Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JayBird10
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JayBird10 »

Paulinho15 skrev:
lør jun 20, 2026 10:37 am
JayBird10 skrev:
fre jun 19, 2026 11:31 pm
Paulinho15 skrev:
fre jun 19, 2026 8:49 pm
Barca80 skrev:
fre jun 19, 2026 7:42 pm
Paulinho15 skrev:
fre jun 19, 2026 6:19 pm
Grimaldo meldes tæt på Atlético for 10 mio. euro.
Hold da op! Hvis han også glipper, bliver det her formentlig et af de værste transfervinduer overhovedet for mig.

Tænk på alle de defensive spillere, vi allerede har misset: Senesi til Tottenham, Konaté og Cucurella til Real Madrid, og Grimaldo til Atlético Madrid. Og Gvardiol forlænger med City. Der er sikkert et par flere jeg har glemt her :|

Jeg VED godt, at vinduet ikke lukker i morgen – det behøver folk ikke at belære mig om. Jeg konstaterer bare, hvordan billedet ser ud lige her og nu.
Tror du ikke klubben har en plan?

Hvad hvis Flick ikke ønsker de her spillere?

Hvad er klubbens plan? Altså ifølge dig?
Vi ved jo ikke have Flick ønsker, andet end vi kan se, hvordan Deco/klubben agerer.
Og faktum er at man reelt var interesseret i Cucu og især Silva.
Det jo ikke nogen hemmelighed, at Barca har været ude efter flere af disse misset signings.

Men vi må glæde os over at Romano siger "here we go" til at Christensen har forlænget med 1 år og vi er ved at signe en ung ecuadoriansk talent til B holdet. ;)
Jeg ved ikke hvad klubbens plan er, men jeg kan kun komme med mit kvalificerede bud.

I forhold til Cucu og Silva tyder det på, at Barca var interesseret, men Cucu ville ikke vente på Barca og Silva blev overtalt af Mourinho til at skifte til Real.

Hvad skal Barca så gøre? De kunne nok ikke hente Cucu medmindre Balde, Kounde eller en CB blev solgt. Silvas drømmeskifte var Barca, men de kunne ikke love en fremtræden rolle.

Jeg tror, at klubbens plan primært at forstærke angrebspositionen først, som vi alle ved. Umiddelbart mangler der ikke ikke spillere til midbbanen eller forsvaret, men der kan vi godt ønske bedre spillere til de positioner.

Det lader til, at Barca venter til efter VM med for alvor at lukke Alvárez-handlen. Jeg har hørt forlydner om et nyt bud på mellem 120-130 mio. euro med bonusser op tl 150 mio. euro for ham.

Dertil skal Alvarez nok selv ud at lægge pres på Atlético for at få et skifte til at ske. Såfremt klubbens nye bud ikke accepteres, så er planen tilsyndeladende at gå efter andre spillere.

Her kan de penge, der spares på Alvarez bruges på andre spillere. Jeg ved ikke hvad planen er, men som det her hvad jeg forstår på de meldinger der kommer :).

Jamen i og med man viser interesse, så tænker jeg man vil have spillerne. Hvorfor så ikke gå helhjertet efter det, ligesom man gjord med Gordon? Klart han ikke vel vente. Og hvis vi har nok forsvarspillere, hvorfor så overhovedet vise interesse?? Det giver jo absolut ikke mening, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at slå til.
Vi jo notorisk kendte for at være elendige til at sælge spillere.

Igen hvis man viser interesse i Silva, så må man også give ham det han vil have, nemlig en fremtrædende rolle. Det jo klar ten spiller af den kaliber ikke vil være bænkevarmer, selvom han ikke havde en god sidste sæson i City.

Barca skal vise en klar strategi, lige her sejler det jo som altid.

