Anthony Gordon
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Hvad jeg ved, var at en del satte baren meget lav for Raphinha, da han blev købt. Så hvis det er den bare, du hentyder til, så ved vi, hvad vi kan forvente de næste to år. Vi kan forvente en masse skriverier om, hvor dumt, det var at købe Gordon og hvor spild af penge, han har været. Det er den bare, man satte for Raphinha og jeg tror såmænd nok, du får ret i at Gordon bliver bedømt udfra samme. Så selvom han kommer til at ligge på 20 g/a pr sæson, så skal han høre på en masse kritik, ligesom Raphinha gjorde
Det gode er, Gordon har hørt på den kritik hele livet og alligevel spiller han nu i en Barca trøje
Det gode er, Gordon har hørt på den kritik hele livet og alligevel spiller han nu i en Barca trøje
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Men det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Anthony Gordon
Nu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Nå, men jeg kan i hvert fald huske mange, der var klar på at sælge Raphinha efter hans første sæson og i særdeleshed efter hans andenAntimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 8:55 amNu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
Jeg kan ligeledes fortælle, hvis du fjerner Qarabag'ish modstandere fra selv de største stjerners målkonto i CL, så ville deres tal se helt anderledes ud. Man kan samtidig pege på den åbenlyse forskel på de klubber, de nævnte spillere spilede for, da de scorede deres mål og ikke for et hold som Newcastle, hvor Gordon i den grad var at betragte som en leder på banen, ligesom han var i en meget ung alder for Everton i deres nedrykningskamp
Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, når du siger, folk er tilfredse med Gordon, fordi han kan presse? Jeg synes netop, jeg har skrevet, hvorfor han er meget mere end det. At han skulle være en Flick mand, er jo ingen hemmelighed og i den forbindelse er det jo ikke uvæsentligt, om Flick kan forløse Gordon på samme måde , som han gjorde Raphinha i hans første sæson med 60 målinvolveringer til følge. Jeg synes faktisk, det er i det lys, transferen skal ses og det skal da ligeledes blive interessant at se, hvordan den første spiller, Flick specifikt har ønsket, kommer til at præstere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Anthony Gordon
Jeg tror da bestemt, at Gordon nok (muligvis) skal gøre det fint eller ligefrem godt i Barca – jeg har overhovedet aldrig skrevet, at han bliver en fiasko, for det kan ingen af os jo vide.EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:22 amHvad jeg ved, var at en del satte baren meget lav for Raphinha, da han blev købt. Så hvis det er den bare, du hentyder til, så ved vi, hvad vi kan forvente de næste to år. Vi kan forvente en masse skriverier om, hvor dumt, det var at købe Gordon og hvor spild af penge, han har været. Det er den bare, man satte for Raphinha og jeg tror såmænd nok, du får ret i at Gordon bliver bedømt udfra samme. Så selvom han kommer til at ligge på 20 g/a pr sæson, så skal han høre på en masse kritik, ligesom Raphinha gjorde
Det gode er, Gordon har hørt på den kritik hele livet og alligevel spiller han nu i en Barca trøje
Jeg forstår bare ærlig talt ikke, at man vil kaste 80 millioner efter en spiller, der ikke engang er i top-30 over de bedste spillere i Premier League – både hvis man kigger rent statistisk, men også bare ud fra det, man ser på video. Det især i en stram tid, hvor vi har behov for at styrke andre positioner.
