DeanCassady skrev: ↑fre jun 12, 2026 3:07 pmDet lader til, at Madrid forsøger at hente enhver spiller, vi er meldt interesserede i. Et lille kompleks?
Måske vi skulle kaste vores kærlighed på Garnacho.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2984 gange
- Blevet takket: 1739 gange
Re: Transferrygter
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Hvis vi gør det, så henter Real ham jo bareDeanCassady skrev: ↑fre jun 12, 2026 3:07 pmDet lader til, at Madrid forsøger at hente enhver spiller, vi er meldt interesserede i. Et lille kompleks?
Måske vi skulle kaste vores kærlighed på Garnacho.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
nosslo15
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 346 gange
EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 12:23 pmDet er ikke hate. Real begår nogle fejl, som Barca også ofte har gjort. At hente aldrende stjerner på dyre kontrakter. Jeg er ligeglad om de tilføjer et vist niveau, da Real altid har gode spillere. Men at hente tre dyre spillere ind på denne måde er at planlægge efter markedet for frie transfers. Ikke pga, man planlægger langsigtet eller henter specifikke profiler ind, der skal optimere truppen og da slet ikke fordi, man henter sultne spillere i deres prime.Norbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 11:11 amEr det ikke skrevet med lidt hate?EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 8:42 amReal har budt 20m i brutto løn i 4 år og så får han sikkert en klækkelig sign on ligesom de andre transfer frie spillere. De har nu hentet 3 aldrende spillere der alle koster 30-35m årligt. De er ovre deres peak og godt på vej i nedad gående kurve. Spillere der burde være på vej til Atletico/Milan, ikke Real Madrid. Jeg er ikke imponeret, men lad os se om Mourinho kan hive lidt kampdråber ud af demMadameskrald skrev: ↑fre jun 12, 2026 7:51 amHan får jo åbenlyst en mere prominent rolle i RM, så det valg er ikke så overraskende fra Silvas side.
Han havde været en fin trup spiller i vores trup, som kunne have bragt dybde og erfaring, men også en dyr en af slagsen.
Jeg har en kollega, der er stor City tilhænger, som ikke begræder hans afgang ret meget, da han hverken defensivt eller offensivt har fyldt så meget som tidligere i de seneste sæsoner.
Men ja han vil formentligt udfylde noget af hullet efter Modric.
I øvrigt sjovt, at RM nu (næsten) har hentet 3 spillere på free transfers - det gør de meget i, uden det store held (Alaba, Rudiger, Arnold mv.). Spare de op til det helt store galatico køb, eller er økonomien blot ikke helt så lyserød, som man skulle tro!?
Dumfries, 30, får de til 20 mio. euro. Ham ville jeg foretrække fremfor Kounde lige pt.
Konate, 27, aldrende? Free transfer.
Silva, 34, gammel. Men han lever ikke på fart.
De kunne, eller burde, alle 3 kunne starte for os.
Jeg har det rigtig, rigtig fint med, Real har hentet Trent, Silva, Dumfries, Konate, Rüdiger og Alaba over de sidste år. Det er ikke det, der giver titler
Alaba vinder Cl. med madrid i 22 og Rüdiger i 24. Helt tosset har det vel ikke været.
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Tror også at økonomien spiller ind, ellers havde Nico Williams været i Barca og Martinez stadig i klubben.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 1:07 pmHvis Flick ville have dem, så var de allerede Barca spillereNorbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 12:56 pmVi er 100% enige, det er ikke det som giver titler. Men de har en tiltrækningskraft som lige pt. er outstanding ifht. andre klubber (end os). Alle de nævnte + Mbappe er vildt at få på en fri transfer.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 12:23 pmDet er ikke hate. Real begår nogle fejl, som Barca også ofte har gjort. At hente aldrende stjerner på dyre kontrakter. Jeg er ligeglad om de tilføjer et vist niveau, da Real altid har gode spillere. Men at hente tre dyre spillere ind på denne måde er at planlægge efter markedet for frie transfers. Ikke pga, man planlægger langsigtet eller henter specifikke profiler ind, der skal optimere truppen og da slet ikke fordi, man henter sultne spillere i deres prime.Norbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 11:11 amEr det ikke skrevet med lidt hate?EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 8:42 amReal har budt 20m i brutto løn i 4 år og så får han sikkert en klækkelig sign on ligesom de andre transfer frie spillere. De har nu hentet 3 aldrende spillere der alle koster 30-35m årligt. De er ovre deres peak og godt på vej i nedad gående kurve. Spillere der burde være på vej til Atletico/Milan, ikke Real Madrid. Jeg er ikke imponeret, men lad os se om Mourinho kan hive lidt kampdråber ud af demMadameskrald skrev: ↑fre jun 12, 2026 7:51 amHan får jo åbenlyst en mere prominent rolle i RM, så det valg er ikke så overraskende fra Silvas side.
