God handel af BournemouthBournemouth agree deal to sign Álvaro Rodríguez from Elche, here we go!
Club to club and player side in place, fee worth €25m fixed fee plus €5m add-ons.
Real Madrid receive €12.5m as sell-on clause plus €2.5m add-ons.
Deal done - post
@MarioCortegana
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1182 gange
- Blevet takket: 1424 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2914 gange
- Blevet takket: 1698 gange
Barça have set the end of the World Cup as the deadline to know Atlético Madrid's stance on negotiations for Julián Álvarez.
If Atlético show a willingness to negotiate, the club will begin the operation.
If Atlético refuse, then either the player takes another step and applies more pressure, or the club will move on from him and turn to other targets.
[Mundo Deportivo]
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2914 gange
- Blevet takket: 1698 gange
Juvenal Edjogo (TV3):
“Between paying €70 million for Mikel Oyarzabal and more than €100 million for Julián Álvarez, I would blindly pay the €70 million for Mikel Oyarzabal.”
- Barca80
- Har takket: 112 gange
- Blevet takket: 432 gange
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 171 gange
Det virker også til at Oyarzabal arbejder godt med Barca spillerne under VM, jeg tror han kunne være en ganske habil 9er de næste par år til enten Hamza bliver en stjerne eller den rette mulighed dukker frem. Og så brug resten af budgettet på den forsvarsspiller vi stadig mangler.
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 171 gange
Altså hvis det er sande rygter, så er spørgsmålet om Gordon I virkeligheden var plan B i forhold til 9er rollen.FC Barcelone is preparing to try to sign Bradley Barcola during the summer transfer window. Hansi Flick has reportedly made Barcola one of his main priorities to strengthen the offensive sector, according to Fichajes. The Catalan leaders, led by Deco, plan to meet soon with their counterparts from Paris Saint-Germain. FC Barcelone is reportedly prepared to submit an offer estimated at 80 million euros, comprising a fixed amount of 70 million euros and an additional 10 million in performance-related bonuses. The arrival of Yan Diomande at PSG could cause the French champions to reorganize their attack and potentially be more open to discussions regarding certain players, including Barcola. Negotiations for a contract extension for Bradley Barcola have reportedly not yet been successful, which has led to speculation about his future.
- Barca80
- Har takket: 112 gange
- Blevet takket: 432 gange
100Dumle skrev: ↑fre jul 03, 2026 8:29 pmDet virker også til at Oyarzabal arbejder godt med Barca spillerne under VM, jeg tror han kunne være en ganske habil 9er de næste par år til enten Hamza bliver en stjerne eller den rette mulighed dukker frem. Og så brug resten af budgettet på den forsvarsspiller vi stadig mangler.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 513 gange
- Blevet takket: 1877 gange
Kan seriøst ikke se hvad vi skal med ham. Så hellere en spiller som holdet kender. Som Oyarzabal.
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 792 gange
Oyarzabal er klart mit bedste bud. Klasse undervurderet spiller.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Paulinho15
- Har takket: 337 gange
- Blevet takket: 230 gange
Der sker noget omkring Cancelo nu. Ifølge Cope køber vi ham for 10 mio. euro. To-årig aftale har jeg lige læst.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
Virkelig en god transfer af Utd. Fatter ikke, Chelsea går af med ham, men de må være i større FFP problemer, end mange tror. Så fik de erstattet Casemiro med stil@David_Ornstein
EXCL: Manchester United reach agreement with Chelsea to sign Andrey Santos. Deal for 22yo #CFC midfielder worth £48m + £2m easily achievable add-ons & 10% sell-on clause. Permission given to undergo #MUFC medical; personal terms in place
@TheAthleticFC
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Virkelig god og spændende spiller er mine tanker umiddelbart. Jeg håbede, at Newcastle løb med hamEasyBuddhist skrev: ↑ons jul 08, 2026 10:12 pmVirkelig en god transfer af Utd. Fatter ikke, Chelsea går af med ham, men de må være i større FFP problemer, end mange tror. Så fik de erstattet Casemiro med stil@David_Ornstein
EXCL: Manchester United reach agreement with Chelsea to sign Andrey Santos. Deal for 22yo #CFC midfielder worth £48m + £2m easily achievable add-ons & 10% sell-on clause. Permission given to undergo #MUFC medical; personal terms in place
@TheAthleticFC
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
What the..?𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça is CLOSE to signing Karim Adeyemi. @gerardromero
- Paulinho15
Hvor troværdig er Gerard Romero?EasyBuddhist skrev: ↑tors jul 09, 2026 12:38 amWhat the..?𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barça is CLOSE to signing Karim Adeyemi. @gerardromero