Livestreamen er live nu:Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 6:20 pmRykket til 18.30. Er lige optaget af Anderæs i Vejle, så kan ikke opdatere så hurtigt lige nu!Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 5:22 pmUdsat til 18.00!Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 5:03 pmUdsat til 17.30 få minutter før kl. 17.00. Den må være tæt på nu. Mon den starter kl. 18.00?Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 3:31 pmSat til kl. 17.00 nuPaulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 3:20 pmRykket til 15.45 - et gæt kan være den starter kl. 16.00, men den bliver nok rykket igen.Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:44 pmNu er den rykket til 15.15.Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:30 pmRykket til 14.45.Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 2:05 pmDer kommer nok en officiel bekræftelse af Antony Gordon inden for meget kort tid nu. Klikkede lige ind på YouTube her ca. 14.04 og så lå denne på min startside sat til at starte 14.30.
Nu tager jeg en pause med noget andet.![]()
![]()
Anthony Gordon
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Anthony Gordon
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Siempre Barca
- Indlæg: 685
- Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 23 gange
- Blevet takket: 31 gange
Re: Anthony Gordon
Live now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.
Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.
Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Anthony Gordon
Han har lige sagt, at han som barn drømte om at spille for Barca, så han ville gerne lære spansk. Han har også lige sagt, at han havde en fys i Newcastle, som han øvede sig på spansk med hele tiden eller noget i den stilSiempre Barca skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:29 pmLive now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.
Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
BarcaForever
- Indlæg: 107
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 18 gange
Re: Anthony Gordon
Så er man skisme da dedikeret! Nice play...Anthony!Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:35 pmHan har lige sagt, at han som barn drømte om at spille for Barca, så han ville gerne lære spansk. Han har også lige sagt, at han havde en fys i Newcastle, som han øvede sig på spansk med hele tiden eller noget i den stilSiempre Barca skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:29 pmLive now. Manden snakker flydende spansk. Havde ikke set den komme.
Edit: ikke flydende, men har forståelse og kan svare i korte sætninger. God star, sir.![]()
-
JayBird10
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
- Har takket: 102 gange
- Blevet takket: 13 gange
Re: Anthony Gordon
Ikke ligefrem noget at råbe hurra for.
Har intet imod manden, men 1:1 mod målmanden er han jo elendig.
Ligeså er hans teknik, kluntet og til tider afdribler han mere sig selv end modstanderen.
Og ja han løber solen sort, det har vi betalt €90 millioner for.
Jeg kan simpelthen ikke se det, der kan få mig til at klappe i hænderne over denne transfer. Men lad os se, hvordan der arter sig, når han blive kastet ind.
Senest rettet af JayBird10 fre maj 29, 2026 10:26 pm, rettet i alt 1 gang.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Anthony Gordon
Jeg ønsker absolut Barca det bedste, og jeg har virkelig forsøgt at presse mig selv til at se det positive i denne handel.
Men uanset hvor meget jeg anstrenger mig, er jeg fuldstændig uenig i transferen. Han lever primært på sin fart og sit store arbejdspensum, men spilmæssigt synes jeg ganske enkelt, han mangler for meget andet. Jeg tror jeg kan nævne mindst 10 wings i Premier League som er bedre end Gordon. Han er heller ikke i nærheden af at være fastmand på det engelske landshold. Det allerstørste problem i det her er dog prisen på 70-80 millioner.
Når det så er sagt, håber jeg inderligt, at jeg tager fejl, og at han går ind og leverer varen fra dag ét - please overrask mig
Men uanset hvor meget jeg anstrenger mig, er jeg fuldstændig uenig i transferen. Han lever primært på sin fart og sit store arbejdspensum, men spilmæssigt synes jeg ganske enkelt, han mangler for meget andet. Jeg tror jeg kan nævne mindst 10 wings i Premier League som er bedre end Gordon. Han er heller ikke i nærheden af at være fastmand på det engelske landshold. Det allerstørste problem i det her er dog prisen på 70-80 millioner.
Når det så er sagt, håber jeg inderligt, at jeg tager fejl, og at han går ind og leverer varen fra dag ét - please overrask mig
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Anthony Gordon
Så lige Sid Lowe sige på Twitter, at de har fået at vide bekræftelsen var "imminent" hele dagen. Nu sidder jeg og læser The Athletic's artikel om den nu gennemførte transfer, og faldt over denne lille guldklump fra Pol Ballús:

Questionably-tasting burgersAfter an extremely long day at the Camp Nou, Gordon posed with a Barcelona shirt – his unveiling was temporarily postponed as the Catalans ironed out last-minute bureaucratic issues.
Initially, Barça sources said the signing was set to be announced by 1:30 pm local time, but it was not made official until 9:17pm, resulting in a delay of nearly eight hours.
During this time, questionably-tasting burgers were delivered to all the reporters attending. The local media were waiting in the Palau Blaugrana media room, a sports venue next to the Camp Nou where other FC Barcelona sports disciplines hold their games. Gordon’s unveiling was so delayed that Barcelona’s press department had to relocate the attending media to another facility, as a futsal match was about to take place and the Palau Blaugrana press room was needed for this purpose.
Kilde: https://www.nytimes.com/athletic/731466 ... roid-share
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Anthony Gordon
Anthony Gordon: "I’m excited about the prospect of playing with Lamine Yamal and all the other players at the club. We’re talking about some of the best players in the world."
"Playing with Lamine and the rest of the squad is very exciting. Frenkie and Pedri ruined our game plan at St James' Park, sometimes we couldn't even get hold of the ball."
"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."
"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."
"It would be very special to win the Champions League. Barça have a huge fanbase and it would be an iconic moment. I want to win everything."
"If I had to compare my style to a player, it would be Raphinha. I want to help the team."
"I've already spoken with Hansi Flick."
"I was very excited, but after speaking with him, I became even more excited."
"He seems like a very kind person and an excellent man-manager."
"What he has done at Barça in such a short period of time has been incredible. He has brought a lot of success back to the club."
"I hope we can win many trophies together."
"I only won one trophy with Newcastle, so I'm very excited."
"I have a very strong desire inside me to win here, because winning at the biggest club in the world is the best achievement possible."
"And if I had to choose just one trophy, it would be the Champions League, of course."
"No matter what anyone says. But I want to win everything."
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Anthony Gordon
Det der er nok for mig. Jeg er nu Gordon-fan:-)Dytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:02 pmAnthony Gordon:
"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."
"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."
Sproget kommer til at gøre det så meget nemmere for ham at blive en del af klubben. Og det er bare fedt med spillere, som vil dø for trøjen.
Jeg har i øvrigt snakket med mine kollegaer som holder med United og Arsenal. United-fanen sagde han elskede den slags type Gordon. Hårdtarbejdende wing af den gamle skole. Arsenal-fanen havde håbet Gordon ville ende i Arsenal. Jeg er gået fra at være uforstående til at glæde mig over Gordon er ny i klubben.
Senest rettet af Hristo fre maj 29, 2026 10:27 pm, rettet i alt 1 gang.
-
JayBird10
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
- Har takket: 102 gange
- Blevet takket: 13 gange
Re: Anthony Gordon
Så vi to.Barca80 skrev: ↑fre maj 29, 2026 9:58 pmJeg ønsker absolut Barca det bedste, og jeg har virkelig forsøgt at presse mig selv til at se det positive i denne handel.
Men uanset hvor meget jeg anstrenger mig, er jeg fuldstændig uenig i transferen. Han lever primært på sin fart og sit store arbejdspensum, men spilmæssigt synes jeg ganske enkelt, han mangler for meget andet. Jeg tror jeg kan nævne mindst 10 wings i Premier League som er bedre end Gordon. Han er heller ikke i nærheden af at være fastmand på det engelske landshold. Det allerstørste problem i det her er dog prisen på 70-80 millioner.
Når det så er sagt, håber jeg inderligt, at jeg tager fejl, og at han går ind og leverer varen fra dag ét - please overrask mig![]()
Jeg prøver ihærdigt, men kan simpelthen ikke få det til at lykkes.
Nu er handlen endt i €90 millioner, bedste som jeg troede der "kun var tale om €70 millioner.
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Anthony Gordon
Det er derfor han er så “dyr”. Det må vel alt andet lige retfærdiggøre prisen for dig nu?Barca80 skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:50 pmhttps://x.com/SkySportsNews/status/2060 ... 54128?s=20
Han taler allerede spansk!?![]()
![]()
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: Anthony Gordon
Ja!Paulinho15 skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:56 pmDet er derfor han er så “dyr”. Det må vel alt andet lige retfærdiggøre prisen for dig nu?Barca80 skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:50 pmhttps://x.com/SkySportsNews/status/2060 ... 54128?s=20
Han taler allerede spansk!?![]()
![]()
![]()
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Anthony Gordon
Det er i det hele taget imponerende, at han har lært at tale spansk siden du sendte ham på kursus i går! Dedikeret og hårdtarbejdende type, i alle facetterHristo skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:20 pmDet der er nok for mig. Jeg er nu Gordon-fan:-)Dytrax skrev: ↑fre maj 29, 2026 10:02 pmAnthony Gordon:
"I’ve dreamed of playing for Barça since I was 3 years old."
"I wanted to speak Spanish because, as a child, I believed I would play for Barça. I had a physio at Newcastle who was Spanish, and we spoke Spanish every day. I told him I wanted to play for Barça, which is why I speak a little Spanish."
Sproget kommer til at gøre det så meget nemmere for ham at blive en del af klubben. Og det er bare fedt med spillere, som vil dø for trøjen.
Jeg har i øvrigt snakket med mine kollegaer som holder med United og Arsenal. United-fanen sagde han elskede den slags type Gordon. Hårdtarbejdende wing af den gamle skole. Arsenal-fanen havde håbet Gordon ville ende i Arsenal. Jeg er gået fra at være uforstående til at glæde mig over Gordon er ny i klubben.
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Anthony Gordon
Hermed skal der lyde et officielt velkommen til Gordondinho!

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster