Jeg mangler simpelthen ord til at beskrive, hvor forfærdeligt det er for vore elskede sport - og jeg håber (men det er selvfølgelig top naivt) at USA's træner vælger at se bort fra Balogun i kampen mod Belgien som en slags "fair-play gesture"Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 10:41 amHåber fandemig også USA ryger senerePuyolErGud skrev: ↑man jul 06, 2026 10:25 amNår vi andre sover, så er det helt perfekt med dine opdateringer Paulinho15! Selvom det måske er på bagkant af lidt kedelige ting ift. ikke at kunne sove, så er det værdsat!
Og ja, så også lige et sammendrag af kampen. Det kom godt nok i bølger og Mexico havde satme også sine chancer.
Nu kan man håbe at det sidste værtsland i form af USA også ryger ud i nat.
Så Frankrig-Marokko samt Norge mod England. Bliver spændende.
Håber det bliver Spanien-Belgien og så Argentina mod Colombia i de sidste kvartfinaler.![]()
Nu har den Orange terrorist blandet sig i et rødt kort, mage til korruption sammen med Infantino findes ikke![]()
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- PeterPedal
- Har takket: 77 gange
- Blevet takket: 285 gange
Re: VM 2026
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Og det er reelt vildt så lidt der bliver skreget op om det!! Det er jo komplet vanvittigt og kun fordi det er Trump, så bliver det ligesom bare tilladt, med lidt opråb, fordi ingen rigtig magter en kamp mod den sygeste mand på jorden…!PeterPedal skrev: ↑man jul 06, 2026 4:59 pmJeg mangler simpelthen ord til at beskrive, hvor forfærdeligt det er for vore elskede sport - og jeg håber (men det er selvfølgelig top naivt) at USA's træner vælger at se bort fra Balogun i kampen mod Belgien som en slags "fair-play gesture"Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 10:41 amHåber fandemig også USA ryger senerePuyolErGud skrev: ↑man jul 06, 2026 10:25 amNår vi andre sover, så er det helt perfekt med dine opdateringer Paulinho15! Selvom det måske er på bagkant af lidt kedelige ting ift. ikke at kunne sove, så er det værdsat!
Og ja, så også lige et sammendrag af kampen. Det kom godt nok i bølger og Mexico havde satme også sine chancer.
Håber det bliver Spanien-Belgien og så Argentina mod Colombia i de sidste kvartfinaler.![]()
Nu har den Orange terrorist blandet sig i et rødt kort, mage til korruption sammen med Infantino findes ikke![]()
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 740 gange
- Blevet takket: 798 gange
Nogen har skreget op om det for længe siden
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
PuyolErGud skrev: ↑man jul 06, 2026 10:25 amNår vi andre sover, så er det helt perfekt med dine opdateringer Paulinho15! Selvom det måske er på bagkant af lidt kedelige ting ift. ikke at kunne sove, så er det værdsat!
Håber det bliver Spanien-Belgien og så Argentina mod Colombia i de sidste kvartfinaler.
Tak, det er jeg glad for! Det var hektisk at give indberetninger i nat og flere gange kunne jeg ikke nå at skrive færdig før der skete noget nyt.Dytrax skrev: ↑man jul 06, 2026 11:11 amEnig, det er så fedt at du orker det, Pau.PuyolErGud skrev: ↑man jul 06, 2026 10:25 amNår vi andre sover, så er det helt perfekt med dine opdateringer Paulinho15! Selvom det måske er på bagkant af lidt kedelige ting ift. ikke at kunne sove, så er det værdsat!
Håber det bliver Spanien-Belgien og så Argentina mod Colombia i de sidste kvartfinaler.
Jeg er træt nu, men ser frem til de kommende kampe. Har svært ved at vurdere hvad det bliver til mellem Spanien - Portugal. Jeg tror dog, at portugiserne får svært ved at komme i gennem Spaniens forsvar.
Spaniens startopstilling er nok ret forudsigelig, men det bliver spændende at se om Roberto Martínez starter inde med Ronaldo eller om han ryger på bænken fra start.
Jeg kunne godt forestille mig, at han starter med Goncalo Ramos fra start, men det bliver nok Ronaldo fra start. I forhold til nattens kamp holder jeg med USA.
Her er jeg glad for at Balogun kan spille ud fra et sportsligt perspektiv, men jeg anerkender, at det ser meget mærkeligt ud, at hans karantæne er ophævet.
Jeg kan ikke vurdere om det var et rødt kort, fordi jeg synes, at Balogun var uheldig at lande på modspilleren. Han havde jo ikke en jordisk chance for at se ham og han gik kun efter bolden.
Vi må se hvad det betyder for Quansah nu om han også får ophævet sin karantæne. Det begynder efterhåndende at spidse til i slutrunden. Jeg tror, at der venter nogle meget spændende kampe i resten af turneringen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Hvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Jeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Spørgsmålet er hvordan Trump og Infantino vil reagere på det.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 304 gange
Det værste er at UEFA ikke kan gøre en skidPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:23 pmJeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Spørgsmålet er hvordan Trump og Infantino vil reagere på det.
De har de bedste spillere og de bedste Ligaer, men Infantino pumper penge til små fattige lande I Afrika og Sydamerika mfl., så de alle stemmer på ham
Så korruptionen længe leve og med den Orange terrorist overthere lever den i bedste velgående
Så ja håber virkelig USA RYGER SENERE
- Paulinho15
Hvis vi holder politikken ude af det hvad synes du så om USA’s landshold?Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:34 pmDet værste er at UEFA ikke kan gøre en skidPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:23 pmJeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Spørgsmålet er hvordan Trump og Infantino vil reagere på det.![]()
De har de bedste spillere og de bedste Ligaer, men Infantino pumper penge til små fattige lande I Afrika og Sydamerika mfl., så de alle stemmer på ham![]()
Så korruptionen længe leve og med den Orange terrorist overthere lever den i bedste velgående![]()
Så ja håber virkelig USA RYGER SENERE![]()
Personligt synes jeg det er spændende at følge dem på grund af fodboldudviklingen i landet.
Det er enormt!
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 304 gange
Det kan du have ret i og det er jo ikke spillernes skyld de har en korrupt PræsidentPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:37 pmHvis vi holder politikken ude af det hvad synes du så om USA’s landshold?Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:34 pmDet værste er at UEFA ikke kan gøre en skidPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:23 pmJeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
De har de bedste spillere og de bedste Ligaer, men Infantino pumper penge til små fattige lande I Afrika og Sydamerika mfl., så de alle stemmer på ham![]()
Så korruptionen længe leve og med den Orange terrorist overthere lever den i bedste velgående![]()
Personligt synes jeg det er spændende at følge dem på grund af fodboldudviklingen i landet.
Det er enormt!![]()
Det er jo ikke første gang i verdenshistorien at sådan noget sker i sport, men det plejede at være i Rusland...Nordkorea osv.
Mht USAs landshold har jeg set for lidt til at udtale mig, de spiller jo kl. lort
Men håber Belgien vinder
- Paulinho15
Okay, jeg synes USA har spillet godt og underholdende.Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:55 pmDet kan du have ret i og det er jo ikke spillernes skyld de har en korrupt PræsidentPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:37 pmHvis vi holder politikken ude af det hvad synes du så om USA’s landshold?Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:34 pmDet værste er at UEFA ikke kan gøre en skidPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:23 pmJeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Det er enormt!![]()
![]()
Det er jo ikke første gang i verdenshistorien at sådan noget sker i sport, men det plejede at være i Rusland...Nordkorea osv.
Mht USAs landshold har jeg set for lidt til at udtale mig, de spiller jo kl. lort![]()
Men håber Belgien vinder![]()
På den anden side synes jeg Belgien har været skuffende og kedelige
Bliver spændende at se USA mod på en papiret stærkere modstander.
Kan se de faktisk mødte hinanden tilbage i marts. Belgien vandt 5-2.
Belgien er nummer 9 på verdensranglisten. USA er nummer 17 overraskende faktisk!
Jeg tror USA går videre - især hvis Balogun er med.
- Paulinho15
Så er det tid til Portugal - Spanien i ottendedelsfinalen.
Kampen om den Iberiske halvø!
Der er nok mange herinde der ser frem til den kamp og gætter på de fleste holder med Spanien.
Kan læse vores alle sammens bedste ven herinde, CRISTIANO RONALDO starter inde!
Måske…. Bliver det hans sidste landskamp, hvis Portugal ryger ud…
Det er alligevel en stor og gloværdig landsholdskarriere, der kan slutte i aften.
Jeg ved ikke hvem jeg håber går videre. Jeg holder med begge mandskaber og håber på en god fodboldkamp.
Håber et eller andet sted Portugal vinder VM for Ronaldos skyld.
Det ville være smukt, men jeg ser nok Spanien som favoritter i aftens kamp på AT&T Stadium i Arlington, Texas
Kampen om den Iberiske halvø!
Der er nok mange herinde der ser frem til den kamp og gætter på de fleste holder med Spanien.
Kan læse vores alle sammens bedste ven herinde, CRISTIANO RONALDO starter inde!
Måske…. Bliver det hans sidste landskamp, hvis Portugal ryger ud…
Det er alligevel en stor og gloværdig landsholdskarriere, der kan slutte i aften.
Jeg ved ikke hvem jeg håber går videre. Jeg holder med begge mandskaber og håber på en god fodboldkamp.
Håber et eller andet sted Portugal vinder VM for Ronaldos skyld.
Det ville være smukt, men jeg ser nok Spanien som favoritter i aftens kamp på AT&T Stadium i Arlington, Texas
-
JayBird10
- Har takket: 149 gange
- Blevet takket: 18 gange
Paulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:37 pmHvis vi holder politikken ude af det hvad synes du så om USA’s landshold?Iniesta007 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:34 pmDet værste er at UEFA ikke kan gøre en skidPaulinho15 skrev: ↑man jul 06, 2026 7:23 pmJeg haft haft nogle af de samme tanker, men nok mere i retning af om Balogun selv kunne finde på at melde fra til kampenEasyBuddhist skrev: ↑man jul 06, 2026 7:20 pmHvis det amerikanske landshold har nogen som helst form for integritet, så lader de Balogun sidde på tribunen i aften.
Det er enormt!![]()
Man kan jo netop IKKE holde politikken ude af det.
Rubio, Trump mf. har lagt pres på svage Infantino som jo valgt at give efter.
Det var jo det samme med Penaldo. Han fik - efter en middag hos Trump og hans venner - gjort sin karantæne betinget ligeledes, ellers skulle han jo have siddet over i de 2 første kampe.
At USA spiller forfriskende angrebesfodbold er jo sagen uvedkommende.
Men håber da for spillets integritet, at man vælger at spille uden Balogun, eller som du siger, at han selv ser det forkerte i at spille.
Men vi kan ikke lade være med at se det politiske, for Infantino har id en grad krydset den grænse.
Og det skal d italesættes.
Senest rettet af JayBird10 tirs jul 07, 2026 8:47 pm, rettet i alt 1 gang.
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1201 gange
- Blevet takket: 834 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange