Ben Jacobs siger 75m plus add ons. Det er et forrykt beløb. Ramos er en simpel angriber med en begrænset værktøjskasse. Slet ikke Barca niveau, andet end som backup. Der findes langt bedre muligheder derude for langt færre pengeHristo skrev: ↑fre jun 26, 2026 10:28 pmDet er vildt nok, at en angriber, der scorer i hver tredje kamp, trækker 50 mio. Jeg siger ikke, han er dårlig, men det er skisme mange penge. Markedet er crazy. Jeg har ikke styr på, hvor indtægterne stiger, men der må være mange penge i omløb pt.DrGink skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:45 pmNooooooooo. Det var den billige løsning vi skulle have haftBarca80 skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:14 pmDejligt, nu slipper vi for ham. Nu mangler vi bare at Alvarez forlænger sin kontrakt med Atletico Madrid - så ser det rigtig lovende ud.𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐀𝐂 𝐌𝐈𝐋𝐀𝐍 𝐀𝐆𝐑𝐄𝐄 𝐃𝐄𝐀𝐋 𝐓𝐎 𝐒𝐈𝐆𝐍 𝐆𝐎𝐍𝐂𝐀𝐋𝐎 𝐑𝐀𝐌𝐎𝐒 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐏𝐀𝐑𝐈𝐒 𝐒𝐓 𝐆𝐄𝐑𝐌𝐀𝐈𝐍
Deal in place after official bid sent yesterday, it will be Milan 𝐑𝐄𝐂𝐎𝐑𝐃 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐈𝐍𝐆 for a fee 𝐎𝐕𝐄𝐑 €𝟓𝟎𝐌 plus add-ons
Ramos has already accepted AC Milan move and will sign his contract very soon, wanted by Rúben Amorim as top priority
𝐑𝐀𝐓𝐄 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝟏 𝐓𝐎 𝟏𝟎!
- Fabrizio Romano
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1205 gange
- Blevet takket: 1455 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Har takket: 307 gange
- Blevet takket: 481 gange
Det er helt skørt! Det går jo selvfølgelig den vej, fordi pengene stiger, men jeg kan alligevel ikke forstå, at omsætningen stiger så meget, at en klub med kun et mesterskab i 15 år i den 4.-5. bedste liga har så mange penge til en angriber af den kaliber. Jeg er glad for, vi holder med en dejlig klub, som trods alt gør mere end en dyd ud at udvikle spillere selv. Ved godt vi lige har smidt 70+ efter Gordon, men vi prøver i det mindste at være klub, hvor lokalforankring og kultur kommer før store indkøb.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 26, 2026 11:10 pmBen Jacobs siger 75m plus add ons. Det er et forrykt beløb. Ramos er en simpel angriber med en begrænset værktøjskasse. Slet ikke Barca niveau, andet end som backup. Der findes langt bedre muligheder derude for langt færre pengeHristo skrev: ↑fre jun 26, 2026 10:28 pmDet er vildt nok, at en angriber, der scorer i hver tredje kamp, trækker 50 mio. Jeg siger ikke, han er dårlig, men det er skisme mange penge. Markedet er crazy. Jeg har ikke styr på, hvor indtægterne stiger, men der må være mange penge i omløb pt.DrGink skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:45 pmNooooooooo. Det var den billige løsning vi skulle have haftBarca80 skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:14 pmDejligt, nu slipper vi for ham. Nu mangler vi bare at Alvarez forlænger sin kontrakt med Atletico Madrid - så ser det rigtig lovende ud.𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐀𝐂 𝐌𝐈𝐋𝐀𝐍 𝐀𝐆𝐑𝐄𝐄 𝐃𝐄𝐀𝐋 𝐓𝐎 𝐒𝐈𝐆𝐍 𝐆𝐎𝐍𝐂𝐀𝐋𝐎 𝐑𝐀𝐌𝐎𝐒 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐏𝐀𝐑𝐈𝐒 𝐒𝐓 𝐆𝐄𝐑𝐌𝐀𝐈𝐍
Deal in place after official bid sent yesterday, it will be Milan 𝐑𝐄𝐂𝐎𝐑𝐃 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐈𝐍𝐆 for a fee 𝐎𝐕𝐄𝐑 €𝟓𝟎𝐌 plus add-ons
Ramos has already accepted AC Milan move and will sign his contract very soon, wanted by Rúben Amorim as top priority
- Fabrizio Romano
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 185 gange
Det var ekkers min favorit til i år fra et alders og økonomisk standpunkt, suk hvor jeg synes de sover. Jeg er stadig virkelig ikke solgt på Alvarez. For du snakker om qt 50 mil for en angriber der score hver 3 kamp er meget, men hallo Alvarez sidste sæson lavede end ikke 1 kasse hver 4 kamp, og ham skal vi gladeligt give 150 for.Barca80 skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:14 pmDejligt, nu slipper vi for ham. Nu mangler vi bare at Alvarez forlænger sin kontrakt med Atletico Madrid - så ser det rigtig lovende ud.𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐀𝐂 𝐌𝐈𝐋𝐀𝐍 𝐀𝐆𝐑𝐄𝐄 𝐃𝐄𝐀𝐋 𝐓𝐎 𝐒𝐈𝐆𝐍 𝐆𝐎𝐍𝐂𝐀𝐋𝐎 𝐑𝐀𝐌𝐎𝐒 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐏𝐀𝐑𝐈𝐒 𝐒𝐓 𝐆𝐄𝐑𝐌𝐀𝐈𝐍
- Fabrizio Romano
-
Hristo
- Har takket: 307 gange
- Blevet takket: 481 gange
For mig er Alvarez heller ikke 150 værd. Med lidt god vilje lidt over det halve. Men han ville dog passe bedre ind end Ramos, fordi han kan glide ind i den offensive rotation og være i spil til mere end en plads. Det lyder som om markedet pr kører dobbelt op:Dumle skrev: ↑lør jun 27, 2026 12:46 amDet var ekkers min favorit til i år fra et alders og økonomisk standpunkt, suk hvor jeg synes de sover. Jeg er stadig virkelig ikke solgt på Alvarez. For du snakker om qt 50 mil for en angriber der score hver 3 kamp er meget, men hallo Alvarez sidste sæson lavede end ikke 1 kasse hver 4 kamp, og ham skal vi gladeligt give 150 for.Barca80 skrev: ↑fre jun 26, 2026 8:14 pmDejligt, nu slipper vi for ham. Nu mangler vi bare at Alvarez forlænger sin kontrakt med Atletico Madrid - så ser det rigtig lovende ud.𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐀𝐂 𝐌𝐈𝐋𝐀𝐍 𝐀𝐆𝐑𝐄𝐄 𝐃𝐄𝐀𝐋 𝐓𝐎 𝐒𝐈𝐆𝐍 𝐆𝐎𝐍𝐂𝐀𝐋𝐎 𝐑𝐀𝐌𝐎𝐒 𝐅𝐑𝐎𝐌 𝐏𝐀𝐑𝐈𝐒 𝐒𝐓 𝐆𝐄𝐑𝐌𝐀𝐈𝐍
- Fabrizio Romano
Ramos for +75. Burde være 40 værd.
Alvarez for 150. Burde være 75-80 værd.
Forrykt.
-
Antimadridista
- Har takket: 1941 gange
- Blevet takket: 1270 gange
Allerede sidste sommer havde vi de her handler:
Isak 145 m€
Wirtz 125 m€
Ekitike 95 m€
Sesko 76 m€
Woltemade 75 m€
Mbeumo 75 m€
Mfl….
Synes alle ovenstående blev handlet 25-50% for dyrt.
Ud fra ovenstående vil jeg også mene Alvarez som minimum skal ligge på 100+
Isak 145 m€
Wirtz 125 m€
Ekitike 95 m€
Sesko 76 m€
Woltemade 75 m€
Mbeumo 75 m€
Mfl….
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 797 gange
Ekitike vil have været genialt nu..Antimadridista skrev: ↑lør jun 27, 2026 10:52 amAllerede sidste sommer havde vi de her handler:
Isak 145 m€
Wirtz 125 m€
Ekitike 95 m€
Sesko 76 m€
Woltemade 75 m€
Mbeumo 75 m€
Mfl….
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
Dumle
Altså jeg er stadig mere fan af denne løsning selvom den også er dyr. Jeg tror på top potentialet som 9er hos Kroupi er højere. Alvarez har virkelig være sløjt spillende til VM.According to SPORT, if Barcelona fail to sign Julián Álvarez from Atlético Madrid, their next priority will be to sign Bournemouth striker Eli Junior Kroupi.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
Mon ikke man lige skal give ham lidt tid under VM? Han har trods alt døjet med en skade op til VM og er først lige kommet igang igen.Dumle skrev: ↑søn jun 28, 2026 10:29 amAltså jeg er stadig mere fan af denne løsning selvom den også er dyr. Jeg tror på top potentialet som 9er hos Kroupi er højere. Alvarez har virkelig være sløjt spillende til VM.According to SPORT, if Barcelona fail to sign Julián Álvarez from Atlético Madrid, their next priority will be to sign Bournemouth striker Eli Junior Kroupi.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Dumle
Det kan sagtens være, det er bare mig der ikke er hans største beundre, med mindre man var tiltænkt rollen som falsk 9er eller 10er. Men jeg har heller aldrig været fortaler for at bruge den sum på ham som han virker til at komme til at koste.Filten skrev: ↑søn jun 28, 2026 5:06 pmMon ikke man lige skal give ham lidt tid under VM? Han har trods alt døjet med en skade op til VM og er først lige kommet igang igen.Dumle skrev: ↑søn jun 28, 2026 10:29 amAltså jeg er stadig mere fan af denne løsning selvom den også er dyr. Jeg tror på top potentialet som 9er hos Kroupi er højere. Alvarez har virkelig være sløjt spillende til VM.According to SPORT, if Barcelona fail to sign Julián Álvarez from Atlético Madrid, their next priority will be to sign Bournemouth striker Eli Junior Kroupi.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2924 gange
- Blevet takket: 1715 gange
Diego Simeone has asked Atlético Madrid's board to sell Julián Álvarez.
The coach personally saw Julián's statements in which he expressed his desire to leave, and as a manager, he does not want a player who is not fully committed to his team.
[Diario Sport]
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1205 gange
- Blevet takket: 1455 gange
Mon også Simeone har bedt klubben om at sælge Ruggeri i samme samtale?
https://www.flashscore.com/news/soccer- ... /EuQygKuQ/
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2924 gange
- Blevet takket: 1715 gange
-
Antimadridista
- Har takket: 1941 gange
- Blevet takket: 1270 gange
Hvordan har du det så med Gordon!? Han kommer højest sandsynlig (modsat Alvarez hvor det er ret sandsynligt) ikke til at starte mod Real, Arsenal, PSG….han er 12. 13, 14 mand.Dumle skrev: ↑søn jun 28, 2026 6:05 pmDet kan sagtens være, det er bare mig der ikke er hans største beundre, med mindre man var tiltænkt rollen som falsk 9er eller 10er. Men jeg har heller aldrig været fortaler for at bruge den sum på ham som han virker til at komme til at koste.Filten skrev: ↑søn jun 28, 2026 5:06 pmMon ikke man lige skal give ham lidt tid under VM? Han har trods alt døjet med en skade op til VM og er først lige kommet igang igen.Dumle skrev: ↑søn jun 28, 2026 10:29 amAltså jeg er stadig mere fan af denne løsning selvom den også er dyr. Jeg tror på top potentialet som 9er hos Kroupi er højere. Alvarez har virkelig være sløjt spillende til VM.According to SPORT, if Barcelona fail to sign Julián Álvarez from Atlético Madrid, their next priority will be to sign Bournemouth striker Eli Junior Kroupi.
Han kostede 70-75m€.
Hvis Alvarez kommer til at koste 130 m€ eller deromkring, som tiltænkt fast starter og profil, er det så dyrere end Gordon..??
- Paulinho15
- Har takket: 347 gange
- Blevet takket: 244 gange
Så nu skulle Barca kigge på muligheden for at hente Harry Kane ifølge Sky.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
BarcaForever
- Har takket: 43 gange
- Blevet takket: 31 gange
Jeg ville blive yderst forbavset, hvis Bayern går med til det.Paulinho15 skrev: ↑man jun 29, 2026 4:53 pmSå nu skulle Barca kigge på muligheden for at hente Harry Kane ifølge Sky.