Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Generelt, så synes jeg da, at vi ser flere handler lige nu, der allerede meldes på plads rundt omkring i klubberne.
Jeg synes ikke, at jeg har set så mange handler være på plads allerede nu.
Ved ikke om det har noget med VM at gøre.
Jeg synes ikke, at jeg har set så mange handler være på plads allerede nu.
Ved ikke om det har noget med VM at gøre.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
20 mio. euro for Dumfries er egenligt ret billigt.
Hvorfor er frikøbsklausulen på 20 mio. euro nu?
Hvorfor er frikøbsklausulen på 20 mio. euro nu?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Barca80
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Ja, det er jo lige netop det med prioriteringerne, ikke? Vi er jo Barca, så vi skal bare have "klodens bedste angreb" og mere til – og det er fuldstændig underordnet, om det så sejler fuldstændig i de bagerste rækker.Norbit skrev: ↑ons jun 03, 2026 12:07 amGratis! Ærgerligt at vi ikke gik efter ham. Han kunne afløse Kounde og det kunne give penge i kassen.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:22 pmSpændende!EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:18 pmEXCLUSIVE: Denzel Dumfries to Real Madrid, HERE WE GO!
Deal in place and all agreed with Dutch right back to join Real Madrid from Inter, Spanish club will trigger €20m release clause.
Dumfries has accepted Madrid, deal closed tonight and formal steps to follow.![]()
-
DrGink
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Jeg synes det er svært at bedømme dumfries defensivt. Han ligger i bunden af statistikkerne, men det skyldes garanteres både spillestil og taktik. Jeg er godt nok i tvivl om han defensivt vil være en opgradering på Koundé.Barca80 skrev: ↑ons jun 03, 2026 6:37 amJa, det er jo lige netop det med prioriteringerne, ikke? Vi er jo Barca, så vi skal bare have "klodens bedste angreb" og mere til – og det er fuldstændig underordnet, om det så sejler fuldstændig i de bagerste rækker.Norbit skrev: ↑ons jun 03, 2026 12:07 amGratis! Ærgerligt at vi ikke gik efter ham. Han kunne afløse Kounde og det kunne give penge i kassen.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:22 pmSpændende!EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:18 pmEXCLUSIVE: Denzel Dumfries to Real Madrid, HERE WE GO!
Deal in place and all agreed with Dutch right back to join Real Madrid from Inter, Spanish club will trigger €20m release clause.
Dumfries has accepted Madrid, deal closed tonight and formal steps to follow.![]()
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Mit indtryk af Dumfries er, at han leverer godt i slutrunder i de kampe jeg har set og kan spille store kampe, men at dømme på hans stats og historie i Inter, ligner han ikke en øverste hylde back. Han er også 30 år.DrGink skrev: ↑ons jun 03, 2026 7:06 amJeg synes det er svært at bedømme dumfries defensivt. Han ligger i bunden af statistikkerne, men det skyldes garanteres både spillestil og taktik. Jeg er godt nok i tvivl om han defensivt vil være en opgradering på Koundé.Barca80 skrev: ↑ons jun 03, 2026 6:37 amJa, det er jo lige netop det med prioriteringerne, ikke? Vi er jo Barca, så vi skal bare have "klodens bedste angreb" og mere til – og det er fuldstændig underordnet, om det så sejler fuldstændig i de bagerste rækker.Norbit skrev: ↑ons jun 03, 2026 12:07 amGratis! Ærgerligt at vi ikke gik efter ham. Han kunne afløse Kounde og det kunne give penge i kassen.Paulinho15 skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:22 pmSpændende!EasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:18 pmEXCLUSIVE: Denzel Dumfries to Real Madrid, HERE WE GO!
Puta bruger nu relativt mamge penge på endnu en udenlandsk spiller til en position, hvor de så sent som sidste sæson år hentede en lønmæssigt dyr Arnold. Jeg havde været med på 27 årig Dumfries, men jeg kan ikke se, vi mangler ham.
Og jeg ved godt, at mange her synes Kounde er relativt dårlig. Den klub tilhører jeg ikke. Desuden har vi Garcia, måske Cancelo som er bedst på hb, samt både Espart og Fort…
Hvis valget i øvrigt stod mellem en 31 årige Cancelo og en 30 årig Dumfries, vælger jeg Cancelo.
