Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Paulinho15 skrev:
lør jul 11, 2026 2:49 am
Filten skrev:
lør jul 11, 2026 2:10 am
Paulinho15 skrev:
lør jul 11, 2026 1:01 am
Alias-A skrev:
lør jul 11, 2026 12:59 am
EasyBuddhist skrev:
lør jul 11, 2026 12:42 am
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ferran has given his 'OK' to PSG after the World Cup. He WANTS the move. [@LucaBendoni- pending further confirmation]
😳
Så ser vi sikkert Dembele-effekten igen: fra meme-spiller til ballon d’or vinder.
Det må være Luis Enrique der står bag. Som jeg husker det, så er han vild med Ferran Torres, hvilket især kom til udtryk på det spanske landshold, da LE var landstræner
Så har vi i endnu højere grad brug for en 9’er
Ja, men spørgsmålet er om klubben i tilfælde af et salg af Ferran Torres, så vil satse på Hamza Abdelkarim, som reserve for en ny angriber, og så have Anthony Gordon og Karim Adeyemi som alternativer til pladsen, hvis Hamza ikke slår i gennem.

Ny angriber + Hamza samt Yamal + Adeyemi og Raphinha + Gordon til angrebet og hver sin kant er antalsmæssigt nok. Alternativt kan et salg af Torres åbne døren for et køb af Rashford.
Det kunne også bringe en transferfri Vlahovic i spil som i nogen kampe kan give angrebet en anden dimension i visse kampe i forhold til Alvarez (hvis vi går ud fra at han også bliver købt)

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

Torres alsidighed og kvalitet bliver dyrt at erstatte, på trods af den megen kritik han møder, blandt andet herinde…

Deco får travlt - Adeyemi er et sløjt alternativ. Spilforståelsen fremstår ikke super attraktiv, men dog et skridt op fra Rashford.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 444 gange

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 11, 2026 12:42 am
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ferran has given his 'OK' to PSG after the World Cup. He WANTS the move. [@LucaBendoni- pending further confirmation]
😳
Ferran Torres er en drøm af en rotationsspiller – præcis den type, enhver storklub ville elske at have i truppen.

Lige når man tror, man har set det allerværste i transfervinduet, så dukker det her op. Har man seriøst tænkt sig at gå ind til sæsonen uden en rigtig 9'er og samtidig overproppe truppen med wings?

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: FC Barcelona have made a NEW offer for Club Brugge’s Jesse Bisiwu. The club are going hard for him and consider him a player with great qualities for his age. [@ffpolo]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Det virker til det er Ferran, der lader sig friste af et skifte. Det er svært at forestille sig, at Barca vil sælge ham.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Diego10
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 37 gange

Indlæg af Diego10 »

Jeg håber inderligt at han endeligt bliver solgt og hvor vi kan få så meget af de 55 millioner vi betalte for ham i sin tid. Det er helt utroligt hvor meget han har fået ud af at være middelmådig spiller.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona are set to bid again for Jesse Bisiwu as winger for the future. 🇧🇪

New proposal incoming after offer around €9m rejected by Club Brugge.

Barça will be back as Diario Sport and MD reported; Brugge ask also for a heavy sell-on clause.

Bisiwu said yes to Barça.

@FabrizioRomano
Brugge spiller godt nok hard ball med Bissiwu. Han ville væk sidste sommer og har gentagne gange afvist at forlænge sin kontrakt, hvor han har et år tilbage. Som resultat, har han stort set ikke spillet for det sidste år og nu presser de citronen for at han kan komme videre

Utrolig usmageligt, de på den måde gambler med en ung spillers fremtid og bremser hans udvikling. Skyggesiden af professionel fodbold. Det her kan sagtens ske at knække så ung en spiller, Gad vide, om han ikke bare kan bryde kontrakten uden nogen synderlig kompensation til Brugge? Vi snakker trods alt en kontrakt, han skrev som 16 årig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

Diego10 skrev:
lør jul 11, 2026 12:40 pm
Jeg håber inderligt at han endeligt bliver solgt og hvor vi kan få så meget af de 55 millioner vi betalte for ham i sin tid. Det er helt utroligt hvor meget han har fået ud af at være middelmådig spiller.
Alligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.

Hvem vil du erstatte ham med, Alvarez der har et udtalt svagere snit?

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
lør jul 11, 2026 1:38 pm
Diego10 skrev:
lør jul 11, 2026 12:40 pm
Alligevel vildt, at den middelmådige spiller var vores topscore i La Liga og holdt et højere målsnit per min end alle andre spillere i truppen.

Hvem vil du erstatte ham med, Alvarez der har et udtalt svagere snit?
Tror du at Ferran ville have samme snit i kedelige Atl. Madrid?

Én ting er mål. Alvarez er overall en bedre spiller end Ferran. Sidste nævnte er maksimalt en god rotationsspiller, akkurat som for Spanien. Tænk at la liga vinderens angriber starter ude fremfor Oyarzabal og Baena, så må der være noget, mens Alvarez starter inde fremfor Martinez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça and Club Brugge have REACHED a full agreement for Jesse Bisiwu’s transfer, with the player also approving the move. Only the medical and final paperwork remain before the deal is made official, with the package including bonuses and a sell-on clause. [@sachatavolieri - pending further confirmation]
Endelig!

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 11, 2026 5:30 pm
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça and Club Brugge have REACHED a full agreement for Jesse Bisiwu’s transfer, with the player also approving the move. Only the medical and final paperwork remain before the deal is made official, with the package including bonuses and a sell-on clause. [@sachatavolieri - pending further confirmation]
Endelig!
Hvad er planen med ham? Førsteholdet eller Barca Atletic?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 529 gange

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
Endelig!
Fedt!!! Jeg kender ham nok mest pga din praise, og det er rigeligt til at gøre mig glad og forventningsfuld. Praise ham gerne igen, så vi kan drømme stort her midt i silly season!

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Romero, Lukeba, Van de Ven aren’t the only CB’s Barcelona is monitoring

…in fact, right now, there other names in their list, who may be ahead if they decide to launch a move for a defender.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
lør jul 11, 2026 6:16 pm
EasyBuddhist skrev:
Endelig!
Fedt!!! Jeg kender ham nok mest pga din praise, og det er rigeligt til at gøre mig glad og forventningsfuld. Praise ham gerne igen, så vi kan drømme stort her midt i silly season!
Jeg vil være lidt forsigtig og have de lange briller på. Bisiwu har froset ude i Brugge sidste sæson pga, han ikke ville forlænge

Men profilen ligner en mellemting af en ung Dembélé og Yamal. Meget tofodet

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 11, 2026 7:17 pm
Romero, Lukeba, Van de Ven aren’t the only CB’s Barcelona is monitoring

…in fact, right now, there other names in their list, who may be ahead if they decide to launch a move for a defender.
Spændende. Spørgsmålet er om det betyder der kommer en eller flere afgange i det centrale forsvar. Svært at se nogle af de seks vi har til rådighed, der vil væk.

Besvar