Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 947
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

DeanCassady skrev:
ons jun 03, 2026 7:32 pm
Småtrist, men godt for ham. Han stod bagerst i køen.
Enig, har altid godt kunne lide ham.

Han så spændende ud i starten af sidste sæson ved Bernals skade mener jeg det var.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3497
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 03, 2026 7:45 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.
Wow, vi får jo næsten 20 mio. i kassen nærmest ud af det blå ved det salg! Han er en fin spiller, men heller ikke mere end det.

Han fylder også 23 til september, så han er ikke rigtig et talent længere, som man bare kan vente og se tiden an med. Jeg tror ærlig talt ikke, han bliver meget bedre end nu.

Takket være Monaco får vi mange penge i kassen, både med ham og Ansu-salget.

Dumle
Indlæg: 976
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Barca80 skrev:
ons jun 03, 2026 8:07 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 03, 2026 7:45 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.
Wow, vi får jo næsten 20 mio. i kassen nærmest ud af det blå ved det salg! Han er en fin spiller, men heller ikke mere end det.

Han fylder også 23 til september, så han er ikke rigtig et talent længere, som man bare kan vente og se tiden an med. Jeg tror ærlig talt ikke, han bliver meget bedre end nu.

Takket være Monaco får vi mange penge i kassen, både med ham og Ansu-salget.
Der er intet galt med Casado, han er bare ikke helt oppe hvor man bliver god nok, der er lidt Sergi Roberto over ham.

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
ons jun 03, 2026 8:19 pm
Barca80 skrev:
ons jun 03, 2026 8:07 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 03, 2026 7:45 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.
Wow, vi får jo næsten 20 mio. i kassen nærmest ud af det blå ved det salg! Han er en fin spiller, men heller ikke mere end det.

Han fylder også 23 til september, så han er ikke rigtig et talent længere, som man bare kan vente og se tiden an med. Jeg tror ærlig talt ikke, han bliver meget bedre end nu.

Takket være Monaco får vi mange penge i kassen, både med ham og Ansu-salget.
Der er intet galt med Casado, han er bare ikke helt oppe hvor man bliver god nok, der er lidt Sergi Roberto over ham.
Casado har været fremragende. Ikke mindst i sidste sæson, som var klubbens bedste, i noget der nærmer sig et årti. Han har været en uvurderlig backup fra eget akademi, på lav løn under hårde økonomiske vilkår. Tiden er dog ved at løbe fra ham og Barca kan tilmed erstatte ham fra egne rækker. Han skal derfor sendes afsted med et klap i numsen for vel udført arbejde og et stort held og lykke. Jeg under ham alt det bedste

Et af højdepunkterne må vel være 4-1 sejren over Bayern, hvor han spillede hele kampen og leverede en fantastisk assist

https://x.com/marvis_101/status/1849895 ... 25902?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Matteo Moretto@MatteMoretto

Bayern Munich considers Sergiño Dest as a market option; it's confirmed.

Nothing is advanced between both parties; for now, it's just a name on the list, awaiting to see other possible departures from the German club as well.
Barca har stadig 20% af rettighederne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1115
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 296 gange
Blevet takket: 456 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 8:59 pm
Dumle skrev:
ons jun 03, 2026 8:19 pm
Barca80 skrev:
ons jun 03, 2026 8:07 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 03, 2026 7:45 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.
Wow, vi får jo næsten 20 mio. i kassen nærmest ud af det blå ved det salg! Han er en fin spiller, men heller ikke mere end det.

Han fylder også 23 til september, så han er ikke rigtig et talent længere, som man bare kan vente og se tiden an med. Jeg tror ærlig talt ikke, han bliver meget bedre end nu.

Takket være Monaco får vi mange penge i kassen, både med ham og Ansu-salget.
Der er intet galt med Casado, han er bare ikke helt oppe hvor man bliver god nok, der er lidt Sergi Roberto over ham.
Casado har været fremragende. Ikke mindst i sidste sæson, som var klubbens bedste, i noget der nærmer sig et årti. Han har været en uvurderlig backup fra eget akademi, på lav løn under hårde økonomiske vilkår. Tiden er dog ved at løbe fra ham og Barca kan tilmed erstatte ham fra egne rækker. Han skal derfor sendes afsted med et klap i numsen for vel udført arbejde og et stort held og lykke. Jeg under ham alt det bedste

Et af højdepunkterne må vel være 4-1 sejren over Bayern, hvor han spillede hele kampen og leverede en fantastisk assist

https://x.com/marvis_101/status/1849895 ... 25902?s=20
Jeg er meget enig i alt det positive, der skrives og en del af mig havde hellere solgt Frenkie for det dobbelte og så beholdt Casado, som fjerdevalg efter Pedri, Gavi og Bernal. Men realistisk set, så får Casado nok aldrig en stor rolle med de andre spillere på midtbanen.
Held og lykke til en ægte klubmand og en sand kriger!

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Barça could facilitate the signing of Bernardo Silva by offloading Roony, either on loan or through a permanent transfer with a buy-back clause, as the club sees him as an option on the right wing. With him being departed, Barça would be able to focus on finalizing Bernardo's arrival. [@ffpolo]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5789
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1138 gange
Blevet takket: 1386 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Fabrizio Romano@FabrizioRomano
EXCLUSIVE: Bernardo Silva change plans and will decide his future after the World Cup.

Initial plan was before World Cup but Silva understands nothing is done yet and now plans to focus on Portugal.

“Bernardo will decide after World Cup”, agent Jorge Mendes tells me
Med andre ord: Silva venter på Barca

Klubbens tiltrækningskraft er monumental
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
ons jun 03, 2026 8:19 pm
Barca80 skrev:
ons jun 03, 2026 8:07 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons jun 03, 2026 7:45 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 03, 2026 7:18 pm
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —

@BlazquezFont & @javigiorgetti
Kommer til at savne ham, men det er nok det der er bedst for alle parter.
Wow, vi får jo næsten 20 mio. i kassen nærmest ud af det blå ved det salg! Han er en fin spiller, men heller ikke mere end det.

Han fylder også 23 til september, så han er ikke rigtig et talent længere, som man bare kan vente og se tiden an med. Jeg tror ærlig talt ikke, han bliver meget bedre end nu.

Takket være Monaco får vi mange penge i kassen, både med ham og Ansu-salget.
Der er intet galt med Casado, han er bare ikke helt oppe hvor man bliver god nok, der er lidt Sergi Roberto over ham.
Sergi Roberto havde væsentlig større kvaliteter end Casado, som havde 5-6 fine måneder hvor han spillede over niveau.

Virkelig god handel.

Madameskrald
Indlæg: 1567
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 268 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Casaso kunne jeg godt se blive en ganske stabil Barcelona spiller på sigt, men aktuelt er der ganske enkelt for hård modstand på den centrale midtbane, og han skal spille fast, hvis han skal rykke sig dertil.

Monaco er et fornuftigt valg, tænker jeg - og så hiver vi nogle dejlige Euro på ham. Det er sådan en spiller, som RM havde tjent 30-40 mill Euro på

DeanCassady
Indlæg: 2115
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 355 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det tror jeg nu ikke, at de havde. Men det er ikke desto mindre trist, selvom det er det rette for begge parter. Jeg kan ikke komme tanke om andre end Gavi i truppen, der bløder Barça lige så meget som Casadó.

God vind til ham og tak for alle de smukke, smukke stikninger i dybden (fx mod Madrid og Bayern), som han var eminent til.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3497
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Johan Cruyff Talent of the Year Award:

25/26: 🇧🇪 Mika Godts (Ajax)
24/25: 🇳🇱 Jorrel Hato (Ajax)
23/24: 🇧🇪 Johan Bakayoko (PSV)
22/23: 🇳🇱 Xavi Simons (PSV)
21/22: 🇳🇱 Jurriën Timber (Ajax)
20/21: 🇳🇱 Ryan Gravenberch (Ajax)
19/20: ❌
18/19: 🇪🇸 Angeliño (PSV)
17/18: 🇧🇷 David Neres (Ajax)
Skip Rashford, hent Mika Godts inden Bayern München slår til !

Hele 17 mål og 12 assister i 32 kampe. Kun 20 år.

Drake
Indlæg: 4635
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 3021 gange
Blevet takket: 233 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Barca80 skrev:
tors jun 04, 2026 1:38 am
Johan Cruyff Talent of the Year Award:

25/26: 🇧🇪 Mika Godts (Ajax)
24/25: 🇳🇱 Jorrel Hato (Ajax)
23/24: 🇧🇪 Johan Bakayoko (PSV)
22/23: 🇳🇱 Xavi Simons (PSV)
21/22: 🇳🇱 Jurriën Timber (Ajax)
20/21: 🇳🇱 Ryan Gravenberch (Ajax)
19/20: ❌
18/19: 🇪🇸 Angeliño (PSV)
17/18: 🇧🇷 David Neres (Ajax)
Skip Rashford, hent Mika Godts inden Bayern München slår til !

Hele 17 mål og 12 assister i 32 kampe. Kun 20 år.
Det er desværre for sent nu, nu har vi fået vores hurtige arbejdsmand :clap:

Vi gider ikke de der spænende Barca kanter mere, med massere af dribling, flair og teknik :lolno:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 947
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg forstår ikke lige rygterne om en mulig ny tilgang i form af en cb, når meldingerne går på, at klubben ikke ønsker at sælge Araujo og at AC forlænger.

Det giver fem cb's: Cubarci, Gerard Martin, Eric, Araujo og AC, hvilket jo er nok. Så kan vi diskutere kvaliteten, men ingen af dem står jo til at blive rygtet væk.

Nuvel, der har været meldinger om, at Eric kommer til at blive brugt som starter på HB. Så er vi nede på fire forsvarsspillere til det centrale forsvar.

Så kan en ny cb forsvarers antalsmæssigt, men hvis Barca henter Cancelo og en ny VB, så kan vi frigive Eric til CB, og have Cancelo / Fort til HB og Ny VB / Balde til VB.

Så er vi stadig på fem cb's og med en ny tilgang af fx Gvardiol, så giver det seks cb's. Det synes jeg ikke giver mening.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster