VM 2026

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 284 gange

Re: VM 2026

Indlæg af Paulinho15 »

Det er som Belgien spiller på et helt andet niveau end USA her i starten af kampen.

USA virker overmatchet. Det kæder virkelig Belgien med Youri Tielemans på 10’er positionen i stedet for De Bruyne, hvor han også sluttede mod Senegal.

Belgien har været enormt skuffende her ved dette VM, men det var som om deres spil først blev sat fri, da te tog De Bruyne ud mod Senegal og satte Tielemans på 10’eren.

Der åbnede kampen op for Belgien mod Senegal. Belgien er fortsat hvor de slap fra Senegal-kampen.

Tielemans er startet på 10’eren her i kampen og De Bruyne er startet på bænken, hvilket er bemærkelsesværdigt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Lukebakio.

Jeg forstår ikke hvorfor han ikke har startet mere inde for Belgien.

Hver gang han er kommet ind har han været Belgiens farligste mand.

Nu har han endelig fået lov at starte inde til denne kamp, og det ser lovende ud indtil nu.

Nogle er jeg husker måske Lukebakio fra Sevilla. Han spiller i Benfica nu.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

1-1.

USA udligner på et frispark, der bliver lidt afrettet, efter en halv times spil.

Et totalt uigenkendeligt USA indtil videre i kampen, men nu er de med i kampen igen.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

2-1 til Belgien under to minutter efter USA’s scoring til 1-1.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Pause 2-1 til Belgien.

1-0: Charles de Ketelaere 9’
1-1: Malik Tilman 31’
2-1: Charles de Ketelaere 33’

En god første halvleg. USA vågner lidt op til sidst i første halvleg, men skarpheden mangler.

Der venter en spændende og målrig anden halvleg er mit bud.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Anden halvleg i gang.

Må se om jeg får set den færdig eller om jeg falder i søvn! :glad:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Nej, nej, nej! Hvad sker der?

Kæmpe målmandskoks af USA.

3-1 til Belgien.

Pochetino ligner der tror USA er ude af VM.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

4-1 til Belgien.

Mål af Lukaku to minutter inde i de fire tillagte minutter.

Iniesta007
Har takket: 124 gange
Blevet takket: 304 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Paulinho15 skrev:
tirs jul 07, 2026 3:58 am
4-1 til Belgien.

Tak for opdatering og god sejr til fodbolden :smile:
Nu må vi så se om Trump ændrer afgørelsen :mrgreen:
Take care Culers :thumbup:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Slut 4-1 til USA mod Belgien.

Sikker og fortjent sejr til Belgien, der var et niveau over USA.

Der skete ikke det store i anden halvleg. Vil ikke sige den var underholdende eller kedelig.

En blanding midt i mellem.

Belgien har løftet deres spil og niveau, hvor landstræner Rudi Garcia har truffet flere gode beslutninger.

USA har været spændende at følge til dette VM, men de havde intet at byde ind med i ottendedelsfinalen.

Ærgerligt.

Jeg håbede de slog Belgien ud og jeg forventede mere af dem, men Belgien er fortjent videre og jeg er positivt overraskede over dem.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Iniesta007 skrev:
tirs jul 07, 2026 4:03 am
Paulinho15 skrev:
4-1 til Belgien.

Haha! :grin:

“Breaking News: FIFA annullerer Belgiens fire mål og giver den til USA.

Donald Trump har dagen derpå ringet til Gianni Infantino og sagt, det var usportsligt at Belgien scorede fire mål.

Trump siger ifølge flere medier, at Belgien skulle have lade USA score fire mål i stedet.

På opfodring fra Trump har FIFA dermed annulleret Belgiens fire mål og givet dem til USA.” :lol:

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Alle tre værtsnationer er dermed ude af VM i ottendedelsfinalerne.

Canada, Mexico og USA har været tre gode bekendtskaber ved dette VM! :glad:

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 84 gange

Indlæg af Ikigai »

Paulinho15 skrev:
tirs jul 07, 2026 4:20 am
Alle tre værtsnationer er dermed ude af VM i ottendedelsfinalerne.

Canada, Mexico og USA har været tre gode bekendtskaber ved dette VM! :glad:
Enig - meget gode bekendtskaber, men også helt fint de ikke kommer længere. De har ikke niveauet.
gruppe seeding og hjemmebane har de fået maks ud af , men altid godt værtsnationerne har lidt succes .

Iniesta007
Har takket: 124 gange
Blevet takket: 304 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Paulinho15 skrev:
tirs jul 07, 2026 4:13 am
Iniesta007 skrev:
tirs jul 07, 2026 4:03 am
Paulinho15 skrev:
4-1 til Belgien.

Haha! :grin:

“Breaking News: FIFA annullerer Belgiens fire mål og giver den til USA.

Donald Trump har dagen derpå ringet til Gianni Infantino og sagt, det var usportsligt at Belgien scorede fire mål.

Trump siger ifølge flere medier, at Belgien skulle have lade USA score fire mål i stedet.

På opfodring fra Trump har FIFA dermed annulleret Belgiens fire mål og givet dem til USA.” :lol:
:thumbup: Kunne jeg ikke have skrevet bedre :smile:

Antimadridista
Har takket: 1987 gange
Blevet takket: 1297 gange

Indlæg af Antimadridista »

Paulinho15 skrev:
tirs jul 07, 2026 1:02 am
Antimadridista skrev:
tirs jul 07, 2026 12:05 am
Paulinho15 skrev:
man jul 06, 2026 11:52 pm
Antimadridista skrev:
man jul 06, 2026 11:42 pm
Paulinho15 skrev:
man jul 06, 2026 11:34 pm
Antimadridista skrev:
man jul 06, 2026 11:11 pm
Paulinho15 skrev:
man jul 06, 2026 11:10 pm
Hårdt at se de billeder af Ronaldo…. :sad:
Hvorfor?
Han er en af de største spillere nogensinde og en jeg har set meget op til. Betydet meget for mig personligt i mit liv. Altid vemodigt at se de helt store spillere spille deres sidste slutrunde eller være vidne til deres stop af en eller anden art.
Hvorfor ser du op til ham?

Udefra set, som også må være det eneste sted du kan iagttage ham fra, der virker han som utrolig krukket, arrogant og meget lidt likeable.

Han omtaler sig selv i 3. person og ingen på banen fejrer ham eller hylder ham her når det slutter. Ingen. (Modric fik en helt anden afslutning). Hvorfor? Fordi de andre bare ikke bryder sig om ham.
Der er rigtig mange grund til at se op til ham. Han har været et forbillede på mange punkter og vist vejen for rigtig mange mennesker der drømmer om det samme. Jeg bliver helt rørt i skrivende stund.

Jeg kunne sige rigtig mange gode ting, men jeg har oplevet meget modgang i mit liv, og Cristiano har været en af de mennesker der har givet mig tro og håb i forhold til at jeg kunne opnå det jeg drømmer om.

På mange måder kan jeg spejle mig selv i ham, og hvis jeg ikke havde haft de svære vilkår jeg har haft indtil nu, så var jeg nået mindst ligeså langt på banen som ham.

Hvad angår personligheden kan jeg godt forstå hvorfor du skriver som du gør, men ud fra mit kendskab, så er det ikke hvad kendetegner Cristiano - det er faktisk tværtimod det helt modsatte.

Han er et fantastisk menneske og person ud fra det kendskab jeg har fået til ham. Ville være en stor ære at møde ham en dag. Wauw.... jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Den betydning han har for mig er enorm... 🥹
Ok. Så uden modgang var du nået mindst lige så langt som Cristiano…..

Hvad er det for et kendskab du har til ham?
Nej, vi har alle brug for modgang på en eller anden måde. Jeg snakker om hvis jeg havde haft andre vilkår.

Mit kendskab er, at Cristiano er en hårdtarbejdende og ydmyg person, men som tør at sætte store krav til sig selv og sine omgivelser.

En som ikke giver op, en som har fået det maksimale ud af sit på talent og som en der har en god indflydelse på andre.

Han tænker på sine nærmeste og på at give tilbage. Han har bl.a. ikke nogle tatoveringer og det skulle være for at kunne donere blod.

Jeg ser ham som en som har et særligt mindset, som Dytrax også er inde på, og det har været med til at bringe ham dertil hvor han er.

Jeg har intet problemer med, at han ser sig selv som den bedste. Det kan han med rette sige og lige netop for ham tror jeg det har været vigtigt for ham at gå op i det.

Når det kommer til historiens bedste vil jeg dog nok vælge Messi som nummer et, men Ronaldo er meget tæt på.

Spørgsmålet er om Pelé og Maradona er foran ham. Det kan jeg umiddelbart ikke vurdere, men derfor kan det sagtens lade sig gøre at have respekt for en sportsmand, der har repræsenteret rivalerne.
Ok. Jeg kan, ikke overraskende, overhovedet ikke følge dig.

Men du skal selvfølgelig have lov at have de forbilleder du ønsker.

Besvar