Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

At Atletico, they believe that Barcelona’s interest in Bernardo Silva isn’t as serious as it seems, and that it is a strategic leak to the media, linked to the Julian operation.

Atletico will continue to try and sign Bernardo Silva, preferably by the end of this week. They’re not giving up and rely on the positive signs the player had initially shown when they first spoke with him. They find Barça’s interest suspicious.

[@marca]

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man jun 01, 2026 3:59 pm
At Atletico, they believe that Barcelona’s interest in Bernardo Silva isn’t as serious as it seems, and that it is a strategic leak to the media, linked to the Julian operation.

Atletico will continue to try and sign Bernardo Silva, preferably by the end of this week. They’re not giving up and rely on the positive signs the player had initially shown when they first spoke with him. They find Barça’s interest suspicious.

[@marca]
Deres vanvid vil ingen ende tage. Bernado har været rygtet til Barca hver eneste sommer de sidste fem år. Selvfølgelig er et langt konspirationsspil fra Barca's side, kun for at fucke med deres patetiske lille klub og deres spillere :roll: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Atlético Madrid want a €150 million offer from Barça to begin negotiations for Julián Álvarez. [Cadena SER]

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man jun 01, 2026 4:07 pm
Dytrax skrev:
man jun 01, 2026 3:59 pm
At Atletico, they believe that Barcelona’s interest in Bernardo Silva isn’t as serious as it seems, and that it is a strategic leak to the media, linked to the Julian operation.

Atletico will continue to try and sign Bernardo Silva, preferably by the end of this week. They’re not giving up and rely on the positive signs the player had initially shown when they first spoke with him. They find Barça’s interest suspicious.

[@marca]
Deres vanvid vil ingen ende tage. Bernado har været rygtet til Barca hver eneste sommer de sidste fem år. Selvfølgelig er et langt konspirationsspil fra Barca's side, kun for at fucke med deres patetiske lille klub og deres spillere :roll: :lol:
Atl. Madrid er en dead end. Også selvom de slog os to gange. Hvis man har Bernardos niveau skal man sigte højere end den tonserklub.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

For mig at se minder Alvarez-transferen alt for meget om Nico Williams-sagaen. Vi spildte masser af tid over to sommervinduer, og i sidste ende fik Williams bare sin drømmekontrakt i Bilbao.

Atlético Madrid vil ikke sælge Alvarez uanset hvad – og slet ikke til de penge, Barca render og byder. Konsekvensen bliver, at det her trækker ud til absolut sidste dag i august, hvorefter det falder på gulvet.

Desuden tvivler jeg på, hvor desperat Alvarez overhovedet er for at skifte. Han har sin velfungerende argentinske koloni i Madrid med Simeone og holdkammeraterne. Mon ikke han bare bruger Barca som et kort på hånden til at forhandle en bedre aftale på plads hos Atlético?

Vi er i gang med præcis samme mønster som med Nico Williams. Spild nu ikke mere tid på det her luftkastel, og ryk i stedet videre til mere realistiske emner som Osimhen, Pedro eller noget helt tredje :?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Victor Osimhen is being monitored very closely by Barça, but Galatasaray are demanding €140 million. They will not accept an offer of €100 million. [Yağız Sabuncuoğlu]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
man jun 01, 2026 8:29 pm
Victor Osimhen is being monitored very closely by Barça, but Galatasaray are demanding €140 million. They will not accept an offer of €100 million. [Yağız Sabuncuoğlu]
Alvarez til mindst 150 mio., Osimhen til mindst 140 mio. og Jaoa Pedro til mindst 120 mio.

Vi ender med en billig Fisnik Asllani fra Hoffenheim - hent ham før Bayern gør det.
Den 23-årige angriber fra Kosovo har i 30 kampe scoret ti gange og lagt op til ni mål, og det har fået rygterne om et sommerskifte til at blusse op.

Bayern München har flere gang været meldt som en bejler til Fisnik Asllani, mens FC Barcelona efter sigende også skulle være lune på angriberen.

