Det er vel de fire bedste landshold der er tilbage. Dejligt for fodbolden!Filten skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:49 amLad os nu se Argentina bliver bedre og bedreHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
Naboerne Spanien - Frankrig og tidligere krigsførende nationer i Argentina - England.
Vi har spillere på tre ud fire hold, og troldmanden spiller for det sidste.
For mig er de to bedste hold dog i første semifinale. Frygter Frankrig tager det hele og kan slet ikke tage at Dembele og Mbappe har gang i en god slutrunde. Dertil er jeg ikke et stort nok menneske.
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 344 gange
- Blevet takket: 240 gange
Re: VM 2026
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
DrGink
- Har takket: 1144 gange
- Blevet takket: 246 gange
Jeg har det på samme måde med mbappe. Dog vil jeg sige jeg synes han vokset lidt ind i sin rolle på landsholdet. Virker mere som en leder pg håndterede situationen med Paraguays præsident overordentlig fintHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
Naboerne Spanien - Frankrig og tidligere krigsførende nationer i Argentina - England.
For mig er de to bedste hold dog i første semifinale. Frygter Frankrig tager det hele og kan slet ikke tage at Dembele og Mbappe har gang i en god slutrunde. Dertil er jeg ikke et stort nok menneske.
-
Antimadridista
- Har takket: 1935 gange
- Blevet takket: 1269 gange
-
Antimadridista
Breaking Breaking…….
Norge og Ægypten lancerer deres egen VM turnering!! Skal foregå i Cairo og Tromsø. Skifter halvvejs….
Italien og Brasilien har allerede anmodet om wildcards, da de frygter ikke at kunne kvalificere sig ellers…
Neymar overvejer comeback og at stille op, dog for Norge….
Infantino accepterer, hvis han får 92% af overskuddet!
Norges oliemilliarder betaler gildet!! Bliver godt
Norge og Ægypten lancerer deres egen VM turnering!! Skal foregå i Cairo og Tromsø. Skifter halvvejs….
Italien og Brasilien har allerede anmodet om wildcards, da de frygter ikke at kunne kvalificere sig ellers…
Neymar overvejer comeback og at stille op, dog for Norge….
Infantino accepterer, hvis han får 92% af overskuddet!
Norges oliemilliarder betaler gildet!! Bliver godt
-
Iniesta007
- Har takket: 123 gange
- Blevet takket: 295 gange
Enig. Argentina får det dog svært med at komme i finalen. De har Messi men deres forsvar er til at tale medPaulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:56 amDet er vel de fire bedste landshold der er tilbage. Dejligt for fodbolden!Filten skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:49 amLad os nu se Argentina bliver bedre og bedreHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
For mig er de to bedste hold dog i første semifinale. Frygter Frankrig tager det hele og kan slet ikke tage at Dembele og Mbappe har gang i en god slutrunde. Dertil er jeg ikke et stort nok menneske.![]()
Den anden bliver afgjort på dagsformen, håber på Spanien men frygter lidt Frankrigs effektivt
-
Hristo
- Har takket: 304 gange
- Blevet takket: 478 gange
Argentina har efter min mening haft det nemmeste slutspilprogram og været på hælene i alle tre kampe. Hvis de skal slå England og Frankrig/Spanien skal de være mærkbart bedre. Og alt skal ikke bero på Messi, hvilket i øvrigt er en meget umoderne tilgang for et storhold - altså at satse på en spiller som omdrejningspunkt. Jeg tror Argentina vil møde overmagten i en af de to næste kampe.Iniesta007 skrev: ↑søn jul 12, 2026 10:18 amEnig. Argentina får det dog svært med at komme i finalen. De har Messi men deres forsvar er til at tale medPaulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:56 amDet er vel de fire bedste landshold der er tilbage. Dejligt for fodbolden!Filten skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:49 amLad os nu se Argentina bliver bedre og bedreHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
For mig er de to bedste hold dog i første semifinale. Frygter Frankrig tager det hele og kan slet ikke tage at Dembele og Mbappe har gang i en god slutrunde. Dertil er jeg ikke et stort nok menneske.![]()
![]()
Den anden bliver afgjort på dagsformen, håber på Spanien men frygter lidt Frankrigs effektivt![]()
-
Antimadridista
