Skotland er spillet godt og grundigt under græstæppet. Marokko har mange gode spillere og nu var der snak om Tsygankov for nyligt, men hvis vi skulle hente nogen fra Girona, så skulle det være Ounahi. Virkelig lækker fodboldspiller. Dækker utrolige områder og er usvigelig sikker på bolden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Raphinha was unable to finish the first half against Haiti after suffering an injury and left the pitch with his head down.
Damn it.
Han er blevet for skrøbelig. Alt for mange eksplosive løb. 100 mio, så må han gerne sælges. Vi mangler ham konstant i den vigtige del af sæsonen.
Jeg må sige at jeg også er nervøs for ham, på den baggrund af at jeg ikke føler at brasilianerne altid har den rette mentalitet i forhold til at passe på kroppen. Jeg synes der er mange eksempler på at de fader ud tidligere end mange andre.
Samtidig har man købt Gordon og Fermin var helt ok ude på venstre kanten her i foråret. Så jeg ville ikke være imod et salg af ham hvis det så finansierede eksempelvis Gonzalo Ramos og Lukeba.
Cristiano Ronaldo’s fanbase has completely lost it, honestly.
Some people even went to the Instagram account of former Liverpool player Diogo Jota and commented: “Pass the ball to Ronaldo.”
The shocking part is that Jota passed away in a car accident a year ago, yet Ronaldo’s fans showed no respect for his memory, his family, or the people who loved him. They’re still flooding his account with comments telling him to pass to Ronaldo.
Meanwhile, João Neves and Bruno Fernandes are being flooded with insults and Ronaldo stickers, including the gesture he made toward Al Hilal fans. On top of that, they’ve launched an unfollow campaign against João Neves, dropping his Instagram following from 5 million to 3 million.
At this point, Ronaldo’s fans seem to be putting more effort into Instagram campaigns than their player is putting into performances on the pitch.
Hvor er det bare synd for Raphinha….først og fremmest synd for ham..øv
Ja, det er det og nu er VM et overstået kapitel for Raphinhas vedkommende.
Raphinha has suffered another hamstring injury, and his participation for the rest of the World Cup is now practically over.
[Diari ARA]
Det er så trist.
Han var virkelig nede over ikke at ku hjælpe Barca mod Atletico, dernæst får han en central nøglerolle for Brasilien til VM, det største der kan ske for en brasilianer….og så bliver han fandme skadet igen…Hvor er det synd
Men det er også tankevækkende, at siden hans monstersæson sidste år, så har han været kontinuerligt skadet.
Det lugter lidt af dårlig management.
Jeg tænkte netop om han tidligere har haft disse muskelproblemer og hvis ikke, så tænker jeg at det kan håndteres og at det sikkert er kommet pga en rigtig hård sidste sæson, som så er blevet fulgt op af en sæson hvor han efter første skade, ikke har fået ro og tid til at komme sig ordentligt…but I dont know
Jeg vil helst beholde ham, med mindre vi kan erstatte ham med ægte kvalitet..!
Det kan sagtens være, at det er et resultat af to hårde sæsoner og at han ikke har fået nok til til at komme sig. Derfor giver købet af Gordon også rigtig god mening, så Raphinha kan få flere pauser.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