Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Re: Transferrygter
En dyr herre, der ikke engang koster det samme som Dumfries
Jeg håber faktisk lidt, vi lukker vinduet nu. Om ikke andet, så for at høre al den klynken, der kommer af det
Jeg håber faktisk lidt, vi lukker vinduet nu. Om ikke andet, så for at høre al den klynken, der kommer af det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 444 gange
Ja, lad os få styrket den bagkæde og lukket det vindue hurtigst muligt. Så slipper vi også for alle de selvbestaltede eksperters evige påstande om, hvor genialt og billigt et køb vi har lavet med Gordon. Det er efterhånden en gammel plade, der bare kører i ring nu.
-
EasyBuddhist
Nej, ikke flere forstærkninger. Vi satser på La Masia og Gordon. Det bliver den fedeste sæson i mands minde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
Kom så med det!! 29 kampe i Bundesligaen med 8 mål og 9 assister som back. Han er med i VM truppen og har masser af rutine - og fra La Masia.𝐄𝐗𝐂𝐋𝐔𝐒𝐈𝐕𝐄! Barcelona are reportedly exploring a move for Alejandro Grimaldo, with the Bayer Leverkusen star valued at around €20 million!
Barça are actively assessing options to strengthen their squad with the Spanish left-back is reportedly open to a return to Camp Nou this summer and has emerged as a serious candidate.
Proven at the highest level
Former La Masia graduate
Available for a relatively affordable fee
Would bringing Grimaldo back to Barcelona be the right move?
-
EasyBuddhist
Jep, dyrere end GordonBernardo Silva. At Atleti, they were demanding a 10 M€ signing bonus, a salary of 10 M€ net (20 gross) per season (60 M€ over 3 years), and to pay a commission of another 10 M€, to be split between Jorge Mendes and Bernardo's father, according to
@elconfidencial
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1201 gange
- Blevet takket: 834 gange
Din egen plade kører også rimelig meget i ring :-)Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 11:11 amJa, lad os få styrket den bagkæde og lukket det vindue hurtigst muligt. Så slipper vi også for alle de selvbestaltede eksperters evige påstande om, hvor genialt og billigt et køb vi har lavet med Gordon. Det er efterhånden en gammel plade, der bare kører i ring nu.
Alle skal have lov til at udtrykke din mening, både du som er meget kritisk overfor købet, og de der er positiv overfor købet. Og det er uden at man behøver at få ovenstående smidt i hovedet, hver gang man ikke er enig med dig.
- Barca80
Vi snakker trods alt om fire spillere, hvor den samlede overgangssum svarer til det, vi har givet for Gordon alene – altså omkring 80 millioner. Hvad angår lønnen, er intet officielt meldt ud endnu, men rygterne svirrer selvfølgelig.Denzel Dumfries - €20M
Ibrahima Konaté - €0
Bernardo Silva - €0
Marc Cucurella - €60M
Men ja, deres løn er muligvis en tand højere end Gordons, simpelthen fordi de er markant større profiler og mere kendte navne. Lad os være ærlige: måske halvdelen af Barca-fansene havde jo aldrig hørt om Gordon, før han blev købt, og det siger alligevel en hel del om situationen.
- Barca80
Helt enig, alle har ret til deres mening. Men hvis du læser tråden, var det altså ikke mig, der startede – han kom med stikpillen først med følgende kommentar,Kvoller skrev: ↑man jun 15, 2026 11:29 amDin egen plade kører også rimelig meget i ring :-)Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 11:11 amJa, lad os få styrket den bagkæde og lukket det vindue hurtigst muligt. Så slipper vi også for alle de selvbestaltede eksperters evige påstande om, hvor genialt og billigt et køb vi har lavet med Gordon. Det er efterhånden en gammel plade, der bare kører i ring nu.
Alle skal have lov til at udtrykke din mening, både du som er meget kritisk overfor købet, og de der er positiv overfor købet. Og det er uden at man behøver at få ovenstående smidt i hovedet, hver gang man ikke er enig med dig.
Den kommentar var direkte relateret til mit og han fik derfor egentlig bare svar på tiltale med den plade-i-ring kommentar fra mig som du citere.EasyBuddhist skrev: ↑man jun 15, 2026 11:02 amEn dyr herre, der ikke engang koster det samme som Dumfries
Men du har fuldstændig ret. Personen har faktisk længe stået på min ignorér-liste, da jeg sjældent synes, han er særlig saglig. Fremover vil jeg bare helt undlade at gå i dialog med ham - jeg må bare håbe at det er gensidigt og han ikke kommenterer på noget jeg skriver eller kommer med flere stikpiller
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Jeg syntes nu nok, at den samlede udskrivning på spillerne og ikke bare købsprisen er en meget saglig detalje at have fokus på.Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 11:32 amVi snakker trods alt om fire spillere, hvor den samlede overgangssum svarer til det, vi har givet for Gordon alene – altså omkring 80 millioner. Hvad angår lønnen, er intet officielt meldt ud endnu, men rygterne svirrer selvfølgelig.Denzel Dumfries - €20M
Ibrahima Konaté - €0
Bernardo Silva - €0
Marc Cucurella - €60M
Men ja, deres løn er muligvis en tand højere end Gordons, simpelthen fordi de er markant større profiler og mere kendte navne. Lad os være ærlige: måske halvdelen af Barca-fansene havde jo aldrig hørt om Gordon, før han blev købt, og det siger alligevel en hel del om situationen.
De fleste store navne tager sig klækkeligt betalt i sign-on fees, som understreget i Bernardo Silva eksemplet ovenfor.
Som flere har været inde på, så er Gordon formentligt relativt billig sammenholdt med RM tilgange indtil videre i vinduet - og et relativt sikkert kort, da alder, løn og nationalitet gør, at man med stor sandsynlighed kan sælge ham tilbage til PL.
Der er næppe nogle af Dumfries, Konate, Silva, der skifter væk fra RM indenfor kontrakt perioden, grundet alder og kontrakt forhold.
Derfor har de også hængt på en kronisk skadet Alaba de seneste sæsoner.
- Barca80
Jeg har ikke sagt, at det er usagligt at diskutere løn eller sign-on-fees. Usagligheden bunder i en masse andre ting, som jeg ikke synes, vi skal spamme transferrygte-tråden med her.Madameskrald skrev: ↑man jun 15, 2026 11:56 amJeg syntes nu nok, at den samlede udskrivning på spillerne og ikke bare købsprisen er en meget saglig detalje at have fokus på.
Som ikke er officielt? Men ja, han har vel fået en eller anden form for sign-on-fee, når nu han skifter gratis. Alt andet ville da også være mærkeligt. Vi aner bare ikke hvor meget.Madameskrald skrev: ↑man jun 15, 2026 11:56 amDe fleste store navne tager sig klækkeligt betalt i sign-on fees, som understreget i Bernardo Silva eksemplet ovenfor.
Derudover skal man huske, at Bernardo Silva er en måske 3-4 gange mere profileret spiller end Gordon. Manden har vundet utallige titler, herunder Champions League – i modsætning til Gordon. Han er et verdenskendt navn, mens mange Barca-fans ikke engang anede, hvem Gordon var, før han rygtedes til klubben. Hvad er min pointe? Bernardo er en langt mere kommerciel spiller, der tiltrækker massive indtægter i form af trøjesalg og ikke mindst global sponsorinteresse. Det skal man også have med i regnestykket nu når vi taler om hvor meget klubberne har betalt for spillerne.
Jeg elsker, at du bruger ordet "formentlig", for sandheden er jo, at vi reelt ikke ved det. Det er rene gisninger, at han skulle være et sikkert kort. Vi ved af erfaring, at vi er elendige til at sælge, og at spillerne sjældent har lyst til at forlade Barca. Så ja, vi kan gætte løs – men ingen aner, hvad der sker om to-tre år, hvis han flopper, og vi gerne vil af med ham.Madameskrald skrev: ↑man jun 15, 2026 11:56 amSom flere har været inde på, så er Gordon formentligt relativt billig sammenholdt med RM tilgange indtil videre i vinduet - og et relativt sikkert kort, da alder, løn og nationalitet gør, at man med stor sandsynlighed kan sælge ham tilbage til PL.
Hvem siger, at behovet for at komme af med dem overhovedet opstår? Måske bliver de en kæmpe succes og tager pension i Real Madrid, ligesom Kroos, Carvajal, Modric og de andre. Vi kan gætte i øst og vest og opstille alverdens teorier, men jeg forholder mig bare til, hvad vi har betalt for Gordon, og hvad Real Madrid har fået i truppen her og nu. Det er det.Madameskrald skrev: ↑man jun 15, 2026 11:56 amDer er næppe nogle af Dumfries, Konate, Silva, der skifter væk fra RM indenfor kontrakt perioden, grundet alder og kontrakt forhold.
Derfor har de også hængt på en kronisk skadet Alaba de seneste sæsoner.
Senest rettet af Barca80 man jun 15, 2026 12:16 pm, rettet i alt 1 gang.
-
EasyBuddhist
Det er det. Gordon, Cancelo og Alvarez@aPartidoUnico
Barça is in a much better financial situation than in previous years and can make controlled moves without selling for the first time in 6 years.
· Targets: "9", winger (signed) and Cancelo. A priori.
Many names are being linked and just as many are being offered. Cucurella, Bernardo Silva, Rashford, Grimaldo...
In defense, if there are no departures, there won't be any signings except for Cancelo due to price and market opportunity, since it doesn't mess up the financial picture.
Real Madrid signs, after a year, 4 players in the same position as the summer 2025 market. And, on top of that, they spend another 15M€ on their coach.
They sign Bernardo Silva by shelling out a ton on salary, signing bonus, and commissions. Same with Konaté. Dumfries for 20M€ and Cucurella for 55+5.
Cucurella was never a priority target for Barça. Not even a target. Bernardo Silva wasn't either. With him, there was at least an offer. And yet, it sparks absolute drama over undervaluing what one side does/has and overvaluing what the others do. In my opinion, obviously.
June 15. There's a ton of time left. Hang in there, everyone
Det er de tre spillere, man går efter og det har været kendt længe
-
Antimadridista
- Har takket: 1988 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Havde bare hørt at han var blevet nonfirmeret…EasyBuddhist skrev: ↑søn jun 14, 2026 9:07 pmHan er portugiser, så mon ikke du leder efter ordet sakramente?Antimadridista skrev: ↑søn jun 14, 2026 8:38 pmDeres bredde er pænt over vores![]()
Er Bernardo egentlig konfirmeret?![]()
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2980 gange
- Blevet takket: 1738 gange
Bernardo Silva: Atlético were being asked to pay a €10 million signing bonus, a net salary of €10 million per season, €20 million gross, totaling €60 million over three years, plus another €10 million in commissions to be split between Jorge Mendes and Bernardo's father.
[El Confidencial]
Alt taget i betragtning er jeg helt ok med at ledelsen ikke tyrede den slags cash efter Silva. Perez må have fundet olie eller lignende, siden de altid har knaster til at købe for.
-
DeanCassady
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 413 gange
Jeg krydser fingre for, at det går dem lidt bedre i næste sæson. Vi har brug for noget konkurrence i ligaen.
Cucurella fortjener til gengæld ikke mange pæne ord. Hvor mange La Masia-drenge er skiftet til Madrid efter de er blevet professionelle?
Cucurella fortjener til gengæld ikke mange pæne ord. Hvor mange La Masia-drenge er skiftet til Madrid efter de er blevet professionelle?
Robert Zimmerman
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Jeg tør godt at sige det her: Vi kommer til at købe Julian Alvárez denne sommer! 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