Jeg er faktisk ligeglad hvem der vinder, men et lille plus til Arsenal...bryder mig ikke synderligt om PSG
Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Iniesta007
- Indlæg: 2034
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 290 gange
Re: Champions league
Nå så er vi da igang
Jeg er faktisk ligeglad hvem der vinder, men et lille plus til Arsenal...bryder mig ikke synderligt om PSG
Jeg er faktisk ligeglad hvem der vinder, men et lille plus til Arsenal...bryder mig ikke synderligt om PSG
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: Champions league
Og så igen, helt åndsvag regel at man ikke bliver straffet for sin egen dårlig teknik i momentet.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: Champions league
Svært at fortænke dem, når de er så effektive og gode til det. Og PSG samtidig har så svært ved at komme til noget.
Et tidligt mål plejer at være godt for finaler, men det skulle være komme til PSG, hvis det skulle have gjort noget godt for den her finale.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: Champions league
Hvad er det her for noget bold?
Arsenal har haft bolden sammenlagt 2 minutter I første halvleg

Arsenal har haft bolden sammenlagt 2 minutter I første halvleg
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
BarcaForever
- Indlæg: 114
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 22 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2034
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 290 gange
Re: Champions league
Synes nu ikke 2 halvleg er så kedelig
Men det var jo Barca der skulle have været det ene hold, men det er en helt anden historie
Men det var jo Barca der skulle have været det ene hold, men det er en helt anden historie
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
DrGink
- Indlæg: 1125
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1110 gange
- Blevet takket: 243 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2034
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 290 gange
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster