nosslo15 skrev: ↑søn jul 05, 2026 6:38 pm
Dytrax skrev: ↑søn jul 05, 2026 6:01 pm
Lopezzz skrev: ↑ons jul 01, 2026 6:22 pm
Dytrax skrev: ↑man jun 29, 2026 10:16 pm
Lopezzz skrev: ↑man jun 29, 2026 9:35 pm
Nogen der var på CopenHell i år?? Jeg er lige begyndt at se lyset for enden af tunnelen
Det var ren helvede men i positiv retning
Niks.
Ville gerne, har været metalhoved siden 90'erne og har også været trommedasker i et dødsmetalband, men... der er for mange mennesker og for meget larm for en sur, gammel mand som mig.
Men fedt at du har set lyset.
Så er vi ens, jeg var også i et dødsmetal band i 5 år men ikke noget stort, et lokal band fra Langå
Det var i slutningen af 90'erne.
Men CopenHell var specielt i år på grund af 15 års jubilæum
Infernal Torment?
Nej, de var vist fra Silkeborg.
Til alle jer fucking metalhoveder.
I skal bare høre Môtorhead "Bomber" og "Ace of Spades" - så behøver i ikke at høre mere, eller gå til flere koncerter.
Disse 2 albums er alt nok.
Skulle i være sultne efter noget mere fart, så kan i høre de første 4 med Metalica, altså frem til "Justice for All". Alternativt så kan i høre "Queens of the Stone Age", for nu, at få noget mere samtidigt.
Det er ikke for at være nedladende, men bare for lige at ridse op, hvad der er værd at høre.
Jeg ved godt, at metalgenren har udviklet sig meget, men prøv nu bare at høre den energi, som ligger i de nævnte plader af "Motörhead". Har man brug for noget uhygge, kan man altid se en god gyser.
Eller tage livet af sin kæreste.
Jeg er mere til Dytrax liste.
Sepultura og Iron Maiden var grunden til at jeg tog til CopenHell i år selvom jeg har set Maiden 4 gange før. De er mine favoritter i mange år sammen med Rage Against The Machine.
Men jeg lytter også meget til Nirvana, Metallica, Slayer, Machine Head, Pantera, Deftones, Black Sabbath, Pearl Jam, The Doors, Mercyful Fate, Biohazard, Judas Priest, Guns 'n Roses, Deep Purple, System Of Down, Alice in Chains...
Ellers lytter jeg også til Neckbreakker fra Silkeborg, Kublain Khan TX, Lightchapter DK, Katla DK og flere
Jeg elsker Circle Pit og Wall of Death til festivaler og koncerter
Ellers er jeg en stille og rolig fyr
Eddie approves