Han havde været en fin trup spiller i vores trup, som kunne have bragt dybde og erfaring, men også en dyr en af slagsen.
Jeg har en kollega, der er stor City tilhænger, som ikke begræder hans afgang ret meget, da han hverken defensivt eller offensivt har fyldt så meget som tidligere i de seneste sæsoner.
I øvrigt sjovt, at RM nu (næsten) har hentet 3 spillere på free transfers - det gør de meget i, uden det store held (Alaba, Rudiger, Arnold mv.). Spare de op til det helt store galatico køb, eller er økonomien blot ikke helt så lyserød, som man skulle tro!?
Dumfries, 30, får de til 20 mio. euro. Ham ville jeg foretrække fremfor Kounde lige pt.
Jeg har det rigtig, rigtig fint med, Real har hentet Trent, Silva, Dumfries, Konate, Rüdiger og Alaba over de sidste år. Det er ikke det, der giver titler
Jeg kan også bedre lide at man laver handler efter hvad man mangler, fremfor at hente alt der der mulig på en fri transfer, men under alle omstændigheder, så synes jeg at det er nogle meget gode spillere de får hentet. Det er det jeg er lidt misundelig på, for de nævnte spillere i Flicks system kunne være vildt.
Hvis Mourinho får dem til at spille som et hold, så bliver de vilde nok. Det eneste jeg kan trøste mig med er, at hvis Bernando spiller, så får Arda Guler og Pitarchi ikke spilletid (de er ret gode). Hvis Dumfries spiller, så får Trent ikke spilletid. Hvis Konate spiller, så får Huijsen ikke spilletid. Spilletid = faste spilletid. Det vil skabe endnu mere uro (nogle vil mene konkurrence).
Jeg håber ikke, at vi ender der hvor vi laver panikkøb igen.
Bernando tror jeg ikke nogen træner siger nej til, men hans løn gør nok at Deco og Laporta siger nej.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Økonomi har i det hele taget redet Barca flere gange. Man er tvunget til at tage fornuftige beslutningerNorbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 4:20 pmTror også at økonomien spiller ind, ellers havde Nico Williams været i Barca og Martinez stadig i klubben.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 1:07 pmHvis Flick ville have dem, så var de allerede Barca spillereNorbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 12:56 pmVi er 100% enige, det er ikke det som giver titler. Men de har en tiltrækningskraft som lige pt. er outstanding ifht. andre klubber (end os). Alle de nævnte + Mbappe er vildt at få på en fri transfer.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 12:23 pmDet er ikke hate. Real begår nogle fejl, som Barca også ofte har gjort. At hente aldrende stjerner på dyre kontrakter. Jeg er ligeglad om de tilføjer et vist niveau, da Real altid har gode spillere. Men at hente tre dyre spillere ind på denne måde er at planlægge efter markedet for frie transfers. Ikke pga, man planlægger langsigtet eller henter specifikke profiler ind, der skal optimere truppen og da slet ikke fordi, man henter sultne spillere i deres prime.Norbit skrev: ↑fre jun 12, 2026 11:11 amEr det ikke skrevet med lidt hate?EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 8:42 amReal har budt 20m i brutto løn i 4 år og så får han sikkert en klækkelig sign on ligesom de andre transfer frie spillere. De har nu hentet 3 aldrende spillere der alle koster 30-35m årligt. De er ovre deres peak og godt på vej i nedad gående kurve. Spillere der burde være på vej til Atletico/Milan, ikke Real Madrid. Jeg er ikke imponeret, men lad os se om Mourinho kan hive lidt kampdråber ud af demMadameskrald skrev: ↑fre jun 12, 2026 7:51 amHan får jo åbenlyst en mere prominent rolle i RM, så det valg er ikke så overraskende fra Silvas side.
