Paulinho15 skrev: ↑lør jun 20, 2026 10:37 amJeg ved ikke hvad klubbens plan er, men jeg kan kun komme med mit kvalificerede bud.JayBird10 skrev: ↑fre jun 19, 2026 11:31 pmPaulinho15 skrev: ↑fre jun 19, 2026 8:49 pmTror du ikke klubben har en plan?Barca80 skrev: ↑fre jun 19, 2026 7:42 pmHold da op! Hvis han også glipper, bliver det her formentlig et af de værste transfervinduer overhovedet for mig.
Tænk på alle de defensive spillere, vi allerede har misset: Senesi til Tottenham, Konaté og Cucurella til Real Madrid, og Grimaldo til Atlético Madrid. Og Gvardiol forlænger med City. Der er sikkert et par flere jeg har glemt her
Jeg VED godt, at vinduet ikke lukker i morgen – det behøver folk ikke at belære mig om. Jeg konstaterer bare, hvordan billedet ser ud lige her og nu.
Hvad hvis Flick ikke ønsker de her spillere?
Hvad er klubbens plan? Altså ifølge dig?
Vi ved jo ikke have Flick ønsker, andet end vi kan se, hvordan Deco/klubben agerer.
Og faktum er at man reelt var interesseret i Cucu og især Silva.
Det jo ikke nogen hemmelighed, at Barca har været ude efter flere af disse misset signings.
Men vi må glæde os over at Romano siger "here we go" til at Christensen har forlænget med 1 år og vi er ved at signe en ung ecuadoriansk talent til B holdet. ;)
I forhold til Cucu og Silva tyder det på, at Barca var interesseret, men Cucu ville ikke vente på Barca og Silva blev overtalt af Mourinho til at skifte til Real.
Hvad skal Barca så gøre? De kunne nok ikke hente Cucu medmindre Balde, Kounde eller en CB blev solgt. Silvas drømmeskifte var Barca, men de kunne ikke love en fremtræden rolle.
Jeg tror, at klubbens plan primært at forstærke angrebspositionen først, som vi alle ved. Umiddelbart mangler der ikke ikke spillere til midbbanen eller forsvaret, men der kan vi godt ønske bedre spillere til de positioner.
Det lader til, at Barca venter til efter VM med for alvor at lukke Alvárez-handlen. Jeg har hørt forlydner om et nyt bud på mellem 120-130 mio. euro med bonusser op tl 150 mio. euro for ham.
Dertil skal Alvarez nok selv ud at lægge pres på Atlético for at få et skifte til at ske. Såfremt klubbens nye bud ikke accepteres, så er planen tilsyndeladende at gå efter andre spillere.
Her kan de penge, der spares på Alvarez bruges på andre spillere. Jeg ved ikke hvad planen er, men som det her hvad jeg forstår på de meldinger der kommer :).
Jamen i og med man viser interesse, så tænker jeg man vil have spillerne. Hvorfor så ikke gå helhjertet efter det, ligesom man gjord med Gordon? Klart han ikke vel vente. Og hvis vi har nok forsvarspillere, hvorfor så overhovedet vise interesse?? Det giver jo absolut ikke mening, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at slå til.
Vi jo notorisk kendte for at være elendige til at sælge spillere.
Igen hvis man viser interesse i Silva, så må man også give ham det han vil have, nemlig en fremtrædende rolle. Det jo klar ten spiller af den kaliber ikke vil være bænkevarmer, selvom han ikke havde en god sidste sæson i City.
Barca skal vise en klar strategi, lige her sejler det jo som altid.
Den 9'er har vi jo snakket om i evigheder. Faktum er at AM har afvist bud på 150 millioner og i og med Alvarez var dum nok til at forlænge til 2030 og dermed er stavnsbundet, så kan han ligge alt det pres han vil, hvis AM ikke vil sælge. Og at vente til efter VM kan vise sig at være en dum ide, hvis Alvarez gør en god figur og score nogle mål, så stiger markedsprisen på ham nok.
Faktum er at han er ude af billedet, medmindre han oprigtigt har en klausul i sin kontrakt og denne kun gælder Barca.
Andre spillere? Bayern vil ikke sælge Kane.
Og Osimhen vil gala Heller ikke af med, der har Dursun gjort klar her fornyeligt. Skulle man gå efter en af disse to, så sparer man ikke, man betaler overpris. De begge under kontrakt og klubberne kan forlange det de vil reelt set. ;)