Jeg tror den video viser lige præcis det vi kan komme til at forvente fra Gordon.Barca80 skrev: ↑lør maj 30, 2026 2:29 amHer er en 5-minutters video, hvor han spiller overfor Hakimi i en storkamp. Den opsummerer og kendetegner egentlig meget godt de mønstre, man generelt ser i hans spil.
Han gør det fint – bestemt ikke dårligt. Nogle af hans afleveringer og driblinger krakelerer eller kiksere lidt undervejs, men han er utrolig livlig og hele tiden i bevægelse. Hans aggressive genpres stopper aldrig. Jeg ved ikke, om det er helt forkert at kalde ham en Gavi-type, bare i form af en lynhurtig fløjspiller, men jeg tror faktisk ikke, det er meget ved siden af![]()
Jeg er sikker på, at Flick nok skal få gavn af ham i kampene. Men han er næppe den spiller, vi skal spille bolden hen til, når modstanderen står i en dyb low block (som de fleste af vores modstandere vil gøre), for han er en type, der skal bruge masser af plads og fart for for alvor at udnytte sine spidskompetencer. Lad os håbe at han udvikler sig og bliver endnu bedre end det, vi typisk ser på diverse videoer.
Det var vel egentlig et relativt optimistisk indlæg fra min side? Men så har jeg altså også strakt mig ualmindeligt langt – mere positiv end den beskrivelse der, kan jeg simpelthen ikke vride ud af mig selv!![]()
Nem at presse da han ikke kan drible stående, så han må vende om og spille bolden tilbage, men mindre han er oppe i fart så kan han godt skabe noget, så det kan vi måske se i 5-10 % af kampene.
Han har klodset bevægelser, som vil komme til at blive udstillet på et hold som Barca og en en teknisk liga om LA Liga.
Ikke den bedste afslutter.
Han er en Ferran 2.0 bare med Raphinhas arbejdsomhed og pres.
Vi kommer i den enekamp til at tænke yes hvor er han bare god, til den anden kamp hvor man tænker han burde ikke være fodboldspiller.
80-90 mil er sku meget at betale for en defensiv kantspiller
Vi må håbe Yamal kan holde sig skadesfri og aldrig have dårlige kampe, så vi har en der kan lukke de hold op der parkere bussen, og en der kan underholde os når holdet ikke lige flyder og spiller godt sammen.