Anthony Gordon

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 6:20 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 5:22 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 5:03 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 3:31 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 3:20 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 2:44 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 2:30 pm
Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 2:05 pm
Der kommer nok en officiel bekræftelse af Antony Gordon inden for meget kort tid nu. Klikkede lige ind på YouTube her ca. 14.04 og så lå denne på min startside sat til at starte 14.30.

Rykket til 14.45.
Nu er den rykket til 15.15.
Rykket til 15.45 - et gæt kan være den starter kl. 16.00, men den bliver nok rykket igen.
Sat til kl. 17.00 nu :wtf:

Nu tager jeg en pause med noget andet.
Udsat til 17.30 få minutter før kl. 17.00. Den må være tæt på nu. Mon den starter kl. 18.00?
Udsat til 18.00! :glad:
Rykket til 18.30. Er lige optaget af Anderæs i Vejle, så kan ikke opdatere så hurtigt lige nu! :lol:
Livestreamen er live nu: :glad:

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 685
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 31 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Siempre Barca »

Live now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.

Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 9:29 pm
Live now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.

Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.
Han har lige sagt, at han som barn drømte om at spille for Barca, så han ville gerne lære spansk. Han har også lige sagt, at han havde en fys i Newcastle, som han øvede sig på spansk med hele tiden eller noget i den stil :clap:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

BarcaForever
Indlæg: 107
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af BarcaForever »

Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 9:35 pm
Siempre Barca skrev:
fre maj 29, 2026 9:29 pm
Live now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.

Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.
Han har lige sagt, at han som barn drømte om at spille for Barca, så han ville gerne lære spansk. Han har også lige sagt, at han havde en fys i Newcastle, som han øvede sig på spansk med hele tiden eller noget i den stil :clap:
Så er man skisme da dedikeret! Nice play...Anthony! :clap:

JayBird10
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 102 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af JayBird10 »

Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 2:57 pm
Gordon mod Barca i denne sæson.

Ikke ligefrem noget at råbe hurra for.
Har intet imod manden, men 1:1 mod målmanden er han jo elendig.
Ligeså er hans teknik, kluntet og til tider afdribler han mere sig selv end modstanderen.
Og ja han løber solen sort, det har vi betalt €90 millioner for.

Jeg kan simpelthen ikke se det, der kan få mig til at klappe i hænderne over denne transfer. Men lad os se, hvordan der arter sig, når han blive kastet ind.
Senest rettet af JayBird10 fre maj 29, 2026 10:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Barca80 »

Jeg ønsker absolut Barca det bedste, og jeg har virkelig forsøgt at presse mig selv til at se det positive i denne handel.

Men uanset hvor meget jeg anstrenger mig, er jeg fuldstændig uenig i transferen. Han lever primært på sin fart og sit store arbejdspensum, men spilmæssigt synes jeg ganske enkelt, han mangler for meget andet. Jeg tror jeg kan nævne mindst 10 wings i Premier League som er bedre end Gordon. Han er heller ikke i nærheden af at være fastmand på det engelske landshold. Det allerstørste problem i det her er dog prisen på 70-80 millioner.

Når det så er sagt, håber jeg inderligt, at jeg tager fejl, og at han går ind og leverer varen fra dag ét - please overrask mig :thumbup:

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Puyols_garn »

Så lige Sid Lowe sige på Twitter, at de har fået at vide bekræftelsen var "imminent" hele dagen. Nu sidder jeg og læser The Athletic's artikel om den nu gennemførte transfer, og faldt over denne lille guldklump fra Pol Ballús:
After an extremely long day at the Camp Nou, Gordon posed with a Barcelona shirt – his unveiling was temporarily postponed as the Catalans ironed out last-minute bureaucratic issues.

Initially, Barça sources said the signing was set to be announced by 1:30 pm local time, but it was not made official until 9:17pm, resulting in a delay of nearly eight hours.

During this time, questionably-tasting burgers were delivered to all the reporters attending. The local media were waiting in the Palau Blaugrana media room, a sports venue next to the Camp Nou where other FC Barcelona sports disciplines hold their games. Gordon’s unveiling was so delayed that Barcelona’s press department had to relocate the attending media to another facility, as a futsal match was about to take place and the Palau Blaugrana press room was needed for this purpose.

Kilde: https://www.nytimes.com/athletic/731466 ... roid-share
Questionably-tasting burgers :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Dytrax »

Anthony Gordon: "I’m excited about the prospect of playing with Lamine Yamal and all the other players at the club. We’re talking about some of the best players in the world."

"Playing with Lamine and the rest of the squad is very exciting. Frenkie and Pedri ruined our game plan at St James' Park, sometimes we couldn't even get hold of the ball."

