har set med Argentina. At kalde ham alibispiller eller middelmådig samlet set er måske at stramme den, men ud fra min eye test har han været blandt Argentinas svageste spillere og i lav grad medskyldig i deres avancement. Jeg ved godt alt er sat op omkring Messi men alligevel… hvis Torres ryger for lav sum pga udløb af kontrakt og vi køber Alvarez for det beløb + 100 mio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal føle. Jeg synes i hvert fald ikke at Alvarez er 100 mio bedre end Torres. Langt fra. Hvis Torres er en 50 mio angriber så er Alvarez IMO en 75 mio angriber.
Haha så vigtigt jeg er den første til at kommentere ovenstående. Alvarez med absolut klassemål som meget nemt bliver afgørende og sender Argentina videre.

Der retfærdiggjorde han sin stjernestatus og stemplede lidt sent ind i slutrunden. Det kan han tydeligvis også. Et mål til historiebøgerne som Kraul siger.

Desværre er mål så godt at salgsprisen sikkert bare stiger trods en hidtil ganske middelmådig slutrunde.
Vi har jo set han kan det der for Atlético. Fantastisk han stempler sådan ind. Hvorfor har han ikke været helt oppe i omdrejninger indtil nu? Nu koster han med garanti 150 mio. euro
fordi han har været skadet inden han mødte op til VM, han har eftersigende spillet på indsprøjtninger.
Det har måske hæmmet hans præstationer indtil nu. Han er vist os først begyndt at starte inde nu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Tello
Har takket: 1403 gange
Blevet takket: 669 gange

Indlæg af Tello »

Jeg hader PSG som pesten. Frygtelig klub uden nogen form for identitet eller historie. De prøver desperat at være Barca, samtidig med at de gør alt i deres magt for at gøre skade på Barca.

Hvis vi har kig på en spiller, så napper de ham.

De blokerer os fra at købe noget som helst fra dem.

De snupper vores spillere for håndører (ud over Neymar).

De ansætter vores tidligere træner.

Og nu nupper de Ferran for 50. Det værste var vel dengang de nuppede Messi gratis (ved godt Laporta har en del ansvar her også).

I det her marked er sådan en som Ferran mindst 70 værd.

Alle vores spillere burde have en PSG klausul. Hvis PSG skal fucke med os, så fucker vi med dem.
Uruguayo de mierda

BarcaForever
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 31 gange

Indlæg af BarcaForever »

The Athletic erfarer, at Barca ved købet af Ferran Torres fra Manchester City i 2022 gik med til bonus, der betyder, at City skal have yderligere en stor pose penge, hvis spilleren forlænger i Barcelona.

Helt konkret skal City have i omegnen af otte millioner euro svarende til 60 millioner kroner, hvis Torres forlænger sin nuværende aftale i Barcelona.
Endnu en grund, til at sælge ham nu.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Tello skrev:
man jul 13, 2026 10:06 am
Jeg hader PSG som pesten. Frygtelig klub uden nogen form for identitet eller historie. De prøver desperat at være Barca, samtidig med at de gør alt i deres magt for at gøre skade på Barca.

Hvis vi har kig på en spiller, så napper de ham.

De blokerer os fra at købe noget som helst fra dem.

De snupper vores spillere for håndører (ud over Neymar).

De ansætter vores tidligere træner.

Og nu nupper de Ferran for 50. Det værste var vel dengang de nuppede Messi gratis (ved godt Laporta har en del ansvar her også).

I det her marked er sådan en som Ferran mindst 70 værd.

Alle vores spillere burde have en PSG klausul. Hvis PSG skal fucke med os, så fucker vi med dem.
Kva deres træner, så ja så blev deres fokus rettet over på samme type spillere som Barca ønskede, og ja de havde de økonomiske muskler til at vinde de fleste transfers.

Lige med den her Ferran handel, så ja Ferran er 70+ mio værd hvis ikke det var fordi der kun er 1 år tilbage af hans kontrakt.

Hvis de 50 mio er rigtigt, så synes jeg det er fint sluppet ud af Ferran kendskabet, vi fik nogle øv år og 2 fine år ud af ham og får næsten samme beløb for ham som vi selv gav.

Erstattet man ham med Aslani for de ca 20 mio som der snakkes om så vil Ferran alene have finansieret Aslani og Adeyemi. Så alt i alt synes jeg det er fint arbejde af Deco.

Vil Ferran forlænge så håber jeg man gær det og dropper Aslani og stadig finder en top 9er.

Men det er jo helt tydeligt at Flick er ved at bygge en omstillingsmaskine op, og jeg kan sagtens se ideen i at vi ofte er foran efter 60-70 minutters spil og så erstattet Adeyemi Yamal og så laver man fuld pres og scorer 1 mere på en omstilling og måske lidt mere effektivt kan lukke nogle opgør.

EasyBuddhist
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 1455 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Agreement with LDU Quito for the signing of 𝐉𝐨𝐬𝐮𝐞́ 𝐂𝐚𝐢𝐜𝐞𝐝𝐨 to Barça Atlètic

On loan for one season with purchase option

🙌🏼 𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒! 💙❤️
Spændende. Håber han går direkte til preseason med Flick, så de kan se hans niveau an
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Har takket: 1941 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man jul 13, 2026 5:29 pm
Agreement with LDU Quito for the signing of 𝐉𝐨𝐬𝐮𝐞́ 𝐂𝐚𝐢𝐜𝐞𝐝𝐨 to Barça Atlètic

On loan for one season with purchase option

🙌🏼 𝑊𝑒𝑙𝑐𝑜𝑚𝑒! 💙❤️
Spændende. Håber han går direkte til preseason med Flick, så de kan se hans niveau an
Det navn forpligter🙌🏻

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/span ... o-a-coruna

Jonathan Asp i Depor til 2031. Fedt med en dansker i La liga. Det er godt nok ikke meget, man har set til vores landsmænd i det spanske de sidste sæsoner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
man jul 13, 2026 10:04 pm

Jonathan Asp i Depor til 2031. Fedt med en dansker i La liga. Det er godt nok ikke meget, man har set til vores landsmænd i det spanske de sidste sæsoner
Det lyder som et spændende skifte! Er han angriber eller målmand?

De seneste år er danskere som Martin Braithwaite, Daniel Wass og Jens Jønsson forladt ligaen til fordel for Gremio i Brasilien, Brøndby i Danmark og AEK Athen i Grækenland.

Sidstnævnte er nu tilbage i AGF.

Andreas Christensen har dermed været eneste dansker i ligaen i de seneste år. Så har Thomas Delaney, Pione Sisto, Mathias Jensen og dansk-tyrkeren Emre Mor været forbi La Liga før det.

Det er også værd at nævne Michael Krohn-Dehli, men det er vel efterhånden ti år siden eller sådan noget nu.

Så er der også danske Adam Jakobsen, der har spillet i Segunda i sidste sæson for Castellon, der var med i kampen om oprykning til La Liga til denne sæson.

Han skiftede til den valencianske klub den 1. september 2025 ser det ud til. Har tidligere ham fulgt i Vejle Boldklub - en spændende angriber, som desværre ikke blev forløst på højste niveau i DK.

Er via en tur i Sverige endt på den spanske østkyst - mindes, at jeg har gået forbi ham nogle gange i Vejle - også mens han spillede i Fredericia! :glad:

Så ja, godt med endnu en dansker i La Liga! Forhåbentlg tager nogle flere spillere snart turen dertil. Nu har Jesper Lindstrøm ikke haft tur i den i de seneste sæsoner, men jeg kan se ham passe godt ind i La Liga.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Paulinho15 skrev:
man jul 13, 2026 10:19 pm
EasyBuddhist skrev:

De seneste år er danskere som Martin Braithwaite, Daniel Wass og Jens Jønsson forladt ligaen til fordel for Gremio i Brasilien, Brøndby i Danmark og AEK Athen i Grækenland.

Andreas Christensen har dermed været eneste dansker i ligaen i de seneste år. Så har Thomas Delaney, Pione Sisto, Mathias Jensen og dansk-tyrkeren Emre Mor været forbi La Liga før det.

Det er også værd at nævne Michael Krohn-Dehli, men det er vel efterhånden ti år siden eller sådan noget nu.

Så er der også danske Adam Jakobsen, der har spillet i Segunda i sidste sæson for Castellon, der var med i kampen om oprykning til La Liga til denne sæson.

Han skiftede til den valencianske klub den 1. september 2025 ser det ud til. Har tidligere ham fulgt i Vejle Boldklub - en spændende angriber, som desværre ikke blev forløst på højste niveau i DK.

Er via en tur i Sverige endt på den spanske østkyst - mindes, at jeg har gået forbi ham nogle gange i Vejle - også mens han spillede i Fredericia! :glad:

Så ja, godt med endnu en dansker i La Liga! Forhåbentlg tager nogle flere spillere snart turen dertil. Nu har Jesper Lindstrøm ikke haft tur i den i de seneste sæsoner, men jeg kan se ham passe godt ind i La Liga.
Der er selvfølgelig også Filip Jørgensen - den dansk/svenske målmand, som var mange år i Villarreal, som nu er i Chelsea, kom jeg lige i tanke om :glad:

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Asp er offensiv midtbane/hængende angriber

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
man jul 13, 2026 10:21 pm
Paulinho15 skrev:
man jul 13, 2026 10:19 pm
EasyBuddhist skrev:

Der er selvfølgelig også Filip Jørgensen - den dansk/svenske målmand, som var mange år i Villarreal, som nu er i Chelsea, kom jeg lige i tanke om :glad:
Ja, men AC er den eneste store spiller fra DK i ret så mange år. Ellers har det godt nok været så som så med dansk islæt. Der var engang, hvor spillere som Laudrup, Møller og Molnar gjorde sig rigtig godt bemærket og endnu længere tilbage, John Lauritsen og Allan Simonsen

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨EXCL: ⚪️🇫🇷 #Liga |

✍️ Michael Olise wants to join Real Madrid THIS SUMMER.

🏆 The French international believes it's the perfect club to continue his progression.

💰 Real Madrid wants to pull off a record transfer.

❗️Bayern's official stance: Olise is not for sale but the truth is more nuanced.

👀 The Bavarian club would like to extend his contract, but has also been in contact in parallel with players who could come in to replace him.

⏳ Olise will discuss with his leaders after the World Cup.

DeanCassady
Har takket: 145 gange
Blevet takket: 388 gange

Indlæg af DeanCassady »

Er det Mbappé, der bliver refereret til med “leaders”?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

DeanCassady skrev:
ons jul 15, 2026 6:32 pm
Er det Mbappé, der bliver refereret til med “leaders”?
Gætter på det er agenten og baglandet.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
ons jul 15, 2026 5:52 pm
🚨EXCL: ⚪️🇫🇷 #Liga |

✍️ Michael Olise wants to join Real Madrid THIS SUMMER.

🏆 The French international believes it's the perfect club to continue his progression.

💰 Real Madrid wants to pull off a record transfer.

❗️Bayern's official stance: Olise is not for sale but the truth is more nuanced.

👀 The Bavarian club would like to extend his contract, but has also been in contact in parallel with players who could come in to replace him.

⏳ Olise will discuss with his leaders after the World Cup.
Det skifte ser jeg gerne ske og jeg tror også det sker, såfremt rygtet er sandt.

Gad vide om det kan åbne en lavine, så Kane også kan få lov til at komme til Barca, hvis vi går efter ham og han gerne vil til os?
Senest rettet af Paulinho15 ons jul 15, 2026 6:46 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar