Lamine Yamal will be out for between one and a half to two months.
If he is out for two months, he will not be able to play against Saudi Arabia in the World Cup.
[Mundo Deportivo]
10 - Lamine Yamal
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2914 gange
- Blevet takket: 1698 gange
Re: 10 - Lamine Yamal
-
Dumle
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 171 gange
Med yamal ude, så tænker jeg egentlig bare ind med tank centerforward Lewan, Roony og Fermin/Gavi på kanterne og så bare pump bolde i feltet og klø på. Der skal et andet mere direkte.og mindre finesse spil til uden Yamal.
-
Antimadridista
- Har takket: 1901 gange
- Blevet takket: 1251 gange
6-8 uger
Så er det ikke en lille muskelskade….det bliver et helt andet VM for ham….og for spanien
-
Drake
- Har takket: 3039 gange
- Blevet takket: 236 gange
Der har været flere kampe denne sæson hvor han har set træt ud.
Det går heller ikke at fordi han skal spille alle kampe 90 min, at han ikke bruger mange kræfter, og arbejder defensivt for holdet. Man kan ikke have en luksus spiller der ikke laver noget defensivt i nu tid fodbold. Derfor er det vigtig at han spare ham så snart man kan. (Det skal siges at Yamal gør det fint i presset og hjælper okay defensivt i de fleste kampe, indtil videre. Men er lidt bange for at han mister der jo bedre han bliver og jo mere kendt han bliver, og blive mere nonchalante i det defensive og presset)
Men ud over det, så er der stor chance for at han ender med at han bliver en skadet plaget spiller lige som Dembele var.
Grunden til at Dembele er været så meget skadet, var pga han spille så meget som ung, for hans krop var færdigudviklet lige som Yamal.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
DrGink
- Har takket: 1130 gange
- Blevet takket: 245 gange
Wtf Piquenbauer. Velkommen tilbage til forum. Hvad har det været 3-4 års pause?Piquénbauer skrev: ↑tors apr 23, 2026 2:59 pmIkke optimalt. Vores program er ikke ligefrem nemt, men håber resten kan steppe op.
Og så håber jeg at Lamine vil se bort fra rejser med mac'en kort inden vi skal spille kamp.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2375 gange
- Blevet takket: 1395 gange
- Kontakt:
Altså han er ligesom Messi, han ønsker at spille hver eneste kamp og klubben tjener mange penge når han er på banen lige meget om han spiller dårligt eller godt eller om han er træt.Drake skrev: ↑tors apr 23, 2026 9:12 pmDer har været flere kampe denne sæson hvor han har set træt ud.
Det går heller ikke at fordi han skal spille alle kampe 90 min, at han ikke bruger mange kræfter, og arbejder defensivt for holdet. Man kan ikke have en luksus spiller der ikke laver noget defensivt i nu tid fodbold. Derfor er det vigtig at han spare ham så snart man kan. (Det skal siges at Yamal gør det fint i presset og hjælper okay defensivt i de fleste kampe, indtil videre. Men er lidt bange for at han mister der jo bedre han bliver og jo mere kendt han bliver, og blive mere nonchalante i det defensive og presset)
Men ud over det, så er der stor chance for at han ender med at han bliver en skadet plaget spiller lige som Dembele var.
Grunden til at Dembele er været så meget skadet, var pga han spille så meget som ung, for hans krop var færdigudviklet lige som Yamal.
Men hvis vi hurtigt sikrer os mesterskabet så er det fuldstændig lige meget, så skal vi ikke tænke på ham mere før næste sæson.
Jeg håber at holdet giver alt i de næste 2-3 kampe fordi jeg magter ikke mere spænding i ligaen.
MDCCCXCIX
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 513 gange
- Blevet takket: 1877 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2375 gange
- Blevet takket: 1395 gange
- Kontakt:
- FCBarcelonaChr
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1182 gange
- Blevet takket: 1424 gange
Thoughts on your words few months ago – “As long as I keep winning, nobody can tell me anything?”
Lamine Yamal: “It just came out in the moment. I know that if I say something like that, I’ll go home, lie down and LAUGH, while you guys keep talking about it all the time. I
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den