Uanset hvad kommer jeg i hvert fald ikke til at hoppe med på dit ekstremt hurtige hypetog, hvor han nærmest allerede bliver sammenlignet med verdens absolut bedste fløjspillere. Det tog må jeg pænt takke nej til – jeg springer over.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Du refererer bare til de steder, hvor jeg har hypet ham. Det eneste, jeg har skrevet, er at jeg er optimistisk omkring denne transfer, fordi jeg synes profilen passer rigtig godt. En profil som jeg så også har udpenslet ned i detaljer og pointeret hvorfor, Gordon ikke kun kan betragtes som en hurtig presspiller, hvilket er en doven betagtning, der ikke kan tages særligt seriøst, hvis man gerne vil vide, hvilken spiller Gordon er
Jeg har på intet tidspunkt sat forventninger op til g/a output, da vi på nuværende tidspunkt ikke ved, hvor stor en rolle Gordon får på den korte bane. Jeg har pointeret Gordon IKKE er 1v1 specialist eller et stort kreativt outlet på samme måde som Yamal. Men at sidesætte dette med, han ikke kan finde ud af at drible, at han ikke kan sætte en mand og at han ikke kan finde ud af at aflevere, er en latterlig betragtning
Jeg har på intet tidspunkt sat forventninger op til g/a output, da vi på nuværende tidspunkt ikke ved, hvor stor en rolle Gordon får på den korte bane. Jeg har pointeret Gordon IKKE er 1v1 specialist eller et stort kreativt outlet på samme måde som Yamal. Men at sidesætte dette med, han ikke kan finde ud af at drible, at han ikke kan sætte en mand og at han ikke kan finde ud af at aflevere, er en latterlig betragtning
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Anthony Gordon
Jeg hentyder til den generelle holdning rigtig mange herinde rigtig hurtigt fik (bare kig i Gordon tråden men også i transfer tråden) omkring at han var et presmonster, hvilket gjorde at mange fik rigtig store forventninger til hvad det ikke kunne bringe….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 9:13 amNå, men jeg kan i hvert fald huske mange, der var klar på at sælge Raphinha efter hans første sæson og i særdeleshed efter hans andenAntimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 8:55 amNu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
Jeg kan ligeledes fortælle, hvis du fjerner Qarabag'ish modstandere fra selv de største stjerners målkonto i CL, så ville deres tal se helt anderledes ud. Man kan samtidig pege på den åbenlyse forskel på de klubber, de nævnte spillere spilede for, da de scorede deres mål og ikke for et hold som Newcastle, hvor Gordon i den grad var at betragte som en leder på banen, ligesom han var i en meget ung alder for Everton i deres nedrykningskamp
Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, når du siger, folk er tilfredse med Gordon, fordi han kan presse? Jeg synes netop, jeg har skrevet, hvorfor han er meget mere end det. At han skulle være en Flick mand, er jo ingen hemmelighed og i den forbindelse er det jo ikke uvæsentligt, om Flick kan forløse Gordon på samme måde , som han gjorde Raphinha i hans første sæson med 60 målinvolveringer til følge. Jeg synes faktisk, det er i det lys, transferen skal ses og det skal da ligeledes blive interessant at se, hvordan den første spiller, Flick specifikt har ønsket, kommer til at præstere
Så får vi se om han er meget mere end det. Det kan ingen af os vide endnu.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Ha, ha, hvad? Kan man ikke vide det?Antimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 1:34 pmJeg hentyder til den generelle holdning rigtig mange herinde rigtig hurtigt fik (bare kig i Gordon tråden men også i transfer tråden) omkring at han var et presmonster, hvilket gjorde at mange fik rigtig store forventninger til hvad det ikke kunne bringe….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 9:13 amNå, men jeg kan i hvert fald huske mange, der var klar på at sælge Raphinha efter hans første sæson og i særdeleshed efter hans andenAntimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 8:55 amNu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
Jeg kan ligeledes fortælle, hvis du fjerner Qarabag'ish modstandere fra selv de største stjerners målkonto i CL, så ville deres tal se helt anderledes ud. Man kan samtidig pege på den åbenlyse forskel på de klubber, de nævnte spillere spilede for, da de scorede deres mål og ikke for et hold som Newcastle, hvor Gordon i den grad var at betragte som en leder på banen, ligesom han var i en meget ung alder for Everton i deres nedrykningskamp
Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, når du siger, folk er tilfredse med Gordon, fordi han kan presse? Jeg synes netop, jeg har skrevet, hvorfor han er meget mere end det. At han skulle være en Flick mand, er jo ingen hemmelighed og i den forbindelse er det jo ikke uvæsentligt, om Flick kan forløse Gordon på samme måde , som han gjorde Raphinha i hans første sæson med 60 målinvolveringer til følge. Jeg synes faktisk, det er i det lys, transferen skal ses og det skal da ligeledes blive interessant at se, hvordan den første spiller, Flick specifikt har ønsket, kommer til at præstere
Så får vi se om han er meget mere end det. Det kan ingen af os vide endnu.
Den var var satme sjov
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Indlæg: 908
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Anthony Gordon
Jeg har skrevet om hvorfor han sandsynligvis koster det han koster og det har andre også, men nu gør jeg det lige her igen.Barca80 skrev: ↑man jun 01, 2026 9:19 amJeg tror da bestemt, at Gordon nok (muligvis) skal gøre det fint eller ligefrem godt i Barca – jeg har overhovedet aldrig skrevet, at han bliver en fiasko, for det kan ingen af os jo vide.EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:22 amHvad jeg ved, var at en del satte baren meget lav for Raphinha, da han blev købt. Så hvis det er den bare, du hentyder til, så ved vi, hvad vi kan forvente de næste to år. Vi kan forvente en masse skriverier om, hvor dumt, det var at købe Gordon og hvor spild af penge, han har været. Det er den bare, man satte for Raphinha og jeg tror såmænd nok, du får ret i at Gordon bliver bedømt udfra samme. Så selvom han kommer til at ligge på 20 g/a pr sæson, så skal han høre på en masse kritik, ligesom Raphinha gjorde
Det gode er, Gordon har hørt på den kritik hele livet og alligevel spiller han nu i en Barca trøje
Jeg forstår bare ærlig talt ikke, at man vil kaste 80 millioner efter en spiller, der ikke engang er i top-30 over de bedste spillere i Premier League – både hvis man kigger rent statistisk, men også bare ud fra det, man ser på video. Det især i en stram tid, hvor vi har behov for at styrke andre positioner.
Uanset hvad kommer jeg i hvert fald ikke til at hoppe med på dit ekstremt hurtige hypetog, hvor han nærmest allerede bliver sammenlignet med verdens absolut bedste fløjspillere. Det tog må jeg pænt takke nej til – jeg springer over.
For det første så MANGLER vi ikke penge. Vi har bare ikke kunne bruge dem på grund af de økonomiske regler i La Liga. Nu er vi angiveligt tilbage til 1:1 og det åbner op for, at vi kan bruge de penge vi har tjent.
Der er mange ting, der taler for Gordons pris. Herunder er priserne bare steget de sidste 9 år efter Neymar-transferen. Han er eftertragtet af flere topklubber, er Premier-League-spiller og en profil på sit hold.
Luis Diaz kostede det samme eller 10 mio. euro mindre sidste sommer. Gordon er potentielt 10 mio. euro dyre og fire år yngre. Måske ikke helt på Diaz-niveau endnu, men de fire år yngre og udviklingspotentialet taler prisen op.
Dertil peger Flick angiveligt på ham, som har stor tillid fra ledelsen. Derfor vil klubben går efter dem Flick peger på, og så må de betaler hvad han koster.
Jeg synes alt dette taget i betragting og når vi tager Gordons kvaliteter i mente, så er prisen rimelig.
Ja, prisen er "HØJ", men sådan er markedet bare i dag og vi mangler ikke pengene - dermed ikke sagt, at de ikke skal bruges fornuftigt.
Hjælper det jeg skriver?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Anthony Gordon
Ok wauwEasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 1:50 pmHa, ha, hvad? Kan man ikke vide det?Antimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 1:34 pmJeg hentyder til den generelle holdning rigtig mange herinde rigtig hurtigt fik (bare kig i Gordon tråden men også i transfer tråden) omkring at han var et presmonster, hvilket gjorde at mange fik rigtig store forventninger til hvad det ikke kunne bringe….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 9:13 amNå, men jeg kan i hvert fald huske mange, der var klar på at sælge Raphinha efter hans første sæson og i særdeleshed efter hans andenAntimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 8:55 amNu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
Jeg kan ligeledes fortælle, hvis du fjerner Qarabag'ish modstandere fra selv de største stjerners målkonto i CL, så ville deres tal se helt anderledes ud. Man kan samtidig pege på den åbenlyse forskel på de klubber, de nævnte spillere spilede for, da de scorede deres mål og ikke for et hold som Newcastle, hvor Gordon i den grad var at betragte som en leder på banen, ligesom han var i en meget ung alder for Everton i deres nedrykningskamp
Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, når du siger, folk er tilfredse med Gordon, fordi han kan presse? Jeg synes netop, jeg har skrevet, hvorfor han er meget mere end det. At han skulle være en Flick mand, er jo ingen hemmelighed og i den forbindelse er det jo ikke uvæsentligt, om Flick kan forløse Gordon på samme måde , som han gjorde Raphinha i hans første sæson med 60 målinvolveringer til følge. Jeg synes faktisk, det er i det lys, transferen skal ses og det skal da ligeledes blive interessant at se, hvordan den første spiller, Flick specifikt har ønsket, kommer til at præstere
Så får vi se om han er meget mere end det. Det kan ingen af os vide endnu.
