Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 374 gange
- Blevet takket: 282 gange
Re: Transferrygter
Jeg er heller ikke bekymret. Jeg tror, at Real Madrid bliver stærkere, men vi er stærkest! 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1312 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Cucurella er genralist og det vil sige, han gør de fleste godt, men ingen rigtig godt. Når man ser på, hvad Real har haft på positionen, så er en opfgradering. Han vil uden tvivl løfte deres bundniveau, men han kommer ikke til at gøre meget for loftetHristo skrev: ↑søn jun 14, 2026 8:37 pmJeg kommer her med et standpunkt, jeg muligvis står alene med. Men trods sin EM-titel synes jeg, at Cucurella er overvurderet, og er glad for han ikke ryger til Barca for et stort beløb. Alder og offensive egenskaber in mente foretrækker jeg Balde, selvom han har lidt bevise for at være tilbage på fuld styrke. Og snakker vi spanske landsholdsspillere, foretrak jeg Grimaldo. Jeg ved godt Cucurella er en solid spiller, men jeg synes hans offensive output er ganske begrænset. Og hvis han vil spille for Puta, skal han endelig blive væk.EasyBuddhist skrev: ↑søn jun 14, 2026 8:26 pmIngen grund til at pisse i bukserne over f*cking Cucurella. Der skal langt mere til at stoppe dette Barca hold, specielt på den lange baneDrake skrev: ↑søn jun 14, 2026 8:11 pmHvor er det klamt at RM henter Cucurella
Det bliver Fuc.... klamt at se ham rende rundt for forsvare deres logo![]()
Nu kommer han på hadelisten af RM spillere, sammen med Vini, Penbappe og Bellingham![]()
Perfekt køb til Mourinho stil, og så før de lige 2 bedste VB i verden, og den 2 bedste til at stoppe Yamal![]()
Men han må koste kassen. Jeg fatter har af FFP. Puta har jeg brugt sygt mange penge på både transfer og løn de sidste par sæsoner.
Med en combination af Balde og Cancelo/Grimaldo er man langt bedre stillet både på bundniveau og loft
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Han er portugiser, så mon ikke du leder efter ordet sakramente?Antimadridista skrev: ↑søn jun 14, 2026 8:38 pmDeres bredde er pænt over vores![]()
Er Bernardo egentlig konfirmeret?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Bliver spændende at se om vi så går efter Alejandro Grimaldo så. Ham og Balde på VB vil være godt. To gange Alejandro på venstre back, så er vi godt dækket ind der 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Drake
- Har takket: 3125 gange
- Blevet takket: 245 gange
Vi kommer til at få det sindssygt svært imod RM med Mourinho og gode signings hvor de mangler.
Hvis de så lige får en CB mere, en dyblæggende playmaker (Hvis Bernaldo ikke er tiltænkt den rolle) og måske en højrekant alt eger hvilken formation de vil spille, så tror jeg vi taber eller spiller uafgjort alle kampe i mod dem
Deres bredde kommer til at være bedre end vores, og Mourinho svinske-lowblock-lynkontra spillestil kommer til at være kryptonit imod vores

Hvis de så lige får en CB mere, en dyblæggende playmaker (Hvis Bernaldo ikke er tiltænkt den rolle) og måske en højrekant alt eger hvilken formation de vil spille, så tror jeg vi taber eller spiller uafgjort alle kampe i mod dem
Deres bredde kommer til at være bedre end vores, og Mourinho svinske-lowblock-lynkontra spillestil kommer til at være kryptonit imod vores
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Paulinho15
Er der noget nyt om Cucurellas Real Madrid-skifte?
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 444 gange
Real Madrid har lavet nogle imponerende signings, og flere ser ud til at være på vej. Deres indkøb har samtidig været både relativ billige og fornuftige: Konaté, Dumfries, Enzo Fernández, Bernardo Silva og Cucurella.
Det lægger et ekstraordinært stort pres på vores eneste – og ekstremt dyre – køb, Gordon. Hvis han ikke bliver en bragende succes i den kommende sæson, kan dette meget vel gå over som et af de dårligste transfervinduer i klubbens historie. Samtidig vil det være svært at se, hvordan Deco kan fortsætte i sin rolle.
Det lægger et ekstraordinært stort pres på vores eneste – og ekstremt dyre – køb, Gordon. Hvis han ikke bliver en bragende succes i den kommende sæson, kan dette meget vel gå over som et af de dårligste transfervinduer i klubbens historie. Samtidig vil det være svært at se, hvordan Deco kan fortsætte i sin rolle.
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 627 gange
Rolig nu..Vinduet er knap nok åbnet, Perez bliver nødt til at slå tidligt ned, han har nogle valgløfter at overholde.Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 12:45 amReal Madrid har lavet nogle imponerende signings, og flere ser ud til at være på vej. Deres indkøb har samtidig været både relativ billige og fornuftige: Konaté, Dumfries, Enzo Fernández, Bernardo Silva og Cucurella.
Enzo er på ingen måde here we go.
Lad os lige se transfervinduet an før vi maler fanden på væggen. Hvordan kan du sælge Deco allerede nu, det er alt for tidligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
BarcaForever
- Har takket: 44 gange
- Blevet takket: 33 gange
I Guder. Vinduet er ikke engang åbnet endnu!Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 12:45 amReal Madrid har lavet nogle imponerende signings, og flere ser ud til at være på vej. Deres indkøb har samtidig været både relativ billige og fornuftige: Konaté, Dumfries, Enzo Fernández, Bernardo Silva og Cucurella.
- Barca80

Jeg siger heller ikke, at Gordon bliver vores eneste signing – selvom jeg virkelig havde håbet, at vi fik lukket flere transfers inden VM, lidt ligesom Real Madrid gør. Men lige nu og her er Gordon den eneste, vi har hentet, og det er bare det, jeg tager udgangspunkt i !
-
EasyBuddhist
Billige er de i hvert fald heller ikke. Hver eneste af Reals transfers er dyrere end GordonBarcaForever skrev: ↑man jun 15, 2026 8:20 amI Guder. Vinduet er ikke engang åbnet endnu!Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 12:45 amReal Madrid har lavet nogle imponerende signings, og flere ser ud til at være på vej. Deres indkøb har samtidig været både relativ billige og fornuftige: Konaté, Dumfries, Enzo Fernández, Bernardo Silva og Cucurella.
Der er præcis to måneder til La liga starter, 15 dage før vinduet åbner og 2 en halv til det lukker igen
I øvrigt har vi et ultra ungt hold, der kun bliver bedre og bedre, selv uden forstærkning. Vi skal have den 9'er selvfølgelig, men ellers er vi ikke tvunget til noget efter købet af Gordon
Real? Ja, de har ikke vundet noget i 2 år, så selvfølgelig vil de gå transfer amok. Det er bare med at læne sig tilbage og nyde deres panik. Det er vand på møllen
- Barca80
Det er jo lige præcis de fire på ovenstående billedeBarca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 8:33 am
Jeg siger heller ikke, at Gordon bliver vores eneste signing – selvom jeg virkelig havde håbet, at vi fik lukket flere transfers inden VM, lidt ligesom Real Madrid gør. Men lige nu og her er Gordon den eneste, vi har hentet, og det er bare det, jeg tager udgangspunkt i !

-
EasyBuddhist
I øvrigt også værd at bemærke, Real er gået fra Gvardiol, Kvaratskhelia, Olise, Enzo, Calafiori, Osimhen, osv., til Konate, Dumfries, Cucurella og Bernardo. Lad det endelig fortsætte..
- Barca80
Gordon er et sindssygt dyrt køb – virkelig en dyr herre. Jeg håber virkelig, vi har flere penge tilbage i kassen, for selvom en 9'er selvfølgelig er et must, så har vi altså også desperat brug for at styrke bagkæden. Jeg magter i hvert fald ikke en hel sæson mere, hvor vi skal slide os igennem med Araujo, Gerard Martín, AC, Balde og delvist Koundé.BarcaForever skrev: ↑man jun 15, 2026 8:20 amI Guder. Vinduet er ikke engang åbnet endnu!Barca80 skrev: ↑man jun 15, 2026 12:45 amReal Madrid har lavet nogle imponerende signings, og flere ser ud til at være på vej. Deres indkøb har samtidig været både relativ billige og fornuftige: Konaté, Dumfries, Enzo Fernández, Bernardo Silva og Cucurella.
Man må bare give Real Madrid, at de har lavet nogle virkelig gode køb. De har fået langt mere rutine og stabilitet på backerne og præcis den kreative midtbane, de søgte. Men ja, der er stadig lang tid til, at vinduet lukker for os, så vi må væbne os med tålmodighed og se, hvad der sker.