Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 227 gange
Re: Transferrygter
Han er basker og er født i Eibar, hvor han spillede ungdomsfodbold inden skiftet til La Real som teenager. I sin karriere har han kun spillet for Real Sociedad med undtagelse af et udlån til Eibar.DrGink skrev: ↑ons jun 10, 2026 8:28 pmJeg har intet imod Oyerzabel og synes også han ville være et fint bidrag. Han har næppe helt klassen til at være fast starter i en klub som Barca, men jeg ville ikke ved ked af at have ham som en overgangsfigur eller breddespiller.Paulinho15 skrev: ↑ons jun 10, 2026 7:04 pmEn kanin op af hatten.
Hvad med Mikel Oyazabal, som ny nier i Barca?
Jeg foretrækker nok andre kandidater, men det var blot for at åbne for debatten om ham. En solid profil for Real Sociedad i mange år, der nok ville kunne indgå i startopstillingen i de største klubber i verden.
Scorer altid for Spanien, når han spiller. Han er nok også billigere end de andre kandidater. Han er 29 år og kan tilpasse sig Barca med det samme. Dertil kan han dække kanterne også.
Hvad siger i til ham?![]()
Men er han ikke basker og spiller i en baskisk klub og lader til a t være en et klubs spiller. Jeg kunne måske endda forestille mig han ikke have lyst, hvilket vel egentlig også er meget nobelt.
Han virker som en klubmand, men jeg tror godt, at han kan være fristet af et skifte, hvis Barca kommer på banen. Det er vel også nu, at han skal tage det skifte, hvis han skal prøve noget andet i karrieren på højere niveau
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 1414 gange
Oyarzabal har eftersigende selv ønsket et skifte og Han er derfor relativt billigt på markedet, da Sociedad ønsker at belønne ham for hans loyalitet. Han kunne være skiftet mange gange de sidste 5 år
Han er uden tvivl på et ganske fornuftig niveau og en udpræget system spiller, der vil forbedre relationerne i frontlinjen. Jeg synes dog, han er for meget lig Torres i den forstand, det ikke er absolut topniveau. Det relationelle spiller dog en stor rolle for topholdene i disse tider, hvor der er mangel på angribere i topklasse
Han er uden tvivl på et ganske fornuftig niveau og en udpræget system spiller, der vil forbedre relationerne i frontlinjen. Jeg synes dog, han er for meget lig Torres i den forstand, det ikke er absolut topniveau. Det relationelle spiller dog en stor rolle for topholdene i disse tider, hvor der er mangel på angribere i topklasse
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 227 gange
Jeg vil lige korrigere mig selv. Jeg mener ikke, Oyarzabal er absolut verdensklasse, men at han ligger godt deroppe af og at han på den baggrund vil kunne gå ind i startopstillingen i alle de store klubber. Alle klubber har ikke absolut verdesklasse på alle positioner, så der er behov for spillere som ham.EasyBuddhist skrev: ↑ons jun 10, 2026 10:35 pmOyarzabal har eftersigende selv ønsket et skifte og Han er derfor relativt billigt på markedet, da Sociedad ønsker at belønne ham for hans loyalitet. Han kunne være skiftet mange gange de sidste 5 år
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1181 gange
- Blevet takket: 824 gange
https://bold.dk/fodbold/klubber/barcelo ... m-angriber
Vi udløser klausul på Hamza Abdulkarim. Ifølge artiklen er det 1,5 mio euro, der kan stige til 5 mio.
Vi udløser klausul på Hamza Abdulkarim. Ifølge artiklen er det 1,5 mio euro, der kan stige til 5 mio.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2901 gange
- Blevet takket: 1693 gange
Lluis Carrasco (TV3): "Are we really going to pay €150M for a striker who is 170 cm tall? Have we lost our minds?"
"Are they talking about Maradona, or the Julián Álvarez we've seen this season in La Liga? Fermín has better numbers than him."
"With €150M, you could sign almost any other elite player in Europe."
"Instead of Julián Álvarez, let's sign Olise and play him on the right wing, use Lamine as a false nine, and put Gordon on the left wing..."
"Then we would truly create a revolution in attack!"
- Dytrax
Alfredo Martinez (Onda Cero):"Things surrounding Julián have escalated far more than they should."
"We must remember that Julián was a backup at City and scored only around 20 goals, including penalties."
"Barça must not do anything reckless for him."
"The club needs to handle his case with the utmost calm, because the actions of Real Madrid and Atlético have only intensified the situation."
"One side will inevitably get burned in the end, and Barça must calculate its moves carefully so it can walk away at the right moment if necessary, rather than being the one that gets burned."
"Yes, he wants to play for Barça, but the club must not make a foolish mistake."
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1181 gange
- Blevet takket: 824 gange
Håber vi dropper Julian, og ser os om efter noget andet. Jeg vil rigtig gerne have ham i klubben, men det er hovedløst at betale så meget for ham.
-
DrGink
- Har takket: 1126 gange
- Blevet takket: 245 gange
Jeg tror vi alle 3 er ret enige. Han virker sympatisk, som en klub mand, en man gerne vil have i omklædningsrummet og har et fint niveau.Paulinho15 skrev: ↑ons jun 10, 2026 11:06 pmJeg vil lige korrigere mig selv. Jeg mener ikke, Oyarzabal er absolut verdensklasse, men at han ligger godt deroppe af og at han på den baggrund vil kunne gå ind i startopstillingen i alle de store klubber. Alle klubber har ikke absolut verdesklasse på alle positioner, så der er behov for spillere som ham.EasyBuddhist skrev: ↑ons jun 10, 2026 10:35 pmOyarzabal har eftersigende selv ønsket et skifte og Han er derfor relativt billigt på markedet, da Sociedad ønsker at belønne ham for hans loyalitet. Han kunne være skiftet mange gange de sidste 5 år
Jeg ser også bare Torres lidt i samme rolle og er i tvivl om nan har plads til 2 af dem. Jeg har lidt svært ved at se den kamp hvor vores front trio hedder gordon - oyarzabal - torres fordi raphinha, yamal og den normale 9'er holder pause.
Nuvel det er meget sat på spidsen. Men jeg synes der bliver lidt rigeligt med breddespillere på den måde.
Omvendt er det ikke noget jeg er religiøs omkring og jeg ville på ingen måder være ked af en billig Oyarzabal. Jeg ville være mere ked af en 150 mio euro Alvarez.
-
DrGink
- Har takket: 1126 gange
- Blevet takket: 245 gange
Det var en god nyhed. Spændende spiller.Kvoller skrev: ↑tors jun 11, 2026 8:50 amhttps://bold.dk/fodbold/klubber/barcelo ... m-angriber
- Dytrax
Ifølge Fabrizio Romano er Real Madrid tæt på at lande aftale med Bernado Silva.
Jeg ved ikke om Perez tror det er next level trolling, når det i virkeligheden bare er dumt.
"Nå, ham der, som Barça kigger på, køber vi."
De kan spare udgifter til spejdere osv. Når de alligevel bare bruger vores
Jeg ved ikke om Perez tror det er next level trolling, når det i virkeligheden bare er dumt.
De kan spare udgifter til spejdere osv. Når de alligevel bare bruger vores
-
Hristo
- Har takket: 297 gange
- Blevet takket: 463 gange
Øv det synes jeg er en dårlig nyhed. Bernardo Silva er lige hvad de mangler til den centrale midtbane. Måske han kun har to gode sæsoner i sig, men det kommer til at løfte resten af holdet rigtig meget, fordi de mangler den type rigtig meget. Og har gjort det siden kroos/modric.Dytrax skrev: ↑tors jun 11, 2026 6:46 pmIfølge Fabrizio Romano er Real Madrid tæt på at lande aftale med Bernado Silva.
De kan spare udgifter til spejdere osv. Når de alligevel bare bruger vores![]()
- Dytrax
På trods af Silvas kvaliteter, synes jeg ledelsen håndterede det her rigtigt og tænker at ja, han kunne have aflastet, men ville samtidigt også tage tid fra andre - og så er jeg ikke vild med tanken om at være "plejehjem" for stjerner, der lige skal have en sidste kontrakt inden støvlerne skal på hylden.Bernardo Silva, through his agent, offered himself to Barça and even reached an agreement on the financial terms, but he was told that, from a sporting perspective, he would not have an important role.
The club was not willing to go beyond its initial offer, even if other clubs did so.
[Jose Alvarez]
- Dytrax
Journalist Matteo Moretto believes that if Barca offers Atletico €120-125m, they might consider accepting the offer
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 1414 gange
Jeg er enig. Ikke at jeg ikke kan se en den værdi, han kunne bringe. Men der er andre positioner, der er vigtigere lige nu. Havde man solgt Casado og Roony, havde det været en no brainer dogDytrax skrev: ↑tors jun 11, 2026 8:52 pmPå trods af Silvas kvaliteter, synes jeg ledelsen håndterede det her rigtigt og tænker at ja, han kunne have aflastet, men ville samtidigt også tage tid fra andre - og så er jeg ikke vild med tanken om at være "plejehjem" for stjerner, der lige skal have en sidste kontrakt inden støvlerne skal på hylden.Bernardo Silva, through his agent, offered himself to Barça and even reached an agreement on the financial terms, but he was told that, from a sporting perspective, he would not have an important role.
The club was not willing to go beyond its initial offer, even if other clubs did so.
[Jose Alvarez]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den