"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."

"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."

"It would be very special to win the Champions League. Barça have a huge fanbase and it would be an iconic moment. I want to win everything."

"If I had to compare my style to a player, it would be Raphinha. I want to help the team."

"I've already spoken with Hansi Flick."

"I was very excited, but after speaking with him, I became even more excited."

"He seems like a very kind person and an excellent man-manager."

"What he has done at Barça in such a short period of time has been incredible. He has brought a lot of success back to the club."

"I hope we can win many trophies together."

"I only won one trophy with Newcastle, so I'm very excited."

"I have a very strong desire inside me to win here, because winning at the biggest club in the world is the best achievement possible."

"And if I had to choose just one trophy, it would be the Champions League, of course."

"No matter what anyone says. But I want to win everything."

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
fre maj 29, 2026 10:02 pm
Anthony Gordon:
"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."

"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."
Det der er nok for mig. Jeg er nu Gordon-fan:-)

Sproget kommer til at gøre det så meget nemmere for ham at blive en del af klubben. Og det er bare fedt med spillere, som vil dø for trøjen.
Jeg har i øvrigt snakket med mine kollegaer som holder med United og Arsenal. United-fanen sagde han elskede den slags type Gordon. Hårdtarbejdende wing af den gamle skole. Arsenal-fanen havde håbet Gordon ville ende i Arsenal. Jeg er gået fra at være uforstående til at glæde mig over Gordon er ny i klubben.
Senest rettet af Hristo fre maj 29, 2026 10:27 pm, rettet i alt 1 gang.

JayBird10
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 102 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af JayBird10 »

Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 9:58 pm
Jeg ønsker absolut Barca det bedste, og jeg har virkelig forsøgt at presse mig selv til at se det positive i denne handel.

Men uanset hvor meget jeg anstrenger mig, er jeg fuldstændig uenig i transferen. Han lever primært på sin fart og sit store arbejdspensum, men spilmæssigt synes jeg ganske enkelt, han mangler for meget andet. Jeg tror jeg kan nævne mindst 10 wings i Premier League som er bedre end Gordon. Han er heller ikke i nærheden af at være fastmand på det engelske landshold. Det allerstørste problem i det her er dog prisen på 70-80 millioner.

Når det så er sagt, håber jeg inderligt, at jeg tager fejl, og at han går ind og leverer varen fra dag ét - please overrask mig :thumbup:
Så vi to.
Jeg prøver ihærdigt, men kan simpelthen ikke få det til at lykkes. :grin:
Nu er handlen endt i €90 millioner, bedste som jeg troede der "kun var tale om €70 millioner. :crazy:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Barca80 »


Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 10:50 pm
https://x.com/SkySportsNews/status/2060 ... 54128?s=20

Han taler allerede spansk!? :eek: :eek:
Det er derfor han er så “dyr”. Det må vel alt andet lige retfærdiggøre prisen for dig nu? :lol:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Barca80 »

Paulinho15 skrev:
fre maj 29, 2026 10:56 pm
Barca80 skrev:
fre maj 29, 2026 10:50 pm
https://x.com/SkySportsNews/status/2060 ... 54128?s=20

Han taler allerede spansk!? :eek: :eek:
Det er derfor han er så “dyr”. Det må vel alt andet lige retfærdiggøre prisen for dig nu? :lol:
Ja! :thumbup: For hvert spansk ord, der kommer ud af hans mund, stiger han med mindst en halv million i værdi!

Brugeravatar
Puyols_garn
Indlæg: 669
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 238 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Puyols_garn »

Hristo skrev:
fre maj 29, 2026 10:20 pm
Dytrax skrev:
fre maj 29, 2026 10:02 pm
Anthony Gordon:
"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."

"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."
Det der er nok for mig. Jeg er nu Gordon-fan:-)

Sproget kommer til at gøre det så meget nemmere for ham at blive en del af klubben. Og det er bare fedt med spillere, som vil dø for trøjen.
Jeg har i øvrigt snakket med mine kollegaer som holder med United og Arsenal. United-fanen sagde han elskede den slags type Gordon. Hårdtarbejdende wing af den gamle skole. Arsenal-fanen havde håbet Gordon ville ende i Arsenal. Jeg er gået fra at være uforstående til at glæde mig over Gordon er ny i klubben.
Det er i det hele taget imponerende, at han har lært at tale spansk siden du sendte ham på kursus i går! Dedikeret og hårdtarbejdende type, i alle facetter :grin:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

Hermed skal der lyde et officielt velkommen til Gordondinho! :cool: :lol:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster