Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Diabolito
- Geografisk sted: København
- Har takket: 19 gange
- Blevet takket: 66 gange
Re: Transferrygter
Super køb, såfremt det sker.
24 år, 1 år tilbage af sin kontrakt, så fås sikkert til en ok pris.
Ikke købt som 9'er, men nærmere som erstatning for Roony. Kæmpe opgradering.
24 år, 1 år tilbage af sin kontrakt, så fås sikkert til en ok pris.
Ikke købt som 9'er, men nærmere som erstatning for Roony. Kæmpe opgradering.
El Señor de las Tartas
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 171 gange
Så må man da håbe nogen af alle de wings har skjulte centrale evner.
Profilen er såmænd fin nok, 24 år, hurtig, 1 år tilbage af kontrakt så muligvis billig, men altså ja min tillid til Deco bliver ikke større. Jeg føler lidt vi tabte bolden med Gonzalo Ramos. Men så igen går transferen igennem med Alvarez og man samtidig skriver med Karim så er der da bredte på offensiven.
Profilen er såmænd fin nok, 24 år, hurtig, 1 år tilbage af kontrakt så muligvis billig, men altså ja min tillid til Deco bliver ikke større. Jeg føler lidt vi tabte bolden med Gonzalo Ramos. Men så igen går transferen igennem med Alvarez og man samtidig skriver med Karim så er der da bredte på offensiven.
-
Antimadridista
- Har takket: 1901 gange
- Blevet takket: 1251 gange
Han virkede lovende for snart en del år siden, men er ikke kommet videre derfra.
Det vil blive lidt en joao Felix tilføjelse. Super aktioner hist og pist og så en masse “hvad foregår der” præstationer….
Det vil blive lidt en joao Felix tilføjelse. Super aktioner hist og pist og så en masse “hvad foregår der” præstationer….
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 207 gange
- Blevet takket: 199 gange
Såfremt den går igennem tænker jeg da absolut også at det er en rigtig fin signing. Han er selvfølgelig IKKE købt til at gå i startopstillingen, men som en der skal have bundniveauet på vores reserver ifht. fx Roony, som med al respekt ikke har vist sig som god nok til så stor en adresse som Barca.
Adeyemi har de seneste sæsoner to sæsoner haft 16 G/A og 25 G/A for Dortmund.
Hans alder og tilsyneladende "lave" pris taget i betragtning har jeg svært ved at se det som noget negativt.
Adeyemi har de seneste sæsoner to sæsoner haft 16 G/A og 25 G/A for Dortmund.
Hans alder og tilsyneladende "lave" pris taget i betragtning har jeg svært ved at se det som noget negativt.
Rey Abi!
-
Hristo
- Har takket: 298 gange
- Blevet takket: 464 gange
Så vidt jeg kan læse mig frem til har de budt 20 mio euro. Antager det betyder vi maks vil give 25 + det løse. Han dækker alle offensive pladser i hvert fald centralt og i højre side. Har 11 landskampe for Tyskland. Hvis vi så sælger Roony for ca 15 mio er jeg enig i at er en fin upgrade for få penge.
Hvis han købes for 50 mio som spidsangriber er det en anden snak, men det tyder det heller ikke på.
Jeg vil i øvrigt først konkludere noget når vinduet er lukket. Så længe det står åbent, er det for tidligt at vende tommel op eller ned.
Hvis han købes for 50 mio som spidsangriber er det en anden snak, men det tyder det heller ikke på.
Jeg vil i øvrigt først konkludere noget når vinduet er lukket. Så længe det står åbent, er det for tidligt at vende tommel op eller ned.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1182 gange
- Blevet takket: 1424 gange
Meget overraskende udvikling og så alligevel ikke. Der er tre ting, der vil gøre handlen åbenlys
1. Raphinha er på vej til Saudi-Arabien
2. Profilen passer perfekt ind i en lang række af andre Barcelona emner. Karim er en runner, ligesom Gordon, Raphinha og Rashford
3. Barca har haft ham på radaren siden Salzburg tiden
Men fedt at Barca igen arbejder hurtigt og væk fra rampelyset
1. Raphinha er på vej til Saudi-Arabien
2. Profilen passer perfekt ind i en lang række af andre Barcelona emner. Karim er en runner, ligesom Gordon, Raphinha og Rashford
3. Barca har haft ham på radaren siden Salzburg tiden
Men fedt at Barca igen arbejder hurtigt og væk fra rampelyset
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Har takket: 1901 gange
- Blevet takket: 1251 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 513 gange
- Blevet takket: 1877 gange
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2914 gange
- Blevet takket: 1698 gange
According to sources close to Karim Adeyemi, his sole desire is to play for Barça. The German forward’s contract expires on June 30, 2027, and he intends to leave rather than renew with the German club.
In this context, his top priority is to play for Barcelona. These sources also note that Hansi Flick knows him very well and supports his arrival. They add that Adeyemi hasn’t seen much playing time lately at Borussia Dortmund because, since he has no intention of renewing his contract, his current club has given him less playing time in the final stretch of the season. Borussia Dortmund are open to transferring him this summer to prevent him from leaving for free next year.
[@FernandoPolo]
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1182 gange
- Blevet takket: 1424 gange
Med Adeyemi's øjeblikkelige status i Dortmund in mente, tænker jeg, han er blevet udbudt til højest bydende. Han var tæt på at forlade Dortmund i sidste sommer og man undlader at spille ham fra start, fordi han ikke vil forlænge. Jeg tænker Barca har en fordel, da klubben er attraktiv, men jeg også, Adeyemi gerne vil PL eller andre topklubber rundt omkring, hvis ikke det bliver Barca. Jeg tror egentlig bare, han gerne vil vækDytrax skrev: ↑tors jul 09, 2026 6:12 pmAccording to sources close to Karim Adeyemi, his sole desire is to play for Barça. The German forward’s contract expires on June 30, 2027, and he intends to leave rather than renew with the German club.
In this context, his top priority is to play for Barcelona. These sources also note that Hansi Flick knows him very well and supports his arrival. They add that Adeyemi hasn’t seen much playing time lately at Borussia Dortmund because, since he has no intention of renewing his contract, his current club has given him less playing time in the final stretch of the season. Borussia Dortmund are open to transferring him this summer to prevent him from leaving for free next year.
[@FernandoPolo]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2914 gange
- Blevet takket: 1698 gange
Barça have requested a €210M loan backed by their TV rights.
€105M in July
€105M in November
Barça want immediate cash to fund their summer transfer window.
[Cadena SER]
-
nosslo15
- Har takket: 193 gange
- Blevet takket: 336 gange
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-og ... tmund.html
Altså, hvis dette rygte holder vand!
Fuck hvor er det fedt!
Jeg tør godt at vove pelsen. Han bliver et monster i Barca.
Altså, hvis dette rygte holder vand!
Fuck hvor er det fedt!
Jeg tør godt at vove pelsen. Han bliver et monster i Barca.
-
nosslo15
- Har takket: 193 gange
- Blevet takket: 336 gange
Kan du ikke huske, at du for et par år siden hypede ham helt vildt?EasyBuddhist skrev: ↑tors jul 09, 2026 6:34 pmMed Adeyemi's øjeblikkelige status i Dortmund in mente, tænker jeg, han er blevet udbudt til højest bydende. Han var tæt på at forlade Dortmund i sidste sommer og man undlader at spille ham fra start, fordi han ikke vil forlænge. Jeg tænker Barca har en fordel, da klubben er attraktiv, men jeg også, Adeyemi gerne vil PL eller andre topklubber rundt omkring, hvis ikke det bliver Barca. Jeg tror egentlig bare, han gerne vil vækDytrax skrev: ↑tors jul 09, 2026 6:12 pmAccording to sources close to Karim Adeyemi, his sole desire is to play for Barça. The German forward’s contract expires on June 30, 2027, and he intends to leave rather than renew with the German club.
[@FernandoPolo]
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 729 gange
- Blevet takket: 795 gange
Jeg smider bomben: køb Merino, spar Julian pengene!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Paulinho15
- Har takket: 337 gange
- Blevet takket: 230 gange
Altså Merino som angriber?SpillerSomMESSI skrev: ↑tors jul 09, 2026 7:29 pmJeg smider bomben: køb Merino, spar Julian pengene!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