Den 9'er har vi jo snakket om i evigheder. Faktum er at AM har afvist bud på 150 millioner og i og med Alvarez var dum nok til at forlænge til 2030 og dermed er stavnsbundet, så kan han ligge alt det pres han vil, hvis AM ikke vil sælge. Og at vente til efter VM kan vise sig at være en dum ide, hvis Alvarez gør en god figur og score nogle mål, så stiger markedsprisen på ham nok.

Faktum er at han er ude af billedet, medmindre han oprigtigt har en klausul i sin kontrakt og denne kun gælder Barca.

Andre spillere? Bayern vil ikke sælge Kane.
Og Osimhen vil gala Heller ikke af med, der har Dursun gjort klar her fornyeligt. Skulle man gå efter en af disse to, så sparer man ikke, man betaler overpris. De begge under kontrakt og klubberne kan forlange det de vil reelt set. ;)

Antimadridista
Har takket: 1941 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af Antimadridista »

Synes det udvikler sig lidt i en besværlig og uforudsigelig retning omkring en 9’er….

Alvarez virker bare som en mere og mere umulig case, som beskrevet af andre.

Kane, som jeg i foråret 25 håbede måske kunne være en mulighed her i 26, virker heller ikke sandsynlig. Bayern har sandsynligvis budgetteret med at det var et køb uden en senere indkommende transfersum, han er essentiel for dem, ligesom han virker glad og tilfreds.
Skulle Bayern overtales, så skal Kane skubbe på, hvilket ikke virker sandsynligt, ligesom transfersummen sikkert skal op i 100-120m€, fordi han er så vital for dem og de ikke mangler midler!

Osimhen har jeg ikke den store kærlighed for, så gør mig intet at han også virker umulig.

Kroupi. Han er hypet og bliver dermed dyr. Men vel ikke en større chance at lægge 100 for ham end 80 for Gordon….! Tror bare heller ikke den transfer kommer til at ske…!?

Oyarzabal. Ham her ville jeg nok gå efter hvis det var mit valg. Ikke absolut top, men kender ligaen, holdkammeraterne fra landsholdet, absolut kvalitet i samspil med torres.
Kunne man få ham for 45 + variabler på måske 15 ift succes og evt CL så vil det imo være den mest optimale deal, når muligheder, økonomi og kvalitet alt sammen lægges sammen….

Vi vil så også, formoder jeg, have midler til at styrke defensiven.

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 521 gange
Blevet takket: 320 gange

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
lør jun 20, 2026 3:10 pm
Synes det udvikler sig lidt i en besværlig og uforudsigelig retning omkring en 9’er….

Kane, som jeg i foråret 25 håbede måske kunne være en mulighed her i 26, virker heller ikke sandsynlig. Bayern har sandsynligvis budgetteret med at det var et køb uden en senere indkommende transfersum, han er essentiel for dem, ligesom han virker glad og tilfreds.
Skulle Bayern overtales, så skal Kane skubbe på, hvilket ikke virker sandsynligt, ligesom transfersummen sikkert skal op i 100-120m€, fordi han er så vital for dem og de ikke mangler midler!

Osimhen har jeg ikke den store kærlighed for, så gør mig intet at han også virker umulig.

Kroupi. Han er hypet og bliver dermed dyr. Men vel ikke en større chance at lægge 100 for ham end 80 for Gordon….! Tror bare heller ikke den transfer kommer til at ske…!?

Oyarzabal. Ham her ville jeg nok gå efter hvis det var mit valg. Ikke absolut top, men kender ligaen, holdkammeraterne fra landsholdet, absolut kvalitet i samspil med torres.
Kunne man få ham for 45 + variabler på måske 15 ift succes og evt CL så vil det imo være den mest optimale deal, når muligheder, økonomi og kvalitet alt sammen lægges sammen….

Men vi vil ikke spille med om CHL trofæet med en Oyarzabal
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista

Filten skrev:
lør jun 20, 2026 4:00 pm
Antimadridista skrev:
lør jun 20, 2026 3:10 pm

Men vi vil ikke spille med om CHL trofæet med en Oyarzabal
Ok. Men som du nok kan læse, så er det heller ikke det jeg foretrækker, men det jeg tror er mest sandsynligt. Dertil tilhører jeg den fløj der mener forstærkning lige så vel ligger i det defensive….

