𝗘𝗗𝗘𝗡 𝗛𝗔𝗭𝗔𝗥𝗗Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 6:16 pmFedt!!! Jeg kender ham nok mest pga din praise, og det er rigeligt til at gøre mig glad og forventningsfuld. Praise ham gerne igen, så vi kan drømme stort her midt i silly season!EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 11, 2026 5:30 pmEndelig!𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça and Club Brugge have REACHED a full agreement for Jesse Bisiwu’s transfer, with the player also approving the move. Only the medical and final paperwork remain before the deal is made official, with the package including bonuses and a sell-on clause. [@sachatavolieri - pending further confirmation]
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 196 gange
Re: Transferrygter
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
Hristo
- Har takket: 304 gange
- Blevet takket: 478 gange
Lækker hype! The Belgian Neymar lyder sgu godt:-)Champione skrev: ↑lør jul 11, 2026 7:41 pm𝗘𝗗𝗘𝗡 𝗛𝗔𝗭𝗔𝗥𝗗Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 6:16 pmFedt!!! Jeg kender ham nok mest pga din praise, og det er rigeligt til at gøre mig glad og forventningsfuld. Praise ham gerne igen, så vi kan drømme stort her midt i silly season!EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 11, 2026 5:30 pmEndelig!𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça and Club Brugge have REACHED a full agreement for Jesse Bisiwu’s transfer, with the player also approving the move. Only the medical and final paperwork remain before the deal is made official, with the package including bonuses and a sell-on clause. [@sachatavolieri - pending further confirmation]:
“Barcelona are about to sign Jesse Bisiwu from Club Brugge’s academy for pennies, and while the world laughs at them now, they’ll be laughing at the world in a couple of years.”
“Trust me, Jesse Bisiwu is everything Yan Diomande is being hyped up to be. We call him the Belgian Neymar.
”
-
DeanCassady
- Har takket: 144 gange
- Blevet takket: 387 gange
Madameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Hvem vil du erstatte ham med, Alvarez der har et udtalt svagere snit?
Jeg er klar over at han har scoret flere mål end Alvarez har gjort for Atleti.. men med de chancer og medspillere han væder i burde han lave langt flere mål. Desuden tror jeg at Alvarez vil score over 20 mål bare i ligaen for os med de spillere omkring ham og hans eget intelligens. Spørgsmålet er om vi nogensinde får eller ej.
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 196 gange
Trincao meldes på plads i Sandkassen for 50 mio euro.
Havde vi 50% på ham i videresalg?
Havde vi 50% på ham i videresalg?
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
Hristo
Ifl random link fra Google har vi opgivet disse rettigheder sidste sommer for 11 mio
https://tribuna.com/en/news/2025-08-15- ... o-trincao/
-
Antimadridista
- Har takket: 1935 gange
- Blevet takket: 1269 gange
Det går lige anChampione skrev: ↑lør jul 11, 2026 7:41 pm𝗘𝗗𝗘𝗡 𝗛𝗔𝗭𝗔𝗥𝗗Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 6:16 pmFedt!!! Jeg kender ham nok mest pga din praise, og det er rigeligt til at gøre mig glad og forventningsfuld. Praise ham gerne igen, så vi kan drømme stort her midt i silly season!EasyBuddhist skrev: ↑lør jul 11, 2026 5:30 pmEndelig!𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça and Club Brugge have REACHED a full agreement for Jesse Bisiwu’s transfer, with the player also approving the move. Only the medical and final paperwork remain before the deal is made official, with the package including bonuses and a sell-on clause. [@sachatavolieri - pending further confirmation]:
“Barcelona are about to sign Jesse Bisiwu from Club Brugge’s academy for pennies, and while the world laughs at them now, they’ll be laughing at the world in a couple of years.”
“Trust me, Jesse Bisiwu is everything Yan Diomande is being hyped up to be. We call him the Belgian Neymar.
”
-
Madameskrald
- Blevet takket: 278 gange
Torres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.Diego10 skrev: ↑lør jul 11, 2026 8:28 pmMadameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Jeg er klar over at han har scoret flere mål end Alvarez har gjort for Atleti.. men med de chancer og medspillere han væder i burde han lave langt flere mål. Desuden tror jeg at Alvarez vil score over 20 mål bare i ligaen for os med de spillere omkring ham og hans eget intelligens. Spørgsmålet er om vi nogensinde får eller ej.
Og Torres har lavet flere mål end hans Xg score.
Alvarez har været en tam oplevelse både i Atl og for Argentina.
Det er oplagt, at Alvarez vil lave flere mål i Barca, men vi kommer til at mangle Torres bidrag i truppen. Specielt med en så uklar profil som Alvarez desværre tegner til at være.
For mig er Alvarez ikke klar starter over Torres.
-
Hristo
Jeg har haft svært ved at se lyset i Alvarez til +100 mio inden denne slutrunde og er kun blevet bekræftet ud fra de kampe jeg har set med Argentina. At kalde ham alibispiller eller middelmådig samlet set er måske at stramme den, men ud fra min eye test har han været blandt Argentinas svageste spillere og i lav grad medskyldig i deres avancement. Jeg ved godt alt er sat op omkring Messi men alligevel… hvis Torres ryger for lav sum pga udløb af kontrakt og vi køber Alvarez for det beløb + 100 mio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal føle. Jeg synes i hvert fald ikke at Alvarez er 100 mio bedre end Torres. Langt fra. Hvis Torres er en 50 mio angriber så er Alvarez IMO en 75 mio angriber.Madameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 10:53 pmTorres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.Diego10 skrev: ↑lør jul 11, 2026 8:28 pmMadameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Det er oplagt, at Alvarez vil lave flere mål i Barca, men vi kommer til at mangle Torres bidrag i truppen. Specielt med en så uklar profil som Alvarez desværre tegner til at være.
-
Hristo
Haha så vigtigt jeg er den første til at kommentere ovenstående. Alvarez med absolut klassemål som meget nemt bliver afgørende og sender Argentina videre.Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 11:28 pmJeg har haft svært ved at se lyset i Alvarez til +100 mio inden denne slutrunde og er kun blevet bekræftet ud fra de kampe jeg har set med Argentina. At kalde ham alibispiller eller middelmådig samlet set er måske at stramme den, men ud fra min eye test har han været blandt Argentinas svageste spillere og i lav grad medskyldig i deres avancement. Jeg ved godt alt er sat op omkring Messi men alligevel… hvis Torres ryger for lav sum pga udløb af kontrakt og vi køber Alvarez for det beløb + 100 mio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal føle. Jeg synes i hvert fald ikke at Alvarez er 100 mio bedre end Torres. Langt fra. Hvis Torres er en 50 mio angriber så er Alvarez IMO en 75 mio angriber.Madameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 10:53 pmTorres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.Diego10 skrev: ↑lør jul 11, 2026 8:28 pmMadameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Der retfærdiggjorde han sin stjernestatus og stemplede lidt sent ind i slutrunden. Det kan han tydeligvis også. Et mål til historiebøgerne som Kraul siger.
Desværre er mål så godt at salgsprisen sikkert bare stiger trods en hidtil ganske middelmådig slutrunde.
- Paulinho15
- Har takket: 345 gange
- Blevet takket: 241 gange
Vi har jo set han kan det der for Atlético. Fantastisk han stempler sådan ind. Hvorfor har han ikke været helt oppe i omdrejninger indtil nu? Nu koster han med garanti 150 mio. euroHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:38 amHaha så vigtigt jeg er den første til at kommentere ovenstående. Alvarez med absolut klassemål som meget nemt bliver afgørende og sender Argentina videre.Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 11:28 pmJeg har haft svært ved at se lyset i Alvarez til +100 mio inden denne slutrunde og er kun blevet bekræftet ud fra de kampe jeg har set med Argentina. At kalde ham alibispiller eller middelmådig samlet set er måske at stramme den, men ud fra min eye test har han været blandt Argentinas svageste spillere og i lav grad medskyldig i deres avancement. Jeg ved godt alt er sat op omkring Messi men alligevel… hvis Torres ryger for lav sum pga udløb af kontrakt og vi køber Alvarez for det beløb + 100 mio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal føle. Jeg synes i hvert fald ikke at Alvarez er 100 mio bedre end Torres. Langt fra. Hvis Torres er en 50 mio angriber så er Alvarez IMO en 75 mio angriber.Madameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 10:53 pmTorres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.Diego10 skrev: ↑lør jul 11, 2026 8:28 pmMadameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Der retfærdiggjorde han sin stjernestatus og stemplede lidt sent ind i slutrunden. Det kan han tydeligvis også. Et mål til historiebøgerne som Kraul siger.
Desværre er mål så godt at salgsprisen sikkert bare stiger trods en hidtil ganske middelmådig slutrunde.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Tello
- Har takket: 1403 gange
- Blevet takket: 669 gange
Ferran. Hvorfor
Jeg hader den fucking klub. De prøver at være os. Nu bliver Ferran til prime R9.
Uruguayo de mierda
-
nosslo15
- Har takket: 196 gange
- Blevet takket: 340 gange
På baggrund af de seneste indkøb kunne man frygte det værste mht. Raphinha, men jeg håber virkelig ikke han smutter. Og jeg håber også han genfinder formen - jeg regner ikke med, at han kan gentage sin 24/25 sæson, men mindre kan også gøre det.
Hvis han bliver doseret bedre i kommende sæson, håber jeg heller ikke det går ud over effektiviteten.
Hvis han bliver doseret bedre i kommende sæson, håber jeg heller ikke det går ud over effektiviteten.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
fordi han har været skadet inden han mødte op til VM, han har eftersigende spillet på indsprøjtninger.Paulinho15 skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:51 amVi har jo set han kan det der for Atlético. Fantastisk han stempler sådan ind. Hvorfor har han ikke været helt oppe i omdrejninger indtil nu? Nu koster han med garanti 150 mio. euroHristo skrev: ↑søn jul 12, 2026 5:38 amHaha så vigtigt jeg er den første til at kommentere ovenstående. Alvarez med absolut klassemål som meget nemt bliver afgørende og sender Argentina videre.Hristo skrev: ↑lør jul 11, 2026 11:28 pmJeg har haft svært ved at se lyset i Alvarez til +100 mio inden denne slutrunde og er kun blevet bekræftet ud fra de kampe jeg har set med Argentina. At kalde ham alibispiller eller middelmådig samlet set er måske at stramme den, men ud fra min eye test har han været blandt Argentinas svageste spillere og i lav grad medskyldig i deres avancement. Jeg ved godt alt er sat op omkring Messi men alligevel… hvis Torres ryger for lav sum pga udløb af kontrakt og vi køber Alvarez for det beløb + 100 mio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal føle. Jeg synes i hvert fald ikke at Alvarez er 100 mio bedre end Torres. Langt fra. Hvis Torres er en 50 mio angriber så er Alvarez IMO en 75 mio angriber.Madameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 10:53 pmTorres mål per chance ratio er bedre end Mbappes i LaLiha i år.Diego10 skrev: ↑lør jul 11, 2026 8:28 pmMadameskrald skrev: ↑lør jul 11, 2026 1:38 pmAlligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Iniesta007
- Har takket: 123 gange
- Blevet takket: 295 gange