VM historien har det med at have de samme uheldige helte igen og igen….Holland vinder aldrig, England tror på det hver gang men taber på str, Argentina vinder på en solo helt osv osvHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 10:52 amArgentina har efter min mening haft det nemmeste slutspilprogram og været på hælene i alle tre kampe. Hvis de skal slå England og Frankrig/Spanien skal de være mærkbart bedre. Og alt skal ikke bero på Messi, hvilket i øvrigt er en meget umoderne tilgang for et storhold - altså at satse på en spiller som omdrejningspunkt. Jeg tror Argentina vil møde overmagten i en af de to næste kampe.Iniesta007 skrev: ↑søn jul 12, 2026 10:18 amEnig. Argentina får det dog svært med at komme i finalen. De har Messi men deres forsvar er til at tale medPaulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:56 amDet er vel de fire bedste landshold der er tilbage. Dejligt for fodbolden!Filten skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:49 amLad os nu se Argentina bliver bedre og bedreHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
![]()
Den anden bliver afgjort på dagsformen, håber på Spanien men frygter lidt Frankrigs effektivt![]()
Og ofte taber de samme hold til den samme modstander….holland (oftest) og England taber til Argentina, Argentina taber til Tyskland, Tyskland taber til Italien, Frankrig taber når man tror det mindst osv osv
Men engang imellem sker noget der ændrer historien alligevel. Jeg havde i hvert fald afskrevet at Messi nogensinde ville blive verdensmester og denne gang kan det være at England, trods et lidt lunkent hold, endelig slår Argentina og vinder turneringen, selvom de rent spillemæssigt efter min mening er fjerdebedst af de resterende 4 hold
-
Tello
- Har takket: 1403 gange
- Blevet takket: 669 gange
Jeg fandt den hellige gral
Argentinas udebanetrøje fra det her VM.
I min størrelse.
Med Messi 10 på ryggen og 10 tallet på brystet
Overvejede længe den klassiske hvide eller den nye oversize model. Havde også kig på 2006 reproduktionen og den langærmede. Endte den med udebanetrøjen. Synes den er så fed.
I min størrelse.
Overvejede længe den klassiske hvide eller den nye oversize model. Havde også kig på 2006 reproduktionen og den langærmede. Endte den med udebanetrøjen. Synes den er så fed.
Uruguayo de mierda
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
Englands forsvar er altså heller ikke noget at håbe hurra for.Iniesta007 skrev: ↑søn jul 12, 2026 10:18 amEnig. Argentina får det dog svært med at komme i finalen. De har Messi men deres forsvar er til at tale medPaulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:56 amDet er vel de fire bedste landshold der er tilbage. Dejligt for fodbolden!Filten skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:49 amLad os nu se Argentina bliver bedre og bedreHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:46 amDrømmesemifinaler i vente!
![]()
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 520 gange
- Blevet takket: 1890 gange
Har den også, den er møg fed.Tello skrev: ↑søn jul 12, 2026 2:12 pmJeg fandt den hellige gral
I min størrelse.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1199 gange
- Blevet takket: 1452 gange
Bellingham presser sig på til CM's bedste spiller. Voldsom præstation i aftes og har spillet fremragende hele turneringen
Messi
Mbappé
Bellingham
Kane
Rodri
Messi
Mbappé
Bellingham
Kane
Rodri
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Han er vel mere offensiv midtbane, men ellers enig. Synes dog en eller to af kampene han var lidt væk, men det har han da fået hentet ind igenEasyBuddhist skrev: ↑søn jul 12, 2026 7:04 pmBellingham presser sig på til CM's bedste spiller. Voldsom præstation i aftes og har spillet fremragende hele turneringen
Messi
Mbappé
Bellingham
Kane
Rodri
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Så er det tid til semifinalerne! 
- Paulinho15
Frankrig - Spanien
England - Argentina
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1199 gange
- Blevet takket: 1452 gange
Sorry, jeg mente VM's bedste spillerPaulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 8:11 pmHan er vel mere offensiv midtbane, men ellers enig. Synes dog en eller to af kampene han var lidt væk, men det har han da fået hentet ind igenEasyBuddhist skrev: ↑søn jul 12, 2026 7:04 pmBellingham presser sig på til CM's bedste spiller. Voldsom præstation i aftes og har spillet fremragende hele turneringen
Messi
Mbappé
Bellingham
Kane
Rodri
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den