I et interview med tysk Sky Sport sætter Hoffenheim-angriberen ord på fremtiden.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/tysk ... ner-med-ro
Ikke fordi jeg brænder for det overhovedet - men det er vel det realistiske for os.

DrGink
Indlæg: 1121
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
man jun 01, 2026 8:41 pm
Dytrax skrev:
man jun 01, 2026 8:29 pm
Victor Osimhen is being monitored very closely by Barça, but Galatasaray are demanding €140 million. They will not accept an offer of €100 million. [Yağız Sabuncuoğlu]
Alvarez til mindst 150 mio., Osimhen til mindst 140 mio. og Jaoa Pedro til mindst 120 mio.

Vi ender med en billig Fisnik Asllani fra Hoffenheim - hent ham før Bayern gør det.
Den 23-årige angriber fra Kosovo har i 30 kampe scoret ti gange og lagt op til ni mål, og det har fået rygterne om et sommerskifte til at blusse op.

Bayern München har flere gang været meldt som en bejler til Fisnik Asllani, mens FC Barcelona efter sigende også skulle være lune på angriberen.

I et interview med tysk Sky Sport sætter Hoffenheim-angriberen ord på fremtiden.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/tysk ... ner-med-ro
Ikke fordi jeg brænder for det overhovedet - men det er vel det realistiske for os.
Goncalo Ramos fra psg. Top professionel. Billig. Vil gerne bare have spilletid. Så må man se om han tager skridtet op og ellers er vi ikke dårligere stillet end i den seneste sæson.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Står vi bedre med Gonçalo Ramos end med Ferran? Er det niveau mæssigt ikke ret tæt på en 1:1 udligning.

Jeg har det OK med Ferran som reserve i front, men vi bør have nogen ind som kan hæve vores niveau.
Rey Abi!

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Barcelona have beaten Real Madrid, Atlético Madrid and Man City in the race to sign Girona's highly rated 14-year-old midfielder Enzo Perez. [@jaumemarcet] #fcblive
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

!Option skrev:
tirs jun 02, 2026 7:24 am
Står vi bedre med Gonçalo Ramos end med Ferran? Er det niveau mæssigt ikke ret tæt på en 1:1 udligning.

Jeg har det OK med Ferran som reserve i front, men vi bør have nogen ind som kan hæve vores niveau.
Jeg tror at G. Ramos ville højne vores niveau. Og så er han modsat Ferran en mere rendyrket 9er der bare er røget bag køen i PSG. Og så er han altså kun 24 vist nok.

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ikigai »

Dumle skrev:
tirs jun 02, 2026 11:39 am
!Option skrev:
tirs jun 02, 2026 7:24 am
Står vi bedre med Gonçalo Ramos end med Ferran? Er det niveau mæssigt ikke ret tæt på en 1:1 udligning.

Jeg har det OK med Ferran som reserve i front, men vi bør have nogen ind som kan hæve vores niveau.
Jeg tror at G. Ramos ville højne vores niveau. Og så er han modsat Ferran en mere rendyrket 9er der bare er røget bag køen i PSG. Og så er han altså kun 24 vist nok.
G.Ramos tænker jeg også ville være en god signing - hvis PSG slippe ham til en 40-60

Ellers må Gordon tage den 9er og løbe solen sort der . Køb Silva til bredden og få købt den forsvar spiller - hvis man vil noget seriøst i CHL .

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Der er forlydninger ude om at Dumfriez har en frikøbsklausul på 25 millioner euro. Hvis det passer, kunne det godt være noget klubben kiggede ind i det.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
tirs jun 02, 2026 1:52 pm
Der er forlydninger ude om at Dumfriez har en frikøbsklausul på 25 millioner euro. Hvis det passer, kunne det godt være noget klubben kiggede ind i det.
Hvis man kan cashe ind på Koundé ( :sad: ), ville det ikke være helt skidt da.

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Så ville jeg hellere rykke Cancelo over i højre side og så hente Cucurella til venstreback.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster