@_AdrianSnchz
El Barça se ha movido por Junior Kroupi
El delantero de 19 años del Bornemouth está tasado en 100M€
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 1414 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
MD | FC Barcelona to receive 1.35 million euros from Cucurella's transfer to Real Madrid
According to the solidarity mechanism, 5% of the deal's value is distributed to the clubs that contributed to the player's development
Espanyol to receive 275 thousand euros
Getafe 550 thousand euros
Brighton 275 thousand euros
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1181 gange
- Blevet takket: 824 gange
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... rca-keeper
Diego Kochen måske på vej til Lyngby på en lejeaftale.
Diego Kochen måske på vej til Lyngby på en lejeaftale.
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 227 gange
Jeg ledte lige efter en Cucurella-tråd, men kunne ikke finde en.
Det er vel relevant han får sin egen tråd, nu hvor skiftet til Real er på plads.
I forhold til artiklen, så er Cucurella vel en langt større profileret spiller end dem, der nævnes.
Derfor har det større betydning eller gør mere ondt, når Cucu skifter til Real.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/cucu ... adrid.html
Det er vel relevant han får sin egen tråd, nu hvor skiftet til Real er på plads.
I forhold til artiklen, så er Cucurella vel en langt større profileret spiller end dem, der nævnes.
Derfor har det større betydning eller gør mere ondt, når Cucu skifter til Real.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/cucu ... adrid.html
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Fra Cucurella-tråden.
Hvad tænker du grunden er til det?EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 16, 2026 8:11 pmForkert tråd, men ja. Barca holder kortene tæt ind til kroppen i øjeblikket og det er der selvfølgelig en grund til![]()
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Hristo
- Har takket: 297 gange
- Blevet takket: 463 gange
God nyhed! Selvom de sikkert kan hente ham næste år også, er jeg glad for, vi slipper for det nu. Fedt de kun går efter aldrende spillere nu. Giv dem endelig lange kontrakter allesammen, din lorteklub:-)
https://bold.dk/fodbold/klubber/como/ny ... z-transfer
https://bold.dk/fodbold/klubber/como/ny ... z-transfer
-
EasyBuddhist
Hvis man går lidt under radaren, så slipper man for, andre lige pludselig byder med. Priserne er meget høje og jeg tænker, vi får et par rekorder at se dette vinduePaulinho15 skrev: ↑tirs jun 16, 2026 8:54 pmFra Cucurella-tråden.
Hvad tænker du grunden er til det?EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 16, 2026 8:11 pmForkert tråd, men ja. Barca holder kortene tæt ind til kroppen i øjeblikket og det er der selvfølgelig en grund til![]()
- Paulinho15
Det tænker jeg lyder fornuftigt og klogt. Tænker du på Alvárez? En ny angriber i sig selv eller har du andre spillere i tankerne?EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 16, 2026 11:22 pmHvis man går lidt under radaren, så slipper man for, andre lige pludselig byder med. Priserne er meget høje og jeg tænker, vi får et par rekorder at se dette vinduePaulinho15 skrev: ↑tirs jun 16, 2026 8:54 pmFra Cucurella-tråden.
- Paulinho15
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke om det her transfervindue. Jeg tror, at det bliver godt og vi får de spillere vi har brug for, men jeg kan ikke forudse hvad der kommer til at ske.
Det virker som om, at der kan komme en kanin op af hatten når som helst. Det vil dog ikke overraske mig, hvis vi hører rygter om snart, at Barca forsøger sig med Kane eller Osimhen.
Jeg har tiltro til, at Laporta, Deco og Flick har det der skal til for at forstærke holdet korrekt. Det synes jeg kun, at de har været gode til indtil videre under de svære forudsætninger de har haft.
Det virker som om, at der kan komme en kanin op af hatten når som helst. Det vil dog ikke overraske mig, hvis vi hører rygter om snart, at Barca forsøger sig med Kane eller Osimhen.
Jeg har tiltro til, at Laporta, Deco og Flick har det der skal til for at forstærke holdet korrekt. Det synes jeg kun, at de har været gode til indtil videre under de svære forudsætninger de har haft.
-
EasyBuddhist
Det afhænger rigtig meget af, om man sælger nogle spillere også. Der er meget stærke rygter om et stort bud på Raphinha og skulle sælge ham for omkring 100m euro, så vil Deco gå amok i dette vindue, det er der ingen tvivl omPaulinho15 skrev: ↑ons jun 17, 2026 12:45 amDet tænker jeg lyder fornuftigt og klogt. Tænker du på Alvárez? En ny angriber i sig selv eller har du andre spillere i tankerne?EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 16, 2026 11:22 pmHvis man går lidt under radaren, så slipper man for, andre lige pludselig byder med. Priserne er meget høje og jeg tænker, vi får et par rekorder at se dette vinduePaulinho15 skrev: ↑tirs jun 16, 2026 8:54 pmFra Cucurella-tråden.
For forstå, hvad 100m i transfer intægt betyder, så skal man huske, når man køber en spiller til 100m, så afskrives beløbet over kontrakt perioden. Hvis man sælger en til 100m, så kan man bruge det fulde beløb i samme vindue. Det vil sige, man i teorien kan købe 5 spillere til 100m, hvis man sælger én
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
Bernardo Silva på plads i Madrid.
Går fra possesionfodbold til anitbold herligt valg.
Går fra possesionfodbold til anitbold herligt valg.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
DeanCassady
- Har takket: 140 gange
- Blevet takket: 364 gange
Han har altid været en lille djævel, så det passer vel fint med Mourinho-bold. At jeg gerne havde set ham være vores lille rotations-djævel er en anden sag, men både penge og rolle er større i Madrid, end den havde været hos os.
Lidt specielt at se dem hente to erklærede Barca-fans, men det er de jo vant til med fx Isco og Modric.
Lidt specielt at se dem hente to erklærede Barca-fans, men det er de jo vant til med fx Isco og Modric.
Robert Zimmerman
-
DeanCassady
- Har takket: 140 gange
- Blevet takket: 364 gange
Man kan i øvrigt sige meget om Mourinhos nedadgående niveau det sidste årti, men jeg forestiller mig, at der stadig er mange spillere, der gerne vil prøve at spille for ham. Særligt portugisere.
Han er - trods alt - stadig én af de største trænere nogensinde. Også selvom han er faldet af på den.
Han er - trods alt - stadig én af de største trænere nogensinde. Også selvom han er faldet af på den.
Robert Zimmerman
-
EasyBuddhist
Barca's pull er uovertruffen. De bedste spillere vil til Barca og hvis de ikke kan komme til Barca, så vil de til Barca's største rivaler, så de kan få lov at spille mod BarcaDeanCassady skrev: ↑ons jun 17, 2026 2:39 pmMan kan i øvrigt sige meget om Mourinhos nedadgående niveau det sidste årti, men jeg forestiller mig, at der stadig er mange spillere, der gerne vil prøve at spille for ham. Særligt portugisere.
-
Drake
- Har takket: 3036 gange
- Blevet takket: 234 gange
Rigtig ærgerlige at vi ikke fik Bernardo, der røg vores Yamal og Pedri backup

Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