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 195 gange
Dumfries er også virkelig meget løb og tons. Vi skal også passe på, at vi ikke bliver et rens tonserhold.
Meget kan siges om Koundé, men er en rimelig teknisk funderet spiller. Rammer også sin medspiller stort set altid.
Dumfries er ældre og har en noget større skadesfrekvens.
Han har ligeledes spillet wingback med en 3-back bag sig - der har vi set mange falde igennem når de ryger retur til 4-back.
Meget kan siges om Koundé, men er en rimelig teknisk funderet spiller. Rammer også sin medspiller stort set altid.
Han har ligeledes spillet wingback med en 3-back bag sig - der har vi set mange falde igennem når de ryger retur til 4-back.
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
Piquénbauer
- Har takket: 378 gange
- Blevet takket: 1629 gange
Synes overhovedet ikke vi har brug for at bruge penge på en højreback. Kounde/garcia er imo, og det på trods af koundes sæson, mere end tilstrækkeligt.
Jeg er mere til at sælge balde og hente Cucurella f.eks. Men først når der er købt en angriber.
Jeg er mere til at sælge balde og hente Cucurella f.eks. Men først når der er købt en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 195 gange
Bliver dyrt. Chelsea kræver en pæn sum. Vi kunne overveje discounten Grimaldo. Et år tilbage og 30. Desuden et bæst på dødbolde.Piquénbauer skrev: ↑ons jun 03, 2026 9:07 amSynes overhovedet ikke vi har brug for at bruge penge på en højreback. Kounde/garcia er imo, og det på trods af koundes sæson, mere end tilstrækkeligt.
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
Piquénbauer
- Har takket: 378 gange
- Blevet takket: 1629 gange
Så vil jeg hellere bare beholde balde og cancelo… Hvis vi kan “bytte” balde for cucu så er jeg med på den. Grimaldo/cancelo vil muligvis betyde at vi skal på markedet snart hvilket kan blive dyrt hvis man er nødsaget til at købe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
Hvis Jofre Torrents er så stort et talent som der ligges op til så kunne jeg godt fristes til at kører Grimaldo og Cancelo på backs et par sæsoner, for så vil der være tid til at modne Torrents, Fort og Espart og så er backsne nok ret sikret mange år frem og samtidig er Eric heller ikke så gammel.Piquénbauer skrev: ↑ons jun 03, 2026 10:05 amSå vil jeg hellere bare beholde balde og cancelo… Hvis vi kan “bytte” balde for cucu så er jeg med på den. Grimaldo/cancelo vil muligvis betyde at vi skal på markedet snart hvilket kan blive dyrt hvis man er nødsaget til at købe.
Og med Rashfords afgang så ville Grimaldo blive endnu mere værd med hans dødbolde.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
I en firbackkæde er hans offensive kvaliteter i hvert fald til at overse og samtidig har han nogle ret store blundere, som koster meget hårdere uden den sikkerhed, trebacken giver.Champione skrev: ↑ons jun 03, 2026 9:06 amDumfries er også virkelig meget løb og tons. Vi skal også passe på, at vi ikke bliver et rens tonserhold.
Jeg er meget glad for, man ikke har hentet ham. Han er på ingen måde en opgradering af Kounde eller Garcia, tværtimod
Men dejligt, Real binder endnu flere lønkroner på RB, hvor de nu har brugt ca. 55-60m brutto årligt de næste 3 sæsoner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
BarcaForever
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
Jeg faldt tilfældigt over denne YouTube video i går. Jeg har dog svært ved at bedømme, om fyren reelt ved noget, eller om han bare gætter.
Se fra 9:20
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
𝙀𝙓𝘾𝙇𝙐𝙎𝙄𝙑𝙀: Marc Casadó to AS Monaco is 95% DONE for a fee of around €18m + €5m in add-ons. Barcelona are also negotiating to retain a future sell-on clause of around 20%. Casadó is set to earn THREE TIMES more than he was making at Barcelona. Monaco’s qualification for next season’s Conference League was another factor behind Casadó’s decision, as it guarantees him European football. The transfer is expected to be COMPLETED this week. —
@BlazquezFont & @javigiorgetti
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
- Paulinho15
Barca ønsker angiveligt et angreb næste sæson med Alvarez, Yamal, Raphinha, Torres, Gordon og Rashford.
God video i øvrigt:
God video i øvrigt: