Det kommer her:EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 9:37 amDu refererer bare til de steder, hvor jeg har hypet ham.
Du skriver jo sort på hvidt, at Gordon ville gøre selveste Cruyff stolt – og det er vel at mærke uden, at manden overhovedet har spillet et eneste minut for Barca endnu. Du nævner ham i flæng med den ene Barca-legende efter den anden.EasyBuddhist skrev: ↑lør maj 30, 2026 9:10 amGordon er en spiller, der ville gøre Cruyff stolt. Minder mig om dengang, han fyrede det meste det meste af holdet for åben skærm og erstattede dem med baskere for at få balancen tilbage på holdet. Fire af dem gik hen og blev absolute hjørnesten på dreamteam, der vandt 4 mesterskaber i træk og hentede den første CL titel til klubben nogensinde
Begiristain, Rekarte, Bakero, Goikoetxea, Zubizarreta, Alexsanko, Valverde
Bare det, at du overhovedet nævner Gordon i samme sætning som nogle af fodboldhistoriens absolut største spillere som Messi, Xavi og Iniesta, er alligevel ret vildt.EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 6:32 pm
Ja, en historie man ofte har hørt med Barca spillere, lige fra Messi, Xavi, Iniesta
Jeg kunne snildt nævne flere indlæg. Du har blandt andet lavet opslag, hvor du trækker direkte paralleller mellem Gordon og spillere som Vinícius og Mbappé – altså spillere, som for længst har bevist deres værd på allerhøjeste niveau og er faste Ballon d'Or-kandidater. Hvis du oprigtigt mener, at du hele tiden bliver misforstået, må du simpelthen formulere dig bedre, mere konkret og mere nuanceret. Ellers fremstår det bare som fuldstændig sindssyg hype
Øh nej, det er da overhovedet ikke det eneste, du har gjort. Du har skabt et fuldstændig vanvittigt hypetog – et tog, som jeg simpelthen har følt mig nødsaget til at bremse en smule, så det ikke kører helt af sporet. Se mig derfor bare som en sund bremseklodsEasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 9:37 amDet eneste, jeg har skrevet, er at jeg er optimistisk omkring denne transfer