Ronald Araújo, a season to forget ends in the worst possible way.
Ronald became the first Barça player to exit the World Cup after Uruguay were eliminated in the group stage following their defeat to Spain.
The defender did not play a single minute due to a soleus injury, bringing an end to a difficult season in which he spent a lengthy period sidelined at Barça before returning in a secondary role.
[Diario AS]
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2984 gange
- Blevet takket: 1739 gange
Re: VM 2026
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
DR Congo
Wauw!
En fornøjelse at følge den stemning de kommer med.
En fornøjelse at følge den stemning de kommer med.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Så gælder det de sidste to gruppekampe ved dette VM 
Det har været en fornøjelse at følge indtil videre med rigtig mange mål
Algertiet - Østrig
Jordan - Argentina
Messi starter på bænken for Argentina
Det har været en fornøjelse at følge indtil videre med rigtig mange mål
Algertiet - Østrig
Jordan - Argentina
Messi starter på bænken for Argentina
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
To målrige kampe indtil videre, og nu er Messi kommet på banen for Argentina 
- Paulinho15
MEEEEEEESSIIIIIIIIIIIIIIIII !!!
Gol de Messi! Direkte på frispark! 19 VM mål og seks mål i tre kampe indtil videre ved dette VM!
Gol de Messi! Direkte på frispark! 19 VM mål og seks mål i tre kampe indtil videre ved dette VM!
- Paulinho15
FULDSTÆNDIG VANVITTIG AFSLUTNING PÅ ALGERIET - ØSTRIG
VANTRO.
VANTRO.
- Paulinho15
Det her skulle gerne være 1/16 finalerne!
VM 2026 - 1/16-finaler (dansk tid)
Søndag den 28. juni
21.00
Sydafrika -
Canada
SoFi Stadium, Los Angeles
Mandag den 29. juni
19.00
Brasilien -
Japan
NRG Stadium, Houston
22.30
Tyskland -
Paraguay
Gillette Stadium, Boston
Tirsdag den 30. juni
03.00
Holland -
Marokko
Estadio BBVA, Monterrey
19.00
Elfenbenskysten -
Norge
AT&T Stadium, Dallas
23.00
Frankrig -
Sverige
MetLife Stadium, New York/New Jersey
Onsdag den 1. juli
03.00
Mexico -
Ecuador
Estadio Azteca, Mexico City
18.00
England -
DR Congo
Lumen Field, Seattle
22.00
Belgien -
Senegal
BMO Field, Toronto
Torsdag den 2. juli
02.00
USA -
Bosnien-Hercegovina
Levi’s Stadium, Santa Clara
21.00
Spanien -
Østrig*
Lincoln Financial Field, Philadelphia
Fredag den 3. juli
01.00
Portugal -
Kroatien
Mercedes-Benz Stadium, Atlanta
05.00
Schweiz -
Algeriet*
BC Place, Vancouver
20.00
Australien -
Egypten
Arrowhead Stadium, Kansas City
Lørdag den 4. juli
00.00
Argentina -
Kap Verde
Hard Rock Stadium, Miami
03.30
Colombia -
Ghana
Estadio Akron, Guadalajara
FIFA har endnu ikke officielt opdateret de sidste to pladser i slutspilstræet. Alt tyder dog på, at opgørene bliver Spanien–Østrig og Schweiz–Algeriet, men de er endnu ikke endeligt bekræftet af FIFA.
VM 2026 - 1/16-finaler (dansk tid)
Søndag den 28. juni
21.00
SoFi Stadium, Los Angeles
Mandag den 29. juni
19.00
NRG Stadium, Houston
22.30
Gillette Stadium, Boston
Tirsdag den 30. juni
03.00
Estadio BBVA, Monterrey
19.00
AT&T Stadium, Dallas
23.00
MetLife Stadium, New York/New Jersey
Onsdag den 1. juli
03.00
Estadio Azteca, Mexico City
18.00
Lumen Field, Seattle
22.00
BMO Field, Toronto
Torsdag den 2. juli
02.00
Levi’s Stadium, Santa Clara
21.00
Lincoln Financial Field, Philadelphia
Fredag den 3. juli
01.00
Mercedes-Benz Stadium, Atlanta
05.00
BC Place, Vancouver
20.00
Arrowhead Stadium, Kansas City
Lørdag den 4. juli
00.00
Hard Rock Stadium, Miami
03.30
Estadio Akron, Guadalajara
FIFA har endnu ikke officielt opdateret de sidste to pladser i slutspilstræet. Alt tyder dog på, at opgørene bliver Spanien–Østrig og Schweiz–Algeriet, men de er endnu ikke endeligt bekræftet af FIFA.
Ja det må man sige .Paulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 6:01 amFULDSTÆNDIG VANVITTIG AFSLUTNING PÅ ALGERIET - ØSTRIG![]()
VANTRO.
Algeriet som stod og trillede bold på midten de sidste 10min og jeg så endda en af de østriske spillere strækkede ud mens spillet var i gang .
2-2 og alle var glade hvilket er foreståeligt .
Held eller uheld fik Algeriet scoret til 3-2 i 93min med en anelse dæmpet jubel - da næste runde nu var Spanien istedet for schweiz . Østrig var tilgengæld ude og Iran videre
Men, På de sidste 60 sekunder når Østrig at få tilspillet sig 2 store chancer hvor den ene gav mål . 3-3 og alle var glade igen .
Sorte Per blev IRAN i USA land .
Trump må være meget glad nu .
Magiske MessiPaulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 5:43 amMEEEEEEESSIIIIIIIIIIIIIIIII !!!
Gol de Messi! Direkte på frispark! 19 VM mål og seks mål i tre kampe indtil videre ved dette VM!![]()
Alvarez var tilgengæld ikke god og indtil videre ikke været dette VM som har fået markedsprisen på ham op .
Det var dog en halv tam affære generalt - ret skal være ret
- Paulinho15
Lige mine ord. Absurd, at Algeriet scorede ud af det blå. Troede Østrig var ude så. Så scorer de ud af ingenting til sidst.Ikigai skrev: ↑søn jun 28, 2026 6:41 amJa det må man sige .Paulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 6:01 amFULDSTÆNDIG VANVITTIG AFSLUTNING PÅ ALGERIET - ØSTRIG![]()
VANTRO.
Algeriet som stod og trillede bold på midten de sidste 10min og jeg så endda en af de østriske spillere strækkede ud mens spillet var i gang .
2-2 og alle var glade hvilket er foreståeligt .
Held eller uheld fik Algeriet scoret til 3-2 i 93min med en anelse dæmpet jubel - da næste runde nu var Spanien istedet for schweiz . Østrig var tilgengæld ude og Iran videre
Men, På de sidste 60 sekunder når Østrig at få tilspillet sig 2 store chancer hvor den ene gav mål . 3-3 og alle var glade igen .
Sorte Per blev IRAN i USA land .
Trump må være meget glad nu .
Det er synd for Iran. Jeg håbede de gik videre. Har stor sympati med dem (landsholdet). Kunne have været fedt med et USA-Iran møde.
De har et godt og spændende lanshold.
Det var spændende at følge Saeid Ezatolahi, den tidligere Vejle-spiller, og så har de en god angriber i Mehdi Taremi. Deres målmand Alireza Beiranvand stod også godt.
- Paulinho15
Ja, jeg lagde ikke rigtig mærke til Alvarez.Ikigai skrev: ↑søn jun 28, 2026 6:47 amMagiske MessiPaulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 5:43 amMEEEEEEESSIIIIIIIIIIIIIIIII !!!
Gol de Messi! Direkte på frispark! 19 VM mål og seks mål i tre kampe indtil videre ved dette VM!![]()
Alvarez var tilgengæld ikke god og indtil videre ikke været dette VM som har fået markedsprisen på ham op .
Det var dog en halv tam affære generalt - ret skal være ret
En ting jeg dog tænkte på til sidst i kampen er, at der her Argentina-hold kan gå hele vejen.
På grund af, at de har en 39-årig Messi med på landsholdet.
- Paulinho15
Jeg er været lidt både for og imod det her VM med 48 hold.
Dengang det kom frem for mange år siden tænkte jeg, at det var en god idé.
Men her op til slutrunden startede synes jeg godt nok, at det var en lang turnering og at der var mange hold.
Men nu hvor gruppespillet er slut er jeg godt nok blevet positivt overraket.
Det har været spændende at følge så mange forskellige lande og deres kulturer.
Det er enormt givende at se flere lande fra flere kontinenter - også dem som ikke altid har været med.
Det binder fodbold og verden sammen, og jeg tror også, at det er rigtigt godt for fodbolden generelt.
Det giver mulighed for flere lande at vise sig frem og at få nye kendskab til andre steder i verden.
Jeg er fan af de 48 hold. Det kan godt bære. Umiddelbart ser jeg gerne en udvidelse til 64 hold også, men så heller ikke mere.
Men her op til slutrunden startede synes jeg godt nok, at det var en lang turnering og at der var mange hold.
Det er enormt givende at se flere lande fra flere kontinenter - også dem som ikke altid har været med.
Det binder fodbold og verden sammen, og jeg tror også, at det er rigtigt godt for fodbolden generelt.
Det giver mulighed for flere lande at vise sig frem og at få nye kendskab til andre steder i verden.
Jeg er fan af de 48 hold. Det kan godt bære. Umiddelbart ser jeg gerne en udvidelse til 64 hold også, men så heller ikke mere.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Sover du aldrig?Paulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 7:20 amJeg er været lidt både for og imod det her VM med 48 hold.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Pau sover om dagen så han kan lave live opdateringer til os om nattens kampeAntimadridista skrev: ↑søn jun 28, 2026 11:19 amSover du aldrig?Paulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 7:20 amJeg er været lidt både for og imod det her VM med 48 hold.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 304 gange
Klimaet er sku også til det lige ptFilten skrev: ↑søn jun 28, 2026 1:18 pmPau sover om dagen så han kan lave live opdateringer til os om nattens kampeAntimadridista skrev: ↑søn jun 28, 2026 11:19 amSover du aldrig?Paulinho15 skrev: ↑søn jun 28, 2026 7:20 amJeg er været lidt både for og imod det her VM med 48 hold.
Jeg er fan af de 48 hold. Det kan godt bære. Umiddelbart ser jeg gerne en udvidelse til 64 hold også, men så heller ikke mere.![]()