Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 337 gange
Blevet takket: 230 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 04, 2026 9:36 pm
Paulinho15 skrev:
tors jun 04, 2026 6:52 pm
Jeg forstår ikke lige rygterne om en mulig ny tilgang i form af en cb, når meldingerne går på, at klubben ikke ønsker at sælge Araujo og at AC forlænger.

Det giver fem cb's: Cubarci, Gerard Martin, Eric, Araujo og AC, hvilket jo er nok. Så kan vi diskutere kvaliteten, men ingen af dem står jo til at blive rygtet væk.

Nuvel, der har været meldinger om, at Eric kommer til at blive brugt som starter på HB. Så er vi nede på fire forsvarsspillere til det centrale forsvar.

Så kan en ny cb forsvarers antalsmæssigt, men hvis Barca henter Cancelo og en ny VB, så kan vi frigive Eric til CB, og have Cancelo / Fort til HB og Ny VB / Balde til VB.

Så er vi stadig på fem cb's og med en ny tilgang af fx Gvardiol, så giver det seks cb's. Det synes jeg ikke giver mening.
Jeg tror, der ryger en forsvarspiller. Problemet er jo, Ingen gider forlade klubben, men hvis man henter først, så giver man også, dem der er på vippen, et vink med en vognstang. Der har vi i 5 år ikke været i stand til at hente, før man solgte. Men hvis man får Cancelo og en anden ind, uanset hvem eller hvilken position, så er der nogen, der vil begynde at overveje, hvor der vil være plads til dem selv
Det bliver ikke Cubarsi eller Eric. Når Christensen står til at forlænge og når klubben tilsyneladende ikke vil sælge Araujo, så bliver det nok heller ikke dem.

Så er der Gerard Martin medmindre vi udlejer både Fort og Espart, så Eric kun bliver talt som HB.

Jeg synes, at kabalen ser svær ud. Hvem tror du der er på vippen?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1251 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre jun 05, 2026 4:23 pm
Ifølge Fabrizio Romano er det Olise, der er i RMs sigtekorn.
Det vil være en falliterklæring for Bayern hvis de sælger til Real!

EasyBuddhist
Har takket: 1182 gange
Blevet takket: 1424 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
fre jun 05, 2026 5:22 pm
EasyBuddhist skrev:
Paulinho15 skrev:
Jeg forstår ikke lige rygterne om en mulig ny tilgang i form af en cb, når meldingerne går på, at klubben ikke ønsker at sælge Araujo og at AC forlænger.

Det giver fem cb's: Cubarci, Gerard Martin, Eric, Araujo og AC, hvilket jo er nok. Så kan vi diskutere kvaliteten, men ingen af dem står jo til at blive rygtet væk.

Nuvel, der har været meldinger om, at Eric kommer til at blive brugt som starter på HB. Så er vi nede på fire forsvarsspillere til det centrale forsvar.

Så kan en ny cb forsvarers antalsmæssigt, men hvis Barca henter Cancelo og en ny VB, så kan vi frigive Eric til CB, og have Cancelo / Fort til HB og Ny VB / Balde til VB.

Så er vi stadig på fem cb's og med en ny tilgang af fx Gvardiol, så giver det seks cb's. Det synes jeg ikke giver mening.
Jeg tror, der ryger en forsvarspiller. Problemet er jo, Ingen gider forlade klubben, men hvis man henter først, så giver man også, dem der er på vippen, et vink med en vognstang. Der har vi i 5 år ikke været i stand til at hente, før man solgte. Men hvis man får Cancelo og en anden ind, uanset hvem eller hvilken position, så er der nogen, der vil begynde at overveje, hvor der vil være plads til dem selv
Det bliver ikke Cubarsi eller Eric. Når Christensen står til at forlænge og når klubben tilsyneladende ikke vil sælge Araujo, så bliver det nok heller ikke dem.

Så er der Gerard Martin medmindre vi udlejer både Fort og Espart, så Eric kun bliver talt som HB.

Kounde og desvære også Balde. Jeg tænker også, hvis man køber en ny CB, så vil både Araujo og AC begynde at tænke sig om en ekstra gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 112 gange
Blevet takket: 432 gange

Indlæg af Barca80 »

Paulinho15 skrev:
fre jun 05, 2026 5:22 pm
EasyBuddhist skrev:
Paulinho15 skrev:

Problemet med vores CB-situation er udelukkende, at ingen af dem er enten decideret elendige eller decideret verdensklasse. De ligger allesammen på det, jeg vil kalde et rotationsniveau for en storklub som Barca.

Araujo har simpelthen ikke klassen til at være fast mand i Barca; han rækker mere til en reserve- eller rotationsrolle. Det samme kan reelt siges om AC. Gerard Martín har hverken klassen eller rutinen til at ramme topniveauet. Cubarsí har helt bestemt potentialet til at blive verdensklasse, men det er først om nogle år.

Pointen er, at vi mangler en eller to CB'er med rutinen, lederskabet og mentaliteten til de helt store kampe – noget vi i den grad mistede med Iñigo Martínez.

Backerne er en helt anden sag – jeg er ikke decideret begejstret, men jeg er okay tilfreds med vores HB-situation med García og Koundé. Det samme kan man bare ikke sige om VB, hvor vi reelt står med en ustabil Balde og måske en aldrende Cancelo.

Jeg håber virkelig, at vi har penge tilovers til sommer til at investere i de bagerste rækker, for ellers vinder vi sgu ikke Champions League.

Antimadridista
Har takket: 1901 gange
Blevet takket: 1251 gange

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... ukeba.html

Nogen der kender noget til ham her?

Leipzig plejer vist at tage sig betalt :|

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Antimadridista skrev:
lør jun 06, 2026 11:21 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... ukeba.html

Nogen der kender noget til ham her?

Leipzig plejer vist at tage sig betalt :|
Jeg så den her video om ham i nat. Ellers kender jeg ikke rigtig til ham, men han virker spændende.

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Hmm, det lader til, Alvarez er skadet mere, end der bliver givet udtryk for. Barca bør bevæge sig videre på markedet og lade denne her ligge for nu
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

BarcaForever
Har takket: 41 gange
Blevet takket: 30 gange

Indlæg af BarcaForever »

EasyBuddhist skrev:
lør jun 06, 2026 6:55 pm
Hmm, det lader til, Alvarez er skadet mere, end der bliver givet udtryk for. Barca bør bevæge sig videre på markedet og lade denne her ligge for nu
Hvem siger det?

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 521 gange
Blevet takket: 320 gange

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
så burde de vel slå til istedet og få discount.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Bliver spændende at se om der kommer rygter om Harry Kane! :glad:

BarcaForever
Har takket: 41 gange
Blevet takket: 30 gange

Indlæg af BarcaForever »

Paulinho15 skrev:
lør jun 06, 2026 8:01 pm
Som dette?

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

BarcaForever skrev:
lør jun 06, 2026 7:09 pm
EasyBuddhist skrev:
Hvem siger det?
Han kan endnu ikke træne med Argentina og han har spillet på indsprøjtninger siden den første Arsenal kamp.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

BarcaForever skrev:
lør jun 06, 2026 8:28 pm
Paulinho15 skrev:
lør jun 06, 2026 8:01 pm
Som dette?

Ja, har bare ikke set det her på siden.

Har søgt lidt på nettet og fandt det på Campo i Danmark, der skrev om det, som henviste til Sport.

Så har jeg fundet lidt artikler fra Sport, der skriver om det, men oversættelsen drillede lidt.

https://campo.dk/2026/06/02/barca-aabne ... l-alvarez/

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... -130936654

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... -131053357

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 112 gange
Blevet takket: 432 gange

Indlæg af Barca80 »

🚨🚨 | Inter Milan are INTERESTED in signing Ronald Araujo this summer.
Fyr ham afsted som en raket!

Araujo + 30 mio. = en venstrebenet Bastoni ind !

Tello
Har takket: 1403 gange
Blevet takket: 669 gange

Indlæg af Tello »

Madrid har ifølge mange rygter netop nuppet både Dumfries og Konaté.
Uruguayo de mierda

Besvar