Jeg kan også bedre lide at man laver handler efter hvad man mangler, fremfor at hente alt der der mulig på en fri transfer, men under alle omstændigheder, så synes jeg at det er nogle meget gode spillere de får hentet. Det er det jeg er lidt misundelig på, for de nævnte spillere i Flicks system kunne være vildt.
Hvis Mourinho får dem til at spille som et hold, så bliver de vilde nok. Det eneste jeg kan trøste mig med er, at hvis Bernando spiller, så får Arda Guler og Pitarchi ikke spilletid (de er ret gode). Hvis Dumfries spiller, så får Trent ikke spilletid. Hvis Konate spiller, så får Huijsen ikke spilletid. Spilletid = faste spilletid. Det vil skabe endnu mere uro (nogle vil mene konkurrence).
Jeg håber ikke, at vi ender der hvor vi laver panikkøb igen.
Bernando tror jeg ikke nogen træner siger nej til, men hans løn gør nok at Deco og Laporta siger nej.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
DECO, ABOUT TO CLOSE DEAL FOR BARCOLA
Meeting scheduled between Deco and Sissoko, the player's agent, next week.
Barcelona will offer up to 50M for the Frenchman, an amount PSG would be willing to accept.
Contract for Barcola: 5 years and 13M gross.
@_alexrodrigz(Mundo)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Det virker som et tyndt rygte. Måske en strategi for at få Real til at byde 150m på ham...?
-
EasyBuddhist
Ja tak, make it happen. Real taber det største 9'er talent i adskellige generationer og Barca henter ham om to år. Så kan jeg leve med lappeløsninger indtil daJUST IN: Inter are targeting Real Madrid's Endrick.
The Brazilian is loved by Chivu and the club's ownership.
Inter want him on loan with obligation to buy for €35M-€40M. Real Madrid value him at €40M-€45M.
–
@TuttoMercatoWeb
- Paulinho15
Jeg kan sagtens se ham i Inter. Der tror jeg han vil passe godt ind. Og så kan vi hente ham senere, som du skriverEasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 10:20 pmJa tak, make it happen. Real taber det største 9'er talent i adskellige generationer og Barca henter ham om to år. Så kan jeg leve med lappeløsninger indtil daJUST IN: Inter are targeting Real Madrid's Endrick.
The Brazilian is loved by Chivu and the club's ownership.
Inter want him on loan with obligation to buy for €35M-€40M. Real Madrid value him at €40M-€45M.
–
@TuttoMercatoWeb
Prisen synes jeg godt nok er billig i forhold til markedet.
Men det er da en dejlig lav og overkommelig pris for en gangs skyld.
Det bør Inter have råd til.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Såfremt et skifte bliver en realitet til først Inter og siden Barca kan det minde om Ronaldos forløb bare omvendt 
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Ja det ville være skørt. Raphinha er ud fra egne udmeldinger ikke på vej væk. Og Barcola er mere venstre fløj end højre, hvor Yamal desuden tager alle fitte minutter. Lyder som en and efter Gordon er landet.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 10:11 pmDet virker som et tyndt rygte. Måske en strategi for at få Real til at byde 150m på ham...?
-
EasyBuddhist
Ja, men også meget PSG'ishHristo skrev: ↑fre jun 12, 2026 11:05 pmJa det ville være skørt. Raphinha er ud fra egne udmeldinger ikke på vej væk. Og Barcola er mere venstre fløj end højre, hvor Yamal desuden tager alle fitte minutter. Lyder som en and efter Gordon er landet.EasyBuddhist skrev: ↑fre jun 12, 2026 10:11 pmDet virker som et tyndt rygte. Måske en strategi for at få Real til at byde 150m på ham...?
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2984 gange
- Blevet takket: 1739 gange
PSG are considering a move for Ferran Torres in case Bradley Barcola leaves the club this summer. [Sky Sport]
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Man har lov at drømme. Mangler de ikke også venstrekanter?Paulinho15 skrev: ↑fre jun 12, 2026 3:29 pmHvis vi gør det, så henter Real ham jo bareDeanCassady skrev: ↑fre jun 12, 2026 3:07 pmDet lader til, at Madrid forsøger at hente enhver spiller, vi er meldt interesserede i. Et lille kompleks?
Måske vi skulle kaste vores kærlighed på Garnacho.![]()
Robert Zimmerman