Er det her mon blot en af de tilfælde, hvor klubben godt ved, at vi ikke 'får' Alvarez i denne sæson, men man kører spillet, for at stå bedre om et år? Altså sådan lidt psykologisk spil overfor Atlético, så de næsten på forhånd opgiver at holde på ham om 12 mdr?Kvoller skrev: ↑søn maj 31, 2026 6:08 amVi kommer til at hive alt, alt for mange penge for ham, hvis vi vil hente ham i dette vindue. Det et Griezmann om igen.Dytrax skrev: ↑lør maj 30, 2026 9:55 pmJulián Alvarez informed Arsenal and PSG through his agent that he only wants a move if its Barcelona [@md]
Tænker umiddelbart at vi lige så godt kan begynde at kigge på alternativer. Så kan Cholo lave sit dickmove, når Alvarez stempler ind på arbejde igen efter slutrunden.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
Re: Transferrygter
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Ku være interesant at vide hvad der er mediernes selvsving og hvad der er ægte sonderinger og forhandling…!?
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
FC Barcelona are considering triggering a bargain €7.2m buy-back clause to sign Jan Virgili from Mallorca. Because Mallorca dropped to Segunda, Virgili's release clause plummeted from €30 million to €12 million, and Barça's original transfer conditions reduce that fee even further. Barça plan to instantly flip him for profit or use him as a transfer makeweight. [@Alfremartinezz]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Når man ser på PSG i går, så er det meget lidt Barca mangler for at matche dem
Man spiller Gordon(LW), Yamal(F9) og Raphinha(RW). Matcher fuldstændig PSG i flair og intensitet
Man spiller Gavi(DP), Frenkie/Bernal(DP) og Pedri CM. Matcher mere end rigeligt PSG på alle parametre
Man mangler en RB og en CB(Pacho profil) og spiller dem sammen med Cubarsi og Balde
Det er kun på startopstillingen. Man mangler yderligere en 9'er for dybde, eller til starteren for at matche PSG. Resten af dybden er der
Man spiller Gordon(LW), Yamal(F9) og Raphinha(RW). Matcher fuldstændig PSG i flair og intensitet
Man spiller Gavi(DP), Frenkie/Bernal(DP) og Pedri CM. Matcher mere end rigeligt PSG på alle parametre
Man mangler en RB og en CB(Pacho profil) og spiller dem sammen med Cubarsi og Balde
Det er kun på startopstillingen. Man mangler yderligere en 9'er for dybde, eller til starteren for at matche PSG. Resten af dybden er der
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1121
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Jeg er enig. Nu er en stor del af fodbold jo også tilfældigheder(i forhold til eks basketball og håndbold). Og på en god dag vil jeg mene vi allerede nu kan slå alle hold.EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 12:35 pmNår man ser på PSG i går, så er det meget lidt Barca mangler for at matche dem
Man spiller Gordon(LW), Yamal(F9) og Raphinha(RW). Matcher fuldstændig PSG i flair og intensitet
Man spiller Gavi(DP), Frenkie/Bernal(DP) og Pedri CM. Matcher mere end rigeligt PSG på alle parametre
Man mangler en RB og en CB(Pacho profil) og spiller dem sammen med Cubarsi og Balde
Det er kun på startopstillingen. Man mangler yderligere en 9'er for dybde, eller til starteren for at matche PSG. Resten af dybden er der
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Nigeria Head Coach Eric Chelle...
: “There is a possibility that Victor Osimhen will switch clubs. For this reason, he will not be able to play in the friendly matches.” #FCB
Quote Via: @yagosabuncuoglu
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- !Option
- Indlæg: 1079
- Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 203 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: Transferrygter
Osihmen, Gordon, Raphina og Yamal… jeg skulle hverken være forsvar med eller uden bolden!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 3:46 pmNigeria Head Coach Eric Chelle...
: “There is a possibility that Victor Osimhen will switch clubs. For this reason, he will not be able to play in the friendly matches.” #FCB
Quote Via: @yagosabuncuoglu![]()
Rey Abi!
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Bernal, Pedri, Gavi, Olmo, Frenkie liggende bagved!Option skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:00 pmOsihmen, Gordon, Raphina og Yamal… jeg skulle hverken være forsvar med eller uden bolden!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 3:46 pmNigeria Head Coach Eric Chelle...
: “There is a possibility that Victor Osimhen will switch clubs. For this reason, he will not be able to play in the friendly matches.” #FCB
Quote Via: @yagosabuncuoglu![]()
![]()
Beast mode
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: Transferrygter
Og kun to i forsvaret? Men ja de folk i truppen - det kunne blive voldsomt. Håber virkeligt på Osihmen over AlvarezEasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:12 pmBernal, Pedri, Gavi, Olmo, Frenkie liggende bagved!Option skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:00 pmOsihmen, Gordon, Raphina og Yamal… jeg skulle hverken være forsvar med eller uden bolden!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 3:46 pmNigeria Head Coach Eric Chelle...
: “There is a possibility that Victor Osimhen will switch clubs. For this reason, he will not be able to play in the friendly matches.” #FCB
Quote Via: @yagosabuncuoglu![]()
![]()
Beast mode![]()
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Det var mere ment som at med Osimhen i truppen, vil man have 4-5 forskellige opstillinger til angreb og midtbane, uden kvaliteten dalerMadameskrald skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:17 pmOg kun to i forsvaret? Men ja de folk i truppen - det kunne blive voldsomt. Håber virkeligt på Osihmen over AlvarezEasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:12 pmBernal, Pedri, Gavi, Olmo, Frenkie liggende bagved!Option skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:00 pmOsihmen, Gordon, Raphina og Yamal… jeg skulle hverken være forsvar med eller uden bolden!EasyBuddhist skrev: ↑søn maj 31, 2026 3:46 pmNigeria Head Coach Eric Chelle...
: “There is a possibility that Victor Osimhen will switch clubs. For this reason, he will not be able to play in the friendly matches.” #FCB
Quote Via: @yagosabuncuoglu![]()
![]()
Beast mode![]()
![]()
Tilføj en eller to til forsvaret og det bliver meget svært at finde en mere komplet trup
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Champione
- Indlæg: 1646
- Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: Transferrygter
Er lidt overrasket over folks begejstring for Osimhen. Han er alt for bombastisk til os. For store bevægelser og er jo lidt uortodoks. Hans førsteberøring er også lidt ujævn. Kan snildt springe fra ham.
Han har også scoret 1/3 af sine mål på straffe..
Synes at Lewa forsvandt i spillet, når han forblev på toppen, og ikke deltog i spillet.
Men det har en enorm betydning for vores spil, og det ser jeg ikke Osimhen kan.
Alvarez kan det tilgengæld. Og især Harry Kane kan.
Ville have svært ved at se ham indgå i vores kombinationsbold.
Han har også scoret 1/3 af sine mål på straffe..
Synes at Lewa forsvandt i spillet, når han forblev på toppen, og ikke deltog i spillet.
Men det har en enorm betydning for vores spil, og det ser jeg ikke Osimhen kan.
Alvarez kan det tilgengæld. Og især Harry Kane kan.
Ville have svært ved at se ham indgå i vores kombinationsbold.
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Osimhen ville score 40+ mål pr sæson, snildtChampione skrev: ↑søn maj 31, 2026 4:45 pmEr lidt overrasket over folks begejstring for Osimhen. Han er alt for bombastisk til os. For store bevægelser og er jo lidt uortodoks. Hans førsteberøring er også lidt ujævn. Kan snildt springe fra ham.
Han har også scoret 1/3 af sine mål på straffe..
Synes at Lewa forsvandt i spillet, når han forblev på toppen, og ikke deltog i spillet.
Men det har en enorm betydning for vores spil, og det ser jeg ikke Osimhen kan.
Alvarez kan det tilgengæld. Og især Harry Kane kan.
Ville have svært ved at se ham indgå i vores kombinationsbold.
Hans holdup/linkup er rigtig godt
Er ekstremt hurtig og bevægelig
Er nok den bedste rene 9'er i presspillet
Suarez level 9'er
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DeanCassady
- Indlæg: 2106
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Så har jeg lige læst, at vi angiveligt har budt 13 millioner for Rashford... den meget aggressive tilgang til angrebet fortsætter altså
Hvor er logikken i, at vi skal proppe truppen med både Raphinha, Gordon og Rashford til venstrekanten? Selvom man argumenterer med, at de er fleksible og kan rotere, så står vi jo stadig med Ferran, en ny 9'er på vej, Yamal og måske Bernardo Silva. Syv mand til tre pladser er simpelthen i overkanten.
Hvorfor ikke droppe Rashford, give chancen til et af vores egne talenter fra La Masia og spare de penge? Det virker da markant mere fornuftigt. Brug dog i stedet pengene fra Rashfords løn og overgangssummen på de 13 millioner til at styrke defensiven.
Hvor er logikken i, at vi skal proppe truppen med både Raphinha, Gordon og Rashford til venstrekanten? Selvom man argumenterer med, at de er fleksible og kan rotere, så står vi jo stadig med Ferran, en ny 9'er på vej, Yamal og måske Bernardo Silva. Syv mand til tre pladser er simpelthen i overkanten.
Hvorfor ikke droppe Rashford, give chancen til et af vores egne talenter fra La Masia og spare de penge? Det virker da markant mere fornuftigt. Brug dog i stedet pengene fra Rashfords løn og overgangssummen på de 13 millioner til at styrke defensiven.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Transferrygter
Lol, din reaktion!
Jeg kender sgu godt følelsen. Når nye spillere som Gordon med det samme skal sammenlignes med Vinicius, Mbappé og Kvaratskhelia, og siges måske at være endnu bedre - så tænker man bare: Hvornår stopper det hypetog egentlig? Fald nu lige ned mand og kom tilbage til jorden, er tanken
Men ja, Osimhen er god, bestemt ikke Suarez. Aner ikke om han er den bedste løsning, men han bliver nok noget billigere end Alvarez. Begge har hver deres styrker.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Dumle og 63 gæster