Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Har takket: 142 gange
Blevet takket: 376 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Godt for dem. De har i den grad brug for forstærkninger.
Robert Zimmerman

hackmann
Har takket: 100 gange
Blevet takket: 107 gange

Indlæg af hackmann »

Tello skrev:
søn jun 07, 2026 10:57 am
Madrid har ifølge mange rygter netop nuppet både Dumfries og Konaté.
De har President valg i dag. Så det er Florentino der har lavet betinget handler som træder i kraft når/hvis han bliver genvalgt. Let ligesom mourinho som træner. Når denne fodnote ikke engang nævnes siger det meget om hvor sikre medier er på Riquelme ikke har en chance

Antimadridista
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1251 gange

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
søn jun 07, 2026 10:57 am
Madrid har ifølge mange rygter netop nuppet både Dumfries og Konaté.
De må være på røven…..

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 171 gange

Indlæg af Dumle »

Reports from Spain cited by Football365 earlier this week claimed that Arsenal are interested in signing Dani Olmo. The Gunners are said to be preparing a €60m (£52m / $69m) offer for the 28-year-old. Enric Canyellas wrote on X that Dani Olmo is close to signing with Arsenal and currently has a good chance of leaving, citing direct information from London. When asked directly about the link with a move to Arsenal, Olmo told Mundo Deportivo that Barca fans can rest easy. Metro cited Olmo as adding that as far as he is concerned, there is nothing to say.
Selvom jeg synes prisen er til den lave side, så ville jeg egentlig være ok med at man sendte ham videre. Det ville også skabe endnu mere luft til at skrive med Bernardo Silva og Cancelo og hvem ved måske oven i købet Lukeba.

Det ville også skabe endnu mere rum til spilletid for Bernardo Silva, som jeg tror vil være utrolig værdifuld for os.

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

De kan få ham for 80-90 mio. euro.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1251 gange

Indlæg af Antimadridista »

Har intet imod at skibbe ham. Men når vi taler Arsenal, så skal der altså en god sum på bordet. 75m€ ville være perfekt.

Var han robust fysisk, så ville han være en perfekt Barca spiller, men han er jo så super skrøbelig.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2914 gange
Blevet takket: 1698 gange

Indlæg af Dytrax »

▪️ Inside Barça, they considered Bernardo Silva's transfer to be virtually done. Deco and Flick were initially hesitant, but the player's insistence changed Barça's perspective.

▪️ Barça reached an agreement in principle with the player, who accepted a salary reduction.

▪️ However, the deal is currently on hold, and Atlético now appears to be the most likely destination.

[Catalunya Ràdio]

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Real Madrid have prepared €150 million to sign Julián Álvarez.

Julián still prefers Barça at this moment.

[Gianluigi Longari]

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Skulle de ikke hellere hente en venstrekant mere?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Saudi Arabia are making another move for Raphinha, with Al-Hilal and Al-Nassr set to submit offers for the Brazilian.

€80 million
4 Times his current salary

[Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Har takket: 1182 gange
Blevet takket: 1424 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jun 09, 2026 12:16 am
Saudi Arabia are making another move for Raphinha, with Al-Hilal and Al-Nassr set to submit offers for the Brazilian.

€80 million

[Mundo Deportivo]
Med de priser der flyver rundt, skal vi have 200m for Raphinha
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Har takket: 193 gange
Blevet takket: 336 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 09, 2026 12:22 am
Dytrax skrev:
tirs jun 09, 2026 12:16 am

€80 million

[Mundo Deportivo]
Med de priser der flyver rundt, skal vi have 200m for Raphinha
Håber ikke vi sælger Raphinha de første par år. Han har været en del skadet i denne sæson, hvilket jeg ser lidt som et udslag af hans sidste sæson, desværre. Men Med Gordons ankomst, vil der forhåbentlig blive økonomiseret lidt mere med kræfterne, selvom mange har spekuleret i en fast starter med både Gordon og Raphinha.

Da vi havde Koeman, skrev jeg nogle lange indlæg, som jeg husker det, om behovet for bedre pres. Det var der, så mange der gjorde, men også om behovet for større vertikalitet, flere løb med og uden bold, afleveringer i længderetningen osv. Jeg mener at Raphinha burde have vundet Ballon dor sidste sæson eller i det mindste være runner up, Jeg under ham derfor og håber på mindst et par gode sæsoner i barca endnu. Dette er følelser, men rent kynisk har vi heller ikke en anden type, som den han har udviklet sig til at være, på holdet. Ledestjerne, opofrende og afgørende.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Despite Álvarez's €500 million release clause, there are special clauses in his contract that allow certain UEFA Champions League clubs, including Barça, to sign him for less than €150 million. [Ben Jacobs]

BarcaForever
Har takket: 41 gange
Blevet takket: 30 gange

Indlæg af BarcaForever »

Dytrax skrev:
tirs jun 09, 2026 6:53 pm
Despite Álvarez's €500 million release clause, there are special clauses in his contract that allow certain UEFA Champions League clubs, including Barça, to sign him for less than €150 million. [Ben Jacobs]
Det må jo siges at være en god slat penge. Jeg gad godt vide, om Barca er/var bekendt med det, og om der mon kommer et bud i den størrelse?!

Hristo
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 464 gange

Indlæg af Hristo »

BarcaForever skrev:
tirs jun 09, 2026 7:06 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 09, 2026 6:53 pm
Det må jo siges at være en god slat penge. Jeg gad godt vide, om Barca er/var bekendt med det, og om der mon kommer et bud i den størrelse?!
Jeg tænker, at det er så lavpraktisk, at agenten informerer Barca om klausulen, hvis Alvarez ønsker skiftet. Og klausulen altså findes. Har ingen ide om, om sådanne klausuler kan gøres hemmelige, men agenten kan jo altid lade beløbet sive til Barca ligegyldigt hvad.

Besvar