VM 2026

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Re: VM 2026

Indlæg af Paulinho15 »

Lad os få en god kamp nu her mellem USA - Australien.

Jeg var henrykt over USA's første kamp. Ærgelrigt, at Christian Pulisic ikke er med, men jeg håber, at Florian Balogun fortsætter målshowet.

Sergino Dest er placeret på højrekanten ser det ud til. Jeg tror og håber på, at han også kommer på tavlen! :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 1455 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Skotland er spillet godt og grundigt under græstæppet. Marokko har mange gode spillere og nu var der snak om Tsygankov for nyligt, men hvis vi skulle hente nogen fra Girona, så skulle det være Ounahi. Virkelig lækker fodboldspiller. Dækker utrolige områder og er usvigelig sikker på bolden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2924 gange
Blevet takket: 1715 gange

Indlæg af Dytrax »

Raphinha was unable to finish the first half against Haiti after suffering an injury and left the pitch with his head down.

Damn it.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 607 gange

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
lør jun 20, 2026 7:49 am
Raphinha was unable to finish the first half against Haiti after suffering an injury and left the pitch with his head down.

Damn it.
Han er blevet for skrøbelig. Alt for mange eksplosive løb. 100 mio, så må han gerne sælges. Vi mangler ham konstant i den vigtige del af sæsonen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Dumle »

Norbit skrev:
lør jun 20, 2026 8:00 am
Dytrax skrev:
lør jun 20, 2026 7:49 am

Damn it.
Han er blevet for skrøbelig. Alt for mange eksplosive løb. 100 mio, så må han gerne sælges. Vi mangler ham konstant i den vigtige del af sæsonen.
Jeg må sige at jeg også er nervøs for ham, på den baggrund af at jeg ikke føler at brasilianerne altid har den rette mentalitet i forhold til at passe på kroppen. Jeg synes der er mange eksempler på at de fader ud tidligere end mange andre.

Samtidig har man købt Gordon og Fermin var helt ok ude på venstre kanten her i foråret. Så jeg ville ikke være imod et salg af ham hvis det så finansierede eksempelvis Gonzalo Ramos og Lukeba.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Cristiano Ronaldo’s fanbase has completely lost it, honestly.

Some people even went to the Instagram account of former Liverpool player Diogo Jota and commented: “Pass the ball to Ronaldo.”

The shocking part is that Jota passed away in a car accident a year ago, yet Ronaldo’s fans showed no respect for his memory, his family, or the people who loved him. They’re still flooding his account with comments telling him to pass to Ronaldo.
Meanwhile, João Neves and Bruno Fernandes are being flooded with insults and Ronaldo stickers, including the gesture he made toward Al Hilal fans. On top of that, they’ve launched an unfollow campaign against João Neves, dropping his Instagram following from 5 million to 3 million.

At this point, Ronaldo’s fans seem to be putting more effort into Instagram campaigns than their player is putting into performances on the pitch.
Virkelighedsfornægtelse... one hell of a drug.

Antimadridista
Har takket: 1941 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er det bare synd for Raphinha….først og fremmest synd for ham..øv :| :sad: :cry:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør jun 20, 2026 12:18 pm
Hvor er det bare synd for Raphinha….først og fremmest synd for ham..øv :| :sad: :cry:
Ja, det er det og nu er VM et overstået kapitel for Raphinhas vedkommende.

Raphinha has suffered another hamstring injury, and his participation for the rest of the World Cup is now practically over.

[Diari ARA]

Antimadridista

Lad nu det fuldstændig absurde ringe svenske hold få billetten hjem. Jo helt horribelt at de overhovedet er med….

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 797 gange

Indlæg af Michman »

Nøj Sveriges målmand er skidt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista

Dytrax skrev:
lør jun 20, 2026 8:06 pm
Antimadridista skrev:
lør jun 20, 2026 12:18 pm
Ja, det er det og nu er VM et overstået kapitel for Raphinhas vedkommende.

Raphinha has suffered another hamstring injury, and his participation for the rest of the World Cup is now practically over.

[Diari ARA]
Det er så trist.

Han var virkelig nede over ikke at ku hjælpe Barca mod Atletico, dernæst får han en central nøglerolle for Brasilien til VM, det største der kan ske for en brasilianer….og så bliver han fandme skadet igen…Hvor er det synd🥺

nosslo15
Har takket: 196 gange
Blevet takket: 340 gange

Indlæg af nosslo15 »

Men det er også tankevækkende, at siden hans monstersæson sidste år, så har han været kontinuerligt skadet.

Det lugter lidt af dårlig management.

Antimadridista

nosslo15 skrev:
lør jun 20, 2026 10:22 pm
Men det er også tankevækkende, at siden hans monstersæson sidste år, så har han været kontinuerligt skadet.

Det lugter lidt af dårlig management.
Jeg tænkte netop om han tidligere har haft disse muskelproblemer og hvis ikke, så tænker jeg at det kan håndteres og at det sikkert er kommet pga en rigtig hård sidste sæson, som så er blevet fulgt op af en sæson hvor han efter første skade, ikke har fået ro og tid til at komme sig ordentligt…but I dont know🤷

Jeg vil helst beholde ham, med mindre vi kan erstatte ham med ægte kvalitet..!

nosslo15
Har takket: 196 gange
Blevet takket: 340 gange

Indlæg af nosslo15 »

Problemet med Rapha er vel hans spillestil kombineret med hans nødvendighed for holdet.

Hans måde at presse på er voldsomt belastende og her har det måske krævet længere rekonvalescens eller en bedre fysioterapeut?

Who nows?

Dog håber jeg, at Gordon kan aflaste ham, så vi forhåbentlig ikke løber ind i de samme problemer, når han er blevet fit igen.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 347 gange
Blevet takket: 244 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Det kan sagtens være, at det er et resultat af to hårde sæsoner og at han ikke har fået nok til til at komme sig. Derfor giver købet af Gordon også rigtig god mening, så Raphinha kan få flere pauser.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar