Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 227 gange
Re: Real Madrid
Nu har Benfica bekræftet, at de sælger Mourinho til Real Madrid for 110 mio. kr.
Den officielle bekræftelse mangler selvfølgelig, men jeg er godt nok glad for, at Mourinho vender tilbage til Madrid.
Jeg kan rigtig godt lide ham og han betyder meget for mig personligt.
Jeg tror på, at han få styr på sagerne i Real Madrid. Jeg tror ikke på, at spillere tør gå imod ham.
Jeg ved ikke om vi kommer til at se den samme aggressive tilgang fra Real som sidst Mourinho stod i spidsen for dem.
Men jeg tror, at han får styr på spillet med en solid defensiv og at han får holdet til at arbejde sammen som en enhed.
Jeg ved godt, at Mourinho ikke er manges kop te herinde, men han har en stor stjerne hos mig.
Jeg under virkelig skiftet og hvis der er en som kan få styr på den rodebutik i Real, så er det ham.
Jeg tror, at han primært vil bygge holdet op omkring Mbappe og så må vi se hvad der sker med Vini denne sommer med et år tilbage af kontrakten.
Jeg tror godt, at hvis Vini forlænger og bliver, at han kan få ham til at arbejde mere defensivt for holdet.
Det er der næsten brug for, når de har ham og Mbappe, og jeg tror ikke Mpappe kommer til at øge sin defensive indsats.
De har brug for forstærkninger særligt på midtbanen og måske også i forsvaret, men der er jo allerede to plads i form af Konate og Dumfries.
Sidstnævnte er en rigtig Mourinho-spiller. Dertil tror jeg også, at Arda Guler får en større rolle sammen med Endrick.
Hvis de så kan hente Rodri til midtbanen, så vil det pynte rigtig godt på deres hold.
Umiddelbart synes jeg ikke højre kanten er super vigtig at forstærke.
De kan tage sig til takke med Rodrygo, Valverde, Guler og Endrick til den position.
En Olise til højre kant vil selvfølgelig pynte gevaldigt, men jeg tror simpelthen ikke han bliver solgt med mindre vi kommer op i mindst 200 mio. euro og at han selv presser på for et skifte.
Der er meget der skal ryddes op i Real Madrid og spillerne skal kigge indad, men Mourinho kan løse opgaven og det kommer han til.
Jeg glæder mig til at se ham i spidsen for Real Madrid igen og følge holdet i den nye sæson.
Jeg tror dog ikke de kommer til slå eller overgå Barca. Der tror jeg, at vi med Flick i spidsen er for stærke.
Så er der alt dramaet der var med Mourinho sidst og som også har været i andre klubber.
Jeg tror ikke vi kommer til at se en ligeså dramatisk Mourinho som sidst.
Min fornemmelse var er, at han er mere roligt og eksternt benovet over at være tilbage i Real.
Når det så er sagt, så tror jeg, at han går ind og sætter ild til tingene og især i El Clasico, men i en mere rolig udgive omend stadig en der vil være voldsomt passioneret.
Så er der også rygterne om, at Mourinho angiveligt vil tilknytte Pepe til trænerstaben.
Det ser jeg som en god ting, men nu må vi se om det bliver en realitet.
Jeg tror han sammen med Mourinho kan have en god indflydelse på truppen.
Velkommen tilbage Mourinho!
Den officielle bekræftelse mangler selvfølgelig, men jeg er godt nok glad for, at Mourinho vender tilbage til Madrid.
Jeg kan rigtig godt lide ham og han betyder meget for mig personligt.
Jeg tror på, at han få styr på sagerne i Real Madrid. Jeg tror ikke på, at spillere tør gå imod ham.
Jeg ved ikke om vi kommer til at se den samme aggressive tilgang fra Real som sidst Mourinho stod i spidsen for dem.
Men jeg tror, at han får styr på spillet med en solid defensiv og at han får holdet til at arbejde sammen som en enhed.
Jeg ved godt, at Mourinho ikke er manges kop te herinde, men han har en stor stjerne hos mig.
Jeg under virkelig skiftet og hvis der er en som kan få styr på den rodebutik i Real, så er det ham.
Jeg tror, at han primært vil bygge holdet op omkring Mbappe og så må vi se hvad der sker med Vini denne sommer med et år tilbage af kontrakten.
Jeg tror godt, at hvis Vini forlænger og bliver, at han kan få ham til at arbejde mere defensivt for holdet.
Det er der næsten brug for, når de har ham og Mbappe, og jeg tror ikke Mpappe kommer til at øge sin defensive indsats.
De har brug for forstærkninger særligt på midtbanen og måske også i forsvaret, men der er jo allerede to plads i form af Konate og Dumfries.
Sidstnævnte er en rigtig Mourinho-spiller. Dertil tror jeg også, at Arda Guler får en større rolle sammen med Endrick.
Hvis de så kan hente Rodri til midtbanen, så vil det pynte rigtig godt på deres hold.
Umiddelbart synes jeg ikke højre kanten er super vigtig at forstærke.
De kan tage sig til takke med Rodrygo, Valverde, Guler og Endrick til den position.
En Olise til højre kant vil selvfølgelig pynte gevaldigt, men jeg tror simpelthen ikke han bliver solgt med mindre vi kommer op i mindst 200 mio. euro og at han selv presser på for et skifte.
Der er meget der skal ryddes op i Real Madrid og spillerne skal kigge indad, men Mourinho kan løse opgaven og det kommer han til.
Jeg glæder mig til at se ham i spidsen for Real Madrid igen og følge holdet i den nye sæson.
Jeg tror dog ikke de kommer til slå eller overgå Barca. Der tror jeg, at vi med Flick i spidsen er for stærke.
Så er der alt dramaet der var med Mourinho sidst og som også har været i andre klubber.
Jeg tror ikke vi kommer til at se en ligeså dramatisk Mourinho som sidst.
Min fornemmelse var er, at han er mere roligt og eksternt benovet over at være tilbage i Real.
Når det så er sagt, så tror jeg, at han går ind og sætter ild til tingene og især i El Clasico, men i en mere rolig udgive omend stadig en der vil være voldsomt passioneret.
Så er der også rygterne om, at Mourinho angiveligt vil tilknytte Pepe til trænerstaben.
Det ser jeg som en god ting, men nu må vi se om det bliver en realitet.
Jeg tror han sammen med Mourinho kan have en god indflydelse på truppen.
Velkommen tilbage Mourinho!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 227 gange
Så er det officielt med Mourinho på plads i Real Madrid! Velkommen tilbage! Det skal nok blive sjovt de næste tre år! 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
BarcaForever
- Har takket: 41 gange
- Blevet takket: 29 gange
Jeg foreslår vi udleverer sådan et par til alle vores spillere og staben på sidelinjen...
https://www.uline.com/Product/Detail/S- ... ty-Goggles
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1181 gange
- Blevet takket: 824 gange
BarcaForever skrev: ↑tors jun 11, 2026 8:57 pmJeg foreslår vi udleverer sådan et par til alle vores spillere og staben på sidelinjen...
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2375 gange
- Blevet takket: 1395 gange
- Kontakt:
Por que?BarcaForever skrev: ↑tors jun 11, 2026 8:57 pmJeg foreslår vi udleverer sådan et par til alle vores spillere og staben på sidelinjen...
MDCCCXCIX
- Lopezzz
- Kontakt:
Stakkels Yamal, han skal fremover have mindst 3 benbeskytter påPaulinho15 skrev: ↑tors jun 11, 2026 8:39 pmSå er det officielt med Mourinho på plads i Real Madrid! Velkommen tilbage! Det skal nok blive sjovt de næste tre år!![]()
MDCCCXCIX
- Barca80
- Har takket: 112 gange
- Blevet takket: 432 gange
𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐑𝐃𝐎 𝐒𝐈𝐋𝐕𝐀 𝐒𝐄𝐓 𝐓𝐎 𝐉𝐎𝐈𝐍 𝐑𝐄𝐀𝐋 𝐌𝐀𝐃𝐑𝐈𝐃 𝐎𝐍 𝐀 𝐓𝐖𝐎 𝐘𝐄𝐀𝐑 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐀𝐂𝐓
Story revealed earlier today now reality as Bernardo accepts conditions offered by Real Madrid, two years plus option 🫱🫲
Real already sent Bernardo the official contract to be signed soon to avoid surprises, José Mourinho pushed to have him.
𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐑𝐃𝐎 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐁𝐄𝐔. 𝐂𝐎𝐌𝐈𝐍𝐆 𝐒𝐎𝐎𝐍!
- Fabrizio Romano
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 170 gange
Udover Vitinha er det nok det dårligste køb for os de kunne foretage sig, for det er præcis en type som ham de har manglet på midten der kan binde det hele sammen.Barca80 skrev: ↑fre jun 12, 2026 10:33 am𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎! 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐑𝐃𝐎 𝐒𝐈𝐋𝐕𝐀 𝐒𝐄𝐓 𝐓𝐎 𝐉𝐎𝐈𝐍 𝐑𝐄𝐀𝐋 𝐌𝐀𝐃𝐑𝐈𝐃 𝐎𝐍 𝐀 𝐓𝐖𝐎 𝐘𝐄𝐀𝐑 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐑𝐀𝐂𝐓
Story revealed earlier today now reality as Bernardo accepts conditions offered by Real Madrid, two years plus option 🫱🫲
Real already sent Bernardo the official contract to be signed soon to avoid surprises, José Mourinho pushed to have him.
𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐑𝐃𝐎 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐁𝐄𝐑𝐍𝐀𝐁𝐄𝐔. 𝐂𝐎𝐌𝐈𝐍𝐆 𝐒𝐎𝐎𝐍!
- Fabrizio Romano
-
emo
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 393 gange
- Blevet takket: 849 gange
Jeg er ikke imponeret af ham længere, synes han har haft en svag sæson i City, hvad jeg har set, af kampe. Føler ikke at han er en spiller der kommer til at ændre det store. Ser det som et Gundogan køb, god, solid, men ikke mere end det. :)
Håber jeg får ret.
Håber jeg får ret.
Allez...
- Lopezzz
- Kontakt:
Puta madred bliver ved med at skade vores klub. De har penge og de har magten og de kan nemt smadre os.
De svin giver ikke op.
De svin giver ikke op.
MDCCCXCIX
-
DeanCassady
- Har takket: 140 gange
- Blevet takket: 364 gange
Nej, de kan ikke. Det er ikke Franco-Spanien længere. Men de kan da forsøge.
Robert Zimmerman
-
Iniesta007
- Har takket: 122 gange
- Blevet takket: 293 gange