Den var var satme sjov![]()
Re: Anthony Gordon
Det eneste vi vel ved er at nogen skal sluge kameler på et tidspunkt og vi kan vel alle være enige om at vi håber det er dem der har en lidt mere pessimistisk holdning til købet af ham.
Det er blevet lidt en debat der bare kører i cirkler om det samme.
Det er blevet lidt en debat der bare kører i cirkler om det samme.
-
Drake
- Indlæg: 4631
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3015 gange
- Blevet takket: 231 gange
Re: Anthony Gordon
Sport on!Antimadridista skrev: ↑man jun 01, 2026 8:55 amNu var næsten halvdelen af de mål mod Qarabag….EasyBuddhist skrev: ↑man jun 01, 2026 8:39 amMen det kan jo også være, vi skal sætte baren efter de 10 mål og 2 assists han leverede på 771 minutter i den netop overståede CL sæson. Det vil da give kritikkerne noget ammunition at skyde med, for så kan man jo med rette sætte baren efter legender som Raul, Inzaghi, Rivaldo, Neymar, Kaka, Mané, Del Piero og Salah
Jeg ved det ikke, hvad synes du?
Jeg synes ikke man skal retfærdiggøre og ophøje Gordon blot fordi der også var kritiske røster om Raphinha.
Raphinha er Raphinha og Gordon er Gordon.
Jeg husker heller ikke at man var så kritiske omkring Raphinha, eller så overraskede over købet. Jo, selvfølgelig var der en kritisk base, men ikke i samme grad en forundret base som ved Gordon.
Desuden havde Raphinha vist sig som en leder og en spiller der nærmest bar Leeds gennem deres overlevelse.
Jeg ser meget lidt sammenligning, udover det at de ikke er tekniske vidundere nogen af dem.
Det jeg nok er mest forundret over er, at utrolig mange, i hvert fald herinde, bare køber ind på den der med at Gordon er en Flick mand og skide god i presspillet….og så er folk tilfredse!
Jeg skal gladeligt æde mine ord den dag Gordon viser sig som en afgørende spiller (for et væsentligt bidrag SKAL han give med en pris der udelukker andre til fronten, udover forhåbentlig en 9’er) der viser sig at indfri folks forventninger, som forståes, jo er høje….
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
Re: Anthony Gordon
Det er vel heller ikke utænkeligt, at begge parter vil erklære "sejr", når sæsonen er ovre.
Forestil jer, at den gode Hr. Gordon komme igennem sin 1. sæson i klubben med kun 6-7 mål på CV'et, hvoraf de 3-4 stykker er scoret på straffe, MEN at han samtidig har vist sig som et monster i bolderobringer, og at han samtidig har stoppet 100+ kontraangreb fra modstanderne.
Er han så et flop eller en succes? Det kommer vel i høj grad an på øjet, der ser...
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Anthony Gordon
Du synes ikke, det er sjovt, kan jeg høre. Jeg håber da i hvert fald, man har scoutet lidt dybere end at han kan løbeOk wauw
Min pointe er nok, selvfølgelig kan man vide, om han kan mere eller andet end det. Også selvom man sidder bag skærmen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Anthony Gordon
Håber Gordon bliver en legende og så tror jeg ikke jeg vil bruge mere tid på en spiller der ikke har optrådt for klubben endnu.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster