Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Har takket: 145 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er ikke overbevist. Men lad os se hvordan han tager sig ud i Barça.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 113 gange
Blevet takket: 436 gange

Indlæg af Barca80 »

OMG

En lignende saga helt forfra, hele sommeren, igen og igen. Det bliver mild sagt gyseligt :roll:

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 521 gange
Blevet takket: 320 gange

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tirs jun 23, 2026 12:06 am
OMG

En lignende saga helt forfra, hele sommeren, igen og igen. Det bliver mild sagt gyseligt :roll:
forskellen er vel bare at alvarez gerne vil barca og nico williams ikke ville barca også er alavrez samtidigt bedre end nico. win win
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2924 gange
Blevet takket: 1715 gange

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid’s UNOFFICIAL statement via Diario AS:

“There is no amount of money for which Barça can buy Julián. He will not be transferred to Barcelona. Either they pay the release clause, or there is no deal.”

“We have already seen how Barcelona operates in the past, such as when Atlético were preparing for their Champions League tie against Juventus and Barça were promising commissions to Griezmann’s sister, his family, and the player himself…”

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid's response:

"We will file a complaint with FIFA."

"Barça are a cheating club, but they've run into a club that won't fall for this trick."
"You want Julián? €500 million."

[Diario AS]

DeanCassady
Har takket: 145 gange
Blevet takket: 388 gange

Indlæg af DeanCassady »

Nå nå. De taber i den grad ansigt, hvis han ender med at skifte.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 113 gange
Blevet takket: 436 gange

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
tirs jun 23, 2026 12:21 am
Barca80 skrev:
tirs jun 23, 2026 12:06 am
OMG

forskellen er vel bare at alvarez gerne vil barca og nico williams ikke ville barca også er alavrez samtidigt bedre end nico. win win
Vi hørte præcis den samme historie i medierne om Nico Williams. Mønsteret er fuldstændig det samme. Det kan godt være, at udfaldet bliver anderledes med Álvarez denne gang, men selve sagaen følger det vante manuskript: Vi starter med at vise interesse, vi presser på, klubben afviser os gentagne gange, men vi bliver ved. Medierne kører i selvsving, Barca-fansene får superhype, selve spilleren hentyder til, at han gerne vil videre, og showet kører ellers hele sommeren igennem. For slet ikke at tale om det enorme overgangsbeløb – og om der overhovedet er et reelt behov for den transfer.

Jeg får simpelthen fornemmelsen af, at alt, hvad ledelsen gør og siger, altid udlægges som det entydigt rigtige. Selv hvis vi hentede Mads Junker til angrebet, ville der sidde fans og argumentere for, at det var det allerbedste, der kunne ske for Barca. Det er bare lidt trist en gang imellem. Men fair nok.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Atlético are planning to speak with Arsenal regarding a swap deal:

Viktor Gyökeres + €50-60 million in exchange for Julián Álvarez.

[Cadena COPE]

EasyBuddhist
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 1455 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jun 23, 2026 12:47 am

[Cadena COPE]
Jamen, så mangler de bare at overtale Julian til at opgive sin drøm om at spille for Barca.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 23, 2026 1:10 am
Dytrax skrev:
tirs jun 23, 2026 12:47 am

[Cadena COPE]
Jamen, så mangler de bare at overtale Julian til at opgive sin drøm om at spille for Barca.
Hvad er Gyokeres værd? 60 millioner euro? Eller snarere 80 millioner euro?

Det giver henholdsvis en værdisætning på 110-120 eller 130-140 millioner euro.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Jeg tror ikke det sker, vi ender med at spilde en masse ressourcer på det her, og Atletico har al tid i verden til bare at stå fast, og så ender vi på sidstedagen og panikkøber guerrasy (stav) eller Muriqi.

Og jeg forstår 100% Atletico i den her sag. Jeg havde også sagt til Jilian "fint du vil væk, det finder vi ud af, men det bliver ikke til La Liga konkurrenter"

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid see Julián situation as a matter of honor. They say they can keep him and not play him. [Cadena COPE]
Barça's upcoming offer for Julián Álvarez will be between €120 million and €130 million. [Cadena SER]
Arsenal showed interest in Julián Álvarez, the player said "NO". [Cadena SER]

Antimadridista
Har takket: 1941 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
tirs jun 23, 2026 6:17 am
Jeg tror ikke det sker, vi ender med at spilde en masse ressourcer på det her, og Atletico har al tid i verden til bare at stå fast, og så ender vi på sidstedagen og panikkøber guerrasy (stav) eller Muriqi.

Og jeg forstår 100% Atletico i den her sag. Jeg havde også sagt til Jilian "fint du vil væk, det finder vi ud af, men det bliver ikke til La Liga konkurrenter"
Faktisk enig.

Bortset fra de udtalelser de kommer med! De hører sku ingen steder hjemme. Jo som at høre Perez! :roll:

Hristo
Har takket: 307 gange
Blevet takket: 481 gange

Indlæg af Hristo »

Jeg tænker, det kan ende med, at vi sender Alvarez til en klub i udlandet. Forløbet kunne blive, at Alvarez kravler så højt op i et træ, at han ikke kan blive i klubben pga fans og generel stemning. Atl vil dog ikke sælge til konkurrent og har i praksis råd til det, hvis æren slår alt andet. Men de har reelt ikke råd, og når PSG eller Arsenal vender tilbage, slår de til. Og Alvarez har ikke andre muligheder ned at acceptere.
Vi står så tilbage uden angriber og med en forværret relation til Atl Madrid - og ligner endnu en gang en elefant i en glasbutik.
Til gengæld har vi så heller ikke fyret 150 mio af på en spiller, som efter min lægmandsmening er ca det halve værd.

Jeg synes, det er unødvendigt at tage den herud. Jeg så hellere, at vi finder en løsning, hvor vi slipper for evt overpris og fjendskab med Gud og hver mand. Men i sidste ende står mange fans også og råber CL hver sæson, og det kræver toppen af poppen. Personligt kan jeg godt leve med en mere steady opbygning, hvor man slår til og køber spillere på de rigtige tidspunkter. Viskulle fx have købt Alvarez for 20-30 mio, da vi i stedet brugte 55 på Torres. Nu er vi klar til igen-igen at betale overpris.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
tirs jun 23, 2026 8:39 am
Jeg tænker, det kan ende med, at vi sender Alvarez til en klub i udlandet. Forløbet kunne blive, at Alvarez kravler så højt op i et træ, at han ikke kan blive i klubben pga fans og generel stemning. Atl vil dog ikke sælge til konkurrent og har i praksis råd til det, hvis æren slår alt andet. Men de har reelt ikke råd, og når PSG eller Arsenal vender tilbage, slår de til. Og Alvarez har ikke andre muligheder ned at acceptere.
Vi står så tilbage uden angriber og med en forværret relation til Atl Madrid - og ligner endnu en gang en elefant i en glasbutik.
Til gengæld har vi så heller ikke fyret 150 mio af på en spiller, som efter min lægmandsmening er ca det halve værd.

Jeg synes, det er unødvendigt at tage den herud. Jeg så hellere, at vi finder en løsning, hvor vi slipper for evt overpris og fjendskab med Gud og hver mand. Men i sidste ende står mange fans også og råber CL hver sæson, og det kræver toppen af poppen. Personligt kan jeg godt leve med en mere steady opbygning, hvor man slår til og køber spillere på de rigtige tidspunkter. Viskulle fx have købt Alvarez for 20-30 mio, da vi i stedet brugte 55 på Torres. Nu er vi klar til igen-igen at betale overpris.
Folk skriger på CL ja, men ville vi i grunden være tættere på CL hvis man istedet for at brænde 150 mil af på Alvarez, brændte de samme 150 mil af på Schlottenbech, Marmoush og Grimaldo (forudsat man uagtet de 150 mil stadig køber Cancelo)

Schlottenbeck er rygtet til at have en klausul til midt juli på omkring 50, Marmoush pris har været på rygtebasis mellem 50 og 70, og grimaldo omkring 15, det er 135 i alt.

Besvar