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Indlæg af Paulinho15 »

JayBird10 skrev:
lør jun 20, 2026 2:20 pm
Paulinho15 skrev:
lør jun 20, 2026 10:37 am
JayBird10 skrev:
fre jun 19, 2026 11:31 pm
Paulinho15 skrev:
fre jun 19, 2026 8:49 pm
Barca80 skrev:
fre jun 19, 2026 7:42 pm
Paulinho15 skrev:
fre jun 19, 2026 6:19 pm
Grimaldo meldes tæt på Atlético for 10 mio. euro.
Hold da op! Hvis han også glipper, bliver det her formentlig et af de værste transfervinduer overhovedet for mig.

Tænk på alle de defensive spillere, vi allerede har misset: Senesi til Tottenham, Konaté og Cucurella til Real Madrid, og Grimaldo til Atlético Madrid. Og Gvardiol forlænger med City. Der er sikkert et par flere jeg har glemt her :|

Jeg VED godt, at vinduet ikke lukker i morgen – det behøver folk ikke at belære mig om. Jeg konstaterer bare, hvordan billedet ser ud lige her og nu.
Tror du ikke klubben har en plan?

Hvad hvis Flick ikke ønsker de her spillere?

Hvad er klubbens plan? Altså ifølge dig?
Vi ved jo ikke have Flick ønsker, andet end vi kan se, hvordan Deco/klubben agerer.
Og faktum er at man reelt var interesseret i Cucu og især Silva.
Det jo ikke nogen hemmelighed, at Barca har været ude efter flere af disse misset signings.

Men vi må glæde os over at Romano siger "here we go" til at Christensen har forlænget med 1 år og vi er ved at signe en ung ecuadoriansk talent til B holdet. ;)
Jeg ved ikke hvad klubbens plan er, men jeg kan kun komme med mit kvalificerede bud.

I forhold til Cucu og Silva tyder det på, at Barca var interesseret, men Cucu ville ikke vente på Barca og Silva blev overtalt af Mourinho til at skifte til Real.

Hvad skal Barca så gøre? De kunne nok ikke hente Cucu medmindre Balde, Kounde eller en CB blev solgt. Silvas drømmeskifte var Barca, men de kunne ikke love en fremtræden rolle.

Jeg tror, at klubbens plan primært at forstærke angrebspositionen først, som vi alle ved. Umiddelbart mangler der ikke ikke spillere til midbbanen eller forsvaret, men der kan vi godt ønske bedre spillere til de positioner.

Det lader til, at Barca venter til efter VM med for alvor at lukke Alvárez-handlen. Jeg har hørt forlydner om et nyt bud på mellem 120-130 mio. euro med bonusser op tl 150 mio. euro for ham.

Dertil skal Alvarez nok selv ud at lægge pres på Atlético for at få et skifte til at ske. Såfremt klubbens nye bud ikke accepteres, så er planen tilsyndeladende at gå efter andre spillere.

Her kan de penge, der spares på Alvarez bruges på andre spillere. Jeg ved ikke hvad planen er, men som det her hvad jeg forstår på de meldinger der kommer :).

Jamen i og med man viser interesse, så tænker jeg man vil have spillerne. Hvorfor så ikke gå helhjertet efter det, ligesom man gjord med Gordon? Klart han ikke vel vente. Og hvis vi har nok forsvarspillere, hvorfor så overhovedet vise interesse?? Det giver jo absolut ikke mening, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at slå til.
Vi jo notorisk kendte for at være elendige til at sælge spillere.

Igen hvis man viser interesse i Silva, så må man også give ham det han vil have, nemlig en fremtrædende rolle. Det jo klar ten spiller af den kaliber ikke vil være bænkevarmer, selvom han ikke havde en god sidste sæson i City.

Barca skal vise en klar strategi, lige her sejler det jo som altid.

Den 9'er har vi jo snakket om i evigheder. Faktum er at AM har afvist bud på 150 millioner og i og med Alvarez var dum nok til at forlænge til 2030 og dermed er stavnsbundet, så kan han ligge alt det pres han vil, hvis AM ikke vil sælge. Og at vente til efter VM kan vise sig at være en dum ide, hvis Alvarez gør en god figur og score nogle mål, så stiger markedsprisen på ham nok.

Faktum er at han er ude af billedet, medmindre han oprigtigt har en klausul i sin kontrakt og denne kun gælder Barca.

Andre spillere? Bayern vil ikke sælge Kane.
Og Osimhen vil gala Heller ikke af med, der har Dursun gjort klar her fornyeligt. Skulle man gå efter en af disse to, så sparer man ikke, man betaler overpris. De begge under kontrakt og klubberne kan forlange det de vil reelt set. ;)
Der var jo faktisk stort set et Here We Go fra Fabrizio på Bernardo og meldingerne gik på, at en aftale kunne offentliggøres når som helst.

Nu kan vi godt være interesseret i spillere, selvom de ikke står til at få en nøglerolle, men at de må kæmpe om spilletiden ligesom de andre spillere.

Sådan ser det ud til at vilkårene var for et skifte til Barca. Hvis Bernardo så bliver mere tiltrukket af Real, selvom Barca angiveligt var hans drøm, så er det jo hvad det er.

Hvis Barca virkelig ønskede ham kunne de vel bare have tilbudt det samme som Real. Så tror jeg, at han havde valgt os :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

BarcaForever
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 31 gange

Indlæg af BarcaForever »

Som jeg læser det, så kommer Silva til at koste €100M for 2 år.

Derefter kan han så smutte til en klub i f.eks. SA og lave samme nummer.

Fint at Barca sagde nej tak til det!

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 113 gange
Blevet takket: 436 gange

Indlæg af Barca80 »

Drop fancy og dyre navne!! Og kom endelig med Oyarzabal som vores nye 9'er denne sommer !!

For vi har overhovedet ikke problemer med at score mål – og det er med eller uden Lewandowski. Vi var trods alt det klart mest scorende hold i både La Liga og Champions League. Det er ikke kun vores angribere, der finder netmaskerne; det gør midtbanen i den grad også.

Hvor Real Madrids offensiv stort set afhænger af en enkelt spiller som Mbappé, har vi et kollektiv, hvor målene spredes ud på 7-8 forskellige spillere. Folk som Torres, Yamal, Raphinha, Fermín og Olmo står alle til at levere mindst 10-15 kasser hver :thumbup:

Vores problem er derfor ikke manglen på en målsluger, og vores prioritet bør absolut ikke være en astronomisk dyr 9'er til 100-150 millioner i form af Álvarez eller lignende. Hent i stedet Oyarzabal; han er formentlig langt billigere og mere end fin til opgaven.

Men den ros, vores målsøgende angreb fortjener, kan man desværre overhovedet ikke give defensiven. Det er dér, vi skal kanalisere midlerne hen for at skabe balance. Balance er netop nøgleordet !! :venstre: :højre:

Vi har lukket alt for mange dumme mål ind, hvor vores defensive spillere simpelthen taber hovedet i de store kampe og laver fatale fejl. Og nej, det handler ikke kun om presspillet helt i front, selvom det naturligvis er vigtigt. Uanset hvor godt du presser, så vil de gode hold før eller siden bryde igennem i løbet af en kamp. Vi er derfor nødt til at have spillere med større stabilitet, mere rutine og bedre defensive kvaliteter.

Se bare på alle andre topklubber – de poster massive summer i forsvaret. Hvorfor skal vi gå ind til endnu en lang sæson med en ustabil og urutineret defensiv bestående af spillere som Araujo, Balde, Gerard Martín, AC og Koundé?

Og venligst spar mig for argumenter som "klubben har en plan" eller "Flick har ønsket det" og lignende, som alt sammen bare er gæt og formodninger. Jeg tror simpelthen bare, at klubben af og til prioriterer et verdenskendt og profileret navn i front, hvilket er grunden til, at de fleste midler kastes efter angrebet, mens defensiven desværre bliver nedprioriteret. Det er reelt den eneste forklaring, jeg kan finde – for rent sportsligt giver det absolut ingen logisk mening :?

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2924 gange
Blevet takket: 1715 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça are expecting a move from Julián Álvarez regarding his future very soon.

The move could come within days or even within a matter of hours… just a few hours.

Julián could speak after Argentina’s match against Austria, depending on certain circumstances.

However, what is certain is that the player intends to speak and take a step toward Barça.

[‪El Chiringuito TV‬]

Nu skal jeg ikke kunne sige om det i virkeligheden er N. Williams transfersagaen, der spøger lidt her, men hold nu op, hvor er jeg træt af at læse og høre om "Alvarez er lige på trapperne...."
.
Derudover er jeg enig med ... nu kan jeg ikke huske hvem der skrev det, men vedkommende skrev: "Det føles ikke rigtigt i maven." med hensyn til Alvarez.

Men hvem ved, måske han virkelig ville pynte og tilføre holdet noget, der gør at vi løfter os et niveau.

EasyBuddhist
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 1455 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man jun 22, 2026 9:36 am

The move could come within days or even within a matter of hours… just a few hours.

Julián could speak after Argentina’s match against Austria, depending on certain circumstances.

However, what is certain is that the player intends to speak and take a step toward Barça.

[‪El Chiringuito TV‬]

Nu skal jeg ikke kunne sige om det i virkeligheden er N. Williams transfersagaen, der spøger lidt her, men hold nu op, hvor er jeg træt af at læse og høre om "Alvarez er lige på trapperne...."
.
Derudover er jeg enig med ... nu kan jeg ikke huske hvem der skrev det, men vedkommende skrev: "Det føles ikke rigtigt i maven." med hensyn til Alvarez.

Men hvem ved, måske han virkelig ville pynte og tilføre holdet noget, der gør at vi løfter os et niveau.
Do you see yourself playing centrally in the future?

Lamine Yamal: “I think Messi also had three players marking him on the wing. The only place where they can’t really do that is in central areas because there’s much more space and movement. Over time, I’ll move there because on the wing it’s easier for teams to defend against you with three players, while in the middle that’s much harder.”

Won’t fans miss your dribbling on the wing?

Lamine Yamal: “I can still go one-on-one in central areas too. I’m actually more decisive when I receive the ball and turn in central positions than when I’m out wide. But right now, I think it’s best for the team that I play on the wing. The time will come when I’m more decisive in the middle, and I’ll eventually end up there.” #fcblive 👀
For mig giver Alvarez bedre og bedre mening. Han er som skrædersyet til Yamal F9 og jeg er overbevist om, det er tanken bag den intense jagt på ham
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
man jun 22, 2026 9:36 am

[‪El Chiringuito TV‬]

.

Det var min mave den ikke føles rigtig i, men det er mere hele situationen og prisen end det er om han passer ind i systemet.

Jeg synes med det marked der er derude, så er der andre løsninger jeg hellere så for at forstærke truppen mere bred end kun offensivt.

Skal vi bruge 150 mio på Alvarez, så så jeg ærligt hellere man smed 80 efter Kane og 50 efter Schlottenbech (det rygtes der er en 50 mio frikøbsklausul i den nye kontrakt), eller smed 150 efter Olise og smed Yamal ind som F9.

Jeg smed hellere 150 efter Osimhen, fordi han passer direkte ind.

Samtidig ser jeg mere Alvarez som en 10er eller Inside forward med udgangspunkt fra LW.

I sidste ende smed jeg ikke 150 efter en enkelt spiller, for jeg synes vi vil have mere gavn af en ny LCB og en god angriber, istedet for blot en verdensklasse angriber.

Antimadridista

Du får ikke Kane for 80

Og Olise er komplet urørlig. Tror Bayern vil kræve noget ala Neymar rekord for ham…

Dumle

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
man jun 22, 2026 11:19 am
Du får ikke Kane for 80

Og Olise er komplet urørlig. Tror Bayern vil kræve noget ala Neymar rekord for ham…
Nej det var også mere for at pointere at jeg i bund og grund synes det er for meget for Alvarez, da han for mig ikke er en rigtig 9er.

Antimadridista

Dumle skrev:
man jun 22, 2026 11:34 am
Antimadridista skrev:
Du får ikke Kane for 80

Nej det var også mere for at pointere at jeg i bund og grund synes det er for meget for Alvarez, da han for mig ikke er en rigtig 9er.
Han ER jo bare ikke en rigtig 9’er. Så hvis det er ham der er det essentielle mål, så må ideen være anderledes end med en Lewan/9’er type

Dumle

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
man jun 22, 2026 11:55 am
Dumle skrev:
Antimadridista skrev:
Du får ikke Kane for 80

Han ER jo bare ikke en rigtig 9’er. Så hvis det er ham der er det essentielle mål, så må ideen være anderledes end med en Lewan/9’er type
Jeg tænker da også at går man den vej så bliver de forreste 4 nok virkelig flydende i deres positioner, og han vil bestemt være god i Barca, det er ikke det jeg betvivler på nogen måde. Jeg synes bare ikke det er beløbet værd hvis man så må nøjes med ham. Hvis der pludselig er penge til både Alvarez, Gordon og en centerback så er det en lidt anden historie. Jeg håber bare ikke vi brænder hele budgettet af her, specielt ikke hvis tidligere rygter om at klubben pga stadion flyt næste år forventer at ryge tilbage på 1:2 reglen og derfor bare skal brænde penge af nu mens man kan.

Det er jo heller ikke fordi han brænder banen af med statistikker. Han har altså ikke lavet mere end 9 mål i denne la liga sæson. Så jeg forstår ikke at man føler han er 150 mio euro værd.

Antimadridista

Dumle skrev:
man jun 22, 2026 12:51 pm
Antimadridista skrev:
man jun 22, 2026 11:55 am
Dumle skrev:
Antimadridista skrev:
Du får ikke Kane for 80

Jeg tænker da også at går man den vej så bliver de forreste 4 nok virkelig flydende i deres positioner, og han vil bestemt være god i Barca, det er ikke det jeg betvivler på nogen måde. Jeg synes bare ikke det er beløbet værd hvis man så må nøjes med ham. Hvis der pludselig er penge til både Alvarez, Gordon og en centerback så er det en lidt anden historie. Jeg håber bare ikke vi brænder hele budgettet af her, specielt ikke hvis tidligere rygter om at klubben pga stadion flyt næste år forventer at ryge tilbage på 1:2 reglen og derfor bare skal brænde penge af nu mens man kan.

Det er jo heller ikke fordi han brænder banen af med statistikker. Han har altså ikke lavet mere end 9 mål i denne la liga sæson. Så jeg forstår ikke at man føler han er 150 mio euro værd.
Det kan også sagtens være han ikke er 150 værd. Men Gordon er heller ikke 80 værd..hva kan man gøre!

Jeg havde håbet på en kvalitets back, eventuelt en ekstra hb/vb, samt Kane. Men ved godt Kane er urealistisk.

Oyazabel til ca 1/3 af Alvarez kunne også imo gå fint an. Så har man lidt på bankbogen og måske Tunkara så er klar om 3-4 år når Oyazabal falder i kadence…eller er Tunkara egentlig 9’er…?? Må tilstå jeg ikke lige har helt styr på talentfabrikken….

Så i grove træk er vi nok enige

Besvar